Art Mada

Branża — Dekoracja wnętrz

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Art Mada to bezpośredni dystrybutor wysokiej jakości produktów z Madagaskaru. W ofercie posiada tylko wyselekcjonowane, ręcznie robione produkty – od biżuterii, poprzez tekstylia, kamienie szlachetne, po dekoracyjne bibeloty, rzeźby i meble.

WYZWANIE

Wykrystalizowanie tożsamości to było podstawowe wyzwanie jakie stało przed nami. Art Mada potrzebowała wyrazistego wizerunku, praca nad zaprojektowaniem jego była dla nas wyjątkowo inspirujące. Sposób prezentowania marki miał podkreślić egzotykę i artystyczne walory oferty. Miał być oryginalny, inny, wyróżniający się z szerokiej oferty wzorniczej. Miał też uwypuklać element rękodzieła, jako że oferta Art Mady oparta jest tylko o naturalne wyroby, ręcznie robione przez ludzi zamieszkujący wyspę Madagaskar. Wcześniej takiej oferty jak produkty Art Mady na rynku polskim jeszcze nie było.

REALIZACJA

Projektując logo i cały wizerunek dla Art Mady postawiliśmy na „etniczność” i ilustrację nawiązującą do afrykańskich rysunków. Surowość linii graficznej widać w każdym zaprojektowanym przez nas elemencie. Nierówne, jakby „wykute” w kamieniu logo trafnie oddaje „ducha” tematu – naiwne i wyrafinowane zarazem, proste i niepowtarzalne – jak produkty z Madagaskaru. W całej linii graficznej zastosowaliśmy kolorystykę zachodzącego słońca połączoną z bardzo głębokim, niemal czarnym brązem. Zaprojektowaliśmy specjalną typografię, nawiązującą do ręcznego pisma „patykiem na piasku”, która była wykorzystania do ważniejszych podkreślenia ważniejszych elementów w prezentacji. Motywem wiodącym w całej linii graficznej są „proste”, odwołujące się do kultury etnicznej rysunki przedstawiające sceny z życia ludzi na Madagaskarze tj. specyficzna roślinność, ukształtowanie terenu, wszędzie widoczne zebu, ludzie skąpo odziani, kobiety noszące naczynia na głowie itp.

Praca na wizerunkiem, tworzeniem nowej marki zaowocowała opracowaniem całkiem sporego pakietu prezentacji oferty firmy Art Mada. Co najważniejsze - udało się wyraźnie wypozycjonować firmę jako kompetentnego importera sztuki rękodzielniczej z Madagaskaru. Oferta naszego klienta wzbudziła wielkie zainteresowanie na specjalistycznych targach.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • spójny wizerunek firmy
  • materiały biurowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty itp.)
  • bardzo rozległa sesja zdjęciowa (kilkaset produktów – ujęcia aranżowane, jak i pojedyncze produkty ręcznie tworzone)
  • odrębne foldery prezentujące w „swojskim” klimacie każdą z grup wyrobów z Madagaskaru
  • segregator reklamowy
  • opakowanie na szal
  • roll-up
  • strona www
  • sklep internetowy
  • prezenter na biżuterię etniczną
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Efektywne opakowanie reklamowe dla produktu i etykieta reklamowa to podstawa

Opracowaliśmy opakowanie dla marki z myślą o działaniach promocyjnych i budowaniu istoty biznesu. Tworząc markę wskazane jest pod uwagę wziąć każdy detal jaki pokazujemy użytkownikowi. Posiadanie spersonalizowanych do charakteru biznesu opakowań, to klucz do opracowania przyjemnej dla oka tożsamości wizualnej. Taki zabieg wspiera stopniowo budować rozpoznawalną markę wybijającą się na rynku. Nasz klient funkcjonuje na wysoce konkurencyjnym rynku, w związku z tym musieliśmy wykorzystać graficzne i reklamowe strategie na wyróżnienie jego firmy z tłumu.

strzałka

Wydajny i przemyślany przebieg kreowania etykiet i opakowań

Proces projektowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna obejmowała wszystko, co może przyczyniać się na późniejszy wybór towaru przez nabywcę. Nasi graficy zadbali o dobór odcieni i czcionek firmowych oraz grafiki, by jak najlepiej wkomponować nasz produkt w szatę wizualną marki. Liczy się dla nas zgodność z tym, co sygnalizuje nasz nabywca i jakie są jego oczekiwania. Skuteczne tworzenie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane towary, to nie tylko skupianie się na stylistyce, lecz też na funkcjonalności i spoistości w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych fotografii firmy i "wydobyliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej charakter.

strzałka

Dobra jakość i oryginalny pomysł graficzny etykiety produktowej

Aspekt jakości zdecydowanie wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy detal, ażeby dać możliwość naszym klientom sto procent zadowolenia i produkt końcowy na wysokim poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów umożliwia nam osiągać wysoce zadowalające naszych odbiorców rezultaty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42