Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo Identyfikacja wizualna Monte Kristo
Monte Kristo
Branża — Hotele, gastronomia
Praca — Identyfikacja wizualna
Opis przypadku

Monte Kristo to „restauracja fitness” – nowa jakość na polskim rynku. Celem naszego klienta było promowanie zdrowego odżywiania i sportowego stylu życia wśród konsumentów. Jako nowatorska marka wkraczająca na rynek, nasz klient potrzebował wyrazistego, zdolnego przebić się wśród konkurencji, wizerunku.

www.monte-kristo.pl

WYZWANIE

Naszym celem było nie tylko wypozycjonowanie nowej marki na lokalnym rynku, ale także rozpropagowanie nowej idei, którą ta marka ze sobą niosła – idei zdrowego, zdyscyplinowanego odżywiania. W branży zdominowanej przez kuchnię lepszą lub gorszą, jednak nigdy nie liczącą się z kaloriami – to było duże wyzwanie. Istotnym elementem identyfikacji wizualnej było zaprojektowanie wystroju dla restauracji.

REALIZACJA

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszego klienta zaprojektowaliśmy zwarte logo skonstruowane ze stylizowanych, falujących liter. Zależało nam na plastyczności i indywidualności samej typografii; tak, aby napis stanowił już sam w sobie znak graficzny komunikujący lekkość.

W materiałach reklamowych głównym kolorem uczyniliśmy głęboką czerwień. W połączeniu z błękitem daje silny i zwracający uwagę przekaz, a przecież o zwrócenie uwagi chodziło nam w pierwszej kolejności. Kolejnym elementem budującym przekaz stała się fotografia – jasne, ideowe zdjęcia odwołujące się do tematu sportu, zdrowia, witalności.

Elementy takie, jak jasnobłękitny, rozbarwiony do białego kolor tła, dynamiczna czcionka, jasne zdjęcia komunikują lekkość i sytuują ofertę w kategorii fit. Zastosowaliśmy także silną ekspozycję logo, aby zbudować jednorodną i silną prezentację dla marki. Efektem naszej pracy było stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej – począwszy od logo i typografii, poprzez stylistykę fotografii, aż po wystrój wnętrza nowoczesnej restauracji.

ZADANIA WYKONANE

  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (wizytówki firmowe, papier firmowy, itp.)
  • katalog reklamowy
  • karta menu
  • ulotki reklamowe
  • wystrój wnętrza
  • roll-up’y
  • torba reklamowa
  • billboard
  • grafika na auto
  • strona www
  • reklama prasowa

REFERENCJE

list polecający
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...
Chcesz rozpocząć z nami projekt?
Napisz do nas
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42