Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze realizacje Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlobramkalewylewylewylewyprawyprawy
Opakowania
reklamowe

Identyfikacja marki a projekt opakowania

Opakowanie produktu to nieodłączny element wizerunku każdej firmy produkcyjnej. Na opakowanie trzeba patrzeć przez pryzmat wizerunku firmy, to znaczy przewidzieć, jak opakowanie będzie się prezentowało i funkcjonowało na rynku oraz jak będzie reprezentowało tożsamość firmy.

Projekt opakowania pracuje dla Ciebie cały czas
    - na półkach sklepowych i w domu klienta

Budowanie marki to inaczej tworzenie identyfikacji wizualnej i stanowi bardzo istotny element w strategii marketingowej każdej firmy. Opakowanie to część identfikacji wizualnej firmy. Identyfikacja wizualna wzmacnia i utrwala wizerunek firmy, a także produktów w świadomości potencjalnych Klientów.

Opakowanie dla firmy
Projekt opakowań
Opakowania firmowe, projekt
Profesjonalne opakowania firmowe
Projekty opakowań reklamowych
Opakowania, projekt i realizacja
Opakowanie firmowe produktu
Opakowanie dla firmy
Realizacje

Potrzebujesz projekt etykiety?

Możemy zaprojektować etykietę, opakowanie i ...wiele więcej.napisz do nas
Projektując opakowanie należy pamiętać, iż powinno ono być wyobrażeniem cech i wartości, z którymi kojarzona jest marka produktu. Dobre opakowanie powinno przekazywać charakter, osobowość, ducha marki. Stanowi ono swoisty wizerunek samej marki.Opakowanie musi w jasny sposób komunikować konsumentowi cechy związane z daną marką.

Silna identyfikacja
buduje zaufanie klientów


Zbudowanie marki rozpoznawalnej na rynku to dążenie chyba wszystkich producentów. Jest to trudny i długotrwały proces, na którego rozwój składa się wiele czynników.

Opakowania reklamowe - korzyści

Opakowanie jest odpowiedzią
           
na potrzeby konsumenta



Opakowanie komunikuje też cechy pewnego stylu życia, do którego odwołuje się dany produkt. Na przykład w butelkach napojów energetyzujących zaczęto stosować ustniki, które ułatwiają picie z tych butelek będąc w ruchu. Ustniki te – element opakowania – są odpowiedzią na potrzeby pewnego typu konsumenta, tego, do którego adresowany jest produkt, czyli człowieka aktywnego, uprawiającego sport, potrzebującego energii. Z takimi wartościami jak energia, sport, aktywność, wigor utożsamiają się marki napojów energetyzujących.


Dobry projekt opakowania gwarantuje możliwość płynnego rozbudowywania linii opakowań wraz ze wzrostem i rozwojem marki.



Zobacz projektowanie opakowań

Obecnie nabywcy przywiązują coraz większą
rangę do marki. Często wyznacza ona ich
status. Dlatego tak ważne jest odpowiednie
pozycjonowanie marki na rynku,
gdyż
tym samym określa się też status, pozycję jej potencjalnego użytkownika.
Jeśli zaprojektujemy bardzo
ekskluzywne opakowanie
(przez co wzrośnie też
cena produktu), trafimy
z produktem tylko
do ludzi, którzy
szukają luksusu.

Przykładowe projekty naszych realizacji opakowania i etykiet produktu...
Od 20 lat tworzymy opakowania reklamowe, etykiety dla produktu. Stworzyliśmy wiele etykiet na butelki, zarówno są to etykiety reklamowe na produkty spożywcze, jak i projekty dla innych branż.Możemy pomóc Twojemu produktowi...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42