Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
wizerunek firmy
wizerunek firmytworzenie wizerunku firmkreacja wizualnaskuteczna identyfikacja markichmurkatożsamożć wizualnaprojektowanie identyfikacjiwizerunek markiidentyfikacja wizualnakreacja logo dla firmysymbo logo markiznak firmowy
Identyfikacja
wizualna

Wizerunek firmy, kreowanie marki

W dobie nieustającego postępu technologii interaktywnych marka powinna funkcjonować i wyróżniać się w internecie.

Wizerunek firmy oraz kreowanie marki, tworzenie wizerunku marki

w przestrzeni internetowej jest nie tylko przedłużeniem wypracowanej już identyfikacji wizualnej, ale stanowi jej dopełnienie i rozwinięcie.

Nie każda identyfikacja wizualna firmy, marki nadaje się od razu - bez najmniejszej przeróbki i dostosowania jej do wymogów sieci - do kreacji on-line. Często wypracowany wizerunek marki, który dobrze prezentuje się w drukowanym katalogu nie będzie wystarczająco atrakcyjny w odbiorze na ekranie komputera. Niekiedy stworzona kreacja wizualna dla marki musi być zmieniona, aby w pełni wykorzystać możliwości technologiczne przekazu multimedialnego. Budujemy wizeruenk, kierując się świadomością szans i zagrożeń, jakie niesie ze sobą zaistnienie w sieci. Nowy wizerunek marki jak i firmy w internecie powinnien być starannie przemyślany. Wielką wagę przywiązujemy do starannej prezentacji identyfikacji wizualnej naszych klientów.

Nasze realizacje
Identyfikacja wizualna, projekt
Projekt logo, identyfikacja dla firm
Wizerunek marki, projekt logo
Identyfikacja wizualna dla firm
Pakiet reklamowy, projekt
Logo, materiały reklamowe, identyfikacja wizualna
tworzenie identyfikacji wizualnej
spójny pakiet materiałów

Potrzebujesz wizerunek firmy?

Możemy stworzyć wizerunek firmy oraz marki i ...wiele więcej.napisz do nas

Przyszłościowy potencjał kreacji wizualnej marki

Kreacja nowej marki, wizerunek firmy i marki w mediach

tradycyjnych i identyfikacja w internecie muszą być spójne, gdyż tworzą całość, jednak rządzą się nieco innymi prawami. Podczas tworzenia marki (wizerunek firmy w internecie) musimy pamiętać o tym, że w sieci nigdy do końca nie wiadomo, kto odwiedzi naszą stronę. W mediach tradycyjnych możesz wpływać na to, aby treść reklamy dotarła do ściśle wybranej grupy docelowej, w Internecie jest to mocno utrudnione. O tym, że ktoś trafi na Twoją stronę www decydować może szereg czynników. Nad jednymi masz szansę panować (pozycjonowanie stron www), a nad innymi nie (przypadek, pomyłka internauty). Demograficzny rozstrzał odwiedzających może być zaskakujący. Za pomocą dobrze wykreowanego, skutecznego wizerunku firmy w internecie masz szansę trafić do każdego potencjalnego klienta! Dlatego tak ważne jest, aby

kreacja wizualna Twojej marki (kształtowanie wizerunku firmy marki)

w sieci przemawiała naprawdę silnym głosem.
Nadrzędny cel obecności firmy w internecie = skuteczna prezentacja treści związana z wizerunkiem

Strona www powinna być adresowana globalnie do wszystkich potencjalnych odbiorców. Jednocześnie musi też oddziaływać jako nierozerwalna całość identyfikacji wizualnej, albowiem nie da się wyodrębnić z identyfikacja firmy jej nazwy, a jej logotypu, odizolować od strategii firmy. Kolorystyka i ikonografia powinny być utrzymane w tej samej standardowej formie, precyzyjnie zdefiniowanej w księdze identyfikacji wizualnej.

Marka rodzima i podległe marki
Internet daje ponadto możliwość kreowania serwisów dodatkowych, np. reklamujących tylko konkretny produkt bądź linię produktów. Taka kampania internetowa nie pociąga za sobą dużych kosztów, a ma wielką szansę trafić bezpośrednio do konkretnego klienta. Na potrzeby takiej kampanii należy wypracować cały system identyfikacji wizualnej danego produktu czy grupy produktów lub usług itp., czyli

stworzyć tzw. kreacje marki podległej.

Kreacja marki i wizerunku
  • Czy warto kształtować, budować wizerunek silnej marki w internecie? Korzyści na przyszłość...
  • Wyrazisty wizerunek firmy, marki on-line nie tylko zwiększa jej rozpoznawalność, ale też budzi zaufanie do marki. Dla firmy, która posiada już identyfikację wizualną poza internetem, wkroczenie w to nowe medium jest jak wejście na wyższy poziom w rozwoju identyfikacji wizualnej.
  • Potęga globalnego dotarcia do klienta
  • Dobrze wykreowany wizerunk silnej marki, firmy w internecie daje szansę trafić do znacznie większego grona klientów. W każdej sekundzie miliony użytkowników mogą otworzyć stronę www i zapoznać się z ofertą Twojej firmy. Pozycjonując stronę internetową w wyszukiwarkach zwiększasz szansę Swojej firmy na dotarcie do nowych klientów.
  • Internet ułatwia

    kształtowanie i tworzenie wizerunku firmy - budowanie marki

  • Dobry wizerunek firmy w internecie daje narzędzia pozwalające umocnić wizerunek marki, których nie dają tradycyjne media drukowane. Takie drobiazgi jak umieszczenie na stronie www interaktywnych prezentów (np. wygaszacz ekranu, tapeta na monitor komputera, itp.) zatrzymają użytkownika dłużej, wzbudzą w wyobraźni pozytywny obraz firmy i zapadną w pamięć utrwalając dobre skojarzenia z marką.

Co robimy dla wizerunku Twojej firmy i marki w sieci?

Nowe kreowanie wizerunku marki może być wdrażane w sieci poprzez szereg uzupełniających działań.

W ramach kreowania wizerunku firmy w internecie

proponujemy:

  • zaprojektowanie (bądź przystosowanie) wizerunku marki na potrzeby sieci – dobranie kolorystyki i wykonanie projektu logo w zgodzie z charakterem branży, ale też z uwzględnieniem specyfiki medium, jakim jest internet
  • stworzenie serwisu internetowego – wykonanie i prowadzenie strony www z włączeniem usługi pozycjonowania i aktualizacji serwisu
  • witryny produktowe – wykonanie i wypromowanie dodatkowych stron www jako kampanii reklamujących konkretny produkt, usługę
  • mailing – ten nieodłączny element reklamowania się w sieci pozwala na stały kontakt z klientem i umożliwia informowanie go na bieżąco o nowych usługach czy promocjach
  • banery reklamowe - to obecnie podstawowe narzędzie wykorzystywane w kampaniach internetowych marek czy też produktów
  • rozrywka - dodanie wartości rozrywkowej do przekazu marketingowego za pomocą dołączenia atrakcyjnych gadżetów w postaci wirtualnychtapet lub wygaszaczy ekranu
  • wszelkie inne działania prowadzone on-line.
Przykładowe nasze kreacje wizerunku marki...

Wizerunek
firmy i marki

Od 25 lat kreujemy, tworzymy z powodzeniem wizerunek firmy. Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijają.Możemy pomóc Twojej marce...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
wizerunek marki
Znajomość mocy koloru może wspomóc podejmowanie lepszych decyzji brandingowych
Branding popularnych firm – czy kolor ma tu znaczenie?
wizerunek firmy
Elementy tworzące identyfikacje wizualną mają tworzyć jedną, spójną całość
Dlaczego dobra identyfikacja wizualna musi kosztować?
wizerunek przedsiębiorstwa
Czym warto się kierować przy wyborze agencji reklamowej odpowiedniej dla naszej firmy?
Agencja reklamowa – na co zwrócić uwagę podczas wyboru?
skuteczny wizerunek
Czym warto się kierować przy wyborze agencji reklamowej odpowiedniej dla naszej firmy?
Jakie usługi świadczy agencja reklamowa?
projekt wizerunku dla firmy
Key visual jest elementem, który wyznacza charakterystyczny styl wizualny danej marki.
Key visual jako baza spójności identyfikacji wizualnej?
projekt wizerunku dla marki
Czym jest rebranding marki? Często jest to pojęcie odbierane jako przeciwieństwo brandingu.
Rebranding – sprawdź, co powinieneś o nim wiedzieć
profesjonalne kreowanie wizerunku
Czym jest identyfikacja wizualna marki, co się składa na taką profesjonalną identyfikacje?
Co to jest identyfikacja wizualna marki?
logo
Co wpływa na proces skutecznego tworzenia logotypu marki?
Jak zaprojektować profesjonalny logotyp firmy?
Szukasz profesjonalistów?
Rozpocznij z nami współpracę
CAPTCHA ImageReload
POPRAW błędne pola - zaznaczone na niebiesko
W czym możemy pomóc?

Jak przebiega tworzenie wizerunku dla swojej firmy?

kreowanie wizerunku firmy

Kreowanie materiałów reklamowych a tworzenie spójnego wizerunku firmy?

Tak naprawdę każdy projektowany materiał promocyjny buduje przyszły wizerunek firmy. Tworząc folder, broszurę czy stronę internetową trzeba kierować się pewnymi stałymi założeniami wizualnymi. Wszystkie elementy wizualne muszą ze sobą współgrać. Z uwagi na to, że praktycznie każdy firmowy gadżet reklamowy jest niesamowicie wartościowy, powinien być dopracowany w szczegółach i musi zarazem byś dopasowany do obrazu firmy, jaki klienci znają. Warto w tym zakresie korzystać z usług doświadczonej agencji reklamowej, która oferuje nie tylko projektowanie graficzne, ale również sprawdzonej jakości druk, w dobrej cenie. Tworzy gotowe produkty z użyciem wysokiej jakości materiałów. Ciekawa kreacja reklamowa działa w świadomości odbiorcy długi czas. Stąd warto zainwestować w logo firmy, materiały drukowane, prezentacje firmy oraz inne działania marketingowe bez względu na to, ile będą kosztowały. Zlecając tworzenie wizerunku firmy, raczej w tym przypadku niska cena nie powinna być najważniejsza. Liczy się wartość i skuteczność zaplanowanego przekazu.

kreowanie wizerunku firmy

Komu zlecić nowy wizerunek firmy - agencja reklamowa czy grafik?

Budowanie wizerunku marki to bardzo odpowiedzialne zlecenie projektowe. Warto powierzyć je specjalistom od budowania wizerunku. Tego typu projekty to specjalność wyspecjalizowanych agencji reklamowych. Te, które mają największe doświadczenie, zwykle oferują najciekawsze i sprawdzone rozwiązania. Dzięki nim można nie tylko korzystnie wpłynąć na wizerunek marki, ale również zyskać nowych klientów dla swojej firmy. Agencja kreatywna posiada dobrze wyposażone studio graficzne, gdzie zatrudnia najlepszych specjalistów z „otwartą głową” i wieloma ciekawymi pomysłami. To oni opracowują poszczególne elementy marketingowe, które wpływają na przyszły nowy wizerunek firmy i to, w jaki sposób jest postrzegana na rynku. Profesjonalna kreacja wizerunku marki, jak i firmy to same korzyści. Taką bez problemu wykona studio projektowe, w której pracują specjaliści stale podnoszący swoje kwalifikacje i obserwujący zmieniające się trendy w świecie wizualnym. Graficy zwykle w swojej pracy posługują się szablonami, które nie do końca spełniają oczekiwania wszystkich klientów. Jeżeli więc komuś zależy na indywidualnym projekcie w korzystnej cenie, powinien zdecydować się na usługi firmy reklamowej, która ma szerszą ofertę usług mających wpływ na kształtowanie wizerunku firmy czy też marki produktu.

kreowanie wizerunku firmy

Od czego zacząć tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy?

Jesteśmy agencją reklamową, która jest nastawiona na wieloletnią współpracę z klientami i kompleksową obsługę. Dlatego już na początku ustalamy wszystkie szczegóły zlecenia, słuchamy, jakie są oczekiwania dotyczące zamówienia na nową prace. Mając już wypełniony brief, przystępujemy do pracy nad nowym logo marki i symbolem firmy, a także nad pozostałymi projektami zależnie od zapotrzebowania. Ustalamy również obowiązującą kolorystykę i topografię firmową. Następnie tworzymy księgę znaku - opis budowy i zastosowania logotypu firmy. Dodatkowo tworzymy projekt materiałów reklamowych jak papier firmowy, koperty czy wizytówki. Oferujemy również oznakowanie zestawu gadżetów marki tj. długopisy, ołówki, pendrive, zapalniczi i notesy. Ważnym medium kontaktu z klientem jest strona internetowa, ale my na jej stworzeniu nie poprzestajemy. Wykonujemy również inne materiały reklamowe w tym folder a4, ulotki promocyjne i inne gadżety promocyjne. Wszystko tworzymy w zgodzie z obowiązującymi trendami i przede wszystkim zgodnie z wizerunkiem firmy. Wszystkie elementy ze sobą współgrają wizualnie.

kreowanie wizerunku firmy

Czy budowanie wizerunku firmy musi być drogie?

Budowanie nowego wizerunku firmy nie jest tanie, ale też nie ma co się zrażać, ponieważ nie są to znowu jakieś wielkie koszty. Cennik tych usług zależy od wielu czynników. Pragniemy podkreślić, że najważniejszą kwestią przy tworzeniu wizerunku marki jest to, aby opracować ciekawy i zarazem nieszablonowy projekt graficzny. Trudno jest wobec tego zaprezentować „sztywny” cennik, kiedy każdy klient ma inne oczekiwania i potrzeby. Tak więc cena zależy od usług, opcji ofertowych, z jakich klient chce skorzystać, czy produktów, jakich potrzebuje, a także metod i materiałów służących do ich wykonania. Profesjonalne opracowanie graficzne poszczególnych elementów kreujących wizerunek firmy, marki musi kosztować. Jednak decydując się na opracowanie pełnej kreacji identyfikacji wizualnej u jednego wykonawcy, można sporo zaoszczędzić. Profesjonalne logo firmy, księga identyfikacji, a także akcesoria biurowe (wizytówka, koperta, papier firmowy) i materiały reklamowe (broszura, folder, ulotka, plakat) – wszystko to wpływa na budowanie wizerunku firmy.

kreowanie wizerunku firmy

Jaka jest wartość projektu logo dla tworzenia spójnego wizerunku?

Ciekawa kreacja nowego logo to przyciągająca „wizytówka” firmy na wiele lat. Dobry i przede wszystkim rozpoznawalny znak marki to ogromna szansa na rozwój firmy i jej rozpoznawalność na rynku. Profesjonalny projekt logo jest inwestycją w wizerunek marki i firmy. Wpływ na to ma zarówno symbol firmy, jak i całe logo. Warto mieć na uwadze to, że od kształtu wizualnego symbolu zależy wykorzystanie go w przyszłości. Dlatego tworząc projekt znaku firmowego, trzeba myśleć o całościowej kreacji wizerunku firmy. Tożsamość wizualną można wykrystalizować z formy, kształtu znaku marki. Tanie, szablonowe logo to nie to samo, co wykonane pracy zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami zamawiającego. Oryginalny, niepowtarzalny pomysł na ten firmowy znak to same zalety. Trzeba pamiętać, że budowanie wizerunku firmy powinno opierać się na tworzeniu spójnych ze sobą materiałów graficznych. Wszystkim naszym klientom oferujemy kompleksową obsługę. Mamy wielu zadowolonych zleceniodawców z różnych części kraju, w tym z takich miast jak Toruń, Warszawa, Bydgoszcz, Gdańsk i wielu innych miejsc.

kreowanie wizerunku firmy

Czy warto zamówić księgę identyfikacji przy budowaniu wizerunku marki?

Opracowywanie księgi identyfikacji wizualnej jest uwieńczeniem szeregu prac nad wizerunkiem marki, a dla średnich i większych firm staje się nieodzownym wsparciem działań marketingowych. Księga identyfikacji to w pewnym sensie „instrukcja” obsługi, która powinna być opracowana z uwzględnieniem faktycznych potrzeb danej firmy. Opracowanie to uwzględnia budowę, przeznaczenie i sposób użycia logo, a także budowę i zastosowanie akcesoriów biurowych (wizytówki, koperty, papier firmowy itp.) czy materiałów reklamowych. Chodzi tu o takie jak broszura, folder, plakat, ulotka itp. Wspomniane opracowanie plastyczne obejmuje również wygląd stoiska targowego, ubiór pracowników czy wygląd pojazdów firmowych. Warto zainwestować w profesjonalne opracowanie takiej księgi bez względu na to, ile usługa ta będzie kosztować. To się naprawdę opłaci. Przekonało się o tym wielu naszych zadowolonych klientów.

kreowanie wizerunku firmy

Kiedy zabrać się za odświeżenie wizerunku firmy?

Dziś każdy inwestuje w swój personalny rozwój albo w rozwój swojej firmy. Chce się zmieniać, doskonalić, docierać do coraz szerszego grona odbiorców – potencjalnych wartościowych klientów. Konkurencja „nie śpi”, a więc trzeba skutecznie działać. W związku z tym wizerunek marki firmy powinien się również dynamicznie zmieniać. Tym bardziej, jeżeli widać, że aktualny jest już przestarzały, niezgodny z funkcjonującymi trendami. Jednym z najczęstszych powodów rozpoczynania prac nad nowym wizerunkiem jest zmiana strategii biznesowej. Chodzi tu o rozszerzenie działalności, wprowadzenie nowej oferty, wejście na kolejne rynki itd. Poza tym potrzeba kreacji wizerunku firmy od nowa wynika również z działań konkurencji, której każdy chce dorównać, a nawet ją pokonać. Innym ważnym powodem do zmian w tym zakresie mogą być problemy z produktami, niesolidność, nieterminowość czy składanie trudnych do dotrzymania obietnic.

kreowanie wizerunku firmy

Komu zlecić kreacje i kształtowanie wizerunku firmy – agencji czy grafikowi?

Wybór między agencją a grafikiem należy do każdego z osobna i tak naprawdę wszystko zależy od tego, jakie kto ma oczekiwania względem tego wykonawcy. Należy natomiast podkreślić, że agencja reklamowa, szczególnie ta profesjonalna i z dużym doświadczeniem w branży, oferuje kompleksową obsługę w zakresie tworzenie wizerunku firmy. Grafik natomiast najczęściej zajmuje się poszczególnymi, pojedynczymi projektami budującymi wizerunek. Agencja doradza i prowadzi realizację wszystkich materiałów graficznych. Trzeba tylko wybrać taką, która faktycznie zna się na rzeczy, a więc ma bogate portfolio i wielu zadowolonych klientów. Grafik na pewno sprosta oczekiwaniom tych osób, które nie mają większych oczekiwań co do kształtowania wizerunku swojej firmy. Plusem współpracy z tym specjalistą jest atrakcyjny cennik za projekty. Jednak tak naprawdę dużo ważniejszy jest profesjonalny wizerunek firmy czy marki, jakość świadczonych usług graficznych, niż koszty związane z tego typu usługami.

kreowanie wizerunku firmy

Zabierając się za tworzenie wizerunku firmy marki, czy wystarczy zamówić podstawową księgę znaku?

Podstawowa księga znaków definiuje wyłącznie temat logo. Jej treść nie dotyczy wizerunku firmy, a więc pozostałych materiałów reklamowych, które przeważnie każda firma prędzej czy później będzie chciała wykonać. Aby możliwe było tworzenie wizerunku firmy marki według takiej właśnie księgi, trzeba wykonać ją w nieco inny sposób, uwzględniając szerszy zakres temu służących informacji. Chodzi tu o księgę identyfikacji wizualnej. Ta jest znacznie droższa, a jej opracowanie zajmuje więcej czasu, ale inwestycja w wizerunek marki się opłaca. Mając ją, można później łatwo tworzyć profesjonalne, spójne materiały reklamowe, które będą dobrze komponowały się z wizerunkiem firmy i wspólnie tworzyły jedną całość wizualną dla marki. Tak więc każdy sam powinien zdecydować, czy wystarczy mu podstawowa księga, czy może profesjonalna, rozbudowana, zawierająca informacje, dzięki którym kreowanie i budowanie wizerunki firmy stanie się znacznie łatwiejsze. Każde studio projektowe radzi, aby skorzystać z tej drugiej opcji.

kreowanie wizerunku firmy

Ile może kosztować budowanie i kształtowanie wizerunku marki firmy w studio brandingowym?

Profesjonalne kształtowanie wizerunku firmy kojarzy się często z kosztownym wydatkiem. Niektórzy więc z niego rezygnują, chcąc tym sposobem uchronić się przed utratą oszczędności. Nie jest to rozsądna decyzja z uwagi na to, że wizerunek firmy czy marki ma bardzo duże znaczenie dla jej istnienia. Warto więc wspomnieć co nieco na temat tych kosztów. Otóż należy wiedzieć, że nie ma jednej ceny za tworzenie wizerunku firmy. Każda firma jest inna, każda ma inne potrzeby i możliwości. Wynika to, chociażby z branży, w jakiej działa albo też z zakresu usług, jakie świadczy czy produktów, które sprzedaje. Oczywiście profesjonalne usługi w tym zakresie nie są tanie. Mimo to należy wybrać agencję brandingową, która ma profesjonalne podejście do tego rodzaju zadań wizerunkowych i w dodatku oferuje klientom kompleksową obsługę. Należy pamiętać również o tym, że zdecydowanie lepiej opłaci się raz więcej zapłacić za kształtowanie firmowego wizerunku, niż mniej, a później szukać eksperta, który naniesie poprawki lub wykona wszystko od nowa.

kreowanie wizerunku firmy

Sprawdź portfolio na kreowanie wizerunku firmy jakie prezentuje studio projektowe?

Prawda jest taka, że kreowanie wizerunku firmy nie jest prostym zadaniem. Jednak są agencje reklamowe, które świetnie sobie z tym radzą. Po prostu robią to, co lubią, mają w tym bogate doświadczenie, a co za tym idzie, wprawę w tego typu działaniach. To sprawia, że ich usługi przynoszą oczekiwane efekty i mnóstwo korzyści dla osób, które z nich korzystają. Szukając agencji brandingowej, warto zapoznać się z ofertą proponowanych usług, ale i z portfolio. Trzeba ocenić, jakie doświadczenie ma ta agencja i czy potrafi spełniać oczekiwania swoich klientów. Dzięki temu można też zorientować się, w jakich zakresach kreacji czy projektowania najlepiej się czuje – tworzenie wizerunku, kreacja materiałów promocyjnych. Warto też poszukać informacji na temat tego, dla jakich branży studio to świadczyło już swoje usługi i jak sobie z tym poradziło. To pomoże ocenić daną agencję i jakość świadczonych przez nią usług. Na tej podstawie będzie łatwiej dokonać wyboru najlepszej firmy, bo niewątpliwie za najlepszą należy się rozejrzeć.

kreowanie wizerunku firmy

Tworzenie i kreowanie materiałów drukowanych a wizerunek firmy i marki

Wbrew temu, co się niektórym wydaje, profesjonalna kreacja wizerunku firmy to bardzo ważny proces, który powinien odbyć się już na etapie jej zakładania. W końcu profesjonalna firma powinna wyróżniać się wizerunkiem i tym samym odróżniać od konkurencji. Opracowanie wizerunku pozwala agencji łatwiej i skuteczniej tworzyć materiały reklamowe oraz inne działania marketingowe w bliskiej lub dalszej przyszłości. Przecież wszystkie te materiały powinny tworzyć jedną spójną całość. Dobrze zaprojektowany wizerunek marki czy firmy pomoże w podejmowaniu dalszych działań. W związku z tym należy rozejrzeć się za profesjonalną agencją, która oferuje w tym zakresie kompleksową obsługę projektową i to obsługę na wysokim poziomie. W przeciwnym razie uzyskane efekty nie będą w pełni satysfakcjonujące, a co za tym idzie, wykonane działania okażą się kompletnie bez sensu. A nie o to w tym wszystkim chodzi. Należy więc zacząć od wyboru profesjonalnego studia, a następnie ustalić z nim szczegóły dotyczące kompleksowej obsługi kreatywnej w zakresie tworzenia wizerunku marki.

O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją nowego projektu identyfikacji wizualnej swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Co wyróżnia profesjonalny wizerunek marki i firmy?

Budowanie wizerunku marki i firmy to proces długotrwały, trwający kilka lat. Lepiej stopniowo zwiększać zainteresowanie działalnością, gdyż większa liczba osób w sposób trwały i stały rozwija firmę. Dojrzały wizerunek firmy składa się z trzech podstawowych elementów: wyróżnienie firmy na tle konkurencji, kreatywnym podejściem graficznym oraz dobrym kontaktem z klientami (nawet tym potencjalnym). Nie buduj wizerunku na szybko, tylko dokładnie go przemyśl.

Jaka jest cena za tworzenie wizerunku firmy?

Nie posiadamy jednego cennika odnośnie tworzenia identyfikacji wizualnej firmy. Każdy projekt traktujemy osobno, a cena uzależniona jest od wyboru wersji podstawowa lub rozszerzona) oraz poświęconego czasu specjalistów. Opracowywany przez nas wizerunek firmy jest praktyczny i ponadczasowy. W celu ustalenia dokładnej kwoty za realizację zamówienia, prosimy o bezpośredni kontakt w wiadomości mailowej.
Od czego zacząć tworzyć wizerunek firmy?
Każdy wizerunek firmy zaczynamy od rozmowy z naszym klientem. Podczas rozmowy określamy wszelkie szczegóły, klienta oczekiwania, ogólne dopasowanie logo do profilu działalności. Wybierzemy kolorystykę oraz formę Państwa logo. Dopiero po wysłuchaniu oczekiwań i wymagań względem identyfikacji wizerunku, przystępujemy do prac graficznych.

Co wchodzi w skład kreacji wizerunku firmy?

Wybór wersji wizerunku firmy wpływa znacznie na cenę końcową (opcja podstawowa i rozszerzona). Małe firmy, chcąc zminimalizować koszty wybierają opcję podstawową. Otrzymują w zamian księgę znaków oraz gotowe logo. Natomiast duże firmy, mogące pozwolić sobie na koszt, wybierają opcje rozszerzoną. W jej ramach otrzymują liczne informacje, jak: dokładny opis logo (budowa, grubości, kolorystyka), typografię oraz wygląd materiałów reklamowych.
Ile czasu potrzeba na kreowanie identyfikacji dla marki?
Czas pracy nad projektem identyfikacji marki jest nieokreślony, zwykle trwa dobrych kilka dni. Przed rozpoczęciem prac głównych, spotykamy się z klientem w celu ustalenia jego oczekiwań i wymagań odnośnie sposobu wykreowania marki. Następnie po 7-10 dniach mamy gotowy wstępną propozycję bazową, na której będziemy dalej pracować.

Czy zamawiając kreowanie wizerunku firma otrzymuje do niego prawa autorskie?

Zamawiając w naszej firmie identyfikacje wizualną, wszelkie prawa autorskie majątkowe są przekazywane na rzecz klienta. Dokonujemy tego stosowną umową zawierającą odpowiednie paragrafy, ale dopiero po wykonaniu wszelkich prac z naszej strony. Wtedy mogą je nasi klienci dowolnie wykorzystać na własne potrzeby bądź zmienić/poszerzyć ich zakres, co wynika np. z rozwoju działalności.
Komu zlecić budowanie wizerunku marki firmy?
Budowanie wizerunku marki dla firmy to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego nie warto powierzać go nowicjuszom. Nasza firma zajmuje się identyfikacją wizualną od prawie 25 lat działalności, a wśród naszych klientów są zarówno małe, jak i duże firmy. Posiadamy wykwalifikowanych specjalistów, własne studio graficzne wyposażone w odpowiedni sprzęt. Posiadamy bogate portfolio, które potwierdza nasze doświadczenie i możliwości.
Ilu projektantów pracuje nad wizerunkiem firmy?
Nad Państwa projektem wizerunku firmy pracują sami specjaliści. Nasze prace są kreatywne i funkcjonalne, stąd nad jednym projektem pracuje kilka osób. Każdy z nich proponuje swoje pomysły i wyraża uwagi - zostaje przygotowanych kilka różnych koncepcji zamówienia. Na końcu otrzymujemy w pełni unikatową i praktyczną identyfikację wizualną.

Skuteczny wizerunek firmy i jego znaczenie

Aktualnie na rynku działa wiele firm, które są kompletnie nierozpoznawalne wizerunkowo. Istnieją od wielu lat, ale dość mocno zawężają krąg klientów i to nie z własnej woli, tylko dlatego, że tak wielu z nich nie ma pojęcia o istnieniu tej firmy – jej produktów i usług. Nie bez powodu firmy działające w branży marketingowej oferują innym podmiotom usługi mające wpływ na wizerunek firmy. Tylko dzięki nim można popracować nad widocznością firmy i jej popularnością na rynku. Profesjonalne reklamowe działania mogą przyczynić się do budowy sukcesu firmy. Choć kreowanie marki nie jest proste, firmy mogą osiągnąć swój cel dzięki wsparciu ze strony zewnętrznych firm.

strzałka

Jak poprawić wizerunek marki

Chcąc wypromować swoje produkty czy usługi, można wyjść na ulice i wykrzykiwać hasła, które będą je promować. Równie dobrze można zamieścić spot reklamowy w Internecie lub w telewizji. Jednak budowanie marki firmy na tym nie polega. Trzeba w pierwszej kolejności zrobić wszystko, co tylko możliwe, aby firma w określony sposób kojarzyła się klientom. Chodzi tu o profesjonalną kreacje identyfikacji, a więc o stronę internetową, współgrające z nią logo, wizytówki, ulotki, teczki ofertowe, papier firmowy i pozostałe tego rodzaju elementy, z którymi firma ta będzie się kojarzyć i dzięki nim zdobędzie popularność, stanie się zauważalna na rynku i zdecydowanie bardziej konkurencyjna. Profesjonalne kreowanie wizerunku może przyczynić się z biegiem czasu do wielkiego sukcesu firmy, całość zamknięta w dobrej cenie. Warto wobec tego działać w tym konkretnym kierunku. Oczywiście nie trzeba tym wszystkim zajmować się samodzielnie. Fachowcy z przyjemnością wykonają kompleksowe usługi w danym zakresie. Trzeba tylko ustalić kilka istotnych dla całego projektu szczegółów. Warto też czasem zdać się na rady ekspertów, dzięki którym osiągnięcie celu będzie bardziej realne i bliższe. Wiele kwestii wpływa na wizerunek solidnej firmy, ale profesjonalna identyfikacja jest tu kwestią kluczową.

strzałka

Profesjonalne kreowanie marki

Jak już wiadomo, budowanie tożsamości wizualnej jest procesem niezwykle złożonym i dla wielu osób skomplikowanym, ale za to sprawiającym, że firma staje się bardziej rozpoznawalna. Projektowanie czy budowanie identyfikacji wizualnej obejmuje wiele etapów, od szkicu, poprzez stabilne fundamenty i szereg innych drobiazgów, a na profesjonalnej budowie kończąc. Wszystko to stanowi niezwykle istotny element w strategii marketingowej firmy bez względu na branżę, w jakiej działa. Właśnie dzięki profesjonalnej identyfikacji wizualnej można zarówno wzmocnić, jak i utrwalić wizerunek firmy. Aktualnie projektowanie elementów mających wpływ na wizerunek firmy odbywa się przy użyciu niedrogich, profesjonalnych narzędzi w dobrej cenie. Dzięki nim można uzyskać satysfakcjonujący efekt. Niektórzy nawet nie zdają sobie sprawy z tego, jak duży wpływ na rozwój firmy ma przemyślany wizerunek marki. Przecież ta musi być kojarzona z pewnymi oznaczeniami, specjalną szatą graficzną, musi mieć własne logo i materiały reklamowe, dzięki którym i z którymi będzie mogła wyjść do potencjalnych klientów. Wszystko to właśnie składa się na wspomniany wizerunek i zarazem ma znaczący wpływ na sukces firmy. Warto w takim razie zlecić te prace profesjonalistom od kreowania marki, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42