Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlobramkachmurychmurypilkapilkapilkalewyprawy
Kontakt
Zapytanie ofertowe
Chcielibyśmy poznać Twoje oczekiwania względem pracy, tak aby móc zaoferować indywidualnie skrojoną ofertę - dopasowana do potrzeb

cena, cennik. Nasza agencja reklamowa

zaproponuje najlepsze z możliwych rozwiązań. Stąd też prosimy o udzielenie odpowiedzi na postawione poniżej pytania.
WHITEart

Zapytanie ofertowe

Jeśli chcesz poznać koszty pracy lub też masz pytanie związane z naszą ofertą, prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

Jakim rodzajem usług jesteś zainteresowany?

Identyfikacja wizualna

Strona www i prezentacje

Opakowanie

Materiały drukowane


Dołącz plik


Dodatkowe uwagi

Dane osobowe

*
*
*
*
*
- wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Whiteart
Formularz został błędnie wypełniony. POPRAW pola zaznaczone na niebiesko.
Wpisz tekst z obrazka: CAPTCHA Imagereload
* wymagane pola
W czym możemy pomóc?
O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją identyfikacji wizualnej swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Agencja reklamowa i jej cennik - jakie informacje niesie?

Każda agencja reklamowa posiada własny cennik. Warto tylko zwrócić uwagę czy ich ceny nie odbiegają zbytnio od kosztów rynkowych. Zapoznajcie się z ich portfolio – z kim współpracowali, jaki mają styl graficzny oraz jakie metody wykorzystują w kampaniach reklamowych. Sprawdźcie czy posiada doświadczenie z Waszej branży oraz czy poradzą sobie z podanymi w briefie oczekiwaniami.
Oferta agencji reklamowej, którą wybrać?
Dobra agencja reklamowa posiada we właściwy sposób wyeksponowaną ofertę handlową oraz cennik na stronie internetowej. Zapoznajcie się z ich portfolio: z kim współpracowali (poproście ich o opinię o agencji reklamowej), dla jakich branży przeprowadzali kampanie marketingowe oraz jaki mają styl pracy. Przeczytajcie referencje, porównajcie ich cennik z cenami rynkowymi oraz zobaczcie w jakiej branży są wyspecjalizowali.

Czym się charakteryzuje dobra agencja reklamowa, po czym taką poznać?

Dobra agencja reklamowa to taka, która posiada na swoim koncie dobrze przeprowadzone i przygotowane kampanie reklamowe. Warto spytać o opinię swoich znajomych bądź klientów agencji o opinię i atmosferę współpracy. Sprawdźcie czy ich cennik nie odbiega od kosztów na rynku, cen rynkowych konkurencji. Przeczytajcie ich referencje oraz w jakiej branży są profesjonalistami. Ważne jest też portfolio, z którego dowiecie się o preferowanych metodach przeprowadzania kampanii reklamowych.

Dobra agencja reklamowa – ile kosztuje?

Cena uzależniona jest od oczekiwań względem agencji reklamowej oraz przeprowadzonych przez nią działań marketingowych. Im większy zaproponujecie budżet na usługi reklamowe, tym możecie otrzymać lepsze kwoty procentowe za konkretne projekty. Tak samo korzystając z większej ilości usług w jednej agencji reklamowej, możecie otrzymać korzystniejsze kwoty za prace. Usługi marketingowe nie są tanie, ale warto w nie inwestować.
Kogo wybrać - agencja reklamowa czy agencja kreatywna?
Wszystko zależy od tego, do czego potrzebujesz agencję. Jeśli chcesz dotrzeć do większej ilości odbiorców oraz ustabilizować swoją pozycje na rynku, powinieneś zgłosić się do agencji reklamowej. Jeśli wchodzisz z nowym produktem czy usługą na rynek bądź sam go wyprodukowałeś, to zdecydowanie agencja kreatywna. Stworzą dla Ciebie prezentacje wypromowania produktu wraz z jego wizerunkiem.

Jak wybrać agencję do wykonania kampanii reklamowej

Dobra agencja reklamowa jeszcze przed przystąpieniem do działań projektowych, powinna wysłuchać Twoich oczekiwań oraz wymagań względem kampanii. Następnie przedstawić cennik i budżet jaki potrzebuję na realizację działań marketingowych. Powinien również zostać spisany brief, w którym zostaną zawarte założenia oraz najważniejsze informacje odnośnie kampanii reklamowej. Pozwoli to uniknąć późniejszych nieporozumień odnośnie projektowania graficznego kampanii.
Jak wybrać tanią agencję reklamową?
Wybór dobrej agencji reklamowej nie należy do najprostszych rzeczy. Na początku warto zapoznać się z referencjami i opiniami wcześniejszych klientów. Zajrzyjcie do cennika, czy nie odbiegają one od cen rynkowych. Sprawdźcie ich portfolio, z którego dowiecie się z jakiej wielkości firmami współpracowali, jakiego typu kampanie reklamowe przygotowują oraz czy odnoszą one pozytywny czy negatywny odbiór, jaki jest ich styl graficzny oraz czy spełniają one Wasze oczekiwania.
Jaki budżet trzeba przygotować dla agencji reklamowej?
Cenniki w agencjach reklamowych są ogólne, gdyż wszystko zależy od konkretnych oczekiwań i wymagań klienta. Warto jednak sprawdzić czy ogólne ceny nie odbiegają za bardzo od cen rynkowych. Usługi agencji reklamowych nie są tanie, ale z pewnością zwrócą się z nawiązką. Korzystając również z większej ilości usług w jednej agencji reklamowej, możemy otrzymać korzystny rabat.

Agencje reklamowe – profesjonalne usługi marketingowe

Profesjonalna agencja reklamowa świadczy usługi dla firm w zakresie marketingu. Realizuje zamówienia na materiały reklamowe, strony internetowe, projekty logo oraz inne elementy graficzne w rozsądnej cenie. Dostarcza klientom rozwiązania, dzięki którym ci mogą zwiększyć swoją popularność na rynku, zdobyć nowych odbiorców, zadbać o wizerunek swojej firmy. Rozpoczynając współpracę z agencją reklamową, mogą wspomóc rozwój swojej firmy i tym samym pokonać konkurencję. Wbrew pozorom reklama jest bardzo ważną sprawą w przypadku każdej firmy niezależnie od branży, w jakiej działa. Zająć się nią profesjonalnie może tylko profesjonalna agencja i takiej trzeba szukać.

strzałka

Agencja reklamowa cennik – kogo w ogóle na to stać?

Zwykle dobra agencja reklamowa świadczy usługi przede wszystkim firmom. Wśród nich są zarówno te małe, średnie, jak i duże. Niektórzy myślą, że działania marketingowe są bardzo kosztowne, związane z dużą ceną i nie każdego na nie stać. Tymczasem okazuje się, że jest inaczej. W każdym razie nie są na tyle drogie, by każdy musiał z nich rezygnować. Dobra agencja oferuje szeroki zakres usług w różnych cenach, zapewnia też klientom elastyczność, dzięki czemu może bez problemu tę ofertę dopasować do indywidualnych oczekiwań. Nierzadko zdarza się, że usługi świadczone w ramach pakietów są jeszcze tańsze, można spokojnie oczekiwań niskiej ceny. Dlatego można ogólnie rzecz ujmując stwierdzić, że każdą firmę stać na reklamowanie swoich produktów czy usług z pomocą agencji reklamowej. Warto więc wybrać się do jednej z nich lub po prostu skontaktować się zdalnie, aby móc porozmawiać o szczegółach. Wpisując do wyszukiwarki internetowej słowa agencja reklamowa cennik czy niska cena można nie tylko zapoznać się z przykładowymi cenami poszczególnych usług, ale też czegoś więcej dowiedzieć się o niejednej agencji. Jedno jest tu natomiast pewne, nie należy kierować się ceną, która bywa zgubna. Wybierając agencję najlepiej skupić się na jakości usług, jakie oferuje i doświadczeniu, jakie posiada.

strzałka

Co sprawia, że czasem jest niska cena usługi, a czasem wyższa?

Nierzadko zdarza się, że każdy klient agencji reklamowej płaci zupełnie inną cenę za te same usługi. Wielu nie rozumie, dlaczego tak jest. To w sumie normalna sytuacja. Agencje świadczą szeroki zakres usług, które indywidualnie dopasowują do potrzeb i oczekiwań każdego klienta. To automatycznie wpływa na cenę usługi. Jeden klient oczekuje prostego projektu, drugi jest znacznie bardziej wymagający. W ten sposób kształtuje się cena usługi. Trudno jest znaleźć sztywny cennik usług oferowanych przez agencję reklamową. Nawet jeżeli pojawia się na stronie, to często są to ceny, kwoty zaczynające się od jakiejś sumy. Więcej na temat kosztów, jakie trzeba będzie ponieść, korzystając z wybranych usług klient dowie się dopiero po przedstawieniu szczegółów. Tak więc czasem ceny są wyższe, niekiedy niższe. Zdarza się na przykład, że ktoś korzysta z konkretnych usług pojedynczo w różnych odstępach czasu. Z kolei ktoś inny wybiera te same usługi, ale w pakiecie. Wówczas ceny też są różne. Nie ma tu żadnej reguły. Zawsze dobra cena usług sprawia, że pojawia się na nią wielu chętnych. Agencje starają się więc przygotowywać tylko atrakcyjne tanie oferty, aby zdobywać coraz więcej klientów i bez trudu pokonywać konkurencję.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart