Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
tlobramkalewylewylewylewyprawyprawy
Opakowania
reklamowe

Projektowanie opakowań

Projektujemy nowoczesne i niebanalne opakowania reklamowe, etykiety dla produktów i linii produktów. Wiele lat doświadczeń nauczyło nas, że dobre opakowanie reklamowe to bardzo często jedyny powód, dla którego klient sięga po produkt. I analogicznie – złe opakowanie, zła etykieta, może klienta zniechęcić do produktu zanim go nawet spróbuje. Jak widać – rola opakowania jest nie do przecenienia. Projektując opakowania i etykiety staramy się postawić w sytuacji klienta chodzącego między sklepowymi półkami.

Zadajemy sobie pytanie:
Czy ja bym ten produkt kupił?


Opakowanie to narzędzie aktywnej sprzedaży.



Właściwie zaprojektowane opakowanie przynosi wymierne korzyści z czysto handlowego punktu widzenia. Dzięki dobremu opakowaniu produkt wyodrębnia się z tłumu innych produktów, zaznacza swoją obecność na półkach sklepowych, a przez to – sprzedaje się.
Dobrze zaprojektowane opakowanie prowokuje powstanie w umyśle konsumenta wyobrażenia o dobrym produkcie.

Nasze realizacje
Opakowanie dla firmy
Projekt opakowań
Opakowania firmowe, projekt
Profesjonalne opakowania firmowe
Projekty opakowań reklamowych
Opakowania, projekt i realizacja
Opakowanie firmowe produktu
Opakowanie dla firmy



opakowania reklamowe, opakowanie reklamowe

Potrzebujesz projekt etykiety?

Możemy zaprojektować etykietę, opakowanie i ...wiele więcej.napisz do nas
Dobry projekt = dobry produkt
W natłoku ogromnej liczby produktów na półce sklepowej konsument ma dwie możliwości wyboru: opiera się na swoim doświadczeniu z danym produktem albo ulega reklamie wizualnej czyli zachęcającemu, ciekawemu projektowi opakowania, etykiety. Dobre opakowanie reklamowe ułatwia zatem nabywcy dokonanie wyboru.
Opakowanie musi
budzić emocje

Opakowanie reklamowe

ZYSK
dla producenta
WZROST
świadomości marki
ROZWÓJ
dla produktu
Dla nas

projektowanie opakowań oraz etykiet reklamowych to pasja.

Nad projektami naszych opakowań, etykiet pracują uzdolnieni graficyi specjaliści od marketingu.

Ażeby produkt został zauważony i wybrany przez konsumenta nie musi wcale „krzyczeć” na półce sklepowej. Osiągnięcie pożądanego stopnia wyróżnienia się opakowania, etykiety nie polega wcale na iskrzeniu, wielkich napisach czy fosforyzujących kolorach. Sztuką jest przekazać poprzez opakowanie w sposób zrozumiały propozycję produktową, a nie przyprawić klienta o oczopląs. Nie chodzi wyłącznie o to, by opakowanie było inne od reszty, ale by było lepsze.


Zobacz projektowanie serii opakowań



Zalety naszych opakowań:

  • indywidualne podejście projektowe – każdy nowy projekt opakowania
    to dla nas wyzwanie. Dążymy do tego, by projektowane przez nas opakowanie
    było nowoczesne i niebanalne, a także odpowiadające charakterystyce
    konkretnej branży.
  • oryginalna linia plastyczna dla grupy produktów – tworzymy całe linie
    plastyczne dla wyodrębnionych grup produktów. Wymaga to tak naprawdę wykreowania
    marki dla takiej grupy, określenia grupy docelowej, zaplanowania strategii reklamowej itp.
  • kształt opakowania dopasowany do produktu – dbamy o to, aby projektowane
    przez nas opakowania
    miały oryginalny, indywidualny kształt. Nie unikamy stosowania
    niestandardowych wykrojników. Ciekawy kształt to kolejny sposób, aby opakowanie
    wyróżniało sie spośród innych.
  • wygląd dostosowany do grupy, branży, założeń marketingowych
    –opakowanie musi wyrażać idee marketingowe związane z produktem.

    Projektowanie opakowań, etykiet jest spersonalizowane

    dla właściwej branży z jaką mamy do czynienia oraz do kogo skierowany jest dany produkt czy grupa produktów.
  • jakość wykończenia, końcowy efekt (materiał, uszlachetnianie) – siłą przemyślanego projektowania opakowania jest to, iż może ono nawet banalnemu produktowi nadać niesamowity prestiż. W dużej mierze odpowiedzialnych jest za to kilka elementów – wybór materiału, kształt i przeróżne metody uszlachetniania druku (tłoczenie, złocenia, lakier punktowy itp.).
  • opakowanie musi budzić emocje, prowokować do dobrych skojarzeń i w konsekwencji do zakupu - dobre opakowanie,
    etykieta może sprawić, że klient, który wcale nie miał zamiaru kupić danego produktu – kupi go. To niezwykła moc opakowania.
Przykładowe projekty naszych realizacji opakowania i etykiet produktu...

OPAKOWANIE produktu

Od 20 lat tworzymy opakowania reklamowe, etykiety dla produktu. Stworzyliśmy wiele etykiet na butelki, zarówno są to etykiety reklamowe na produkty spożywcze, jak i projekty dla innych branż.Możemy pomóc Twojemu produktowi...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
Jaki projekt opakowania wybrać?
projekt opakowania

Czy projektowanie opakowania to ważny proces dla wizerunku produktu?

Opakowania reklamowe można wykończyć na wiele różnych sposobów, zgodnie z indywidualnym zamysłem. Dlatego istnieje automatycznie możliwość dopasowania jego wyglądu do wizerunku firmy. I jest to jak najbardziej dobre rozwiązanie. Trzeba mieć na uwadze to, że takie opakowanie reklamowe produktu jest świetnym i przede wszystkim skutecznym nośnikiem reklamy. Te, które jest wykonane według autorskiego projektu graficznego, najczęściej jest oryginalne, niepowtarzalne, eleganckie, a nawet wręcz ekskluzywne. Pomysłowo wykonane opakowanie to niewątpliwie mała wizytówka firmy, która może dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców, potencjalnych klientów. Nierzadko spotyka się szablonowo projektowane opakowania. Te nie przykuwają uwagi, są właściwie nudne i nijakie. Dlatego indywidualne projektowanie opakowań czy etykiet to bardzo dobre rozwiązanie. Warto zlecić to zadanie profesjonalnej, doświadczonej i kreatywnej agencji reklamowej.

dobór grafiki do opakowania

Projektowanie etykiety produktów spożywczych a dobór grafiki?

Etykietę produktu można w sumie porównać do plakatu. I na tak małej powierzchni można przedstawić klientom wartości marki. Zmieści się na niej nie tylko logo produktu, ale również przemyślana, atrakcyjna wizualnie szata graficzna. Dobrze opracowana graficznie etykietka reklamowa skutecznie wzmacnia przekaz marketingu. W tym przypadku nie ma miejsca na banalne projekty. Prostota jest jak najbardziej w porządku, ale musi to być projekt świeży, nowoczesny, współgrający z wizerunkiem marki. Najlepiej projektowanie etykiet czy opakowań spożywczych zlecić fachowcom, czyli agencji reklamowej. Dla której projektowanie etykiet na butelki oraz inne opakowania reklamowe nie stanowi najmniejszego problemu. Taka agencja posiada profesjonalne studio, w którym tworzy wyjątkowe rzeczy, przykuwające uwagę projekty. W tym miejscu można zastosować autorskie zdjęcia albo nawet kolaż zdjęć. Wszystko wedle potrzeby i uznania. Takie tworzenie etykiet na butelki gwarantuje to gwarancja skutecznej reklamy i promocji, większej sprzedaży i zadowolenia.

uszlachetnianie opakowania
Jakie uszlachetnienia opakowania kartonowego warto wybrać przy projektowaniu?

Jedno już można wspomnieć na wstępie, jeżeli reklamowe opakowania produktów mają wyglądać profesjonalnie i elegancko, nie możemy oszczędzać na uszlachetnieniach, bo to właśnie one mają największy wpływ na jakość wizualną produktu oraz jego atrakcyjność w oczach klienta. Wiadomo, że każdy kolejny element uszlachetnienia zwiększa automatycznie cenę produktu, ale inwestycja ta się opłaca. Tak więc sama jakość papieru, która także jest tu niezwykle ważna, to nie wszystko, na co trzeba zwrócić uwagę. Najczęściej projektant etykiet produktu czy opakowań reklamowych proponuje zastosowanie uszlachetnienia w postaci folii matowej lub bardziej efektownej folii połysk. Polecanym wykończeniem jest również wyodrębnienie wybranych elementów grafiki lakierem błyszczącym, na widocznej na produkcie kartonowym powierzchni. Ciekawą opcją jest hot stamping złoty lub srebrny i tłoczenie logo firmy. Do tego dochodzi jeszcze możliwość wytłoczenia kształtu na materiałach reklamowych – haseł, tekstów, elementów grafiki. Wszystkie te uszlachetnienia warto zastosować tworząc ten wyjątkowy projekt reklamowy dla opakowania produktu.

zlecenie projekt opakowania

Komu zlecić tworzenie etykiet na opakowania - agencja reklamowa czy grafik?

Etykieta produktu może być wykonana na wiele różnych sposobów, a jeżeli zajmie się nią profesjonalista, możliwości będą w tym przypadku praktycznie nieograniczone. W takim razie pytanie – komu zlecić projektowanie opakowania reklamowego, do kogo powinno trafić to zlecenie? Do profesjonalnej agencji reklamowej, czy do grafika? Otóż jeżeli zależy nam na profesjonalnym projekcie etykiety produktu spożywczego, to niewątpliwie należy wybrać agencję. Stworzy projekt współgrający z obowiązującymi trendami i wizerunkiem marki na rynku, a także zrealizuje go. Grafik najczęściej wykonuje sam projekt etykiety i to w dodatku korzystając z gotowych szablonów. A to nie to samo, co indywidualne projektowanie opakowań. Więc profesjonalne etykiety produktów spożywczych tworzą najczęściej tylko solidne agencje. Należy pamiętać o tym, że dziś etykiety, a co za tym idzie, całe opakowanie w pewnym sensie sprzedaje – odpowiada za marketing i sprzedaż produktu. Ma ono duży wpływ na działania promocyjne. Trzeba w związku z tym w sposób szczególny zadbać o wygląd widocznej etykiety reklamowej, o dobry jej projekt.

format opakowania reklamowego
Na jaki format opakowania reklamowego z kartonu się zdecydować?

Przeważnie zamawiający wybierają opakowanie reklamowe kartonowe o optymalnym rozmiarze, które jest w stanie pomieścić konkretny produkt, ale nie jest za dużo od niego większy. Im mniej materiału, tym niższa jest jego cena końcowa. To normalne, za niższą ceną przemawia ekonomiczne myślenie o produkcie. W niektórych sytuacjach większe kartony produktów są jednak lepszym rozwiązaniem. Z jednej strony są w stanie więcej pomieścić, z drugiej zaś robią większe wrażenie. Wydaje się, że to może zwiększyć sprzedaż tych artykułów. Poza tym trzeba podkreślić, że projektowanie opakowań kartonowych o większych wymiarach to możliwość większego pola do popisu dla projektanta. Na tak dużej powierzchni można zaprojektować skuteczniejszy przekaz reklamowy. Małe opakowania kartonowe najczęściej stosuje się przy małych produktach jak na przykład kosmetyki. Tak więc rozmiar opakowania jest kwestią indywidualnego wyboru. Wszystko zależy od tego, co znajdzie się wewnątrz i jaki zamiar ma producent czy sprzedawca.

ilość opakowania
Optymalna ilość reklamowego opakowania czy etykiet, co jest opłacalne?

Jak wiadomo opakowania reklamowe czy produktowe to inaczej pewnego rodzaju promocja i reklama. W związku z tym, im więcej tych opakowań, tym więcej nośników reklamy dotrze do potencjalnych klientów. Warto więc rozważyć wielkość zamówienia pod tym kątem. Kolejna sprawa to niewątpliwie to, że przy większych zamówieniach produktów cena jednostkowa znacznie spada i wówczas wydaje się atrakcyjniejsza. Najbardziej opłaca się inwestować w hurtowe ilości. Bez wątpienia ładne projekty graficzne opakowań kartonowych pozwolą stworzyć równie estetyczne opakowania, a to automatycznie sprawi, że opakowania te będą przyjmowane na rynku bardzo pozytywnie. Tak więc rozejdą się bez najmniejszych utrudnień. Nie pozostaje wobec tego nic innego, jak zlecić ładny profesjonalny projekt graficzny opakowań i etykiet, a następnie zamówić większą ilość tych u producenta. Wszystko można zrobić w jednym miejscu, w dobrej agencji reklamowej.

zdjęcia do opakowań reklamowych

Czy muszę mieć zdjęcia zabierając się za tworzenie etykiety na produkty spożywcze?

Projektowanie etykiet na produkty spożywcze nierzadko odbywa się z wykorzystaniem ciekawych zdjęć. Zamawiający pytają, czy muszą mieć swoje fotografie. Niektórych nawet to martwi, bo nie posiadają własnych zdjęć. Tymczasem okazuje się, że nie jest to konieczne. Profesjonalna agencja reklamowa tworząca projekt opakowań czy etykiet na spożywcze produkty posiada też mnóstwo zdjęć reklamowych, które może spokojnie wykorzystać w tym zakresie. Są to zdjęcia przeznaczone do celów marketingowych. Można też przeprowadzić sesję zdjęciową na potrzeby stworzenia tego wyjątkowego projektu opakowania kartonowego produktu. Klient może dostarczyć własne fotografie, ale muszą one spełniać oczekiwania jakościowe. W przeciwnym razie etykieta straci na jakości. Agencja też nie przyjmie zdjęć, jeżeli nie będą poprawne. Nie może pozwolić sobie na pogorszenie nieposzlakowanej dotąd opinii. Tak więc etykieta produktu spożywczego musi być dopracowana w szczegółach i niczego nie może jej brakować.

cena opakowania
Co wpływa na cennik - tworzenie etykiet na butelki?

Nie ma sztywnego cennika, jeżeli chodzi o realizację opakowania produktu spożywczego. Na cenę składa się wiele elementów, czynników. Po pierwsze wpływ na nią ma projekt opakowania, etykiety na butelki. Jeżeli jest nieszablonowy i tworzony indywidualnie graficznie, to cena produktu zapewne wzrasta. Tak samo, jeśli opakowanie to współgra z wizerunkiem produktu i całej marki, cena wzrasta. Ponadto cenę podnosi nie tylko sam projekt wizualny, ale również sposób wykonania oraz wykończenia. Tworząc opakowanie kartonowe produktu, można zastosować uszlachetnienia. Im więcej ich jest, a jak najbardziej warto je wybrać, tym cena jest wyższa, ale produkt za to wydaje się atrakcyjniejszy. Na pewno tworzenie etykiet na butelki nie powinno być zanadto oszczędne. Oszczędności w kontekście reklamy nie są korzystne. Przekonało się o tym wiele firm. W tym przypadku etykiety produktów swoim wyglądem mają zachęcać do zakupów, więc naprawdę trzeba wykonać je bardzo profesjonalnie.

O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją nowego projektu opakowania zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Jak przebiega projektowanie etykiet czy opakowań?

Na finalny produkt jakim jest etykieta czy opakowanie produktu, składa się wiele działań. Po pierwsze należy określić klienta potrzeby, przeprowadzić analizę rynku oraz konkurencji. Określenie ceny za etykietę i ew. dostosowanie jej do możliwego budżetu. Następnie zamknięcie formalności, zaprojektowanie opakowań przez grafików, a na samym końcu przedstawienie ich klientowi i poddaniu ostatecznej ocenie. Po zaakceptowaniu projektu przystępujemy do drukowania opakowań.

Projektowanie opakowań i etykiet - cennik od czego jest uzależniony?

W branży spożywczej, każdy produkt musi posiadać opakowanie i etykietę. Cena za projektowanie tych rzeczy jest zależna od wielkości zamówienia, zakresu pracy graficznej oraz ilości poświęconej pracy nad grafiką. W standardzie otrzymujecie Państwo od nas tworzenie projektu etykiety czy opakowania produktu, gdzie dodatkowo możemy wydrukować je niskim kosztem. Projekty graficzne nie należą do najtańszych, ale zapewniamy wysoka jakość oferowanych przez nas usług.
W jakiej formie otrzymam zaprojektowane opakowania produktu?
W standardzie klient otrzymuje od nas projekt graficzny etykiety bądź opakowania w formie elektronicznej. Jest to o tyle praktyczne rozwiązanie, że w każdym miejscu może go otworzyć i zaprezentować. Po skorzystaniu z dodatkowej usługi i wniesienia opłaty (ustalona cena), możemy owe etykiety czy opakowani dla Państwa wydrukować i w takiej formie dostarczyć pod wskazany wcześniej adres. Staramy się by nasze usługi były kompleksowe i najwyższej jakości.
Czy projektując etykiety produktów spożywczych zajmiecie się moim wizerunkiem?
Zaprojektowanie odpowiednich etykiet i opakowań produktu to podstawowe działanie w promowaniu ich wizerunku. Określamy jednocześnie kto jest naszą grupą docelową i do kogo chcemy trafić. Od wielu lat współpracując z naszymi klientami, pomagamy im w tworzeniu wizerunku firmy, by dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Wielokrotnie pomogliśmy naszym klientom wypromować swój produkt.
Czy zamawiając opakowania reklamowe czy etykiety produktów otrzymuje do niech prawa autorskie?
Oczywiście, że tak. Tworzenie etykiet na butelki jest pracą autorską. Prawa autorskie majątkowe przekazywane są po finalizacji całego zamówienia, za pomocą stosownej umowie. W trakcie rozwijania działalności gospodarczej możecie dobrowolnie wykorzystywać zaprojektowane przez nas grafiki oraz nanosić na nich zmiany bądź je zmieniać w dowolny sposób. W końcu zwiększenie sprzedaży wiąże się ze zmianami w firmie oraz jej wizerunku.

Projektowanie etykiet produktu spożywczego i ich cena?

W dzisiejszym świecie zwraca się uwagę na wygląd opakowań produktów, dlatego etykieta produktu spożywczego powinna być wizualnie przyjemna. W standardzie usług jest wykonanie projektu graficznego etykiet na butelki, a przy dodatkowej niskiej opłacie możemy je wydrukować. Niestety nie wykonujemy tanich projektów graficznych, w niskiej cenie, ale zapewniamy że jakość usług jest wysoka. Otrzymacie nowoczesny i kreatywny produkt etykiety produktu spożywczego.
Ile koncepcji zakłada projektowanie etykiet pod dany produkt?
Projektowanie etykiety pod dany produkt spożywczy to proces złożony i niekonwencjonalny. Projektując całościowo opakowanie staramy się by nasze rozwiązania nie były klasyczne i tradycyjne, tylko szukamy pomysłów nowoczesnych i ciekawych. Proponujemy 1-2 koncepcje graficzne. Omawiamy ich zalety i wady by kolejne tworzone etykiety spełniały oczekiwania. Naszą pracę staramy się wykonywać z najwyższą starannością.
Czy zaprojektowana etykieta produktu spełni moje oczekiwania?
Staramy się by nasze tworzenie etykiet na produkty były nowoczesne, oryginalne i przyciągały wzrok osób postronnych. Przed przystąpieniem do prac, odbywamy spotkanie z klientem w celu określenia jego wymagań, oczekiwań względem produktu. Wtedy unikniemy nieścisłości, a nasze koncepcje będą zbieżne z klienta, który finalnie otrzyma w pełni zadawalający go projekt etykiety produktu spożywczego.
Oryginalna etykieta produktu spożywczego i jego opakowanie

Produkując konkretny produkt spożywczy i inne, trzeba mieć nie tylko ciekawie wyglądające opakowanie, ale również często potrzebna jest etykieta na butelkę. Co prawda byłoby można zająć się ich samodzielną produkcją, ale to zwykle wiąże się z potrzebą zakupienia dodatkowych, nietanich urządzeń. Dlatego lepiej zlecić projektowanie etykiet, często niedrogie, a następnie wykonanie, komuś, kto już taki sprzęt ma i dysponuje doświadczeniem w tym zakresie. Tylko dzięki temu będzie można uniknąć wielu problemów i ewentualnych niepowodzeń. Profesjonalna, kreatywna i dobrze wykonana etykieta produktu to połowa sukcesu w sprzedaży. Dziś tak wielu ludzi ocenia produkty po zewnętrznym opakowaniu, wyglądzie.

strzałka

Tworzenie etykiet – projekt i druk

Firma, która oferuje tworzenie etykiet najczęściej proponuje zarówno projekt graficzny, jak i druk, czyli kompleksowe usługi. Warto za taką właśnie się rozejrzeć i w okolicy (Bydgoszcz, może Toruń czy Włocławek) z takich usług korzystać, ponieważ nie trzeba będzie szukać dwóch oddzielnych firm. Profesjonalista nie tylko zajmie się kreatywnym, oryginalnym projektem i solidnym, dobrej jakości drukiem, ale również przede wszystkim doradzi, w jaki sposób wyprodukować te produkty, aby przyciągały uwagę klientów. Porządna i często niedroga etykieta reklamowa na butelki powinna być wykonana z wysokiej jakości materiałów. Nadruk na takim materiale musi być wyraźny, ale niezbyt rażący wzrok. Eksperci zwykle prezentują przykłady znajdujące się w ich portfolio. Można tam zobaczyć przykłady ciekawych prac graficznych – materiały, foldery reklamowe i inne promocyjne prace. Wówczas można się na nich wzorować, choć trzeba przyznać, że graficy w dobrej firmie nie powielają projektów, a tworzą dla każdego klienta coś zupełnie innego, nowego. To bardzo duży plus, ponieważ dzięki temu etykieta produktu spożywczego jest kojarzona z konkretną firmą. Takie usługi dziś nie są drogie, a często proponowana niska cena przekonuje wielu producentów do korzystania z oferty podwykonawców z okolic Bydgoszczy. Zlecają tworzenie etykiet i opakowań komuś, kto już jest na to przygotowany i może tworzyć te produkty na szeroką skalę, praktycznie bez żadnych ograniczeń. To bardzo rozsądna decyzja.

strzałka

Tanie opakowanie reklamowe z etykietą

Samodzielne tworzenie opakowania dla swoich produktów byłoby bardzo kosztownym przedsięwzięciem. Dlatego dziś nikt nie robi tego na własną rękę. Raczej producenci żywności i innych produktów spożywczych decydują się na korzystanie z usług profesjonalistów, którzy nie tylko oferują solidne projektowanie etykiet na butelki, ale również opakowań wraz z kompleksowym ich wytworzeniem i to wszystko w dobrej, konkurencyjnej cenie. Profesjonalne opakowanie reklamowe pomaga w sprzedaży. Musi być wobec tego naprawdę dobrze wykonane. Swoje oczekiwania trzeba określić jeszcze na chwilę przed rozpoczęciem projektu, bo właśnie od tego zaczyna się produkcję. Kiedy projekt graficzny jest gotowy, trudno już cokolwiek zmienić, zwykle trzeba wszystko zaczynać od nowa. Zamawiając profesjonalne opakowanie należałoby poradzić się kogoś bardziej doświadczonego. Specjaliści z drukarni zawsze doradzają klientom, jakie opakowanie w tym przypadku będzie najlepsze, które pomoże z jednej strony zabezpieczyć znajdujący się wewnątrz towar, a z drugiej zaś będzie stanowiło jego ozdobę. Tak, jak tworzenie logo czy projektowanie etykiet na butelki, tak również tworzenie opakowań jest bardzo ważną sprawą. Trzeba w związku z tym poważnie zastanowić się nad tymi produktami.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart