Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
tlobramkapilkapilkapilkapilkapilkapilkanurek
O nas
Kim jesteśmy?
Najważniejszy jest człowiek. Dlatego sprawą priorytetową dla naszego działania stanowi współpraca z naszymi klientami i dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb.

Nasza agencja brandingowa

oprócz konkretnego rozwiązania oferujemy dalszy rozwój zaprojektowanego narzędzia biznesowego – wizerunek, strona www, materiały reklamowe, prezentacja firmowa...
To ludzie robią
ze sobą interesy,
nie bezosobowe firmy

Wspieramy naszych klientów w realizacji celów biznesowych poprzez kreatywne i świadome wykorzystanie możliwości jakie daje współczesna reklama. Proponujemy współpracę z zakresu planowania, realizacji i koordynacji szerokiego wachlarza działań promocyjno-reklamowych. Wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej oraz zdobyta wiedza w tym zakresie pozwala nam doradzać tylko skutecznie rozwiązania. Nasze działania poparte są solidną znajomością i analizą problemu.

Realizujemy szeroką ofertę usług w zakresie kreowania wizerunku firmy, produktu czy też konkretnej marki. Pomagamy budować silny wizerunek oraz wspieramy działania prowadzące do utrzymania pozycji rynkowej przy użyciu tradycyjnych mediów (tj. reklamowe materiały drukowane - katalogi, foldery, teczki, ulotki...), jak i interaktywnych nowoczesnych mediów (tj. strony www, prezentacje multimedialne CD, gadżety multimedialne, interaktywne prezentacje flash).

WHITEart
Od 20 lat tworzymy z powodzeniem identyfikację wizualną dla firm. Nasza agencja brandingowa stworzyła kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijają.JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
Szukasz profesjonalistów?
Chcesz rozpocząć współpracę?
CAPTCHA ImageReload
POPRAW błędne pola - zaznaczone na niebiesko
W czym możemy pomóc?

Agencja brandingowa - czym się kierować przy wyborze?

Rola agencji brandingowej
Rola agencji brandingowej przy tworzeniu spójnego wizerunku firmy?

Profesjonalna agencja brandingowa specjalizuje się w tworzeniu strategii promocyjnych, planuje i realizuje działania, które dotyczą reklamy brandu. Należy pamiętać o tym, że poszczególne materiały promocyjne skutecznie budują solidny wizerunek marki i firmy na lata działalności. Skuteczność zależy między innymi od ich spójności. Muszą być powiązane wizualnie i współgrać z wizerunkiem firmy. Wbrew pozorom opracowanie takich materiałów jest trudnym zadaniem. Dobrze wykonać to może jedynie studio brandingowe, które ma doświadczenie, wiedzę oraz odpowiednie narzędzia. Stąd mówi się, aby nie korzystać z tanich rozwiązań. Nie tworzyć niczego samodzielnie i nie korzystać z usług studentów czy osób, które dużo o sobie mówią, a niewiele potrafią. Dziś można bez problemu znaleźć profesjonalne agencje brandingowe w swoim mieście np. Toruń, Bydgoszcz, Włocławek. Warto więc znaleźć tę, która oferuje usługi na wysokim poziomie.

Projekt dla agencji brandingowej

Komu zlecić prace projektowe - agencja brandingowa czy samodzielny grafik?

Prace projektowe nad brandem, prace nad materiałami reklamowymi można zlecić dobrej agencji brandingowej, a także samodzielnemu grafikowi. Komu lepiej? Mówi się, że lepiej, aby zajęła się tym firma brandingowa i to dlatego, że ma z jednej strony bogate doświadczenie w tworzeniu zróżnicowanych materiałów reklamowych, a z drugiej strony oferuje kompleksową obsługę. Tworzy projekty poszczególnych materiałów, ale też buduje wizerunek marki lub firmy. A przecież każdy wie, że w przypadku tego rodzaju działań ważne jest to, aby działać kompleksowo i by wszystkie te czynności składające się na identyfikację wizualną, na wizerunek firmy czy marki, były ze sobą spójne. Jak się okazuje, brand to nie taka prosta sprawa. Lepiej zlecić prace projektowe fachowcom. I nie ma co sugerować się ceną czy szybkim terminem realizacji. W tym przypadku liczy się jakość i skuteczność.

portfolio agencja brandingowa

Dlaczego trzeba sprawdzić portfolio jakie prezentuje agencja brandingowa?

Przyjmując zlecenie, już na samym starcie ustalamy wszystkie szczegóły i wysłuchujemy oczekiwań dotyczących zamawianej pracy. Dopiero później przystępujemy do właściwej pracy – tworzymy logo i projektujemy symbol firmy. W tym momencie również określamy kolorystykę, barwy i typografię firmową. Mając to wszystko, możemy już budować materiały reklamowe jak wizytówka, papier firmowy, ulotka, formularze, broszura, koperta, druki firmowy i inne. W dalszej kolejności robimy oznakowanie zestawu gadżetów tj. długopisy, ołówki, pendrive, zapalniczki, notesy. Dzięki temu, że posługujemy się key visual (specjalnie opracowaną przewodnią linią wizualną dla marki), z łatwością możemy kreować skojarzenia z firmą. W tym momencie tworzymy folder w formacie a4 prezentujący firmę i skróconą jego wersję - ulotka promocyjna. Wszystkim naszym klientom polecamy też jedno z najważniejszych mediów kontaktu z klientem, jakim jest strona internetowa. Każdy z tych elementów projektujemy zgodnie z obowiązującą identyfikacją wizualną firmy. Choć materiały reklamowe nie są zbyt tanie, to jednak na ceny nie należy zwracać tak dużej uwagi. Zamawiając pełne pakiety produktów, można liczyć na dużo atrakcyjniejszy cennik. Inwestycja ta z pewnością się opłaci i przyniesie zyski w postaci nowych klientów w przyszłosci.

agencja brandingowa - koszty

Kreatywne studio brandingowe, ile może kosztować praca z nim?

Wielu przedsiębiorców dopytuje, ile kosztuje projektowanie materiałów promocyjnych, marketingowych i wszystkich pozostałych, z których składa się cała identyfikacja wizualna firmy. Jeżeli ktoś myśli o współpracy z profesjonalnym studiem brandingowym, to musi liczyć się z niemałym wydatkiem. Należy jednak mieć na uwadze to, że koszty, biorąc pod uwagę wizerunek swojej firmy, nie powinny mieć najmniejszego znaczenia. Zdecydowanie ważniejsza jest skuteczność, jakość, zadowolenie. Stworzona reklama dla marki ma być ciekawa, tak by wzbudzała zainteresowanie u potencjalnych klientów. Jak można wobec tego zwracać uwagę na cenę. Owszem, działają agencje projektowe, które oferują tanie kreowanie wizerunku marki czy firmy, ale nie zapewniają oczekiwanej jakości. Warto więc odpowiedzieć sobie na pytanie – czy w tej sytuacji, warto jest robić sobie nadzieję i całe to zamieszanie, skoro prawdopodobnie nie doprowadzi to do dobrych efektów? Odpowiedź nasuwa się sama.

Zdjęcia od agencja brandingowa

Czy agencja brandingowa dostarczy zdjęcia do tworzonych materiałów graficznych?

Wielu klientów dopytuje, czy zamawiając projekty materiałów reklamowych, muszą dostarczyć własne zdjęcia. Nie wszyscy przecież takie posiadają. Z uwagi na to, że każdy projekt dla marki, kreacja, powinien być opracowany indywidualnie, na podstawie oczekiwań oraz potrzeb zamawiającego, w zgodzie z wizerunkiem jego firmy, zdjęcia powinny być unikalne i ściśle wiążące się z jego ofertą. Okazuje się jednak, że nie trzeba dostarczać ich samodzielnie. Profesjonalna i doświadczona agencja brandingowa posiada własne archiwum przeróżnych fotografii z bardzo wielu różnych kategorii tematycznych. Są to zdjęcia wysokiej jakości, idealne do zastosowań komercyjnych. Dobre zdjęcia mają wpływ na jakość poszczególnych projektów i ich skuteczność w zakresie marketingu. Często tworzenie zdjęć na potrzeby konkretnej kampanii brandingowej jest bez sensu. Wiąże się tylko z dodatkowymi kosztami. Lepiej skorzystać z gotowych zdjęć oferowanych przez studio kreujące brandy.

Agencja brandingowa - projekt

Od czego zaczyna projektowanie wizerunku profesjonalna agencja brandingowa?

Każdy zapewne przyzna, że grafika nie jest prosta do opracowania, szczególnie gdy ma służyć do skutecznych działań marketingowych firmy i budować jej pozytywny wizerunek. Musi być przede wszystkim profesjonalną. Taką tak naprawdę wykonać może tylko profesjonalne studio brandingowe z wieloletnią praktyką w pracy nad markami. Zapewne pracę nad tym zadaniem rozpocznie od poznania oczekiwań zamawiającego. Graficy mogą przystąpić do pracy dopiero w momencie, w którym mają dobrze wypełniony brief kreatywny. Zaczynają prace od projektu logo, w dalszej kolejności przystępują do ustalenia kolorystyki, barwy i typografii firmowej. Po tym przechodzi do opracowania księgi znaku. Dopiero teraz zabiera się za tworzenie i projektowanie materiałów reklamowych, zawsze dbając o ich jakość i spójność. Takich „fachowców” od reklamy jest mnóstwo. Wybór należy do każdego klienta, ale warto zdać się na rady fachowców od brandingu. Oni wiedzą, od czego zacząć i na czym skończyć pracę nad projektowaniem wizerunku firmy.

Dobra agencja brandingowa

Czy każda oferta agencji brandingowej jest „dobra”, jaką wybrać?

Jak to w każdej branży bywa, także i każda agencja brandingowa jest odmienna i inną ofertę wbrew pozorom przedstawia. Choć może oferować te same usługi, to jednak z pewnością wykonuje je na bardzo zróżnicowanym poziomie. Tylko niektóre firmy zapewniają klientom spełnienie najśmielszych oczekiwań zarówno w zakresie wspomnianej jakości jak też rozwiązań. Wybierając studio brandingowe, warto zwrócić uwagę na portfolio. Na jego podstawie można ocenić, czy agencja zna się na rzeczy, oferuje dobre kreatywne produkty czy może przeciwnie. Można też łatwo ocenić zadowolenie innych klientów. Warto rozejrzeć się za opiniami na temat danej firmy, by upewnić się, że zasługuje na współpracę. W końcu chodzi tu o wizerunek firmy, o jej przyszłość, rozwój i popularność. Trzeba więc nawiązać współpracę z agencją, która oferuje duży wybór usług brandingowych, świadczy je na wysokim poziomie i niekoniecznie tanio, bo nie cena jest tu najważniejsza.

Agencja brandingowa - tani projekt
Czy warto zamawiać tanie projekty graficzne w agencji reklamy?

Wiele mówi się na temat tanich usług agencji reklamowych. Niektóre firmy starają się dostosować ofertę do potrzeb i możliwości finansowych swoich klientów. Dlatego dobre agencje brandingowe tworzą też projekty w wersji ekonomicznej, tańszej, które są dobre, ale też zarazem są pozbawione elementów mających duży wpływ na większą skuteczność w zakresie reklamy. Niekiedy tania identyfikacja wizualna firmy jest oferowana przez agencję, która nie ma zbyt dużego doświadczenia w tego typu działaniach, co oznacza, że oferuje projekty słabej jakości. Można więc patrzeć na ofertę tanich usług w różnoraki sposób. Jedno natomiast jest pewne – najlepiej korzystać z oferty agencji brandingowej profesjonalnej, z wieloletnim doświadczeniem na rynku, z bogatym portfolio, która oferuje usługi na poziomie i nie zwracając uwagi na ich ceny. Wówczas można liczyć na to, że reklama dla marki będzie skuteczna.

O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją identyfikacji wizualnej swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Czy agencja brandingowa potrzebuje briefu?

Brief jest niezbędny dla właściwej pracy agencji reklamowej. To za pomocą briefu (dokumentu), nasz klient określa swoje potrzeby, oczekiwania, budżet jakim dysponuje i terminarz w jakim czasie powinny zostać wykonane prace. Informacje zawarte w briefie powinny być zwięzłe, czytelne i przejrzyste, dzięki czemu zlecenie zostanie właściwie wykonane. W celu dopilnowania tego brief jest potwierdzony zarówno przez klienta, jak i agencję reklamową.
Jaki budżet trzeba przygotować dla agencji brandingowej?
Przy odpowiedniej kampanii reklamowej zaplanowanej przez agencję brandingową, Państwa firma odniesie wzrost sprzedaży. Wiąże się to oczywiście z poniesieniem pewnych kosztów, ale są one odpowiednie do zwiększonych zysków. Nasze ceny rynkowe są wypośrodkowane względem konkurencji. Przy zamówienie kilku usług w agencji brandingowej, można liczyć na rabaty zmniejszające ogólne koszty.

Czym się charakteryzuje dobra agencja reklamowa, po czym taką poznać?

Powierzając reklamę firmy agencji brandingowej, warto od samego początku pracować z najlepszymi. Sprawdźcie wcześniejszych klientów owej agencji reklamowej, ich propozycje reklam powstałe przy współpracy i osiągnięte efekty. Popatrzcie na profile firm jakimi się zajmowali, gdyż warto by taka firma brandingowa była w jakiejś wyspecjalizowana. Zapytajcie się o referencje oraz posiadane portfolio. Zwróćcie uwagę również na ceny oraz ich zbieżność z cenami rynkowymi.
Jak wybrać dobre agencje brandingowe?
Na wybór dobrej agencji brandingowej składa się kilka czynników. W pierwszej kolejności poproś o portfolio - dowiesz się jaki jest styl pracy w agencji. Warto sprawdzić z kim wcześniej współpracowała agencja reklamowa oraz jakie skutki były ich pracy. Przed podjęciem decyzji zajrzyj również do cennika, jeśli cena zbytnio odbiega od tej rynkowej, to warto spytać się czemu? W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, agencja brandingowa powinna rozwiać Twoje wątpliwości.
Oferta agencji brandingowej, którą wybrać?
Wybierając agencję brandingową warto sprawdzić opinię o firmie w internecie oraz podpytać się znajomych. Dobra agencja reklamowa posiada dobrą ofertę handlową, widoczną w internecie. Sprawdź z jakimi firmami wcześniej współpracowała agencja brandingowa, oraz jaka oferta jest u nich najczęściej wybierana - warto podpytać się u klientów o współprace z tą agencją. Wybierzcie taką agencję, która specjalizuje się w oferowanych przez Państwa usługach.

Agencja brandingowa i jej portfolio - jak bardzo to jest ważne?

Portfolio świadczy o doświadczeniu oraz stylu danej agencji brandingowej. Zawarte tam są realizowane wcześniej zlecenia, można zapoznać się z proponowanymi rozwiązaniami dla małych czy dużych firm oraz potencjale agencji reklamowej. Dobre portfolio powinno powstać na przestrzeni dłuższego czasu, widać przy okazji postęp, ich rozwijanie się czy elastyczność względem klienta. Część agencji obsługuje małe firmy, a część duże.

Dobra agencja brandingowa – ile kosztuje?

Cena za usługi w agencji brandingowej zależna jest od kilku czynników. Jednym z nich jest możliwy przeznaczony budżet na reklamę - im wyższa kwota tym lepsze ofertę dostaniesz. Tak samo, jak wybierzesz jedną agencję reklamową i skorzystasz z większej liczby usług, możesz dostać lepsze cenowo propozycje i rabaty. Firma zajmująca się brandingiem tworzy często cały koncept reklamy i promocji, zbliżając do klientów i zwiększając potencjalny zysk, stąd też ich usługi do najtańszych nie należą, ale warte są swojej ceny.
Jak wybrać agencję do wykonania kampanii reklamowej?
Agencja brandingowa powinna w pierwszej kolejności wysłuchać Państwa wymagań, oczekiwań oraz pomysłów odnośnie kampanii reklamowej. Powinni zaproponować klientowi własne pomysły na jej realizację, harmonogram działań i samą koncepcje. Przed przystąpieniem do działań, wszystkie szczegóły powinny być ustalone w celu uniknięcia późniejszych problemów i nieporozumień.

Agencja brandingowa – co warto o niej wiedzieć?

Agencja brandingowa to nic innego jak przedsiębiorstwo, które zajmuje się tworzeniem wizerunku firmy lub marki. W jego skład wchodzą następujące elementy – nazwa, logotyp, identyfikacja wizualna, a także inne narzędzia, które służą budowaniu tożsamości marki oraz działania brandingowe i również rebrandingowe. Aktualnie coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z tego rodzaju usług i jest to jak najbardziej właściwe postępowanie. Chcąc istnieć na rynku i być widocznym dla innych, trzeba się reklamować i przede wszystkim dbać o wizerunek swojej marki, firmy, a to właśnie oferuje agencja rozwijająca brand klienta.

strzałka

Co oferują agencje brandingowe swoim klientom?

Taka agencja brandingowa ma szeroką ofertę usług ukierunkowanych na potrzeby firm niezależnie od branży, w jakiej działają. Proponuje rozwiązania, dzięki którym klient, a konkretnie jego firma może zaistnieć na rynku i tym samym zdobyć popularność. Każda firma zwykle jest kojarzona z charakterystycznymi dla niej elementami graficznymi, z hasłami. Dlatego bardzo ważne jest to, aby zadbać o profesjonalne opracowanie graficzne swojego biznesu, marki. Takie elementy jak logo, strona internetowa czy materiały reklamowe, skutecznie reklamują firmę, tworzą wartościowy brand, ściśle się z nią wiążą, zapadają w pamięci obecnych i potencjalnych klientów. Wszystko to i wiele więcej oferuje doświadczona agencja brandingowa. Warto więc rozejrzeć się za tą, która ma największe doświadczenie w tego typu działaniach. W tworzeniu poszczególnych materiałów bardzo ważne jest zachowanie odpowiedniej kolorystyki i spójności. Jednak agencje reklamowe znają się na tym najlepiej, więc bez problemu opracują kompletną identyfikację wizualną oraz pozostałe materiały, które z pewnością korzystnie wpłyną na działalność i popularność firmy zleceniodawcy. Warto zajrzeć na stronę jednej z takich agencji, by sprawdzić, co konkretnie oferuje.

strzałka

Dlaczego warto korzystać z usług, jakie świadczy agencja brandingowa?

Stworzenie logotypu, identyfikacji wizualnej czy nawet nazwy firmy nie jest prostym zadaniem. Należy jeszcze pamiętać, że wszystko to musi się ze sobą odpowiednio komponować. By móc opracować każdy z tych projektów, trzeba mieć wiedzę, doświadczenie, wręcz talent do tego wszystkiego. Niestety, kiedy ktoś prowadzi biznes w branży gastronomicznej, hotelarskiej lub jakiejkolwiek innej, to zna się na prowadzeniu biznesu, a nie na działaniach brandingowych. Tak więc najlepiej zlecić to profesjonalistom, czyli wspomnianej agencji o profilu kreatywnym. Tylko specjaliści mogą stworzyć naprawdę dobre hasło, wpadający w oko logotyp czy ciekawą identyfikację wizualną. Dobra agencja brandingowa zapewnia fachowe doradztwo swoim klientom i jednocześnie słucha ich oczekiwań i potrzeb. Jest w stanie spełnić każde życzenie zamawiającego, tak by był zadowolony ze współpracy. Co więcej, potrafi wykonać poszczególne wizualne projekty tak, aby współgrały z najnowszymi trendami. Dzięki temu firma jest postrzegana jako nowoczesna i profesjonalna. Dziś bez problemu można znaleźć godną zainteresowania agencję czy studio, która wyświadczy usługi na wysokim poziomie. Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko rozejrzeć się za jedną z nich.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart