Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
pytania - wizerunek firmy
tlobramkapilkapilkalewyprawyprawyprawyprawyprawy
Faq

Najczęstsze pytania - identyfikacja wizualna

Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące identyfikacji wizualnej



Czy warto tworzyć odrębne, indywidualne marki dla różnych produktów?

Oczywiście tak. Często zdarza się, że firmy opracowują odrębną kampanię dla nowego produktu. Wymaga to stworzenia identyfikacji wizualnej marki, która musi trzymać się w ramach wizerunku firmy, a jednocześnie wyróżniać się jako pewna nowa jakość. Stworzenie marki indywidualnej polega na wyróżnieniu oddzielnymi znakami poszczególnych rodzajów produktów.

Tworzenie nowych, odrębnych marek dla produktów sprzyja rozwojowi wizerunku firmy i umacnia jej tożsamość wizualną. Silna odrębna marka zwraca uwagę klienta na firmę. Warto także zauważyć, iż budowanie odrębnych silnych marek dla różnych produktów powoduje naturalne przedłużenie życia marki macierzystej, czyli funkcjonowania wizerunku (identyfikacji wizualnej) firmy.

Marka indywidualna może być rodzinna i kombinowana. Marka rodzinna polega na znakowaniu wspólną marką wszystkich dóbr i usług lub poszczególnych rodzin produktów. Natomiast marka kombinowana polega na łączeniu znaku firmowego ze znakami indywidualnymi. Tę strategię uprawia większość producentów samochodów (np. Toyota Corolla, Toyota Yaris itp.).

powrót do listy pytań WHITEart
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42