Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlobramkalewylewylewylewyprawyprawy
Opakowania
reklamowe

Identyfikacja marki a projekt opakowania

Opakowanie produktu to nieodłączny element wizerunku każdej firmy produkcyjnej. Na opakowanie trzeba patrzeć przez pryzmat wizerunku firmy, to znaczy przewidzieć, jak opakowanie będzie się prezentowało i funkcjonowało na rynku oraz jak będzie reprezentowało tożsamość firmy.

Projekt opakowania pracuje dla Ciebie cały czas
    - na półkach sklepowych i w domu klienta

Budowanie marki to inaczej tworzenie identyfikacji wizualnej i stanowi bardzo istotny element w strategii marketingowej każdej firmy. Opakowanie to część identfikacji wizualnej firmy. Identyfikacja wizualna wzmacnia i utrwala wizerunek firmy, a także produktów w świadomości potencjalnych Klientów.

Opakowanie dla firmy
Projekt opakowań
Opakowania firmowe, projekt
Profesjonalne opakowania firmowe
Projekty opakowań reklamowych
Opakowania, projekt i realizacja
Opakowanie firmowe produktu
Opakowanie dla firmy
Realizacje

Potrzebujesz projekt etykiety?

Możemy zaprojektować etykietę, opakowanie i ...wiele więcej.napisz do nas
Projektując opakowanie należy pamiętać, iż powinno ono być wyobrażeniem cech i wartości, z którymi kojarzona jest marka produktu. Dobre opakowanie powinno przekazywać charakter, osobowość, ducha marki. Stanowi ono swoisty wizerunek samej marki.Opakowanie musi w jasny sposób komunikować konsumentowi cechy związane z daną marką.

Silna identyfikacja
buduje zaufanie klientów


Zbudowanie marki rozpoznawalnej na rynku to dążenie chyba wszystkich producentów. Jest to trudny i długotrwały proces, na którego rozwój składa się wiele czynników.

Opakowania reklamowe - korzyści

Opakowanie jest odpowiedzią
           
na potrzeby konsumenta



Opakowanie komunikuje też cechy pewnego stylu życia, do którego odwołuje się dany produkt. Na przykład w butelkach napojów energetyzujących zaczęto stosować ustniki, które ułatwiają picie z tych butelek będąc w ruchu. Ustniki te – element opakowania – są odpowiedzią na potrzeby pewnego typu konsumenta, tego, do którego adresowany jest produkt, czyli człowieka aktywnego, uprawiającego sport, potrzebującego energii. Z takimi wartościami jak energia, sport, aktywność, wigor utożsamiają się marki napojów energetyzujących.


Dobry projekt opakowania gwarantuje możliwość płynnego rozbudowywania linii opakowań wraz ze wzrostem i rozwojem marki.



Zobacz projektowanie opakowań

Obecnie nabywcy przywiązują coraz większą
rangę do marki. Często wyznacza ona ich
status. Dlatego tak ważne jest odpowiednie
pozycjonowanie marki na rynku,
gdyż
tym samym określa się też status, pozycję jej potencjalnego użytkownika.
Jeśli zaprojektujemy bardzo
ekskluzywne opakowanie
(przez co wzrośnie też
cena produktu), trafimy
z produktem tylko
do ludzi, którzy
szukają luksusu.

Przykładowe projekty naszych realizacji opakowania i etykiet produktu...

OPAKOWANIE produktu

Od 20 lat tworzymy opakowania reklamowe, etykiety dla produktu. Stworzyliśmy wiele etykiet na butelki, zarówno są to etykiety reklamowe na produkty spożywcze, jak i projekty dla innych branż.Możemy pomóc Twojemu produktowi...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją nowego projektu opakowania zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.
Jak przebiega projektowanie etykiet czy opakowań?
Profesjonalne projektowanie etykiet produktu spożywczego jest procesem wieloetapowym i rozłożonym w czasie. Można wyodrębnić kilka standardowych etapów pracy przy opakowaniu produktu tj. analiza potrzeb i konkurencji, określenie ceny (kosztorysowanie etykiet), zamknięcie formalności, projektowanie graficzne opakowań, akceptacja i na końcu wydrukowanie gotowego produktu.
Projektowanie opakowań i etykiet - cennik od czego jest uzależniony?
Profesjonalne projekty graficzne opakowań to dziś dla firmy spożywczej materiał podstawowy. Projektowanie opakowań i cennik za tworzenie materiału jest szeroki. Podstawowa cena obejmuje tworzenie etykiet czy opakowania reklamowe, ale można też ustalić przy niskim koszcie wydrukowanie. Rzadko realizujemy projekty graficzne w niskiej cenie, ale za to zapewniamy dobrą jakość prac.

W jakiej formie otrzymam zaprojektowane opakowania produktu?

Podstawowa cena za projektowanie opakowań kartonowych dla produktu zakłada, że przekazujemy je w formie elektronicznej, plik do druku. Taki projekt nowego opakowania można przeglądać na ekranie, stąd też jest bardzo praktycznym rozwiązaniem. Niekiedy po uregulowaniu odpowiedniej ceny za druk, nasze etykiety produktów spożywczych możemy dostarczyć w formie wydrukowanej.
Czy tworząc etykiety produktów spożywczych zajmiecie się moim wizerunkiem?
Możemy zacząć od kreacji wizerunku – projektowanie opakowań i etykiet w rozsądnej cenie to podstawa takich działań. Od lat współpracujemy z wieloma firmami i pomagamy im rozwijać się wykorzystując w tym zakresie możliwości kreacji opakowań. Przez ten okres zbudowaliśmy i wypromowaliśmy wiele produktów spożywczych, przyczyniając się do ich sukcesu na rynku.

Czy zamawiając opakowania reklamowe czy etykiety produktów otrzymuje do niech prawa autorskie?

Tworzenie etykiet na butelki jest pracą autorską. Kupując projekty graficzne opakowań spożywczych klient otrzymuje pełne prawa do jego wykorzystywania na wszelkich polach eksploatacji, ma także możliwość dokonywania zmian w tymże produkcie. Potwierdzenie przekazania odpowiednich praw autorskich do stworzone etykiety reklamowej jest zawarte w stosownej umowie.
Tworzenie etykiet produktu spożywczego i ich cena?
Profesjonalne opakowania produktów to dziś ważny materiał marketingowy. Cennik za tworzenie etykiet produktów spożywczych jest dość szeroki. Podstawowa cena obejmuje projektowanie etykiet na butelki, ale można też ustalić przy niskim koszcie wydrukowanie materiału. Projekty graficzne w niskiej cenie to nie jest nasza specjalność, ale za to zapewniamy bardzo dobrą jakość realizacji opakowania.

Ile koncepcji zakłada projektowanie etykiet pod dany produkt?

Projektowanie etykiet i dobrych opakowań jest zadaniem wieloetapowym i nieszablonowym. Jako profesjonalny projektant opakowań zawsze szukamy wielu rozwiązań dla jednego tematu i wybieramy te najlepsze. Na początek pokazujemy 1-2 projekty graficzne opakowań i o nich rozmawiamy. Tworzenie etykiet spożywczych to zadanie rozłożone w czasie. W naszej pracy stawiamy na jakość.
Czy zaprojektowana etykieta produktu spełni moje oczekiwania?
Tworzenie etykiet na produkty spożywcze pod indywidualne oczekiwania to spore wyzwanie. Jak przekażesz nam swoje uwagi to kreacja opakowań uwzględni je. Wiemy, że tylko oryginalne projektowanie graficzne potrafi intrygować ludzi i zwracać uwagę swoją niepowtarzalnością – i takie właśnie opakowania produktów spożywczych staramy się tworzyć.
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42