Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze realizacje Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlotlogosclaskachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkaznak
Identyfikacja
wizualna

Tworzenie identyfikacji wizualnej

Na pewno wiele razy zastanawiałeś się nad tym, jak sprawić, aby spośród tysięcy produktów oferowanych na zatłoczonym rynku wybierano właśnie Twój. Odpowiedzią na ten problem jest

skutecznie zaprojektowana identyfikacja wizualna firmy.

Firma wkraczająca na rynek musi dokładnie wiedzieć co jest ważne i co należy zrobić dla promocji firmy (usługi, marki), aby odnieść sukces. My to wiemy - identyfikacja wizualna marki to tematyka, w której się specjalizujemy. Możemy pomóc Twojej firmie projektując dla niej system identyfikacji wizualnej (przemyślana identyfikacja wizualna firmy).
Nasz cel – stworzenie marki,
o której jest głośno
ramka
Identyfikacja wizualna, projekt
Projekt logo, identyfikacja dla firm
Wizerunek marki, projekt logo
Identyfikacja wizualna dla firm
Pakiet reklamowy, projekt
Logo, materiały reklamowe, identyfikacja wizualna
Tworzenie identyfikacji wizualnej
Logo projekt, identyfikacja wizualna
Kompleksowa identyfikacja firmy
Projekt logo, identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna dla firm
Wizerunek marki, projekt logo
Identyfikacja wizualna, projekt
Tworzenie identyfikacji wizualnej
Realizacje

Budowanie tożsamości wizualnej (identyfikacja wizualna)

to proces, w wyniku którego firma staje się rozpoznawalna. Od szkicu, poprzez stabilne fundamenty, szereg drobiazgów, aż po solidną budowlę - stabilna identyfikacja wizualna. Czuwamy nieustannie nad każdym elementem identyfikacji wizualnej, aby Twoja marka stale się rozwijała i rosła w siłę, dystansując od siebie konkurencję.

Budowanie marki to inaczej tworzenie identyfikacji wizualnej i stanowi bardzo istotny element w strategii marketingowej każdej firmy. Identyfikacja wizualna wzmacnia i utrwala wizerunek firmy, a także produktów w świadomości potencjalnych Klientów. O dobry wizerunek firmy warto zadbać od samego początku. Pierwszym krokiem jest stworzenie logotypu, ważne, aby był gruntownie przemyślany. To pozwoli uniknąć późniejszych poprawek i wynikających z tego niepotrzebnych kosztów. Przemyślana identyfikacja wizualna jest dobrą inwestycją w przyszłość firmy, zwłaszcza, że późniejsza zmiana wizerunku firmy to złożony proces, niejednokrotnie pochłaniający znaczne koszty.
Tylko solidna marka
zapewni sukces

i wyróżni Twoją ofertę wśród konkurencji
Zajmujemy się profesjonalnie

budowaniem tożsamości rynkowej (identyfikacja wizualna) dla firm, produktów i marek.

Naszym celem jest rozpoznawalność naszego klienta i jego oferty na rynku.

Identyfikacja wizualna udziela odpowiedzi

na pytania: czym jest firma, jak się zmienia, dokąd zmierza oraz co wyróżnia ją wśród innych firm o tym samym profilu działalności? Powyższe powiedzenie szczególnie sprawdza się w odniesieniu do firm i ich wizerunku. Choć nazwa, logo firmy (logotyp) i kolory firmowe są podstawowymi wzorcami identyfikacji wizualnej, to system identyfikacji jako całość (spójna identyfikacja wizualna firmy) jest czymś więcej niż tylko sumą poszczególnych jego elementów. Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywany

system identyfikacji wizualnej

staje się efektywnym i ekonomicznym narzędziem marketingowym.
  • Marka WHITEart
  • =
  • Produkt

    to, co oferujesz (np. dom)

  • +
  • Wartość

    korzyści, jakie czerpie klient z zakupu produktu (np. stałe miejsce zamieszkania - dach nad głową)

  • +
  • Skojarzenia

    zespół elementów, dzięki którym w umyśle klienta kształtuje się obraz produktu (np. bezpieczeństwo)

WHITEart
„Jak Cię widzą, tak Cię piszą …”
Szachy

Co charakteryzuje rozwojowy system identyfikacji wizualnej?

Dobrze

skonstruowana identyfikacja wizualna firmy

(identyfikacja wizualna - logo firmy, logotyp, kolorystyka) to system otwarty, który gwarantuje możliwość płynnego rozbudowania go wraz ze wzrostem i rozwojem firmy. Dojrzała identyfikacja wizualna powinna charakteryzować się trzema podstawowymi cechami:
  • charakterystycznym i niepowtarzalnym wizerunkiem na rynku,
  • czytelnymi i zrozumiałymi sposobami
    komunikowania się firmy z klientami,
  • wyróżnieniem od konkurencji.

› identyfikacja wizualna

logo, identyfikacja wizualna Nicore logo, identyfikacja wizualna Klinika Finansowa logo, identyfikacja wizualna ITF logo, identyfikacja wizualna RED Catering logo, identyfikacja wizualna Fruvit logo, identyfikacja wizualna Vitreo logo, identyfikacja wizualna Wratislavia Bio logo, identyfikacja wizualna Tristar logo, identyfikacja wizualna Monto logo, identyfikacja wizualna Meritum logo, identyfikacja wizualna Monte Kristo logo, identyfikacja wizualna Giveo
zobacz więcej prac

Sprawdzona identyfikacja wizualna kreuje wartość firmy, marki

To jak ważna jest identyfikacja wizualna zapewne nie trzeba nikogo przekonywać. Dział marketingu poprzez swoje liczne działania zwiększa jej znaczenie dla firmy. Przemyślane ruchy w tym zakresie budują pozytywny obraz marki, jak i kształtują przyszłościowe postrzeganie firmy w oczach klientów. Należy tylko pamiętać, żeby tworzenie takiej identyfikacji wizualnej przekazać we właściwe ręce, ceny za takie usługi na rynku są różne, ale warto postawić na jakość i zlecić to doświadczonemu projektantowi.

Identyfikacja wizualna firmy – do czego może służyć?

strzałka Kulki

Warto zastanowić się w jaki sposób właściciel marki może w sposób wartościowy posługiwać się takimi narzędziami jak identyfikacja wizualna marki. U podstaw leży dobra, przemyślana kreacja, ona staje się niezbędna i stanowi podstawę do dalszych kroków. Do realizacji kreacji potrzebna jest pomoc profesjonalisty. Warto pokierować się w stronę renomowanej agencji reklamowej i pomyśleć zatrudnić profesjonalistów. Codzienność działalności wielu firm pokazuje, że właściciel nie jest właściwą osobą do tworzenia, projektowania dla swojej firm logotypów, nazw i materiałów reklamowych. Takie oszczędnościowe działanie zwykle kończy się w sposób opłakany. Często na ulicach widzi się kiepsko zaprojektowane wystawy sklepów, mizerne plakaty, słabe loga firm. Po prostu nikt nie pomyślał nad przekazem reklamowym - nie działał tu projektant identyfikacji wizualnej - który powinien być motywem przewodnim realizacji takiej pracy. Jak już firma posiada podstawy takie jak projekt logo, podstawowe materiały biurowe, oznaczenie firmy, wtedy można pomyśleć o całym systemie identyfikacji wizualnej. Mówimy tu o spójnej szacie graficznej identyfikującej wizualnie daną firmę. Wystarczy spojrzeć na wybrany materiał reklamowy np. folder, strój pracownika, grafika na aucie firmowym i już wiemy, że mamy do czynienia z większym systemem identyfikacji konkretnej firmy. Przeniesienie zaprojektowanych wzorców na kolejne przestrzenie działalności firmy robi dobre efekty. Szczególnie jest to widoczne na przestrzeni dłuższego czasu. Marka nabiera wartości i staje się rozpoznawalna poprzez wcześniej wdrożoną nową identyfikację wizualną. Warto pomyśleć o tym wcześniej.

Solidna identyfikacja wizualna i elementy ją tworzące

strzałka

Jest parę składników kształtujących identyfikacje wizualną danej marki. Mamy na myśli projekt logo firmy, kolorystykę firmową oraz krój liter (wybrane czcionki firmowe). Podstawą identyfikacji wizualnej jest przemyślany z każdej strony projekt nowego logo firmy. Znak graficzny jakim jest logo to forma wizualna, za pomocą której można sprawnie zidentyfikować konkretną markę. Budowa bywa różna, choć najczęściej tworzy ją symbol, obiekt graficzny lub czysta nazwa firmy zapisana krojem charakterystycznym – raczej nietypowa czcionka. Logo tworzące identyfikację wizualną ma być wyjątkowe, ma szybko być zapamiętane w głowie potencjalnego klienta. Szybko połączy znak wizualny z nazwą firmy, marki jej produktami. Projektantom tworzącym nowe projekty logo zależy na tym, by było ono maksymalnie czytelne i tym samym proste - symbolika przekazu musi być jasna, by była zrozumiała dla każdego konsumenta. Kolejny element identyfikacji to kolorystyka firmowa, która wiąże się użytymi kolorami w logo. Te barwy stają się wiodące w dalszej wizualizacji materiałów firmy. Na przykład logo CocaColi posiada charakterystyczną czerwoną barwę. Już sam ten kolor jest mocno kojarzony z marką. Ważną kwestią dla późniejszego używania kolorów dedykowanych dla marki jest ich niewielka liczba. Dwa - trzy kolory można dość łatwo przenieść na różne pola eksploatacji w obrębie różnych materiałów graficznych np. wystrój wnętrz firmy, stroje pracownicze, szyldy, plakaty, katalogi, itp. Ostatni element to czcionka firmowa, istotna kwestia, choć dość często zaniedbywana przy budowaniu identyfikacji wizualnej w firmie. Solidna marka powinna mieć zdefiniowany charakterystyczną czcionkę, której używa przy realizacji materiałów promocyjnych. Taka rozpoznawalna typografia daje większą moc wizerunkowi. Jednolity krój liter stosowany konsekwentnie w projektowaniu i tworzeniu form promocyjnych nadaje wiarygodność marce. Dobrze przemyślana całość tworzy zwarty system identyfikacji wizualnej, który potrafi skutecznie wyodrębnić firmę z konkurencyjnego rynku.