Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
wizerunek firmy
projekt logoprojekty logotypuprojektowanie logologo markikreacja znakuprojektowanie logotypukreacja logo firmprojekty logo marki
Projektowanie
logo

Projekty logo firmy

Najszybciej dociera do mózgu człowieka informacja podana w formie wizualnej. Graficzne oznakowanie marki jest skutecznym elementem identyfikującym firmę w umyśle potencjalnego klienta. Identyfikacja z branżą to nieodłączny element funkcjonowania danej marki, cel do osiągnięcia przez znak firmowyy. Stąd też

projekty logo firmy (profesjonalne projektowanie logo, czy logotypu)

to bardzo ważne zadanie jakie stoi przed projektantem.
Dobre logo to nie wydatek
lecz przemyślana inwestycja

Logo firmy stanowi skuteczne narzędzie
nowoczesnego marketingu

Kreacja logotypu zapewne to więcej niż tylko znak firmowy. Trzeba myśleć o nim jak o koncepcji kompleksowego wizerunku przedsiębiorstwa, dlatego też cena nie powinna odgrywać głównego kryterium wyboru wykonawcy. Praca jest niezwykle odpowiedzialna ze względu na funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. Finalny wygląd stworzonej pracy graficznej jest zawsze uzależniony od profilu firmy, jak i branży jaką reprezentuje.

JAK TO ROBIMY?
ikona brief
brief
Po wypełnieniu briefu zapoznajemy się z Twoim projektem. Rozumiejąc sugestie jesteśmy w stanie spełnić oczekiwania.
brief
ikona szukaj
szukanie
Na początku sprawdzamy konkurencję i rynek, na którym działasz. Poznajemy Twoją firmę i wyodrębniamy jej atuty.
szukanie
ikona pomysł
pomysł
Istotne są dla nas tylko nietuzinkowe koncepcje. Analizujemy Twoje potrzeby, aby wyłapać najlepsze pomysły.
pomysł
ikona projekt
projekt
Na podstawie wcześniejszych kroków przechodzimy do kreacji. Tworzymy skuteczne projekty, które trafiają do grupy docelowej.
projekt
ikona rozmowa
rozmowy
Prezentujemy pomysły w formie projektów i rozmawiamy o nich. Twoje sugestie są bardzo istotne dla osiągnięcia celu.
rozmowy
ikona realizacja
realizacja
Końcowy etap to finalizacja projektu, dopracowanie detali. Powstaje produkt, który zapewni sukces Twojej firmy.
realizacja

Nowo powstałe logo to zazwyczaj dobra baza do działań nad wizerunkiem danej firmy. Również projektowana identyfikacja na tym skorzysta. Mając określoną nazwę marki można przystąpić do kolejnego kroku, jakim jest projektowanie znaku. Trzymając się „zasad sztuki” dotyczącej powstawania logotypu możemy wykreować ponadczasowy biznesowy symbol.


Trzeba pamiętać, że oznakowanei brandu nie działa w oderwaniu od rzeczywiści firmowej... stąd też kreacja musi wypływać z rodzaju prowadzonej działalnością, prezentowanej kultury biznesowej, jak innymi elementami dotyczącycmi życia przedsiębiorstwa. Doświadczenie zebrane przez wiele lat, procentuje teraz skutecznym projektowaniem logotypu dla marek, potrafimy tworzyć oryginalne znaki, symbole marki. Robimy to w taki sposób, aby wyróżnić najważniejsze cechy firmy.


Nasze realizacje
dobre i tanie loga marki
naprawdę profesjonalne firmowe znaki
biznesowy znak graficzny
przemyślane projektowanie logo dla marki
ogotyp i jego projekt, wykonanie
realizacja firmowego znaku
dobre projektowanie firmowego logo

Potrzebujesz nowy projekt logo?

Możemy go zaprojektować dla Twojej firmy i ...wiele więcej.napisz do nas
Podstawą do tworzenia komunikacji danej marki z jej otoczeniem jest właściwie dobrana nazwa oraz przemyślana kreacja wizualna.

Skuteczny logotyp to zwykle dobrze zaplanowane projektowanie logo.

Dobra marka powinna posiadać dobre logo

Chcąc, żeby finalny projekt realizował szereg zadań, sam proces powstawania musi być niezwykle przemyślany. Często po latach pracy z klientem widziamy, że

symbol graficzny jest najcenniejszym elementem firmy.

Stąd warto pomyśleć o inwestowaniu w tworzenie tożsamości wizualnej już na samym początku prac nad wizerunkiem firmowym. Jak się okazuje cena nie jest najważniejsza, nie warto decydować się na tanie rozwiązania. Pieniądze włożone w profesjonalne projektowanie marki zwracają się z dużą nawiązką.

Nasuwa się pytanie jakie powinno być dobre logo firmy?



Napewno ważne, żeby miało prostą, nieskomplikowaną formę graficzną. Znak powinien być nowoczesny i czytelny dla odbiorcy. Ważne róznież jest to, że sam wizerunek firmy, jak i tworzone koncepcje mają w przyszłości budować spójny przekaz, zgodny z profilem działania firmy.

kreacja i tworzenie logo dla marki

Na projekty logo dla firmy składa się:

  • wersje podstawowa i użytkowa
  • opracowanie kolorystyczne logotypu
  • elementy typograficzne
  • kreacja znak firmowego
  • uzupełnieniem jest księga znaku
Przykładowe nasze projekty

Logofirmy

Od ponad 25 lat tworzymy znaki firmowe, projektujemy logotypy dla firm. Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijająMożemy pomóc Twojej marce...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
logo firmowe
Dla uniknięcia plagiatu logo, warto szukać nietypowych rozwiązań wizualnych
Jak sprawdzić czy logo nie jest plagiatem?
logo dla firm
Niefunkcjonalne, nietrafione logo może ograniczać znacząco rozwój firmy!
Redesign, czyli zmiana istniejącego logo firmy
profesjonalne i skuteczne logo
Przy wyborze agencji reklamowej do projektu logo nie kieruj się tylko ceną za tą usługę
Jaka agencja reklamowa stworzy dobre logo?
dobry logotyp
Zasady projektowania logo marki, które trzeba przestrzegać!
Logo marki, czego robić z nim nie można?
ciekawy znak graficzny
Przebieg procesu projektowania logo firmy, jak powstaje skuteczne logo?
Projektowanie logo w praktyce – etapy powstawania logo
logo dla Twojej marki
Księga znaku dla mojej firmy, do czego się przyda? Tak księga opisuje reguły dotyczących logo, które posłużą się przy tworzeniu kampanii reklamowych.
Czy księga znaku jest potrzebna mojej firmie?
skuteczne, firmowe logo
Jaką firmę wybrać do stworzenia projektu logo, komu powierzyć taką prace?
Komu zlecić projekt logo? Zestaw porad dla firmy inwestującej
budowanie znaku firmy
Co wpływa na proces skutecznego tworzenia logotypu marki?
Jak zaprojektować profesjonalny logotyp firmy?
Szukasz profesjonalistów?
Rozpocznij z nami współpracę
CAPTCHA ImageReload
POPRAW błędne pola - zaznaczone na niebiesko
W czym możemy pomóc?

Jaki projekt logo wybrać dla firmy?

skuteczne projekty logotypu
Czy projektowanie logotypu to ważny proces dla tworzenia spójnego wizerunku?

Wbrew pozorom projektowanie logo to bardzo ważny etap dla tworzenia spójnego wizerunku firmy i jednocześnie interesująca wizytówka marki na wiele lat. Dobrze opracowany rozpoznawalny znak stwarza ogromną szansę na przyszłość i rozwój. Niestety projektowanie logo firmy nie jest prostym zadaniem. Dlatego trzeba je zlecać specjalistom. Jak najbardziej zamawianie oryginalnego, ciekawego projektu się opłaca. To dobra inwestycja w postrzeganie firmy. Profesjonalne projektowanie logotypów jest procesem prowadzącym do uzyskania elementu graficznego dumnie reprezentującego firmę. Szablonowe logo dla firmy nie jest najlepszym rozwiązaniem – nie buduje wartości dla marki. Tylko dobrze przemyślany znak firmowy usprawni i zarazem zmniejszy w przyszłości koszty tworzenia materiałów reklamowych. Ten element może stanowić opowieść na temat firmy i jej działalności. Czy kreacja firmowego znaku to dla Ciebie zadanie nie do wykonania? Zleć je specjalistom, wtedy możesz się spodziewać, że profesjonalna kreacja i wartość marki rośnie!

zrealizuj swój znak firmowy

Co powinno wyróżniać profesjonalne projekty logo firmy?

Ogromną zaletą logotypu jest mocny przekaz, czego wiele osób sobie nie uświadamia. Znak graficzny powinien komunikować pewne wartości, które przyświecają działalności firmy. Należy podkreślić, że przemyślany projekt graficnzy dla marki i odpowiednio dopasowana typografia budują przekaz marketingowy. Komunikat, jaki wypływa z stworzonego projektu powinien być jednoznaczny i jednoznacznie kojarzyć się z danym przedsiębiorstwem. Przemyślana kreacja logo to przede wszystkim lepsza komunikacja i zarazem element graficzny, który dobrze prezentuje się na rozmaitych materiałach reklamowych. Na czytelność tego firmowego oznakowania wpływ ma ilość zastosowanych kolorów. Oczywiście, im mniej, tym korzystniej dla odbioru znaku. Projektując logo marki czy firmy ważne jest to, aby zachować prostotę. Profesjonalny projekt powinien być elegancki i zarazem nowoczesny. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy, a tak naprawdę taka kreacja mocno utrwala obraz firmy w świadomości klientów. Odgrywa ono bardzo ważną rolę w promowaniu marki, w reklamowaniu oferty firmy. Kreacja symbolu firmowego powinna odbywać się od świeżego pomysłu. Nie jest to proste zadanie, ale zawsze można je zlecić specjalistycznemu studio. Chcesz oryginalne, niepowtarzalne logo dla swojej firmy, którą prowadzisz? Interesują Cię nie tylko tanie szablonowe opracowania wizerunkowe? Zapraszamy do współpracy.

budowa dla marki logo
Jaka jest budowa profesjonalnego logo marki?

Skuteczne logo firmy projekt składać się może z trzech elementów – symbol, logotyp i slogan. Symbol to graficzny element, który może znajdować się w różnych położeniach względem nazwy firmy. Logotyp to inaczej nazwa firmy, usługi czy marki. To część słowna, nazwa firmy lub produktu. Tę część zwykle określa się fachowo nazwą - typografia. Co prawda w tym miejscu można zastosować gotowy styl czcionki, ale istnieje również możliwość opracowania jej w sposób w pełni oryginalny. Wiele osób logo określa słowem logotyp, a to błąd, ponieważ elementy te oznaczają coś innego. Slogan nie jest obowiązkowy i rzadziej pojawia się pod nazwą firmy. Jest to dodatkowe hasło opisujące działalność firmy lub jej najważniejsze cechy. Kreowanie logo, składanie go z wszystkich trzech elementów to dobry pomysł, ale trzeba mieć na uwadze to, że te, które składają się tylko z samego sygnetu też może wyglądać atrakcyjnie, elegancko i pozytywnie wpływać na wizerunek firmy, na jej reklamę.

ksiega znaku przy pracach nad wizerunkiem

Zabierając się za tworzenie logo firmy wystarczy zamówić podstawową księgę znaku?

Agencja reklamowa tworząc wizerunek firmy, zwykle też tworzy automatycznie księgę znaków. Podstawowa jej wersja pdf definiuje temat Znaku firmowego, które może składać się z takich elementów jak – symbol, typografia głównai slogan. Symbol firmowy to inaczej sygnet, czyli graficzna forma. Symbol może znajdować się po lewej stronie, prawej stronie, nad nazwą firmy, a może być nawet wtopiony w nazwę. Hasło to element opcjonalny, najczęściej umieszcza się go pod nazwą firmy. Podstawowa księga znaku pdf zawiera przede wszystkim różne wersje loga, jakie mogą być stosowane (podstawowa wersja, wersja w skali szarości, negatyw, znak firmowy wersja w obrysie, wersja monochromatyczna). Ponadto uwzględnia zdefiniowanie pola ochronnego wokół znaku graficznego marki. Opracowanie to zawiera kolorystykę, jaką można się posługiwać, a także tworzone logo na siatce modułowej i opis konstrukcji. To jednak nie wszystko. W księdze znaku znajdują się informacje dotyczące stosowania logo na różnych tłach, a także opis niedozwolonych form logo i niedopuszczalne modyfikacje znaku. Czasem w tym miejscu uwzględnia się minimalną wielkość znaku, jaką można stosować oraz wykorzystywaną w firmowych dokumentach typografię. Tak więc, jeśli chodzi o projektowanie znaku, jest to proces skomplikowany, a tworzenie takiej księgi jeszcze trudniejsze. Trzeba pamiętać, że dobry projekt jednak korzystnie wpływa na cały wizerunek firmy, a księga znaku wspomaga działania marketingowe.

komu zlecić logo

Komu zlecić projekty loga dla firmy – agencji projektowej czy grafikowi?

Jak zapewne każdy z nas zdaje sobie sprawę, profesjonalne tworzenie logo firmy to niezwykle złożony proces, który powinien przebiegać w oparciu o wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne grafika. Stąd wiele osób dopytuje, komu najlepiej zlecić to zadanie. Dobrym wyborem będzie bez wątpienia agencja projektowa, zwana często reklamową. Na pewno przeprowadzi skutecznie kreacje dla Twojej firmy profesjonalnie i kompleksowo. Agencja opracuje ten element graficzny, jak też pozostałe materiały reklamowe, dbając o to, aby wszystkie idealnie ze sobą współgrały i tym sposobem budowały spójny wizerunek firmy. Jeśli chodzi o firmowe logo, bez wątpienia nie wolno oszczędzać. To element, który będzie wykorzystywany na materiałach reklamowych, w dokumentach, na stronie internetowej i w wielu innych miejscach. Ma ściśle kojarzyć się z firmą i kojarzyć się z nią w sposób pozytywny. Jeśli natomiast ktoś nie ma większych oczekiwań co do tego projektu, może powierzyć to zadanie grafikowi. Zwykle taki grafik tworzy najczęściej szablonowe tanie opracowania wizualne, ale za to w niższych cenach, koszt będzie wyraźnei niższy. Trzeba więc ustalić, co dla kogo jest najważniejsze – niski cennik czy naprawdę wysoka oryginalna jakość projektów.

formy wizualne logotypu
Jakie należałoby przewidzieć dopuszczalne formy logotypu?

W pierwszej kolejności określane są podstawowe formy stosowania znaku, które determinują definiowanie dalszych form. W zależności od budowy wyodrębnia się całe logo, osobno sam sygnet marki i czasem wyodrębnia część typograficzną. O dopuszczalnych formach więcej można przeczytać w księdze identyfikacji, gdzie projektant opisuje te kwestie. Wskazanie konkretnej wersji znaku firmy jest przydatne podczas dalszych prac nad materiałami reklamowymi (wizytówki przedsiębiorstwa, papier firmowy, gadżety reklamowe, itp.). Wiele osób zastanawia się nad tym, jaki znak firmowy będzie się dobrze prezentował na okładce katalogu produktowego, na plakacie reklamowym, czy długopisie. Biorąc pod uwagę kwestię formy plastycznej, bazowa jest tu zwykle wersja w pełnym kolorze. Wyróżnia się także formę czarno-białą, monochromatyczną i w odcieniach szarości. Warto też zainwestować w wersję w formie obrysu, przyda się do wycinania kształtu znaku na ploterze.

inwestycja w symbol graficzny marki

Czy warto inwestować w tanie projekty logo dla swojej firmy?

Wiele osób zastanawia się nad tym, czy firmowe oznaczenie wizualne to dobry pomysł. Pytają, czym kierować się przy dokonywaniu wyboru. Niska cena zwykle wiąże się z bardzo prostym, niezbyt ciekawym projektem, mało indywidualnym. Warto wobec tego zainteresować się ofertą profesjonalistów od projektowania graficznego, którzy mają wieloletnie doświadczenie w branży, znają stale zmieniające się trendy i dysponują nowoczesnymi narzędziami umożliwiającymi tworzenie profesjonalnego logo na wysokim poziomie. Symbol powinien współgrać z założeniami marketingowymi firmy, a także uwzględniać pozycjonowanie marki, grupę docelową i inne czynniki, które mają wpływ na proces prac plastycznych. Mając do dyspozycji większą sumę pieniędzy, można liczyć na obsługę fachowców, dobre studio graficzne. W niższej cenie można dostać najczęściej gotowe, tanie szablony, które niewiele różnią się od tego typu oznakowań, jakie posiadają inne podmioty gospodarcze. Wartościowe identyfikacja wizualna to rozpoznawalność i zarazem wizytówka firmy. W tym wypadku cena nie powinna mieć aż tak dużego znaczenia.

księga identyfiakcji czy jest potrzebna dla logo

Czy warto zamówić księgę znaku przy tworzeniu logo marki?

W ocenie profesjonalistów, opracowanie księgi znaku jest uzupełnieniem profesjonalnej kreacji wizerunku. Zarówno dla średnich, jak i większych firm staje się nieodzownym wsparciem działań marketingowych i promocyjnych. Między innymi dlatego właśnie trzeba zadbać o profesjonalny i wartościowy koncept. Wspomniana księga to głównie przemyślana instrukcja obsługi projektu znaku firmy. Zawiera opis budowy logotypu, przykłady stosowania symbolu, definiuje paletę barw, a także dopuszczalną kolorystykę i opisuje typografię firmową. Dodatkowo księga ta zawiera dozwolone i niedopuszczalne formy stosowania, minimalne wielkości znaku, pole ochronne oraz niedopuszczalne modyfikacje znaku. Wszystkie informacje uwzględnione w tej księdze mają przede wszystkim ułatwić używanie logo na co dzień. Ma wobec tego praktyczne zastosowanie. Warto pamiętać, że bez względu gdzie funkcjonujesz - Poznań, Toruń czy Bydgoszcz - warto żebyś pomyślał o działaniu, zarezerwuj już dziś miejsce na swoją prace w dobrym studio.

kreowanie  logotypu przedsiębiorstwa
Jaka jest wartość symbolu dla kreacji logo i wizerunku danej firmy?

Symbol firmy jest podstawowym elementem budującym całe logo. Dobrym logo firmy może być nawet to, którego sygnet odgrywa główną rolę, dominuje wizualnie nad napisem. Należy podkreślić, że identyfikator firmy daje ogromną rozwojową przestrzeń i znaczący potencjał przy tworzeniu w przyszłości kompleksowego wizerunku – dlasza praca nad wizytówką, listownikiem, koperatmi i innymi materiałami. Koszt wykonania symbolu motywuje do chwalenia się nim, chętnie jest stosowany na gadżetach reklamowych, artykułach biurowych i przeróżnych materiałach promocyjnych. Nie od dziś jest on najczęściej spotykanym elementem odnoszącym się do wizerunku firmy, stąd powinien godnie ją reprezentować. Zazwyczaj projektowanie logo w profesjonalnym studio kreatywnym rozpoczyna się od wymyślania, tworzenia koncepcji. Warto wobec tego zlecić to zadanie specom. Logo marki to indywidualne element graficzny, którzy wnosi do firmy wiele korzyści. Jest przede wszystkim jej znakiem rozpoznawczym. Trzeba je wobec tego zaprojektować tak, jak należy – z zachowaniem wszelkich zasad.

koszt powstania logo

Ile może kosztować projektowanie logo marki w kreatywnym studio?

Profesjonalna realizacja logotypu nie jest tanią usługą, ale zanim ktokolwiek z niej zrezygnuje, powinien najpierw zorientować się, co w tę cenę się wlicza. Koniecznie trzeba sprawdzić cennik działań projektowy. Współpraca ze studiem reklamowo brandingowym zwiększa sukces samego projektu graficznego, jak i firmy, do której należy. Warto więc zlecić to zadanie profesjonalistom, a więc agencji brandingowej, która ma wieloletnie doświadczenie w branży i bogate portfolio. W takim studio każdy klient traktowany jest indywidualnie, a każde zlecenie wyceniane na podstawie oczekiwań i potrzeb zamawiającego. Jeśli chodzi o prace projektowe można zacząć od briefu, analizy tematu, a dopiero potem przejść do tworzenia szkiców pomysłów, aż osiągnie się zamierzony efekt wizualny, dalej księga znaku, opisu budowy i zastosowania akcydensów biurowych. Na tym etapie najczęściej omawia się materiały reklamowe, definiuje wygląd stoiska targowego, ubioru pracowników czy oznakowanie budynku. Profesjonalna agencja zwykle zachęca klientów do tworzenia nieszablonowych, oryginalnych projektów graficznych, które są atrakcyjne wizualnie i skuteczne w zakresie promocji marki. Co prawda takie usługi są dość drogie, zwykle wyższa cena się tu kryje, ale inwestycja ta naprawdę się opłaca. Przekonało się o tym wielu przedsiębiorców, zamawiających profesjonalne logo w takiej firmie reklamowej.

zobacz prace studia projektowego dot. logo

Sprawdź portfolio na projekty logo jakie prezentuje studio projektowe?

Jeśli chodzi o projektowanie logo, Toruń jest miastem, w którym można znaleźć niejedną agencję reklamową oferującą tego typu usługi. Warto natomiast skorzystać z oferty tej, która świadczy usługi na wysokim poziomie. Pytanie tylko jak to sprawdzić? Jednym ze sposobów jest analiza portfolio w obrębie firm z Torunia. Przeglądając dotychczasowe prace, można łatwo ocenić, czy są dobre i czy poziom jakości nam odpowiada. Można też dowiedzieć się, dla jakich firm agencja ta miała okazje projektować. Analizując na stronie www, można łatwo ocenić, w jakim zakresie prac dobrze się czuje, jakie rzeczy potrafi tworzyć. Warto też dopytać o inne projekty logo firm, których nie prezentuje na swojej stronie. Na tej podstawie można zdecydowanie łatwiej wybrać firmę, która zajmie się tym trudnym przecież zadaniem. Wykonanie logo to odpowiedzialne zajęcie. Należy skorzystać z usług agencji, która ma profesjonalne podejście do klienta. Kreacja znaku wymaga zaangażowania w realizację indywidualnych potrzeb zamawiającego. Nie każda agencja, która się mieści w Toruniu jest w stanie sprostać tym kreatywnym oczekiwaniom, więc trzeba wybrać najlepszą.

logo i drukowane materiały
Jak wyróżnić projekt logo firmy w drukowanych materiałach reklamowych?

Tworząc profesjonalny, prestiżowy materiał reklamowy dla firmy, warto pewne, najważniejsze jego elementy uwypuklić. Takim niewątpliwie jest projekt identyfikacji dla marki. Dobrze jest to zrobić tym bardziej, gdy to firmowe oznaczenie jest wyjątkowo ładne i byłoby warto się nim pochwalić, czy też właśnie w ten sposób przyciągnąć uwagę odbiorców. Dobrym rozwiązaniem może być pokrycie znaku firmowego lakierem połyskującym. W ten sposób można uzyskać ciekawy efekt wizualny, przykujwajacy uwagę. Tego typu dodatki podnoszą koszty realizacji zamówienia, ale z drugiej strony mają ogromny wpływ na zwiększenie efektu wizualnego całego folderu i skutecznie podkreślają markę. Skuteczne tworzenie logo jest procesem trudnym i wymagającym odpowiedniej wiedzy oraz doświadczenia. Warto więc zdać się na rady specjalistów z agencji reklamowej. To oni podpowiedzą, jakie uszlachetnienia zastosować zarówno w przypadku samego oznaczenia, jak i pozostałych elementów kształtujących wizerunek nowoczesnej firmy. Okładkę dowolnego gadżetu reklamowego można na przykład pokryć szlachetną folią matową lub z połyskiem, a logotyp dodatkowo wykończyć lakierem błyszczącym. Jeśli ktoś woli, na elemencie tym może zastosować hot stamping złoty lub srebrny i wytłoczyć symbol firmy.

O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją nowego projektu dla swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabranie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.
Ile projektów logo otrzymam w ramach zamówienia?
To ile projektów otrzyma klient uzależnione jest od wyboru oferty, cena w tym przypadku ma znaczenie. Posiadamy oferty pakietowe na tworzenie znaku firmy. W zależności od wyboru ceny jest dedykowana propozycja. Możemy podejść indywidualnie, dopasować cenę za konkretną kreacje, wtedy mamy rozwiązanie skrojone idealnie pod potrzeby klienta i jego wymagania.

Ile może kosztować nowa kreacja loga firmy?

Opracowanie takiego oznakowania dla marki to bardzo trudna kwestia projektowa. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że projektowanie tego typu znaku firmowego to prosta sprawa w niskiej cenie. Jednak nie, tanie projekty logo nie spełniają pokładanych oczekiwań. Tworzenie oznakowania identyfiakcyjnego to bardzo odpowiedzialne zadanie i musi rozsądnie kosztować.
Jaki jest czas przygotowania projektów liftingu znaku firmowego?
Standardowy czas na tworzenie to zazwyczaj 5-7 dni, aby przedstawić profesjonalne projekty dla firmy. Czas ten jednak jest terminem orientacyjnym. Przemyślane nowe logo wymaga przemyślenia i odpowiedniego podejścia. Wstępne propozycje logotypu analizowane są przez klienta, gdzie wprowadza uwagi.
Ilu grafików pracuje nad projektem nowego znaku?
To zależy od wybranej przez klienta opcji cenowej. Posiadamy odpowiednio skonstuowane propozycje na realizacje projektu - zmienną jest cena za prace. Profesjonalne logo przygotowywane jest nawet prze 3 grafików, których prace są weryfikowane i przedstawiane. Końcowo klient ma możliwość wprowadzenia uwag i swoich sugestii.

Kreacja logo firmy - czy macie doświadczenie?

Już ponad 25 lat to robimy, kreacja i tworzenie identyfiakcji dla marki czy firmy to nasze codzienne zajęcie . W naszym porfolio znajduje się wiele rozwiązań znaków firmowych. Zajmujemy się profesjonalną kreacją tożsamości i wizerunku marek. Tworzymy projekt dla różnych branż, w naszej ofercie również odświeżenie logotypu.

Czy wykonujecie tanie projekty logo?

Projekt oznaowania marki to dla nas bardzo odpowiedzialne zlecenie graficzne. Nie jest sztuką zrobienie prostego znaczka w niskiej cenie, jednak tworzenie logo dla nowej marki to poważna sprawa. Tanie projekty w niskiej cenie, nie mogą być wyznacznikiem proważnego podejścia do profesjonalnej kreacji marki .
Czy przekazujecie prawa autorskie do logotypu?
Po zaprojektowaniu logo oraz dopracowaniu każdego szczegółu, przekazujemy pliki w różnych rozszerzeniach. Cena za logotyp obejmuje przeniesie autorskich praw majątkowych na wybrany koncept graficzny. Przeniesienie praw autorskich może nastąpić na podstawie osobnej umowy za projektowanie i tworzenie takiego dzieła.
Czy otrzymam księgę znaku?
Księga znaku ze względu na niską cenę jest zazwyczaj wykonywana do każdej naszej realizacji. Logo dla firmy przekazywane jest w różnych formatach graficznych, natomiast księga znaku jest jakby instrukcją obsługi posługiwania się znakiem. Księgę można zamówić jako osobny element identyfikacji wizualnej.

Czym jest profesjonalne projektowanie i tworzenie logo firmy?

Nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę, ale informacje najszybciej docierają do mózgu człowieka w formie obrazowej. Nie bez powodu ktoś kiedyś wymyślił symbol firmy, które stosuje się do dziś. Poza tym projekt logo jest znakiem identyfikującym przedsiębiorstwo. To z nim klient ją kojarzy. Dzięki takiemu właśnie oznakowaniu firma jest łatwiej zapamiętywana. Nic w takim razie dziwnego w tym, że każdy, kto posiada działalność gospodarczą zleca takie projektowanie i wtedy decyduje się na usługi specjalistów. Tylko solidne wykonane prace, raczej nie tanie, potrafią zapaść w pamięć na długi czas i godnie reprezentują markę. Pamietaj, że tylko profesjonalne koncepcje graficzne gwarantują oczekiwane efekty.

projektowanie nowego znaku firmy

Przemyślany projekt logo firmy na zamówienie

Dziś nie trzeba samodzielnie głowić się i trudzić nad własnym firmowym symbolem. Aktualnie naprawdę indywidualne projektowanie logo firmy można zlecić specjalistom-projektantom, którzy wykonają tę czynność profesjonalnie, szybko i z dbałością o najśmielsze oczekiwania klientów. Wystarczy tylko ustalić cenę i szczegóły zlecenia opracowania, aby w niedługim czasie móc podziwiać pierwsze efekty pracy, a w konsekwencji gotowe już projekty graficzne znaku firmowego. Realizując logotyp firmowy należy zwrócić uwagę na wiele kwestii, przede wszystkim na aktualny wizerunek firmy, który powinien z nim współgrać. Czasem warto dokonać większych zmian, aby uzyskać więcej korzyści dla konkretnej marki. Profesjonalne kreowanie i tworzenie logo to gwarancja zadowolenia. Dzięki takim usługom można liczyć na satysfakcjonujący wizualny efekt końcowy. Przy składaniu zamówienia trzeba przede wszystkim określić swoje oczekiwania dotyczące ceny za prace, wspomnieć o tym, jak logotyp ma wyglądać, jaki powinien być, w jakich kolorach. Wszystko to jest bardzo istotne dla projektanta, choć jeżeli klient nie będzie miał konkretnego pomysłu, specjalista doradzi i zaproponuje coś od siebie. Może to i z jednej strony lepiej, gdyż dzięki temu można otrzymać propozycję na profesjonalny projekt współgrający z najnowszymi trendami.

logotyp niska cena

Profesjonalna kreacja nowego logo w atrakcyjnej cenie

Wielu osobom wydaje się, że tworzenie znaku firmowego, czy też kreacja logo firmy to kosztowne, drogie usługi i przez to decyduje się na samodzielne projektowanie. Bywa też, że po prostu zleca tę czynność osobom mniej zdolnym, tym, którzy nie mają doświadczenia w danym kierunku, ani też fachowej wiedzy. Nie jest to dobre rozwiązanie, ponieważ to ma istotny wpływ na efekt końcowy, na logotyp w wersji finalnej, już ukończonej. Jeżeli zlecać, to tylko profesjonalistom, oczekując dobrej ceny. Tej zasady należy się trzymać. Aktualnie firmowe symbole i ich projektowanie odbywa się przy użyciu profesjonalnych, nowoczesnych urządzeń do kreowania grafiki użytkowej. Cały proces przebiega sprawnie, więc nie trzeba długo czekać na pierwsze efekty, a później na wynik końcowy. Należy pamiętać, że kreacja tego elementu to nie tylko tworzenie symbolu firmy. To przede wszystkim projekt graficzny kompleksowego wizerunku dla firmy, stąd też cena za taką kreatywną usługę nie może być niska. Często właśnie logo firmy stanowi fundament, bazę do prac nad tym wizerunkiem. Nie są to jednak drogie usługi, można liczyć na rozsądną cenę, dlatego warto je zlecić specom o działań wizerunkowym. Poza tym bez względu na wszystko logotyp jest ważnym elementem w każdej firmie i trzeba go wykonać bez względu na związane z tym koszty, często cena kreacji jest niemała. Zazwyczaj cena za projektowanie w tym wypadku nie powinna odgrywać głównej roli. Zasadniczo liczy się uzyskany finalny projekt, który ma tu największe znaczenie dla firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42