Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze realizacje Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlotloooolglaska
Projektowanie
logo

Rebranding marki

Świat się zmienia, a wraz z nim standardy oraz upodobania klientów.

Wizerunek firmy wymaga odświeżenia

, jak wszystko podlega ciągłej ewolucji. Zupełnie inaczej wygląda sposób prezentacji wizualnej kilkunastoletniej firmy „dziś” niż to miało miejsce w momencie jej powstawania ...

Czy zauważyłeś tendencję, że na przestrzeni lat znaki firmowe - nowe logo firmy, odświeżony logotyp, znak graficzny - stają się coraz prostsze, a elementy graficzne ulegają syntezie?

Nawet najlepsze
logo firmy może się postarzeć

Nowy profesjonalny wizerunek marki, firmy

w chwili powstawania może spełniać wszystkie stawiane mu wymagania, ale przychodzi taki moment, że trzeba go ponownie przemyśleć i wprowadzić zmiany. Czasem wystarczy drobny "lifting” logo firmy, ale niekiedy wymagana jest bardziej radykalna zmiana. Nowy wizernek firmy powinien oddawać ducha współczesności i w ten sposób zapewnić firmie powodzenie rynkowe.

Najczęstsze powody odświeżenia wizerunku:

  • uproszczenie znaku graficznego (logo firmy), w celu zwiększenia jego czytelności
  • zmiana logo marki zmierzająca do unowocześnienia spostrzegania marki
  • dynamiczny rozwój firmy powoduje zmianę profilu lub zakresu działania
  • utworzenie nowej struktury z dwóch lub więcej niezależnych wcześniej firm
  • rynek międzynarodowy wymusza tworzenie znaków dla marek sprawdzających się w różnych kulturach i miejscach na całym świecie

Odświeżony wizerunek marki, firmy
= nowa identyfikacja wizualna

Wprowadzenie nowej, zmodernizowanej linii graficznej ma na celu podkreślenie związku firmy ze zmieniającym się światem i oczekiwaniami klientów.

Przykłady ewolucji marek

O tym, że lifting logotypu marki to właściwie konieczność, łatwo się przekonać przeglądając historię ewoluowania znaków firmowych wielkich korporacji. Zauważ, jak diametralne zmiany przeszły logotypy firm, których marki mimo to pozostały rozpoznawalne i jednorodne. Najważniejsze to pozostawienie „jądra” identyfikującego firmę, coś co powiąże wcześniej funkcjonującą identyfikację wizualną z jej nową formą.

Logo, projekt i ewolucja Pepsi, Kodak

Potrzebujesz rebrandingu marki?

Możemy stworzyć nową markę i ...wiele więcej.napisz do nas
Przykładowe realizacje odświeżenia wizerunku marki...

Kreacja wizerunku
marki

Od 20 lat tworzymy nowe marki i odświeżamy wizerunek firm. Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijają.Możemy pomóc Twojej marce...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42