Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
wizerunek firmy
tlotlogosclaskachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkachmurkaznak
Identyfikacja
wizualna

Księga znaku logo, księga identyfikacji wizualnej

Wszystkie reguły zebrane i opisane w księdze zasad identyfikacji wizualnej firmy mają na celu tworzenie pozytywnych wyobrażeń o firmie bądź jej produkcie i utrwalenie ich w opinii klientów oraz na obszarze działalności firmy.

Księga identyfikacji wizualnej firmy (księga znaku)

systematyzuje informacje dotyczące wizerunku firmy.

księga identyfiakcji

Księga Znaku (identyfikacji)
jest nieodzownym elementem
budowania spójnego wizerunku firmy, produktu

Zasady identyfikacji wizualnej zawarte są w formie podstawowej księgi znaku tradycyjnej jak i elektronicznej.

Księga identyfikacji wizualnej firmy

może obejmować swoim zakresem wręcz nieograniczoną przestrzeń działalności firmy (opis logo, kolorystyki firmowej, materiały biurowe do komunikacji z otoczeniem, oznakowanie wnętrz, szyldy, pojazdy firmowe, ubiór pracowanika, stoiska targowe, itp.). Taką księgę znaku można rozbudowywać o całościowe i kompleksowe opracowanie identyfikacji wizualnej firmy.

Nasze realizacje
księga znaku, projekt
Projekt logo, księga znaku
Wizerunek marki
księga znaku dla firm
Pakiet reklamowy, księga znaku
Logo, materiały reklamowe, księga znaku
Tworzenie identyfikacji wizualnej
Logo projekt, identyfikacja wizualna



tworzenie identyfikacji wizualnej

Potrzebujesz księgi identyfikacji?

Możemy stworzyć księgę identyfikacji wizualnej i ...wiele więcej.napisz do nas

Identyfikacja wizualna firmy to zestaw reguł, pewnego rodzaju instrukcja obsługi, wzorce i ustalenia dotyczące logotypu jak i pozostałych elementów opisujących firmę. Identyfikacja wizualna (podstawowa lub rozbudowana księga znaku) opisuje bardzo szczegółowo budowę logo, wymiary, kolorystykę, różne wersje i odmiany logo. Często dla jak najlepszego ujednolicenia wizerunku firmy przedstawia się zasady prawidłowego zastosowania logo firmy w rożnych miejscach i z wykorzystaniem różnych technologii. Rozszerzona księga identyfikacji wizualnej firmy musi zawierać również błędne, czyli niedopuszczalne formy zastosowania logo i innych elementów dotyczących identyfikacji. Ponadto księga znaku zawiera opis zastosowania znaku firmowego w kontekście wykorzystania go razem z innymi elementami graficznymi.

Mocny wizerunek
to zaufanie klienta do firmy

Księga identyfikacji wizualnej każdej firmy kładzie nacisk na różne elementy identyfikacji.

Księga znaku firmy - spójna identyfikacja wizualna

- prócz projektu logo firmy i jego wariacji można znaleźć: wizytówki, papiery listowe, reklamy prasowe, szyldy, flagi, teczki, foldery, ulotki, ubrania firmowe, samochody firmowe, kolorystykę infrastruktury firmy czy system komunikacji wizualnej wewnątrz i na zewnątrz budynków...

Przykładowe nasze realizacje księgi identyfikacji wizualnej dla firm...

Księga znaku identyfikacji

Od 20 lat tworzymy księgi znaków pdf i identyfikacji wizualnej dla firm. Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijają.Możemy pomóc Twojej marce...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
Szukasz profesjonalistów?
Rozpocznij z nami współpracę
CAPTCHA ImageReload
POPRAW błędne pola - zaznaczone na niebiesko
W czym możemy pomóc?

Jak przebiega tworzenie księgi identyfikacji firmy?

wizerunek firmy a ksiega znaku

Czy księga identyfikacji wizualnej pdf to ważny element wizerunku firmy?

Należy pamiętać, że księga znaku to bardzo ważna sprawa, w związku z czym inwestycja w nią jest jak najbardziej opłacalna. Na pierwszym miejscu powinien znaleźć się opis firmowego logo, a konkretnie jego budowa, konstrukcja, a także sposób wykorzystania danego znaku i wersje niedopuszczalne. Trzeba też podkreślić, że księga znaków pdf powinna uwzględniać również kolory, jakimi firma się posługuje, a także kroje czcionek. Niewątpliwe jest również to, że profesjonalna księga identyfikacji wizualnej zawiera informacje dotyczące materiałów reklamowych, które będą tworzone w przyszłości. Dzięki tym zasadom projektowanie i tworzenie materiałów prowadzi do uzyskania dobrego, skutecznego przekazu reklamowego. Nierzadko spotyka się szablonowe podstawowe księgi znaku, które nie zapewniają tego wszystkiego, co zapewnić może inwestorowi profesjonalna księga wykonana w dobrej agencji brandingowej.

rozszerzona księga znaku

Rozszerzona i podstawowa księga znaku, zlecić agencji czy grafikowi?

Profesjonalna księga znaków to niewątpliwie ta rozszerzona, choć podstawowa też ma swoje zalety. W końcu lepsza taka niż żadna. Jeśli jednak polecać, to niewątpliwie tę pierwszą. Kolejna sprawa, komu zlecić jej wykonanie? Na pewno specjalistom od budowania wizerunku. Grafik tworzy przeważnie pojedyncze projekty graficzne. Dobra agencja brandingowa czy agencja reklamowa wykona kompleksową usługę CI dla marki. Co więcej, ma bogate doświadczenie w tego rodzaju działaniach, bogate kreatywne portfolio, a to jest ważne. W końcu księga identyfikacji wizualnej pdf powinna być profesjonalna pod każdym względem, aby dobrze służyła w przyszłości. Przecież po coś ją się tworzy. Dobre studio posiada własne zaplecze graficzne, zatrudnia grafików i marketingowców, ludzi, którzy potrafią tworzyć piękne rzeczy, przydatne księgi znaków dla marki i projekty, które zapewniają mnóstwo korzyści ich inwestorom.

podstawowa księga znaku

Co zawiera podstawowa księga znaku logo zapisana w pdf?

Należy mieć na uwadze to, że podstawowa księga znaków definiuje głównie temat logo marki. To firmowe oznaczenie może składać się z takich elementów jak symbol, logotyp i slogan. Przy czym sygnet to inaczej znak graficzny marki. Przy logo często znajduje się slogan. Umieszcza się go przeważnie pod spodem. Każda księga znaku logo w pdf to w pewnym sensie zbiór i zarazem opis wielu elementów. Chodzi tu o takie elementy jak występujące w użyciu wersje logo, zdefiniowanie pola ochronnego znajdującego się wokół logo, kolorystyka firmowa, budowa logo na siatce modułowej i konstrukcje logo, stosowanie logo na różnych tłach, a także opis niedozwolonych form logo firmy. Czasem elementów tych jest jeszcze więcej. To jak podstawowa księga znaku logo i CI będzie wyglądać, zależy od wykonawcy i zleceniodawcy, a także od pewnych zasad, którymi należy w tym zakresie się posługiwać.

tania księga znaku

Czy tania księga znaków pdf to dobra inwestycja dla identyfikacji firmy?

Jedno jest tu pewne, księga logo dla firmy jest bardzo ważną sprawą. Przydaje się w bardzo szerokim zakresie. Ważne jest tylko to, aby była wykonana profesjonalnie. W związku z tym nie powinno się zlecać jej byle komu, komuś, kto nie ma doświadczenia i dodstatecznej wiedzy. Należy więc rozejrzeć się za agencją reklamową, która oferuje usługi na wysokim poziomie. Warto spojrzeć do portfolio i ocenić dotychczasowe jej prace dotyczące logo i CI. Popytać znajomych i poczytać opinie. Z pewnością tania księga znaku logo pdf nie zapewni tych samych korzyści, co droższa, a przede wszystkim profesjonalna księga. Tańsza, w niższej cenie, jest raczej ekonomiczną wersją głównie dla tych, których naprawdę nie stać na skuteczniejsze rozwiązania graficzne. Dobra księga identyfikacji wizualnej CI powinna być opracowana z dbałością o najmniejsze szczegóły i przede wszystkim poprawnie.

formy logo - księga znaku

Księga znaku pdf jakie zawiera dopuszczalne formy logo?

Projektując logo księga znaku powinna być obowiązkiem. Zapewnia ona mnóstwo korzyści dla firmy i jej identyfikacji wizualnej pdf. Księga ta w pierwszej kolejności określa podstawowe formy zastosowania logo firmy. W tym miejscu nieco szerzej omawia się dopuszczalne formy logo. Podstawowa księga wskazuje wersję logo, co ułatwia prace projektowe nad materiałami reklamowymi. Projektując tego rodzaju materiały graficzne, zwykle pojawiają się liczne wątpliwości. Wówczas pomocna może okazać się księga znaku logo, która podpowiada, kiedy, jaką jego wersję można zastosować, jaką kolorystykę itd. Księga uwzględnia formę czarno-białą, monochromatyczną, a także w odcieniach szarości. Przydatna może okazać się również wersja logo w formie obrysu. Im lepiej opracowana jest taki dokument, tym większe korzyści zapewni firmie, gdy ta będzie pracować nad swoim wizerunkiem i przyszłymi materiałami reklamowymi.

tworzenie - księga znaku

Profesjonalna księga znaku CI - od czego zacząć?

Tak naprawdę księga CI to zadanie dla profesjonalistów, dla doświadczonej agencji brandingowej. W pierwszej kolejności specjalista ustala szczegóły ze zleceniodawcą, wypytuje o oczekiwania, o potrzeby. Zadaje też mnóstwo innych pytań, które pozwalają mu określić plan dalszych działań, a następnie przystąpić do pracy. Na podstawie opracowanego briefu fachowiec ustala logo oraz symbol firmy. Pracuje też nad kolorystyką, barwą i typografią firmową. Dopiero później przechodzi do pracy nad materiałami biurowymi. Jak wiadomo, skuteczna księga wizualizacji firmy to szereg prostych i skomplikowanych czynności. Jedną z nich jest również oznakowanie zestawu gadżetów promocyjnych. Profesjonalna księga CI zapisana w pliku pdf uwzględnia przewodnią linię wizualną dla marki, opis zestawu materiałów. Specjaliści pracują też nad wyglądem strony internetowej, co zajmuje sporo czasu. Księga znaków pdf ta ma służyć w przyszłości m.in. przy tworzeniu produktów reklamowych.

wizerunek firmy - księga znaku

Po co mi księga wizualizacji firmy przy tworzeniu logo?

Wątpliwości nie ulega to, że księga znaku CI jest ogromnym wsparciem działań marketingowych. Jest po części instrukcją obsługi logo firmy. Dzięki niej wiadomo, jak posługiwać się tym firmowym oznaczeniem. Księga identyfikacji wizualnej przede wszystkim zawiera opis budowy logo. Ponadto uwzględnia zarówno dopuszczalne, jak i niedozwolone formy stosowania logo. Wykonawca rozszerzonej księgi znaku bierze pod uwagę dopuszczalną kolorystykę i rozmiar. Wszystko to tworzone jest po to, aby zadbać o spójność poszczególnych elementów graficznych i materiałów reklamowych, z których składa się identyfikacja wizualna firmy. Oczywiście można wykonać samo logo. Jednak tworzenie go wraz z księgą jest zdecydowanie lepszym, rozsądniejszym rozwiązaniem w przypadku małej i dużej firmy. Można więc powiedzieć, że księga znaku graficznego jest obowiązkiem każdej firmy, która chce dbać o swój wizerunek.

tworzenie - księga znaku

Księga znaku i identyfikacji wizualnej - zlecić agencji czy grafikowi?

Wszystko tak naprawdę zależy od tego, jakie kto ma oczekiwania. Jednak warto wiedzieć, że księga znaku tworzona przez agencję reklamową jest opracowana profesjonalnie i z dbałością o najmniejsze detale. Dlatego, jeśli zależy nam na naprawdę fachowym opracowaniu tej księgi identyfikacji, lepiej skorzystać z usług wspomnianej agencji. Doświadczony wykonawca potrafi profesjonalnie zebrać zasady korzystania ze znaku i materiałów, a także opisać to wszystko w księdze identyfikacji wizualnej. W końcu księga znaków będzie wykorzystywana w późniejszych działaniach marketingowych. Najlepiej rozejrzeć się za agencją brandingową, która ma ogromne doświadczenie w tym zakresie i wielu zadowolonych klientów na swoim koncie. Oczywiście, jeśli ktoś nie ma szczególnych oczekiwań względem tej księgi pdf, może skorzystać z usług profesjonalnego grafika. Plusem tej współpracy na pewno będzie bardzo atrakcyjna cena, ponieważ usługi grafików są znacznie tańsze.

formy logo - księga znaku

Czy warto zamówić księgę identyfikacji przy budowaniu wizerunku marki?

Takie pytanie zadają sobie najczęściej osoby, które lubią oszczędzać, a co za tym idzie, szukają oszczędności szczególnie w działaniach marketingowych. Otóż trzeba mieć na uwadze to, że taka księga znaków pdf to w pewnym sensie uwieńczenie prac wykonanych nad wizerunkiem firmy. Może stanowić wręcz nieodzowne wsparcie przy wykonywaniu kolejnych działań marketingowych. Należy też pamiętać, że księga logo ma praktyczne zastosowanie. Jest przede wszystkim niezastąpiona przy tworzeniu materiałów reklamowych. Ta księga uwzględnia budowę, przeznaczenie oraz sposób użycia logo. Pomaga to w projektowaniu materiałów i przede wszystkim pozwala zachować spójność między poszczególnymi elementami, produktami oraz wizerunkiem firmy również. Zasad tych należy przestrzegać bezwzględnie, aby przyczynić się w ten sposób do budowania wartościowej marki. Jak najbardziej warto zainwestować w księgę znaku. Co więcej, dobrze, by była to profesjonalna księga.

wizerunek firmy - księga znaku

Tworzenie materiałów drukowanych a księga identyfikacji wizualnej firmy

Wielu przedsiębiorców w ogóle nie zwraca na to uwagi, ale opracowując kolejne materiały reklamowe, powinno się kierować informacjami, jakie zawiera księga znaku pdf. To ona pomaga grafikowi ustalić kierunek działań w zakresie tworzenia dobrych materiałów marketingowych. Dlatego bardzo ważne jest to, aby taką księgę posiadać, bo to właśnie ona wspomaga rozwój wizerunku firmy i nierzadko służy przez długie lata. Pomaga tworzyć spójne i estetyczne materiały reklamowe, które przyciągają uwagę i skutecznie działają w zakresie reklamy. Tak więc bez względu na cenę, warto zainwestować w księgę, która będzie ogromną pomocą przy wykonywaniu kolejnych działań marketingowych. Teraz księga znaku logo pdf jest niemal standardem w ofercie dobrej agencji reklamowej czy wizerunkowej. Wystarczy tylko o nią poprosić. Każdemu, kto jeszcze się zastanawia i ma jakieś wątpliwości, agencja chętnie wyjaśni jej istotę i korzyści wynikające z posiadania.

tworzenie - księga znaku

Sprawdź portfolio agencji, która ma realizować księgę identyfikacji wizualnej firmy?

Jak wiadomo, księga identyfikacji wizualnej to ważna sprawa i każdy, kto poważnie myśli o marketingu swojej firmy, powinien się w nią zaopatrzyć. Dlatego trzeba zwrócić uwagę na to, komu zleca się jej wykonanie. Każda agencja najczęściej na swojej stronie prezentuje portfolio grafik, z którym trzeba koniecznie się zapoznać. Pozwoli to ocenić jakość jej pracy i stopień zadowolenia klientów. Na podstawie dotychczasowych projektów można łatwiej wyeliminować te firmy, które mają w danym zakresie najmniejsze doświadczenie. W ten sposób można też łatwo ocenić, w jakich branżach agencja ta najlepiej się czuje, jakie usługi świadczy, czy są to pojedyncze działania, czy może kompleksowa obsługa w zakresie identyfikacji wizualnej. Warto więc zapoznać się z tym, co ma na swojej stronie, a także dopytać o jeszcze inne przykłady gotowych ksiąg identyfikacji w pdf. Decydując się na współpracę w tym zakresie, trzeba wybrać najlepszą agencję z największym doświadczeniem w tym zakresie.

O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją nowego projektu księgi identyfikacyjnej znaku zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Co zawiera podstawowa księga znaku?

Podstawowa księga znaku zawiera szereg informacji o logo, które są niezbędne do jego identyfikacji. Z księgi znaku dowiemy się jak zostało zbudowane logo, użyta kolorystyka, w jaki sposób powinno zostać wykorzystane logo wraz z miejscami czy technologiami. By klient nie popełniał błędów, znajdzie tam również niewłaściwe formy zastosowanie znaku firmowego.

Jaka cena za księgę identyfikacji wizualnej dla nowej firmy?

Każda księga identyfikacji wizualnej jest spersonalizowanym dziełem graficznym, dostosowanym do Państwa firmy pod każdym względem. Cena uzależniona jest od tego, czy potrzebujecie podstawową czy rozszerzoną wersję księgi. W określonej cenie przygotowujemy projekt indywidualizacji wizualnej. Za każdym razem cena ustalana jest indywidualnie.
Czy księga znaku wykonywana jest w cenie wykonania logo firmy?
Księga znaku to oddzielnie wykonywana usługa. Przeważnie przy zamawianiu logo firmy, składają Państwo również zamówienie na księgę znaku w wersji podstawowej. Zawiera informacje o budowie logo oraz jego zastosowaniu. Księga znaku w wersji rozszerzonej to przede wszystkim liczne projekty materiałów reklamowych, które są niezwykle praktycznym narzędziem marketingowym.
W jakiej formie otrzymam księgę znaku firmy?
Standardowo księga znaku firmy przekazywana jest w formie elektronicznej, rozszerzenie pdf. Plik zawiera informacje o budowie logo firmy oraz jego zastosowaniu we wszelkiego rodzaju materiałach reklamowych. Przy ustalonej dopłacie możemy wykonać księgę znaku firmowego w postaci fizycznej, czyli tradycyjnego folderu z informacjami. Niezależnie od sposobu, otrzymacie produkt wysokiej jakości.
Co to takiego księga znaku graficznego i jakie jest jej zastosowanie?
Księga znaku graficznego to opracowanie wizualno-tekstowego, w jaki sposób powinno się korzystać z logo firmowego, czyli, w jaki sposób możemy je eksploatować. Znajdziemy tam zbiór informacji o budowie logo, kolorystyce i preferowanych sposobach druku, polu ochronnym oraz alternatywie znaku (przedstawienie w wersji pionowej i poziomej). Wszystko to jest zamknięte w broszurze kilkunastu stron.

Jaki jest koszt wykonania księgi znaków dla firmy?

Nie posiadamy jednej ceny za wykonanie księgi znaków dla firmy. Wszystko uzależnione jest od nakładu pracy w nią włożonego. Księga może zawierać liczne materiały tekstowo-graficzne zamieszczone nawet na kilkudziesięciu stronach. Ustalenie ceny zaczynamy od tego, w jakiej wersji ma być księga, rozszerzonej czy podstawowej. Skontaktuj się z nami mailowo, a wycenimy dla Ciebie usługę.

Czy potrzebna jest mi podstawowa księga znaku?

Księga znaków w wersji podstawowej jest najczęściej wybieraną opcją przez naszych klientów. Zwykle zamawiają ją z chęci zastrzeżenia logo w urzędzie patentowym, która znacznie ułatwia ten proces. Księga znaku zawiera wszelkie informacje o budowie i kolorystyce logo oraz zasadach komercyjnego wykorzystania logo. Wtedy osoby niezwiązane z Państwa firmą będą wiedziały, w jaki sposób mogą z niego korzystać, a co jest zabronione.
Czy księga znaku jest potrzebna?
Przeczytaj najpierw o zastosowaniu księgi znaku, która Ci wiele wyjaśni. Księga znaku zawiera informacje o możliwości wykorzystaniu logo na rynku. Jest to również niezbędny element marketingowy, na podstawie, którego Państwa firma stworzy spójny wizerunek firmy dla odbiorców. Wtedy potencjalni klienci w łatwy sposób będą mogli logo dopasować do nazwy firmy.

Księga znaku identyfikacji w pdf i jej znaczenie podczas projektowania wizerunku

Projektując przeróżne materiały reklamowe niektórzy zapominają o profesjonalnej księdze znaku. Najgorzej, gdy nie biorą jej pod uwagę przy tworzeniu kompletnej identyfikacji wizualnej dla swojej firmy. Prawda jest taka, że księga znaku ta podstawowa czy rozszerzona jest bardzo ważna i ma ogromne znaczenie podczas tworzenia projektów tego typu rzeczy. Bardzo istotne jest również to, aby księga wizualizacji firmy była wykonana poprawnie, profesjonalnie. Kto może się tym zająć? Na pewno nikt nie zrobi tego samodzielnie. To z całą pewnością zadanie dla profesjonalistów od identyfikacji.

strzałka

Czym charakteryzuje się dobra księga identyfikacji wizualnej?

Profesjonalna księga identyfikacji wizualnej to w pewnym sensie wytyczne, które uwzględniają założenia strategiczne marki. Dotyczy również wytycznych do komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Dobra, poprawnie opracowana księga powinna być prosta i zarazem czytelna. Nie warto stosować w niej nadmiernych opisów. Musi być natomiast poparta wizualnymi przykładami. Bardzo ważne jest to, aby podstawowa księga znaków pdf zawierała opis budowy znaku logo, proporcje oraz warianty układu. W księdze tej powinny znajdować się również takie szczegóły jak kolorystyka w wersji podstawowej, achromatycznej, a także dostosowanej do użycia na ciemnym tle. Tak sam nie można pominąć zaleceń stosowania, minimalnych rozmiarów logo oraz ochrony znaku. Należy koniecznie mieć na uwadze to, że księga znaku logo pdf to nie tworzenie kilku projektów, ale opracowanie wizualnego systemu marki. Jest to tak zwany Key Visual. Dla wielu osób tego typu zagadnienia są zupełnie niezrozumiałe. Niektórzy choć prowadzą działalność od wielu lat, cały czas zamawiają jakieś materiały reklamowe, mają logo i inne elementy identyfikacji wizualnej, nadal nie rozumieją, o co w tym wszystkim chodzi. Prawda jest taka, że logo księga znaku graficznego to skomplikowane zagadnienie, warte właściwego wytłumaczenia. Kto więc powinien się tym zająć?

strzałka

Księga znaków pdf i CI – kto ją wykona?

Na szczęście są specjaliści, dla których księga logo to nic skomplikowanego. Ważne jest, aby powierzyć to komuś, kto po pierwsze ma wiedzę i wie, jak taka księga logo i znaku graficznego powinna wyglądać, a po drugie ma wieloletnie doświadczenie i tym samym wprawę w tworzeniu tego rodzaju rzeczy. Oczywiście księga znaku logo nie powinna być zlecana komuś, kto ogłosił się, że wykona ją za pół darmo. Wykonawcę trzeba koniecznie dobrze sprawdzić i ocenić, a jeszcze lepiej sprawdzić opinie na jego temat. Będzie łatwiej dokonać wyboru najlepszego wykonawcy. Bo od tego właśnie będzie zależał efekt końcowy wykonanego opracowania. Podstawowa księga znaku zapisana w pliku pdf jest nierzadko oferowana również przez grafików. Okazuje się jednak, że ci nie zawsze mają na tyle duże doświadczenie, by móc oferować księgę identyfikacji na właściwym, wysokim poziomie. Najlepiej zlecić ją agencji reklamowej, specjalistom ze studia graficznego, którzy zajmują się tego rodzaju pracami kompleksowo i oferują pełne wsparcie w tym zakresie. Dbają przede wszystkim o unikalność, indywidualność i mają nieszablonowe podejście do takich rzeczy. na przykład rozszerzona księga znaku to już poważniejsza sprawa. Po samej nazwie trudno określić, czemu ma służyć, a co dopiero mówić o jej tworzeniu. Jeśli więc komuś potrzebna jest księga znaku CI, musi w pierwszej kolejności rozejrzeć się za fachowcem. On zajmie się całą resztą.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart