Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlobramkapilkapilkapilkapilkapilkapilkanurek
O nas
Kim jesteśmy?
Najważniejszy jest człowiek. Dlatego sprawą priorytetową dla naszego działania stanowi współpraca z naszymi klientami i dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb.

Nasza agencja brandingowa

oprócz konkretnego rozwiązania oferujemy dalszy rozwój zaprojektowanego narzędzia biznesowego – wizerunek, strona www, materiały reklamowe, prezentacja firmowa...
To ludzie robią
ze sobą interesy,
nie bezosobowe firmy

Wspieramy naszych klientów w realizacji celów biznesowych poprzez kreatywne i świadome wykorzystanie możliwości jakie daje współczesna reklama. Proponujemy współpracę z zakresu planowania, realizacji i koordynacji szerokiego wachlarza działań promocyjno-reklamowych. Wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej oraz zdobyta wiedza w tym zakresie pozwala nam doradzać tylko skutecznie rozwiązania. Nasze działania poparte są solidną znajomością i analizą problemu.

Realizujemy szeroką ofertę usług w zakresie kreowania wizerunku firmy, produktu czy też konkretnej marki. Pomagamy budować silny wizerunek oraz wspieramy działania prowadzące do utrzymania pozycji rynkowej przy użyciu tradycyjnych mediów (tj. reklamowe materiały drukowane - katalogi, foldery, teczki, ulotki...), jak i interaktywnych nowoczesnych mediów (tj. strony www, prezentacje multimedialne CD, gadżety multimedialne, interaktywne prezentacje flash).

WHITEart
Od 20 lat tworzymy z powodzeniem identyfikację wizualną dla firm. Nasza agencja brandingowa stworzyła kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijają.JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
W czym możemy pomóc?
O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją identyfikacji wizualnej swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Czy agencja brandingowa potrzebuje briefu?

Brief jest niezbędny dla właściwej pracy agencji reklamowej. To za pomocą briefu (dokumentu), nasz klient określa swoje potrzeby, oczekiwania, budżet jakim dysponuje i terminarz w jakim czasie powinny zostać wykonane prace. Informacje zawarte w briefie powinny być zwięzłe, czytelne i przejrzyste, dzięki czemu zlecenie zostanie właściwie wykonane. W celu dopilnowania tego brief jest potwierdzony zarówno przez klienta, jak i agencję reklamową.
Jaki budżet trzeba przygotować dla agencji brandingowej?
Przy odpowiedniej kampanii reklamowej zaplanowanej przez agencję brandingową, Państwa firma odniesie wzrost sprzedaży. Wiąże się to oczywiście z poniesieniem pewnych kosztów, ale są one odpowiednie do zwiększonych zysków. Nasze ceny rynkowe są wypośrodkowane względem konkurencji. Przy zamówienie kilku usług w agencji brandingowej, można liczyć na rabaty zmniejszające ogólne koszty.

Czym się charakteryzuje dobra agencja reklamowa, po czym taką poznać?

Powierzając reklamę firmy agencji brandingowej, warto od samego początku pracować z najlepszymi. Sprawdźcie wcześniejszych klientów owej agencji reklamowej, ich propozycje reklam powstałe przy współpracy i osiągnięte efekty. Popatrzcie na profile firm jakimi się zajmowali, gdyż warto by taka firma brandingowa była w jakiejś wyspecjalizowana. Zapytajcie się o referencje oraz posiadane portfolio. Zwróćcie uwagę również na ceny oraz ich zbieżność z cenami rynkowymi.
Jak wybrać dobre agencje brandingowe?
Na wybór dobrej agencji brandingowej składa się kilka czynników. W pierwszej kolejności poproś o portfolio - dowiesz się jaki jest styl pracy w agencji. Warto sprawdzić z kim wcześniej współpracowała agencja reklamowa oraz jakie skutki były ich pracy. Przed podjęciem decyzji zajrzyj również do cennika, jeśli cena zbytnio odbiega od tej rynkowej, to warto spytać się czemu? W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, agencja brandingowa powinna rozwiać Twoje wątpliwości.
Oferta agencji brandingowej, którą wybrać?
Wybierając agencję brandingową warto sprawdzić opinię o firmie w internecie oraz podpytać się znajomych. Dobra agencja reklamowa posiada dobrą ofertę handlową, widoczną w internecie. Sprawdź z jakimi firmami wcześniej współpracowała agencja brandingowa, oraz jaka oferta jest u nich najczęściej wybierana - warto podpytać się u klientów o współprace z tą agencją. Wybierzcie taką agencję, która specjalizuje się w oferowanych przez Państwa usługach.

Agencja brandingowa i jej portfolio - jak bardzo to jest ważne?

Portfolio świadczy o doświadczeniu oraz stylu danej agencji brandingowej. Zawarte tam są realizowane wcześniej zlecenia, można zapoznać się z proponowanymi rozwiązaniami dla małych czy dużych firm oraz potencjale agencji reklamowej. Dobre portfolio powinno powstać na przestrzeni dłuższego czasu, widać przy okazji postęp, ich rozwijanie się czy elastyczność względem klienta. Część agencji obsługuje małe firmy, a część duże.

Dobra agencja brandingowa – ile kosztuje?

Cena za usługi w agencji brandingowej zależna jest od kilku czynników. Jednym z nich jest możliwy przeznaczony budżet na reklamę - im wyższa kwota tym lepsze ofertę dostaniesz. Tak samo, jak wybierzesz jedną agencję reklamową i skorzystasz z większej liczby usług, możesz dostać lepsze cenowo propozycje i rabaty. Firma zajmująca się brandingiem tworzy często cały koncept reklamy i promocji, zbliżając do klientów i zwiększając potencjalny zysk, stąd też ich usługi do najtańszych nie należą, ale warte są swojej ceny.
Jak wybrać agencję do wykonania kampanii reklamowej?
Agencja brandingowa powinna w pierwszej kolejności wysłuchać Państwa wymagań, oczekiwań oraz pomysłów odnośnie kampanii reklamowej. Powinni zaproponować klientowi własne pomysły na jej realizację, harmonogram działań i samą koncepcje. Przed przystąpieniem do działań, wszystkie szczegóły powinny być ustalone w celu uniknięcia późniejszych problemów i nieporozumień.

Agencja brandingowa – co warto o niej wiedzieć?

Agencja brandingowa to nic innego jak przedsiębiorstwo, które zajmuje się tworzeniem wizerunku firmy lub marki. W jego skład wchodzą następujące elementy – nazwa, logotyp, identyfikacja wizualna, a także inne narzędzia, które służą budowaniu tożsamości marki oraz działania brandingowe i również rebrandingowe. Aktualnie coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z tego rodzaju usług i jest to jak najbardziej właściwe postępowanie. Chcąc istnieć na rynku i być widocznym dla innych, trzeba się reklamować i przede wszystkim dbać o wizerunek swojej marki, firmy, a to właśnie oferuje agencja rozwijająca brand klienta.

strzałka

Co oferują agencje brandingowe swoim klientom?

Taka agencja brandingowa ma szeroką ofertę usług ukierunkowanych na potrzeby firm niezależnie od branży, w jakiej działają. Proponuje rozwiązania, dzięki którym klient, a konkretnie jego firma może zaistnieć na rynku i tym samym zdobyć popularność. Każda firma zwykle jest kojarzona z charakterystycznymi dla niej elementami graficznymi, z hasłami. Dlatego bardzo ważne jest to, aby zadbać o profesjonalne opracowanie graficzne swojego biznesu, marki. Takie elementy jak logo, strona internetowa czy materiały reklamowe, skutecznie reklamują firmę, tworzą wartościowy brand, ściśle się z nią wiążą, zapadają w pamięci obecnych i potencjalnych klientów. Wszystko to i wiele więcej oferuje doświadczona agencja brandingowa. Warto więc rozejrzeć się za tą, która ma największe doświadczenie w tego typu działaniach. W tworzeniu poszczególnych materiałów bardzo ważne jest zachowanie odpowiedniej kolorystyki i spójności. Jednak agencje reklamowe znają się na tym najlepiej, więc bez problemu opracują kompletną identyfikację wizualną oraz pozostałe materiały, które z pewnością korzystnie wpłyną na działalność i popularność firmy zleceniodawcy. Warto zajrzeć na stronę jednej z takich agencji, by sprawdzić, co konkretnie oferuje.

strzałka

Dlaczego warto korzystać z usług, jakie świadczy agencja brandingowa?

Stworzenie logotypu, identyfikacji wizualnej czy nawet nazwy firmy nie jest prostym zadaniem. Należy jeszcze pamiętać, że wszystko to musi się ze sobą odpowiednio komponować. By móc opracować każdy z tych projektów, trzeba mieć wiedzę, doświadczenie, wręcz talent do tego wszystkiego. Niestety, kiedy ktoś prowadzi biznes w branży gastronomicznej, hotelarskiej lub jakiejkolwiek innej, to zna się na prowadzeniu biznesu, a nie na działaniach brandingowych. Tak więc najlepiej zlecić to profesjonalistom, czyli wspomnianej agencji o profilu kreatywnym. Tylko specjaliści mogą stworzyć naprawdę dobre hasło, wpadający w oko logotyp czy ciekawą identyfikację wizualną. Dobra agencja brandingowa zapewnia fachowe doradztwo swoim klientom i jednocześnie słucha ich oczekiwań i potrzeb. Jest w stanie spełnić każde życzenie zamawiającego, tak by był zadowolony ze współpracy. Co więcej, potrafi wykonać poszczególne wizualne projekty tak, aby współgrały z najnowszymi trendami. Dzięki temu firma jest postrzegana jako nowoczesna i profesjonalna. Dziś bez problemu można znaleźć godną zainteresowania agencję czy studio, która wyświadczy usługi na wysokim poziomie. Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko rozejrzeć się za jedną z nich.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart