Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlobramkachmurychmurypilkapilkapilkalewyprawy
Kontakt

Zapytanie ofertowe

Chcielibyśmy poznać Twoje potrzeby i oczekiwania, tak aby móc zaoferować najlepsze z możliwych rozwiązań. Stąd też prosimy o udzielenie odpowiedzi na postawione poniżej pytania.
WHITEart

Zapytanie ofertowe

Jeśli chcesz poznać koszty pracy lub też masz pytanie związane z naszą ofertą, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

Jakim rodzajem usług jesteś zainteresowany?

Identyfikacja wizualna

Strona www i prezentacje

Opakowanie

Materiały drukowane


Dołącz plik


Dodatkowe uwagi

Dane osobowe

*
*
*
*
*
- wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Whiteart
Formularz został błędnie wypełniony. POPRAW pola zaznaczone na niebiesko.
Wpisz tekst z obrazka: CAPTCHA Imagereload
* wymagane pola
Od 20 lat tworzymy z powodzeniem identyfikację wizualną dla firm. Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijają.Możemy pomóc Twojej marce...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją identyfikacji wizualnej swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Agencja reklamowa i jej cennik - jakie informacje niesie?

Każda agencja reklamowa posiada własny cennik. Warto tylko zwrócić uwagę czy ich ceny nie odbiegają zbytnio od kosztów rynkowych. Zapoznajcie się z ich portfolio – z kim współpracowali, jaki mają styl graficzny oraz jakie metody wykorzystują w kampaniach reklamowych. Sprawdźcie czy posiada doświadczenie z Waszej branży oraz czy poradzą sobie z podanymi w briefie oczekiwaniami.
Oferta agencji reklamowej, którą wybrać?
Dobra agencja reklamowa posiada we właściwy sposób wyeksponowaną ofertę handlową oraz cennik na stronie internetowej. Zapoznajcie się z ich portfolio: z kim współpracowali (poproście ich o opinię o agencji reklamowej), dla jakich branży przeprowadzali kampanie marketingowe oraz jaki mają styl pracy. Przeczytajcie referencje, porównajcie ich cennik z cenami rynkowymi oraz zobaczcie w jakiej branży są wyspecjalizowali.

Czym się charakteryzuje dobra agencja reklamowa, po czym taką poznać?

Dobra agencja reklamowa to taka, która posiada na swoim koncie dobrze przeprowadzone i przygotowane kampanie reklamowe. Warto spytać o opinię swoich znajomych bądź klientów agencji o opinię i atmosferę współpracy. Sprawdźcie czy ich cennik nie odbiega od kosztów na rynku, cen rynkowych konkurencji. Przeczytajcie ich referencje oraz w jakiej branży są profesjonalistami. Ważne jest też portfolio, z którego dowiecie się o preferowanych metodach przeprowadzania kampanii reklamowych.

Dobra agencja reklamowa – ile kosztuje?

Cena uzależniona jest od oczekiwań względem agencji reklamowej oraz przeprowadzonych przez nią działań marketingowych. Im większy zaproponujecie budżet na usługi reklamowe, tym możecie otrzymać lepsze kwoty procentowe za konkretne projekty. Tak samo korzystając z większej ilości usług w jednej agencji reklamowej, możecie otrzymać korzystniejsze kwoty za prace. Usługi marketingowe nie są tanie, ale warto w nie inwestować.
Kogo wybrać - agencja reklamowa czy agencja kreatywna?
Wszystko zależy od tego, do czego potrzebujesz agencję. Jeśli chcesz dotrzeć do większej ilości odbiorców oraz ustabilizować swoją pozycje na rynku, powinieneś zgłosić się do agencji reklamowej. Jeśli wchodzisz z nowym produktem czy usługą na rynek bądź sam go wyprodukowałeś, to zdecydowanie agencja kreatywna. Stworzą dla Ciebie prezentacje wypromowania produktu wraz z jego wizerunkiem.

Jak wybrać agencję do wykonania kampanii reklamowej

Dobra agencja reklamowa jeszcze przed przystąpieniem do działań projektowych, powinna wysłuchać Twoich oczekiwań oraz wymagań względem kampanii. Następnie przedstawić cennik i budżet jaki potrzebuję na realizację działań marketingowych. Powinien również zostać spisany brief, w którym zostaną zawarte założenia oraz najważniejsze informacje odnośnie kampanii reklamowej. Pozwoli to uniknąć późniejszych nieporozumień odnośnie projektowania graficznego kampanii.
Jak wybrać tanią agencję reklamową?
Wybór dobrej agencji reklamowej nie należy do najprostszych rzeczy. Na początku warto zapoznać się z referencjami i opiniami wcześniejszych klientów. Zajrzyjcie do cennika, czy nie odbiegają one od cen rynkowych. Sprawdźcie ich portfolio, z którego dowiecie się z jakiej wielkości firmami współpracowali, jakiego typu kampanie reklamowe przygotowują oraz czy odnoszą one pozytywny czy negatywny odbiór, jaki jest ich styl graficzny oraz czy spełniają one Wasze oczekiwania.
Jaki budżet trzeba przygotować dla agencji reklamowej?
Cenniki w agencjach reklamowych są ogólne, gdyż wszystko zależy od konkretnych oczekiwań i wymagań klienta. Warto jednak sprawdzić czy ogólne ceny nie odbiegają za bardzo od cen rynkowych. Usługi agencji reklamowych nie są tanie, ale z pewnością zwrócą się z nawiązką. Korzystając również z większej ilości usług w jednej agencji reklamowej, możemy otrzymać korzystny rabat.
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42