Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze realizacje Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlotlogosclaskachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkaznak
Identyfikacja
wizualna

Tworzenie identyfikacji wizualnej

Na pewno wiele razy zastanawiałeś się nad tym, jak sprawić, aby spośród tysięcy produktów oferowanych na zatłoczonym rynku wybierano właśnie Twój. Odpowiedzią na ten problem jest

skutecznie zaprojektowana identyfikacja wizualna firmy.

Firma wkraczająca na rynek musi dokładnie wiedzieć co jest ważne i co należy zrobić dla promocji firmy (usługi, marki), aby odnieść sukces. My to wiemy - identyfikacja wizualna marki to tematyka, w której się specjalizujemy. Możemy pomóc Twojej firmie projektując dla niej system identyfikacji wizualnej (przemyślana identyfikacja wizualna firmy).
Nasz cel – stworzenie marki,
o której jest głośno
Identyfikacja wizualna, projekt
Projekt logo, identyfikacja dla firm
Wizerunek marki, projekt logo
Identyfikacja wizualna dla firm
Pakiet reklamowy, projekt
Logo, materiały reklamowe, identyfikacja wizualna
Tworzenie identyfikacji wizualnej
Logo projekt, identyfikacja wizualna
Realizacje

Potrzebujesz identyfikacji wizualnej?

Możemy stworzyć identyfikacje wizualną i ...wiele więcej.napisz do nas

Budowanie tożsamości wizualnej (identyfikacja wizualna)

to proces, w wyniku którego firma staje się rozpoznawalna. Od szkicu, poprzez stabilne fundamenty, szereg drobiazgów, aż po solidną budowlę - stabilna identyfikacja wizualna. Czuwamy nieustannie nad każdym elementem identyfikacji wizualnej, aby Twoja marka stale się rozwijała i rosła w siłę, dystansując od siebie konkurencję.

Budowanie marki to inaczej tworzenie identyfikacji wizualnej i stanowi bardzo istotny element w strategii marketingowej każdej firmy. Identyfikacja wizualna wzmacnia i utrwala wizerunek firmy, a także produktów w świadomości potencjalnych Klientów. O dobry wizerunek firmy warto zadbać od samego początku. Pierwszym krokiem jest stworzenie logotypu, ważne, aby był gruntownie przemyślany. To pozwoli uniknąć późniejszych poprawek i wynikających z tego niepotrzebnych kosztów. Przemyślana identyfikacja wizualna jest dobrą inwestycją w przyszłość firmy, zwłaszcza, że późniejsza zmiana wizerunku firmy to złożony proces, niejednokrotnie pochłaniający znaczne koszty.
Tylko solidna marka
zapewni sukces

i wyróżni Twoją ofertę wśród konkurencji
Zajmujemy się profesjonalnie

budowaniem tożsamości rynkowej (identyfikacja wizualna) dla firm, produktów i marek.

Naszym celem jest rozpoznawalność naszego klienta i jego oferty na rynku.

Identyfikacja wizualna udziela odpowiedzi

na pytania: czym jest firma, jak się zmienia, dokąd zmierza oraz co wyróżnia ją wśród innych firm o tym samym profilu działalności? Powyższe powiedzenie szczególnie sprawdza się w odniesieniu do firm i ich wizerunku. Choć nazwa, logo firmy (logotyp) i kolory firmowe są podstawowymi wzorcami identyfikacji wizualnej, to system identyfikacji jako całość (spójna identyfikacja wizualna firmy) jest czymś więcej niż tylko sumą poszczególnych jego elementów. Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywany

system identyfikacji wizualnej

staje się efektywnym i ekonomicznym narzędziem marketingowym.
  • Marka WHITEart
  • =
  • Produkt

    to, co oferujesz (np. dom)

  • +
  • Wartość

    korzyści, jakie czerpie klient z zakupu produktu (np. stałe miejsce zamieszkania - dach nad głową)

  • +
  • Skojarzenia

    zespół elementów, dzięki którym w umyśle klienta kształtuje się obraz produktu (np. bezpieczeństwo)

WHITEart
„Jak Cię widzą, tak Cię piszą …”
Szachy

Co charakteryzuje rozwojowy system identyfikacji wizualnej?

Dobrze

skonstruowana identyfikacja wizualna firmy

(identyfikacja wizualna - logo firmy, logotyp, kolorystyka) to system otwarty, który gwarantuje możliwość płynnego rozbudowania go wraz ze wzrostem i rozwojem firmy. Dojrzała identyfikacja wizualna powinna charakteryzować się trzema podstawowymi cechami:
  • charakterystycznym i niepowtarzalnym wizerunkiem na rynku,
  • czytelnymi i zrozumiałymi sposobami
    komunikowania się firmy z klientami,
  • wyróżnieniem od konkurencji.
Przykładowe nasze realizacje identyfikacji wizualnej dla firm...
Od 20 lat tworzymy z powodzeniem identyfikację wizualną dla firm. Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijają.Możemy pomóc Twojej marce...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE