Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach reklamowych i budowaniu istoty biznesu. Kreując markę należy pod uwagę wziąć każdy element jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do zakresu działalności opakowań, to klucz do wypracowania miłej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg wspiera stopniowo budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz kontrahent działa na wysoce konkurencyjnym rynku, tym samym musieliśmy zastosować graficzne i marketingowe rozwiązania na wyróżnienie jego marki z tłumu.
Proces kreowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór produktu przez odbiorcę. Nasi projektanci zadbali o dobór odcieni i czcionek firmowych oraz grafiki, by jak najpoprawniej wkomponować nasz towar w kreację wizualną firmy. Liczy się dla nas harmonia z tym, co sygnalizuje nasz odbiorca i jakie są jego oczekiwania. Projektowanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane artykuły, to nie tylko skupianie się na estetyce, lecz też na funkcjonalności i jedności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wyjęliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej istotę.
Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy element, ażeby dać możliwość naszym odbiorcom sto procent satysfakcji i produkt finalny na wysokim poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów umożliwia nam osiągać wielce zadowalające naszych nabywców efekty.