Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
foldery, katalogi reklamowe
tlo bramka fale pokazujący pokazujący pokazujący
Materiały
drukowane

Foldery i katalogi reklamowe

Folder reklamowy a4, tworzenie folderu i katalog

to najbardziej rozpowszechniona forma prezentacji firmy i jej oferty. Foldery reklamowe w zależności od potrzeb mogą to być wydawnictwa reklamowe firmowe od kliku do nawet kilkudziesięciostronicowych (duży a4 format czy mniejszy a5), o różnym kształcie. W zależności od funkcji folderu można tworzyć przeróżne, najczęściej spotyka sie kilkustronicowe foldery firmowe w formacie A4, ale oczywiście można to bardziej indywidualizować. Często spotyka się interesujące dopracowania folderów.

Każda publikacja spełnia inną funkcję!
Projekt graficzny musi być dostosowany do konkretnej formy reklamy

Foldery reklamowe

Początkowa faza pracy nad materiałem reklamowym -

katalog a4 reklamowy czy nowy folder reklamowy

- to tworzenie, zaprojektowanie szaty graficznej. Cel podstawowy jaki nam przyświeca przy każdym projekcie folderu to odkrycie odpowiedniej formy graficznej dla prezentowanej treści. Ale wydrukowany katalog, folder reklamowy to coś więcej niż sam projekt graficzny.

Przy tworzeniu folderu a4 reklamowych dużą uwagę zwracamy na dobór właściwego materiału. Gramatura papieru, tłoczenia, rozłożenie lakierowania itp. mają decydujące znaczenie w końcowym odbiorze publikacji reklamowej przez klienta.

JAK TO ROBIMY?
ikona
brief
Po wypełnieniu briefu zapoznajemy się z Twoim projektem. Rozumiejąc sugestie jesteśmy w stanie spełnić oczekiwania.
brief
ikona
szukanie
Na początku sprawdzamy konkurencję i rynek, na którym działasz. Poznajemy Twoją firmę i wyodrębniamy jej atuty.
szukanie
ikona
pomysł
Istotne są dla nas tylko nietuzinkowe koncepcje. Analizujemy Twoje potrzeby, aby wyłapać najlepsze pomysły.
pomysł
ikona
projekt
Na podstawie wcześniejszych kroków przechodzimy do kreacji. Tworzymy skuteczne projekty, które trafiają do grupy docelowej.
projekt
ikona
rozmowy
Prezentujemy pomysły w formie projektów i rozmawiamy o nich. Twoje sugestie są bardzo istotne dla osiągnięcia celu.
rozmowy
ikona
realizacja
Końcowy etap to finalizacja projektu, dopracowanie detali. Powstaje produkt, który zapewni sukces Twojej firmy.
realizacja
Nasze realizacje
Katalogi i foldery reklamowe
Folder reklamowy dla firmy
Profesjonalna broszura reklamowa
broszura katalog i folder reklamowy
broszury i katalogi firmowe
Folder reklamowy
katalogi, broszury, foldery reklamowe

Potrzebujesz nowego folderu dla firmy?

Możemy zaprojektować folder reklamowy i ...wiele więcej.napisz do nas

Publikacje, katalogi, raporty

Katalogi i publikacje reklamowe tj. raporty to dość unikatowa i prestiżowa

forma materiału reklamowego wydawana na specjalne okazje lub w określonym celu, np. raport roczny prezentujący firmę i jej wyniki finansowe za ubiegły rok. W przypadku czasopism cel ich wydawania bywa bardzo różny. Czasopismo, folder a4 może przybrać formę kilkustronicowej gazetki firmowej mającej zastosowanie wewnątrz firmy - bieżące informacje firmowe dla pracowników. Gazetka reklamowa jak i broszura również może pełnić rolę oferty, często większe punkty handlowe wydają okresowo broszury ukazujące wybrany, promocyjny asortyment. Bardziej prestiżowym materiałem takiego rodzaju jest czasopismo branżowe, pokazujące firmę wydającą jako lidera tejże branży.
Odpowiedni dobór materiału
podnosi prestiż folderu reklamowego

Dla podniesienia prestiżu jak i walorów użytkowych materiału reklamowego korzystamy z metod uszlachetniania. Okładka katalogu, folderu reklamowego może być pokryta folią matową lub błyszczącą, a niektóre ważne elementy graficzne tj. np. logo wyeksponowane za pomocą lakieru punktowego. Proponowany przez nas folder reklamowy a4 może mieć różną oprawę okładki, którą dopasowujemy do potrzeb jak i parametrów technicznych druku. Może to być zwykła oprawa zeszytowa lub oprawa zeszytowa broszury z wczepem do segregatora. Przy większych wydawnictwach (kilkudziesięciostronicowe katalogi) stosujemy również oprawy miękkie i twarde klejone z dziurkowaniem w celu zamieszczenia do segregatora.

Zawsze pilnujemy do samego końca wszystkich etapów druku folderu i oprawy prac, aby mieć jak najpełniejszą kontrolę nad końcowym efektem. Gwarantuje to, iż nasi klienci otrzymują do ręki doskonałe pod każdym względem realizacje – w pełni profesjonalny biznesowy katalog reklamowy, broszura czy folder reklamowy.

Przykładowe projekty realizacji folderów, katalogów czy broszur...

FOLDERbroszura

Od 25 lat tworzymy foldery reklamowe, katalogi czy broszury dla firm. Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw. Zaprojektowaliśmy dla nich szereg materiałów reklamowych.Możemy pomóc Twojej marce...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
Przeczytaj również
projektowanie folderów
Spójny system ikon to ciekawy przekaz informacji i interesujące uzupełnienie dla treści
Spójny system ikon – sprawdź co powinieneś o nim wiedzieć
projektowanie broszur
BW czym może pomóc kreatywne wykorzystanie białej przestrzeni dla projektowania?
Biała przestrzeń – korzyści dla projektowania
projektowanie graficzne folderów
Poprawne wykorzystanie kolorów w reklamie. Zastosowanie koloru może być istotnym elementem projektu
Brief projektowy, jako podstawa pracy agencji reklamowej
foldery i broszury firmowe - projektowanie
Dobrze przygotowany brief projektowy poprawia komunikacje pomiędzy agencją reklamową a klientem
Jakie znaczenie ma kolor dla projektanta? Słowo o psychologii kolorów
Szukasz profesjonalistów?
Rozpocznij z nami współpracę
CAPTCHA ImageReload
POPRAW błędne pola - zaznaczone na niebiesko
W czym możemy pomóc?

Jaki folder wybrać dla swojej firmy?

foldery reklamowe dla firm

Czy projektowanie folderu a4 to ważny proces dla tworzenia spójnego wizerunku?

Nie od dziś wiadomo, że odpowiednio opracowany folder reklamowy może kreatywnie zindywidualizować firmę i to na kilku płaszczyznach. Możliwość zaprojektowania zupełnie indywidualnej okładki i zawartości – zdjęcia, ilustracje, tekst – czyni ten przedmiot oryginalnym i skutecznym pod względem działań marketingowych. Profesjonalny folder a4 jest skutecznym nośnikiem promocji firmy, a co najważniejsze, można z łatwością dopasować go do jej wizerunku. Dlatego warto zlecić wykonanie tego produktu doświadczonej agencji reklamowej. Autorski folder firmy może być nie tylko funkcjonalnym gadżetem, ale jednocześnie ekskluzywnym, eleganckim czy oryginalnym. To bardzo prestiżowy przedmiot, w który powinna zainwestować każda firma. Warto mieć na uwadze to, że tanie foldery nie są tak ciekawym i dobrym jakościowo produktem, jak te droższe, tworzone z najlepszych materiałów. Cena w tym wypadku nie powinna mieć znaczenia. Chcąc ją zmniejszyć, lepiej zainwestować w większą ilość egzemplarzy.

foldery reklamowe firmowe

Jakie uszlachetnienia folderu warto wybrać przy produkcji tego materiału?

Zamawiając folder dla firmy promocyjny warto rozważyć zastosowanie wysokiej jakości materiałów i różnych opcji wykończenia tego produktu, co sprawi, że stanie się przedmiotem niezwykle wyjątkowym i eleganckim. To właśnie takie detale jak dobór papieru na okładkę i strony wnętrza czy rodzaj uszlachetnienia mają wpływ na skuteczność w zakresie reklamy. Co prawda im bardziej indywidualny folder a4, tym wyższy jest jego koszt, ale ceną nie należy się przejmować. Zamawiając większą ilość egzemplarzy, cena jednostkowa mocno spadnie i to w ten sposób należy oszczędzać, a nie poprzez wybór materiałów słabej jakości. Papier tego wyrobu może być matowy lub błyszczący. Okładkę także można uszlachetnić folią matową lub z połyskiem. Co więcej, folder a4 promocyjny może posiadać elementy wybiórczo pokryte lakierem błyszczącym. Ciekawą opcją jest hot stamping złoty lub srebrny. Wytłoczone elementy np. logo, doskonale się prezentują, a cały produkt wówczas wygląda na drogi i ekskluzywny. Warto jak najszybciej poprosić o wycenę i zamówić realizację dobrego projektu.

projekty folderów reklamowych

Komu zlecić projekt folderu reklamowego - agencja reklamowa czy grafik?

Grafik z reguły oferuje samą usługę opracowania szaty graficznej projektu, nie zapewnia wydruku. Agencja reklamowa ma szerszą ofertę i bez problemu może kompleksowo zająć się kreacją, opraacowaniem i produkcją folderu. To tylko jeden z wielu powodów, dla którego warto zlecić to zadanie agencji reklamowej. Warto mieć na uwadze to, że folder a4 firmowy dla produktu czy usługi lub nawet wielu usług, ma bardzo duży wpływ na przyszły wizerunek firmy. Nie można więc zamówić go u przypadkowej osoby. Trzeba pamiętać, że katalog produktowy, a właściwie to jego wygląd, jego kształt wizualny determinuje jego późniejsze wykorzystanie. Tylko dobrze opracowany przedmiot może służyć w różnych działaniach reklamowych i promocyjnych firmy. Tworząc foldery reklamowe, powinno się od razu myśleć o wizerunku firmy, aby z nim współgrały. Dobrym wyborem będzie tu zupełnie autorski projekt broszury a4. Dzięki temu przedmiot ten będzie z łatwością zapadał w pamięci i wzbudzał zainteresowanie otoczenia.

katalogi i foldery dla firm

Czy projekt okładki folderu reklamowego jest ważny?

Tworząc foldery promocyjne o rozmiarze a4 trzeba pamiętać, że ich ogromną zaletą jest przestronny, mocny firmowy przekaz. Z uwagi na to, że jego okładka jest niemal jak mały plakat, daje możliwość zakomunikowania ważnych wartości marki. W tym miejscu można umieścić logo, hasło reklamowe czy po prostu przemyślaną szatę graficzną współgrającą z identyfikacją wizualną firmy. Spójny projekt katalogu to gwarancja uzyskania efektownego artykułu, skutecznego narzędzia reklamowego. Dobrze wykonana okładka motywuje do tego, aby zajrzeć do środka. Dlatego warto zlecić wykonanie projektu profesjonalnej agencji reklamowej, która zajmie się tym kompleksowo. Trzeba również pamiętać, że cena nie ma tu znaczenia, liczy się jakość i efekt końcowy powstałego produktu. Nie zawsze tanie foldery firmowe są atrakcyjne. Warto uzupełnić grafikę okładki firmowymi zdjęciami. Można też zastosować gotowe, tematycznie związane z firmą fotografie. Indywidualny projekt to gwarancja skutecznej reklamy. Tak powstają prestiżowe materiały marketingowe.

foldery reklamowe

Czy muszę mieć swoje zdjęcia tworząc folder reklamowy a4 dla swojej firmy?

Wielu klientów pyta, czy zamawiając u nas folder reklamowy, muszą dostarczyć nam swoje zdjęcia. Oczywiście mogą, ale nie ma takiego wymogu, ponieważ posiadamy obszerne archiwum zdjęć promocyjnych z różnego zakresu tematycznego, które stale poszerzamy. Nie zwiększa to ceny realizacji pracy. Pragniemy podkreślić, że dobry materiał fotograficzny to super baza do nieszablonowych kreacji wizualnych. Zdjęcia, które mają znaleźć się na okładce broszury czy w jej wnętrzu powinny być wysokiej jakości, bo tylko wtedy będą się dobrze prezentowały. Wykorzystując nasze zdjęcia, możemy opracować indywidualny projekt reklamowy tego produktu, który będzie współgrał z oczekiwaniami zamawiającego, z obowiązującymi trendami i przede wszystkim z aktualną stylistyką wizualną firmy. Korzystanie z gotowych zdjęć zmniejsza koszty (niższa cena) związane z wykonaniem produktu. Wykonywanie nowych zdjęć na potrzeby opracowania folderu jest zbyt kosztowne. Jeżeli natomiast klient zdecyduje się na dostarczenie własnych zdjęć, zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby odpowiednio je obrobić, dopracować, tak by stworzyć atrakcyjny folder dla firmy i tym samym skuteczną formę reklamy.

profesjonalne projekty katalogów

Jaki format folderu reklamowego wybrać – format a5 czy a4?

Wielu naszych klientów, a mamy ich w takich miastach jak Toruń, Bydgoszcz, Włocławek i wielu innych na terenie całej kraju, pyta, jaki format folderu reklamowego wybrać. Proponujemy zarówno a4, jak i a5. Najczęściej jednak klienci zamawiają foldery a4, które idealnie pasują do teczek reklamowych wraz z innymi dokumentami. Przeważnie inne materiały reklamowe jak karty produktów, ulotki, broszury czy papier firmowy też mają ten format. Dzięki temu wszystkie elementy tworzą spójną całość. Ponadto trzeba mieć na uwadze to, że większy format daje większe możliwości w zakresie projektowania graficznego materiału. Natomiast mniejsze foldery a5 są bardziej ekonomiczną wersją broszury. Cena stworzenia tego produktu jest niższa. Poza tym przedmiot o mniejszym formacie lepiej i wygodniej się transportuje. Tak więc właściwie zarówno foldery a4, jak i a5 mają swoje zalety, a wybór jest bardziej kwestią indywidualną, kwestią gustu czy upodobań.

firmowy folder - projekt

Jaki nakład reklamowego folderu w formacie a4 jest opłacalny?

Opłacalność zamówienia rośnie wraz ze wzrostem ilości zamawianego produktu. Zamawiając foldery reklamowe przy indywidualnym projekcie okładki warto zdecydować się na ilość rozpoczynającą się od 100 sztuk. Dlatego wszystkim klientom, którym zależy na atrakcyjnej cenie, polecamy składanie zamówienia na hurtowe ilości tego produktu. Wówczas cena jednostkowa znacznie spada i nie trzeba rezygnować z personalizowanego, indywidualnie dopasowanego wykończenia czy z materiałów wyższej jakości. Warto mieć na uwadze to, że kiedy folder produktu czy usługi jest ładnie zaprojektowany, nie ma problemu z rozdaniem go. Taki gadżet z reguły każdy przyjmuje z ogromną chęcią. Chcąc kupić katalogi promocyjne w ekskluzywnym wydaniu, ale i za bardzo się nie wykosztować, wystarczy wybrać droższe uszlachetnienie i zarazem złożyć zamówienie na większą ilość tego produktu.

katalogi dla firm - projekty

Co wpływa na cenę, tani folder a4 dla firmy?

Chcielibyśmy poinformować, że foldery a4 mogą mieć różną cenę. Wpływ na nią ma nie tylko rodzaj produktu, ale również wiele innych czynników jak sposób wykończenia, jakość zastosowanych materiałów czy ilość zamawianych egzemplarzy. Przy wyborze wykonawcy tania cena jednak nie ma głównego znaczenia. Najważniejszy w tym przypadku jest ciekawy, nieszablonowy projekt graficzny. Od niego zależy skuteczność produktu w zakresie działań marketingowych. Wiadomo, że profesjonalny projekt i solidne opracowanie graficzne to automatycznie wyższa cena, ale za to, jaki efekt! Trzeba również podkreślić, że na koszty wpływ ma też sam druk. Wysoka jakość wydruku to wyższy koszt produktu. Wykończyć folder produktowy można na wiele sposobów, na przykład stosując uszlachetnienie folią matową lub połysk czy lakier błyszczący na wybranych elementach. Wybór zawsze należy do klienta. Przed przystąpieniem do prac zapewniamy bezpłatną wycenę. Dzięki temu klient wie, co zamawia i ile będzie to go kosztować.

folder reklamowy czy foldery produktowe

Czy cena na folder reklamowy czy foldery produktowe jest taka sama?

Jeśli chodzi o folder reklamowy cena jest inna niż folderu produktowego. Oba te produkty znacznie się od siebie różnią. Ten pierwszy to w pewnym sensie opowieść o firmie opracowana przy użyciu grafiki i tekstu. Wymaga przede wszystkim indywidualnego podejścia projektowego. Nie można więc postępować szablonowo, jak to w przypadku folderów poświęconych prezentacji produktu. W przeciwnym razie nie będą spełniały swoich podstawowych funkcji. Tylko w przypadku folderów produktowych o rozmiarze a4 postępuje się według określonego schematu. Tak więc zdecydowanie bardziej pracochłonny i kosztowniejszy jest folder firmowy wizerunkowy. Przy wycenie brane są pod uwagę również metody wykonania tychże produktów oraz sposobów ich wykończenia. Wszystko to sprawia, że cena jest inna, ale nigdy nie należy kierować się nią przy dokonywaniu wyboru wykonawcy czy sposobu wykonania tego produktu.

sposób oprawy foldery reklamowe

Wpływ wydruku i sposobu oprawy na cenę za foldery reklamowe?

Często wybierając rodzaj folderu, jego wielkość i objętość, od razu dowiadujemy się, jaką powinniśmy zastosować oprawę. Te cienkie, składające się zaledwie z kilku stron, najczęściej są otaczane tradycyjną oprawą zeszytową, łączoną za pomocą zszywek (płaskich lub z uszkiem). Jeśli folder a4 reklamowy składa się z większej ilości stron, te najpierw się skleja, a następnie otacza miękką oprawą. W tym przypadku cenę podnosi metoda łączenia kartek folderu. Te produkty, które przed sklejeniem są zszywane, zwykle są droższe. Najdroższe są foldery w twardej oprawie. Sprawiają wrażenie ekskluzywnych i niezwykle eleganckich, ale nie wszystkich na nie stać, bywa duża cena. Tak więc chcąc wydrukować tanio folder a4 i a5, trzeba zwrócić uwagę przede wszystkim na jakość stosowanych materiałów, a także sposób samego łączenia poszczególnych elementów.

Folder reklamowy cennik

Folder reklamowy cennik – jak kosztorysowane są takie foldery?

Zawsze przed złożeniem zamówienia chcemy wiedzieć, ile kosztuje projektowanie folderów i ich produkcja. Okazuje się jednak, że wycena jest dość skomplikowana, gdyż składa się z kilku zmiennych. Na pewno największy wpływ na cenę ostateczną ma samo opracowanie graficzne, a to zależy w głównej mierze od oczekiwań zamawiającego. Kiedy ten wie, czego chce i potrafi oczekiwania te w odpowiedni sposób przekazać wykonawcy, pracy jest mniej. Foldery a4 czy a5 reklamowe tworzone dla produktów są bardziej szablonowe, więc ich cena jest też niższa. Reklamowy jest bardziej uogólniony i dotyczy całej firmy, jej działalności, oferty. Cenę tego reklamowego artykułu podnosi też treść, która jest na nim umieszczana. Tak więc do wyceny producent bierze pod uwagę wiele czynników, a co za tym idzie, sztywny cennik nie istnieje. By dowiedzieć się, ile będzie kosztowało konkretne zlecenie, trzeba przedstawić swoje oczekiwania.

Ekologiczny folder reklamowy

Ekologiczny folder reklamowy a cena tych produktów?

Prawda jest taka, że każdy kolejny dodatek do jakiegoś produktu reklamowego, lepszej jakości materiał, materiał, który cieszy się w danym okresie dużą popularnością, to wszystko, co zdecydowanie podnosi cenę ostateczną. W związku z tym nietrudno się domyślić, że stosowanie materiałów eko przy produkcji folderów reklamowch a4 czy nawet produktowych, zdecydowanie tę cenę podnosi. Szczególnie papier, który posiada specjalne certyfikaty, jest bardzo drogi, nawet dwa razy droższy niż zwykły. W związku z tym należy zwracać uwagę na to, jakie materiały wybiera się przy tworzeniu tego gadżetu. Oczywiście reklamowy folder firmy sprawia wrażenie nowoczesnego, eleganckiego i oryginalnego, gdy jest wykonany z ekologicznych półproduktów, ale inwestor musi liczyć się z tym, że poniesie z tego tytułu niemałe koszty. Powinien więc zastanowić się, czy jest to dla niego opłacalne i czy faktycznie zlecić projekt folderu a4 dla firmy, który zostanie zrealizowany z użyciem akurat tego rodzaju materiałów.

O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją nowego projektu folderu swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Jak wygląda tworzenie katalogu, folderu firmowego?

Katalog firmowy to zawarta w nim treść informacyjno-marketingowa, ale grafika, która zachęci potencjalnych klientów do jego obejrzenia. Nasze prace nad katalogiem zaczynamy właśnie od przygotowania przemyślanego i przykuwającego uwagę projektu graficznego. To właśnie od tego zależy koszt takiego folderu firmowego. Katalog możemy wykonać w rozmiarze a4 by był czytelny, a grafiki nawiązuje do działalności Państwa firmy były przejrzyste.

Tworzenie nowego folderu i jego cena?

Nowy folder to przede wszystkim nowy projekt graficzny spójny z obecną wizualizacją Państwa firmy. Cennik jest rozbudowany i na końcową cenę składa się wiele elementów; wszystkie z nich ustalamy na samym początku, jeszcze przed realizacją zamówienia. Foldery a4 promocyjne to jedno z lepszych narzędzi marketingowych. Poświęcamy wiele czasu nad wykonaniem idealnego projektu graficznego, stąd nie dysponujemy tanimi projektami graficznymi. Nasze druki zapewniają wysoką jakość realizacji folderu.
Ile projektów przedstawiacie do folderu dla firmy?
Przygotowywaniem folderu dla firm zajmujemy się prawie 25 lat. Udało nam się wypracować efektywne metody współpracy z klientem. Sama praca nad folderem dla firmy jest pracochłonna i wieloetapowa. Standardowo proponujemy 1-2 propozycje, z których wybieramy jeden i na nim już bazujemy. Wnosimy wszelkiego rodzaju poprawki estetyczne i techniczne by nasz klient był zadowolony z dzieła otrzymanego na końcu.
Chciałbym wydać kilka folderów, katalogów, czy zajmujecie się drukiem materiałów?
Naszym celem jest kompleksowe wykonanie usług, stąd zajmujemy się przygotowaniem projektu, jego drukiem oraz dostarczeniem do Państwa firmy. Nasze foldery w formacie a4 produkujemy w konkurencyjnych cenach względem naszej konkurencji. Wysoka jakość folderu czy katalogu firmowego, przekłada się na pozytywny odbiór Państwa firmy i umocnieniem jego wizerunku na rynku.

W jakiej formie otrzymam zrealizowany folder firmy?

Standardowo, projekt folderu firmy przekazujemy klientowi w wersji elektronicznej - zwykle w rozszerzeniu pdf. Sposób ten jest bardzo praktyczny, gdyż można w łatwy sposób go sobie przekazywać za pomocą pendriva czy maila. Mamy możliwość w każdym miejscu przejrzenia swojego projektu i wprowadzenia ew. zmian. Na specjalne życzenie i za dodatkową opłatą, folder firmy przygotowujemy w wersji drukowanej.
Tworzenie nowego folderu a4 ile zakłada projektów?
Spełniając oczekiwania naszych klientów, zakładamy stworzenie minimum dwóch projektów, wychodzących z różnych koncepcji. Wszystkie są wykonane w oparciu o Państwa oczekiwania, wymagania, w sposób by były ponadczasowe. Wybór jednego projektu dla folderu a4 to dopiero początek, gdyż później dochodzi do wprowadzania korekt i końcowej akceptacji. Dbamy by nasze usługi były świadczone na najwyższym poziomie.

Czy zamawiając foldery reklamowe firmy otrzymuje do niego prawa autorskie?

Projekty graficzne i foldery a4 podlegają pod prawo autorskie. Po akceptacji całego zlecenia na katalog promocyjny w formacie a4, jako nasz klient otrzymujesz projekty, które w dowolny sposób możesz wykorzystywać i eksploatować, by odpowiadały późniejszemu rozwojowi firmy. Wszystko zostało potwierdzone na podstawie stosownej umowy podpisanej na zakończenie współpracy przy danym zamówieniu.
Czy jesteście w stanie zaprojektować komplet materiałów reklamowych?
Nasza firma zaprojektuje komplet materiałów reklamowych za odpowiednią cenę. Bardzo ważne jest by materiały reklamowe były ze sobą spójne i tworzyły jedną wizualizacje marki i firmy. Dbamy o to by materiały reklamowe posiadały jednakową wizualizacje. Proponujemy Państwu szeroką ofertę materiałów reklamowych, takich jak: katalogi w formacie a4 czy a5, foldery reklamowe i inne. Możemy również wydrukować i dostarczyć je pod wskazany przez klienta adres.

Profesjonalne foldery reklamowe i ich skuteczność

Reklamować swoje produkty i usługi można na wiele różnych sposobów. W przypadku niektórych firm wystarczy ogłoszenie reklamowe zamieszczone w serwisie. Niektóre zaś muszą postarać się nieco bardziej, aby przyciąganą uwagę potencjalnych klientów. Ostatnimi czasy bardzo popularną metodą promowania produktów i usług stało się stosowanie takich produktów jak indywidualne foldery reklamowe, najczęściej w formacie a4. Można w nich zawrzeć przeróżne informacje graficzne i zdjęcia, w sposób profesjonalny i nowoczesny zaprezentować swoje produkty i usługi. Są skutecznym sposobem pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania kontaktów z obecnymi.

strzałka

Folder reklamowy – profesjonalna prezentacja produktów i usług

Chcąc wypromować swoje produkty czy usługi, można wyjść na ulice i wykrzykiwać hasła, które będą je promować. Równie dobrze można zamieścić spot reklamowy w Internecie lub w telewizji. Jednak budowanie marki firmy na tym nie polega. Trzeba w pierwszej kolejności zrobić wszystko, co tylko możliwe, aby firma w określony sposób kojarzyła się klientom. Chodzi tu o profesjonalną kreacje identyfikacji, a więc o stronę internetową, współgrające z nią logo, wizytówki, ulotki, teczki ofertowe, papier firmowy i pozostałe tego rodzaju elementy, z którymi firma ta będzie się kojarzyć i dzięki nim zdobędzie popularność, stanie się zauważalna na rynku i zdecydowanie bardziej konkurencyjna. Profesjonalne kreowanie wizerunku może przyczynić się z biegiem czasu do wielkiego sukcesu firmy, całość zamknięta w dobrej cenie. Warto wobec tego działać w tym konkretnym kierunku. Oczywiście nie trzeba tym wszystkim zajmować się samodzielnie. Fachowcy z przyjemnością wykonają kompleksowe usługi w danym zakresie. Trzeba tylko ustalić kilka istotnych dla całego projektu szczegółów. Warto też czasem zdać się na rady ekspertów, dzięki którym osiągnięcie celu będzie bardziej realne i bliższe. Wiele kwestii wpływa na wizerunek solidnej firmy, ale profesjonalna identyfikacja jest tu kwestią kluczową.

strzałka

Folder a4 dla firmy w atrakcyjnej cenie

Wielu, choć ma chęć wykonać folder reklamowy, rezygnuje z tego zamiaru, ponieważ obawia się wysokich kosztów, jakie mogą się z tym wiązać. Tymczasem warto wiedzieć, że tego rodzaju usługi i tym samym produkty wcale dziś nie są drogie. Można trafić tworzenie produktu w niskiej cenie. Nawet profesjonalne tworzenie folderów a4 odbywa się w przystępnych cenach, możliwych do zaakceptowania przez właścicieli firm. Warto tylko wcześniej zastanowić się, jakie informacje uwzględnić w takim katalogu firmowym. Chodzi mianowicie o to, aby nie przesadzić z ilością i też przekazać klientom to, co najważniejsze. Wiadomo, że od ilości stron i sposobu wykończenia folderu będzie zależała jego cena, ale nie będzie ona znacząco różna, a poza tym tak naprawdę na tę kwestię nie powinno się zwracać uwagi. Przystępne ceny tego rodzaju usług (kreacja, tworzenie, projektowanie folderów) mając na myśli projekt i druk, sprawiają, że wielu przedsiębiorców decyduje się na regularne korzystanie z nich. Dzieje się to wraz z wprowadzeniem do oferty nowych produktów czy usług. Niektórzy decydują się na uniwersalną zawartość katalogu, aby móc korzystać z niego przez dłuższy czas. Tak naprawdę w takim folderze reklamowym można zawrzeć informacje o konkretnych produktach z oferty, jak też o warunkach współpracy. Możliwości w tym zakresie jest wiele, a projektant przed podaniem ceny, szczegółowego kosztorysu zechce poznać wszystkie oczekiwania zamawiającego.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42