Często zadawane pytania?
Przed zleceniem projektu identyfikacji wizualnej nasi klienci zadają nam różne pytania. Jeśli i Ty chcesz nas o coś zapytać, zapraszamy do kontaktu. Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania, na które od razu odpowiedzieliśmy.
Czym powinien wyróżniać się budowany wizerunek firmy?
Budowanie wizerunku firmy to wieloletni proces, na który składa się mnóstwo prostych i skomplikowanych działań. Lepiej stopniowo zwiększać zainteresowanie firmą, niż śpieszyć się z tym. Takie postępowanie zapewni firmie znacznie więcej korzyści. Warto też dodać, że wizerunek firmy składa się dokładnie z trzech elementów. Jest to przede wszystkim wyróżnienie firmy na tle konkurencji, kreatywne podejście graficzne, a do tego dobry kontakt z klientem.

Ile kosztuje tworzenie wizerunku firmy?

Prawda jest taka, że kształtowanie wizerunku firmy nie jest tanie. Ostateczna cena jest jednak uzależniona od wyboru wersji podstawowej lub rozszerzonej. Wpływ na cenę ma również czas, jaki trzeba poświęcić na realizację danego projektu. Z racji tego, że mamy bogate doświadczenie w budowaniu wizerunku, oferujemy klientom kompleksową obsługę. W celu otrzymania szczegółowej wyceny, wystarczy się z nami skontaktować.
Od czego należy zacząć budowanie wizerunku firmy?
Zanim zabierzemy się za kształtowanie wizerunku marki czy firmy, będziemy chcieli skontaktować się z klientem w celu ustalenia szczegółów. Na tym etapie wybieramy też kolorystykę, a także formę logo klienta. Dopiero po tym wszystkim przystępujemy do pracy nad projektami graficznymi. Wówczas łatwiej nam jest spełnić oczekiwania klienta.

Co obejmuje usługa tworzenia wizerunku firmy?

U nas budowanie czy kształtowanie wizerunku marki czy firmy odbywa się w dwóch wersjach. chodzi tu o opcje podstawową i rozszerzoną. Ta pierwsza jest tańsza, dlatego firmy, które we wszystkim szukają oszczędności, często decydują się na wersję podstawową. Zamówienie to dotyczy księgi znaku i logo. W wersji rozszerzonej znajduje się dokładny opis logo, typografia, a także wygląd materiałów reklamowych. Ta opcja jest droższa, ale i zarazem zapewnia więcej korzyści.
Ile trwa kreowanie identyfikacji dla marki?
Trudno powiedzieć, ile trwa kształtowanie wizerunku marki. Najczęściej potrzebujemy na to kilka dni. Wersja bazowa powstaje w ciągu 7-10 dni. Później przystępujemy do dalszych prac. Zanim jednak zabierzemy się do działania, wszystkie szczegóły ustalamy z klientem. Musimy dobrze poznać jego oczekiwania, możliwości i ograniczenia. To też wpływa na czas oczekiwania na efekt naszej pracy.
Czy korzystając z usługi budowania wizerunku firmy otrzymam też prawa autorskie?
Klient zamawiając u nas kształtowanie wizerunku firmy otrzymuje prawa autorskie majątkowe. Przekazujemy je na stosownej umowie zawartej po zakończeniu pracy. Wykonane przez nas projekty graficzne mogą być wykorzystywane przez klienta wedle jego życzenia. Klient może również dokonać zmian i poprawek na poszczególnych projektach, czego potrzeba może wynikać z rozwoju działalności.

Kto najlepiej zajmie się tworzeniem wizerunku marki?

Tak naprawdę budowanie wizerunku firmy może przeprowadzić każdy, o ile w ogóle wie, o co w tym chodzi. Jednak jeśli działania te mają przynieść firmie korzyści, najlepiej zlecić to fachowcom. Nasza agencja na przykład identyfikacją wizualną zajmuje się od blisko 20 lat. Mamy wykwalifikowanych pracowników, narzędzia, a co za tym idzie, szerokie możliwości w tworzeniu tego typu projektów.
Ilu projektantów tworzy wizerunek firmy?
Czasem budowanie wizerunku marki czy firmy jest dość złożone i skomplikowane. Wówczas projektem zajmuje się kilka osób. Przy prostszych projektach pracuje zwykle jedna osoba. Jesteśmy przygotowani do pracy w każdej sytuacji. W konsekwencji tego dostarczamy klientowi w pełni unikatową i przede wszystkim spełniającą oczekiwania identyfikację, dojrzały wizerunek.

Co wpływa na tworzenie wizerunku firmy?

Na kształtowanie i budowanie wizerunku firmy wpływać może wiele czynników. Na pewno jest nim logo firmowe, wszelkiego typu hasła reklamowe i inne oznaczenia promocyjne, które ściśle wiążą się z tą konkretną firmą. Dlatego ważne jest to, aby wszystko to było wykonane profesjonalnie, w dobrym stylu, a przy tym w dobrej cenie. Tak by tylko pozytywnie kojarzyło się stałym, nowym i potencjalny klientom. Wielu przedsiębiorców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak bardzo ważne jest profesjonalne kształtowanie wizerunku każdej firmy. Czasem zamiast zajmować się tym samodzielnie, lepiej poradzić się fachowców od marek, a jeszcze lepiej to im powierzyć to dość trudne zadanie.

strzałka

>: Profesjonalne tworzenie wizerunku firmy – kto się tym zajmie?

Nikomu chyba nie trzeba za bardzo tłumaczyć, że wizerunek firmy to wszystko, z czym może ta firma kojarzyć się klientom. Wpływ na to ma na przykład strona internetowa firmy, logo marki czy też firmowy znak, jakieś inne oznaczenia, którymi przedsiębiorca posługuje się na przykład tworząc materiały reklamowe. Przynajmniej warto mieć takie elementy graficzne, wizualne i przedmioty, które mogłyby posłużyć w zakresie marketingu. To wpływa na skuteczne kształtowanie oraz budowanie wizerunku nowej marki. Otwierając własną firmę w Toruniu, Bydgoszczy dobrze jest zadbać o dobre logo, stronę internetową, wizytówki, ulotki promocyjne, teczki reklamowe, papier firmowy, a także inne gadżety. Ostatnimi czasy bardzo chętnie zamawiane są kalendarze trójdzielne firmowe, właśnie z typowo dla danej firmy oznaczeniami wizualnymi, plastycznymi. Wszystko to tylko pozytywnie wpływa na tworzenie wizerunku. Chcąc zadbać o tę ważną kwestię, warto rozejrzeć się za profesjonalistami . Tylko agencja brandingowa, która zajmuje się takimi czynnościami czy usługami jak właśnie profesjonalny wizerunek, tworzenie logo, itp., może naprawdę w tej sprawie pomóc. Usługi te nie są tanie, ale kiedy klient decyduje się na kilka produktów, ma szansę na niemałą obniżkę. W każdym razie cena to już sprawa indywidualna. Dlatego trudno jest mówić o szczegółach. Jednak i tak cena nie jest najważniejsza.

strzałka

Dlaczego profesjonalny wizerunek firmy jest tak ważny?

Wielu przedsiębiorców zaniedbuje kwestię wizerunku. Niektórym nie zależy na tym, jak ich firma postrzegana jest na tle konkurencji, jak patrzą na nią klienci i z czym kojarzą. Czasem ani nazwa firmy nie jest jednoznaczna, ani też firma nie ma logo. Nawet chcąc ją polecić trudno jest wskazać drugiej osobie jakieś cechy charakterystyczne. Dlatego wizerunek w internecie jak i poza nim jest bardzo ważną sprawą, a przy tym zwykle można zbudować go w niższej cenie. Można budować go na wiele sposobów. Ważne jest tylko to, aby stworzyć przyjazny klientom obraz swojej firmy. Dla samego właściciela firmy może to być trudne. Jednak nie musi zajmować się tym samodzielnie. Wystarczy, że zgłosi się do profesjonalistów z swojej okolicy, czyli Toruń, czy Włocławek, a może i Bydgoszcz. Zobacz u siebie sprawdzone agencje reklamowe. Czasem warto nawet stworzyć, wykreować nowy wizerunek firmy. Wiadomo przecież, że czasy się zmieniają. Zmienia się moda dosłownie na wszystko. Każda firma powinna „iść z duchem czasu”, powinna zmieniać się dla klientów, bez względu na koszty. Nawet jeżeli trzeba zmienić logo, to warto to zrobić bez względu na cenę, dla lepszego wizerunku, oczekiwanego efektu. Wówczas widać, że firma się stale rozwija, a to dobrze o niej świadczy. Takie usługi nie zawsze są tanie, ale też z drugiej strony niska cena za usługę brandingową nie zawsze świadczy o wysokiej jakości tych prac. Także ceną na pewno nie należy się kierować.

archiwum prac
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42