Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlobramkalewylewylewylewyprawyprawy
Opakowania
reklamowe

Identyfikacja marki a projekt opakowania

Opakowanie produktu to nieodłączny element wizerunku każdej firmy produkcyjnej. Na opakowanie trzeba patrzeć przez pryzmat wizerunku firmy, to znaczy przewidzieć, jak opakowanie będzie się prezentowało i funkcjonowało na rynku oraz jak będzie reprezentowało tożsamość firmy.

Projekt opakowania pracuje dla Ciebie cały czas
    - na półkach sklepowych i w domu klienta

Budowanie marki to inaczej tworzenie identyfikacji wizualnej i stanowi bardzo istotny element w strategii marketingowej każdej firmy. Opakowanie to część identfikacji wizualnej firmy. Identyfikacja wizualna wzmacnia i utrwala wizerunek firmy, a także produktów w świadomości potencjalnych Klientów.

Opakowanie dla firmy
Projekt opakowań
Opakowania firmowe, projekt
Profesjonalne opakowania firmowe
Projekty opakowań reklamowych
Opakowania, projekt i realizacja
Opakowanie firmowe produktu
Opakowanie dla firmy
Realizacje

Potrzebujesz projekt etykiety?

Możemy zaprojektować etykietę, opakowanie i ...wiele więcej.napisz do nas
Projektując opakowanie należy pamiętać, iż powinno ono być wyobrażeniem cech i wartości, z którymi kojarzona jest marka produktu. Dobre opakowanie powinno przekazywać charakter, osobowość, ducha marki. Stanowi ono swoisty wizerunek samej marki.Opakowanie musi w jasny sposób komunikować konsumentowi cechy związane z daną marką.

Silna identyfikacja
buduje zaufanie klientów


Zbudowanie marki rozpoznawalnej na rynku to dążenie chyba wszystkich producentów. Jest to trudny i długotrwały proces, na którego rozwój składa się wiele czynników.

Opakowania reklamowe - korzyści

Opakowanie jest odpowiedzią
           
na potrzeby konsumenta



Opakowanie komunikuje też cechy pewnego stylu życia, do którego odwołuje się dany produkt. Na przykład w butelkach napojów energetyzujących zaczęto stosować ustniki, które ułatwiają picie z tych butelek będąc w ruchu. Ustniki te – element opakowania – są odpowiedzią na potrzeby pewnego typu konsumenta, tego, do którego adresowany jest produkt, czyli człowieka aktywnego, uprawiającego sport, potrzebującego energii. Z takimi wartościami jak energia, sport, aktywność, wigor utożsamiają się marki napojów energetyzujących.


Dobry projekt opakowania gwarantuje możliwość płynnego rozbudowywania linii opakowań wraz ze wzrostem i rozwojem marki.



Zobacz projektowanie opakowań

Obecnie nabywcy przywiązują coraz większą
rangę do marki. Często wyznacza ona ich
status. Dlatego tak ważne jest odpowiednie
pozycjonowanie marki na rynku,
gdyż
tym samym określa się też status, pozycję jej potencjalnego użytkownika.
Jeśli zaprojektujemy bardzo
ekskluzywne opakowanie
(przez co wzrośnie też
cena produktu), trafimy
z produktem tylko
do ludzi, którzy
szukają luksusu.

Przykładowe projekty naszych realizacji opakowania i etykiet produktu...

OPAKOWANIE produktu

Od 20 lat tworzymy opakowania reklamowe, etykiety dla produktu. Stworzyliśmy wiele etykiet na butelki, zarówno są to etykiety reklamowe na produkty spożywcze, jak i projekty dla innych branż.Możemy pomóc Twojemu produktowi...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją nowego projektu opakowania zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Jak przebiega projektowanie etykiet czy opakowań?

Na finalny produkt jakim jest etykieta czy opakowanie produktu, składa się wiele działań. Po pierwsze należy określić klienta potrzeby, przeprowadzić analizę rynku oraz konkurencji. Określenie ceny za etykietę i ew. dostosowanie jej do możliwego budżetu. Następnie zamknięcie formalności, zaprojektowanie opakowań przez grafików, a na samym końcu przedstawienie ich klientowi i poddaniu ostatecznej ocenie. Po zaakceptowaniu projektu przystępujemy do drukowania opakowań.

Projektowanie opakowań i etykiet - cennik od czego jest uzależniony?

W branży spożywczej, każdy produkt musi posiadać opakowanie i etykietę. Cena za projektowanie tych rzeczy jest zależna od wielkości zamówienia, zakresu pracy graficznej oraz ilości poświęconej pracy nad grafiką. W standardzie otrzymujecie Państwo od nas tworzenie projektu etykiety czy opakowania produktu, gdzie dodatkowo możemy wydrukować je niskim kosztem. Projekty graficzne nie należą do najtańszych, ale zapewniamy wysoka jakość oferowanych przez nas usług.
W jakiej formie otrzymam zaprojektowane opakowania produktu?
W standardzie klient otrzymuje od nas projekt graficzny etykiety bądź opakowania w formie elektronicznej. Jest to o tyle praktyczne rozwiązanie, że w każdym miejscu może go otworzyć i zaprezentować. Po skorzystaniu z dodatkowej usługi i wniesienia opłaty (ustalona cena), możemy owe etykiety czy opakowani dla Państwa wydrukować i w takiej formie dostarczyć pod wskazany wcześniej adres. Staramy się by nasze usługi były kompleksowe i najwyższej jakości.

Czy tworząc etykiety produktów spożywczych zajmiecie się moim wizerunkiem?

Zaprojektowanie odpowiednich etykiet i opakowań produktu to podstawowe działanie w promowaniu ich wizerunku. Określamy jednocześnie kto jest naszą grupą docelową i do kogo chcemy trafić. Od wielu lat współpracując z naszymi klientami, pomagamy im w tworzeniu wizerunku firmy, by dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Wielokrotnie pomogliśmy naszym klientom wypromować swój produkt.
Czy zamawiając opakowania reklamowe czy etykiety produktów otrzymuje do niech prawa autorskie?
Oczywiście, że tak. Tworzenie etykiet na butelki jest pracą autorską. Prawa autorskie majątkowe przekazywane są po finalizacji całego zamówienia, za pomocą stosownej umowie. W trakcie rozwijania działalności gospodarczej możecie dobrowolnie wykorzystywać zaprojektowane przez nas grafiki oraz nanosić na nich zmiany bądź je zmieniać w dowolny sposób. W końcu zwiększenie sprzedaży wiąże się ze zmianami w firmie oraz jej wizerunku.

Tworzenie etykiet produktu spożywczego i ich cena?

W dzisiejszym świecie zwraca się uwagę na wygląd opakowań produktów, dlatego etykieta produktu spożywczego powinna być wizualnie przyjemna. W standardzie usług jest wykonanie projektu graficznego etykiet na butelki, a przy dodatkowej niskiej opłacie możemy je wydrukować. Niestety nie wykonujemy tanich projektów graficznych, w niskiej cenie, ale zapewniamy że jakość usług jest wysoka. Otrzymacie nowoczesny i kreatywny produkt etykiety produktu spożywczego.
Ile koncepcji zakłada projektowanie etykiet pod dany produkt?
Projektowanie etykiety pod dany produkt spożywczy to proces złożony i niekonwencjonalny. Projektując całościowo opakowanie staramy się by nasze rozwiązania nie były klasyczne i tradycyjne, tylko szukamy pomysłów nowoczesnych i ciekawych. Proponujemy 1-2 koncepcje graficzne. Omawiamy ich zalety i wady by kolejne tworzone etykiety spełniały oczekiwania. Naszą pracę staramy się wykonywać z najwyższą starannością.
Czy zaprojektowana etykieta produktu spełni moje oczekiwania?
Staramy się by nasze tworzenie etykiet na produkty były nowoczesne, oryginalne i przyciągały wzrok osób postronnych. Przed przystąpieniem do prac, odbywamy spotkanie z klientem w celu określenia jego wymagań, oczekiwań względem produktu. Wtedy unikniemy nieścisłości, a nasze koncepcje będą zbieżne z klienta, który finalnie otrzyma w pełni zadawalający go projekt etykiety produktu spożywczego.
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42