Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlotlogosclaskachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkaznak
Identyfikacja
wizualna

Wizerunek firmy, kreowanie marki

W dobie nieustającego postępu technologii interaktywnych marka powinna funkcjonować i wyróżniać się w internecie.

Wizerunek firmy oraz kreowanie marki, tworzenie wizerunku marki

w przestrzeni internetowej jest nie tylko przedłużeniem wypracowanej już identyfikacji wizualnej, ale stanowi jej dopełnienie i rozwinięcie.

Nie każda identyfikacja wizualna firmy, marki nadaje się od razu - bez najmniejszej przeróbki i dostosowania jej do wymogów sieci - do kreacji on-line. Często wypracowany wizerunek marki, który dobrze prezentuje się w drukowanym katalogu nie będzie wystarczająco atrakcyjny w odbiorze na ekranie komputera. Niekiedy stworzona kreacja wizualna dla marki musi być zmieniona, aby w pełni wykorzystać możliwości technologiczne przekazu multimedialnego. Budujemy wizeruenk, kierując się świadomością szans i zagrożeń, jakie niesie ze sobą zaistnienie w sieci. Nowy wizerunek marki jak i firmy w internecie powinnien być starannie przemyślany. Wielką wagę przywiązujemy do starannej prezentacji identyfikacji wizualnej naszych klientów.

Identyfikacja wizualna, projekt
Projekt logo, identyfikacja dla firm
Wizerunek marki, projekt logo
Identyfikacja wizualna dla firm
Pakiet reklamowy, projekt
Logo, materiały reklamowe, identyfikacja wizualna
Tworzenie identyfikacji wizualnej
Logo projekt, identyfikacja wizualna
Realizacje

Potrzebujesz wizerunek firmy?

Możemy stworzyć wizerunek firmy oraz marki i ...wiele więcej.napisz do nas

Przyszłościowy potencjał kreacji wizualnej marki

Kreacja nowej marki, wizerunek firmy i marki w mediach

tradycyjnych i identyfikacja w internecie muszą być spójne, gdyż tworzą całość, jednak rządzą się nieco innymi prawami. Podczas tworzenia marki (wizerunek firmy w internecie) musimy pamiętać o tym, że w sieci nigdy do końca nie wiadomo, kto odwiedzi naszą stronę. W mediach tradycyjnych możesz wpływać na to, aby treść reklamy dotarła do ściśle wybranej grupy docelowej, w Internecie jest to mocno utrudnione. O tym, że ktoś trafi na Twoją stronę www decydować może szereg czynników. Nad jednymi masz szansę panować (pozycjonowanie stron www), a nad innymi nie (przypadek, pomyłka internauty). Demograficzny rozstrzał odwiedzających może być zaskakujący. Za pomocą dobrze wykreowanego, skutecznego wizerunku firmy w internecie masz szansę trafić do każdego potencjalnego klienta! Dlatego tak ważne jest, aby

kreacja wizualna Twojej marki (kształtowanie wizerunku firmy marki)

w sieci przemawiała naprawdę silnym głosem.
Nadrzędny cel obecności firmy w internecie = skuteczna prezentacja treści związana z wizerunkiem

Strona www powinna być adresowana globalnie do wszystkich potencjalnych odbiorców. Jednocześnie musi też oddziaływać jako nierozerwalna całość identyfikacji wizualnej, albowiem nie da się wyodrębnić z identyfikacja firmy jej nazwy, a jej logotypu, odizolować od strategii firmy. Kolorystyka i ikonografia powinny być utrzymane w tej samej standardowej formie, precyzyjnie zdefiniowanej w księdze identyfikacji wizualnej.

Marka rodzima i podległe marki
Internet daje ponadto możliwość kreowania serwisów dodatkowych, np. reklamujących tylko konkretny produkt bądź linię produktów. Taka kampania internetowa nie pociąga za sobą dużych kosztów, a ma wielką szansę trafić bezpośrednio do konkretnego klienta. Na potrzeby takiej kampanii należy wypracować cały system identyfikacji wizualnej danego produktu czy grupy produktów lub usług itp., czyli

stworzyć tzw. kreacje marki podległej.

Kreacja marki i wizerunku
  • Czy warto kształtować, budować wizerunek silnej marki w internecie? Korzyści na przyszłość...
  • Wyrazisty wizerunek firmy, marki on-line nie tylko zwiększa jej rozpoznawalność, ale też budzi zaufanie do marki. Dla firmy, która posiada już identyfikację wizualną poza internetem, wkroczenie w to nowe medium jest jak wejście na wyższy poziom w rozwoju identyfikacji wizualnej.
  • Potęga globalnego dotarcia do klienta
  • Dobrze wykreowany wizerunk silnej marki, firmy w internecie daje szansę trafić do znacznie większego grona klientów. W każdej sekundzie miliony użytkowników mogą otworzyć stronę www i zapoznać się z ofertą Twojej firmy. Pozycjonując stronę internetową w wyszukiwarkach zwiększasz szansę Swojej firmy na dotarcie do nowych klientów.
  • Internet ułatwia

    kształtowanie i tworzenie wizerunku firmy - budowanie marki

  • Dobry wizerunek firmy w internecie daje narzędzia pozwalające umocnić wizerunek marki, których nie dają tradycyjne media drukowane. Takie drobiazgi jak umieszczenie na stronie www interaktywnych prezentów (np. wygaszacz ekranu, tapeta na monitor komputera, itp.) zatrzymają użytkownika dłużej, wzbudzą w wyobraźni pozytywny obraz firmy i zapadną w pamięć utrwalając dobre skojarzenia z marką.

Co robimy dla wizerunku Twojej firmy i marki w sieci?

Nowe kreowanie wizerunku marki może być wdrażane w sieci poprzez szereg uzupełniających działań.

W ramach kreowania wizerunku firmy w internecie

proponujemy:

  • zaprojektowanie (bądź przystosowanie) wizerunku marki na potrzeby sieci – dobranie kolorystyki i wykonanie projektu logo w zgodzie z charakterem branży, ale też z uwzględnieniem specyfiki medium, jakim jest internet
  • stworzenie serwisu internetowego – wykonanie i prowadzenie strony www z włączeniem usługi pozycjonowania i aktualizacji serwisu
  • witryny produktowe – wykonanie i wypromowanie dodatkowych stron www jako kampanii reklamujących konkretny produkt, usługę
  • mailing – ten nieodłączny element reklamowania się w sieci pozwala na stały kontakt z klientem i umożliwia informowanie go na bieżąco o nowych usługach czy promocjach
  • banery reklamowe - to obecnie podstawowe narzędzie wykorzystywane w kampaniach internetowych marek czy też produktów
  • rozrywka - dodanie wartości rozrywkowej do przekazu marketingowego za pomocą dołączenia atrakcyjnych gadżetów w postaci wirtualnychtapet lub wygaszaczy ekranu
  • wszelkie inne działania prowadzone on-line.
Przykładowe nasze kreacje wizerunku marki...

Wizerunek
firmy i marki

Od 20 lat kreujemy, tworzymy z powodzeniem wizerunek firmy. Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijają.Możemy pomóc Twojej marce...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją nowego projektu identyfikacji wizualnej swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Co wyróżnia profesjonalny wizerunek marki i firmy?

Budowanie wizerunku marki i firmy to proces długotrwały, trwający kilka lat. Lepiej stopniowo zwiększać zainteresowanie działalnością, gdyż większa liczba osób w sposób trwały i stały rozwija firmę. Dojrzały wizerunek firmy składa się z trzech podstawowych elementów: wyróżnienie firmy na tle konkurencji, kreatywnym podejściem graficznym oraz dobrym kontaktem z klientami (nawet tym potencjalnym). Nie buduj wizerunku na szybko, tylko dokładnie go przemyśl.

Jaka jest cena za tworzenie wizerunku firmy?

Nie posiadamy jednego cennika odnośnie tworzenia identyfikacji wizualnej firmy. Każdy projekt traktujemy osobno, a cena uzależniona jest od wyboru wersji podstawowa lub rozszerzona) oraz poświęconego czasu specjalistów. Opracowywany przez nas wizerunek firmy jest praktyczny i ponadczasowy. W celu ustalenia dokładnej kwoty za realizację zamówienia, prosimy o bezpośredni kontakt w wiadomości mailowej.
Od czego zacząć tworzyć wizerunek firmy?
Każdy wizerunek firmy zaczynamy od rozmowy z naszym klientem. Podczas rozmowy określamy wszelkie szczegóły, klienta oczekiwania, ogólne dopasowanie logo do profilu działalności. Wybierzemy kolorystykę oraz formę Państwa logo. Dopiero po wysłuchaniu oczekiwań i wymagań względem identyfikacji wizerunku, przystępujemy do prac graficznych.

Co wchodzi w skład kreacji wizerunku firmy?

Wybór wersji wizerunku firmy wpływa znacznie na cenę końcową (opcja podstawowa i rozszerzona). Małe firmy, chcąc zminimalizować koszty wybierają opcję podstawową. Otrzymują w zamian księgę znaków oraz gotowe logo. Natomiast duże firmy, mogące pozwolić sobie na koszt, wybierają opcje rozszerzoną. W jej ramach otrzymują liczne informacje, jak: dokładny opis logo (budowa, grubości, kolorystyka), typografię oraz wygląd materiałów reklamowych.
Ile czasu potrzeba na kreowanie identyfikacji dla marki?
Czas pracy nad projektem identyfikacji marki jest nieokreślony, zwykle trwa dobrych kilka dni. Przed rozpoczęciem prac głównych, spotykamy się z klientem w celu ustalenia jego oczekiwań i wymagań odnośnie sposobu wykreowania marki. Następnie po 7-10 dniach mamy gotowy wstępną propozycję bazową, na której będziemy dalej pracować.

Czy zamawiając kreowanie wizerunku firma otrzymuje do niego prawa autorskie?

Zamawiając w naszej firmie identyfikacje wizualną, wszelkie prawa autorskie majątkowe są przekazywane na rzecz klienta. Dokonujemy tego stosowną umową zawierającą odpowiednie paragrafy, ale dopiero po wykonaniu wszelkich prac z naszej strony. Wtedy mogą je nasi klienci dowolnie wykorzystać na własne potrzeby bądź zmienić/poszerzyć ich zakres, co wynika np. z rozwoju działalności.
Komu zlecić budowanie wizerunku marki firmy?
Budowanie wizerunku marki dla firmy to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego nie warto powierzać go nowicjuszom. Nasza firma zajmuje się identyfikacją wizualną od prawie 20 lat działalności, a wśród naszych klientów są zarówno małe, jak i duże firmy. Posiadamy wykwalifikowanych specjalistów, własne studio graficzne wyposażone w odpowiedni sprzęt. Posiadamy bogate portfolio, które potwierdza nasze doświadczenie i możliwości.
Ilu projektantów pracuje nad wizerunkiem firmy?
Nad Państwa projektem wizerunku firmy pracują sami specjaliści. Nasze prace są kreatywne i funkcjonalne, stąd nad jednym projektem pracuje kilka osób. Każdy z nich proponuje swoje pomysły i wyraża uwagi - zostaje przygotowanych kilka różnych koncepcji zamówienia. Na końcu otrzymujemy w pełni unikatową i praktyczną identyfikację wizualną.
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42