Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
wizerunek firmy
wizerunek firmytworzenie wizerunku firmkreacja wizualnaskuteczna identyfikacja markichmurkatożsamożć wizualnaprojektowanie identyfikacjiwizerunek markiidentyfikacja wizualnakreacja logo dla firmysymbo logo markiznak firmowy
Identyfikacja
wizualna

Identyfikacja wizualna firmy

Na pewno wiele razy zastanawiałeś się nad tym, jak sprawić, aby spośród tysięcy produktów oferowanych na zatłoczonym rynku wybierano właśnie Twój. Odpowiedzią na ten problem jest

skutecznie zaprojektowana identyfikacja wizualna dla firmy.

Firma wkraczająca na rynek powinna wiedzieć co jest ważne i co należy zrobić dla promocji firmy (usługi, marki), aby odnieść sukces. My to wiemy - profesjonalna identyfikacja wizualna marki to tematyka, w której się specjalizujemy. Możemy pomóc Twojej firmie projektując dla niej system identyfikacji wizualnej. Przemyślany spójny wizualnie przekaz, który komunikuje wartości firmy jest przepustką do świadomości klientów.
Nasz cel – stworzenie marki dobrze rozpoznawalnej
Dobre identyfikacja wizualna to inwestycja a nie wydatek!

Budowanie tożsamości wizualnej (identyfikacja wizualna

) to proces, w wyniku którego firma staje się rozpoznawalna. Od szkicu, poprzez stabilne fundamenty, szereg drobiazgów, aż po solidną budowlę - stabilna identyfikacja wizualna. Czuwamy nieustannie nad każdym elementem identyfikacji wizualnej, aby Twoja marka stale się rozwijała i rosła w siłę, dystansując od siebie konkurencję.
JAK TO ROBIMY?
ikona brief
brief
Po wypełnieniu briefu zapoznajemy się z Twoim projektem. Rozumiejąc sugestie jesteśmy w stanie spełnić oczekiwania.
brief
ikona szukaj
szukanie
Na początku sprawdzamy konkurencję i rynek, na którym działasz. Poznajemy Twoją firmę i wyodrębniamy jej atuty.
szukanie
ikona pomysł
pomysł
Istotne są dla nas tylko nietuzinkowe koncepcje. Analizujemy Twoje potrzeby, aby wyłapać najlepsze pomysły.
pomysł
ikona projekt
projekt
Na podstawie wcześniejszych kroków przechodzimy do kreacji. Tworzymy skuteczne projekty, które trafiają do grupy docelowej.
projekt
ikona rozmowa
rozmowy
Prezentujemy pomysły w formie projektów i rozmawiamy o nich. Twoje sugestie są bardzo istotne dla osiągnięcia celu.
rozmowy
ikona realizacja
realizacja
Końcowy etap to finalizacja projektu, dopracowanie detali. Powstaje produkt, który zapewni sukces Twojej firmy.
realizacja

Budowanie marki to inaczej tworzenie identyfikacji wizualnej i stanowi bardzo istotny element w strategii marketingowej każdej firmy. Identyfikacja wizualna wzmacnia i utrwala wizerunek firmy, a także produktów w świadomości potencjalnych Klientów. O dobry wizerunek firmy warto zadbać od samego początku. Pierwszym krokiem jest stworzenie logotypu, ważne, aby był gruntownie przemyślany. To pozwoli uniknąć późniejszych poprawek i wynikających z tego niepotrzebnych kosztów. Przemyślana identyfikacja wizualna jest dobrą inwestycją w przyszłość firmy, zwłaszcza, że późniejsza zmiana wizerunku firmy to złożony proces, niejednokrotnie pochłaniający znaczne koszty.

Tylko solidna marka
zapewni sukces

i wyróżni Twoją ofertę wśród konkurencji
Zajmujemy się profesjonalnie

budowaniem tożsamości rynkowej (identyfikacja wizualna) dla firm, produktów i marek.

Naszym celem jest rozpoznawalność naszego klienta i jego oferty na rynku.
Nasze realizacje
Identyfikacja wizualna, projekt
Projekt logo, identyfikacja dla firm
Wizerunek marki, projekt logo
Identyfikacja wizualna dla firm
Pakiet reklamowy, projekt
Logo, materiały reklamowe, identyfikacja wizualna
tworzenie identyfikacji wizualnej dla firm
spójny pakiet materiałów

Potrzebujesz identyfikacji wizualnej?

Możemy stworzyć identyfikacje wizualną i ...wiele więcej.napisz do nas

Identyfikacja wizualna udziela odpowiedzi

na pytania: czym jest firma, jak się zmienia, dokąd zmierza oraz co wyróżnia ją wśród innych firm o tym samym profilu działalności? Powyższe powiedzenie szczególnie sprawdza się w odniesieniu do firm i ich wizerunku. Choć nazwa, logo firmy (logotyp) i kolory firmowe są podstawowymi wzorcami identyfikacji wizualnej, to system identyfikacji jako całość (spójna identyfikacja wizualna firmy) jest czymś więcej niż tylko sumą poszczególnych jego elementów. Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywany

system identyfikacji wizualnej

staje się efektywnym i ekonomicznym narzędziem marketingowym.
  • Marka WHITEart
  • =
  • Produkt

    to, co oferujesz (np. dom)

  • +
  • Wartość

    korzyści, jakie czerpie klient z zakupu produktu (np. stałe miejsce zamieszkania - dach nad głową)

  • +
  • Skojarzenia

    zespół elementów, dzięki którym w umyśle klienta kształtuje się obraz produktu (np. bezpieczeństwo)

WHITEart
„Jak Cię widzą, tak Cię piszą …”
Szachy

Co charakteryzuje rozwojowy system identyfikacji wizualnej?

Dobrze

skonstruowana identyfikacja wizualna firmy

(identyfikacja wizualna - logo firmy, logotyp, kolorystyka) to system otwarty, który gwarantuje możliwość płynnego rozbudowania go wraz ze wzrostem i rozwojem firmy. Dojrzała identyfikacja wizualna powinna charakteryzować się trzema podstawowymi cechami:
  • charakterystycznym i niepowtarzalnym wizerunkiem na rynku
  • czytelnymi i zrozumiałymi sposobami komunikowania się firmy z klientami
  • wyróżnieniem od konkurencji
Przykładowe nasze realizacje identyfikacji wizualnej dla firm...

Identyfikacja wizualna

Od 25 lat tworzymy z powodzeniem identyfikację wizualną dla firm. Stworzyliśmy kilkadziesiąt marek od podstaw. Daliśmy im „wizualne życie”, dzięki czemu skutecznie się rozwijają.Możemy pomóc Twojej marce...JESTEŚ ZAINTERESOWANY PRACĄ Z NAMI?NAPISZ CO CIEBIE INTERESUJE
wizerunek marki
Znajomość mocy koloru może wspomóc podejmowanie lepszych decyzji brandingowych
Branding popularnych firm – czy kolor ma tu znaczenie?
wizerunek firmy
Elementy tworzące identyfikacje wizualną mają tworzyć jedną, spójną całość
Dlaczego dobra identyfikacja wizualna musi kosztować?
wizerunek przedsiębiorstwa
Czym warto się kierować przy wyborze agencji reklamowej odpowiedniej dla naszej firmy?
Agencja reklamowa – na co zwrócić uwagę podczas wyboru?
skuteczny wizerunek
Czym warto się kierować przy wyborze agencji reklamowej odpowiedniej dla naszej firmy?
Jakie usługi świadczy agencja reklamowa?
projekt wizerunku dla firmy
Key visual jest elementem, który wyznacza charakterystyczny styl wizualny danej marki.
Key visual jako baza spójności identyfikacji wizualnej?
projekt wizerunku dla marki
Czym jest rebranding marki? Często jest to pojęcie odbierane jako przeciwieństwo brandingu.
Rebranding – sprawdź, co powinieneś o nim wiedzieć
profesjonalne kreowanie wizerunku
Czym jest identyfikacja wizualna marki, co się składa na taką profesjonalną identyfikacje?
Co to jest identyfikacja wizualna marki?
logo projektowanie
Co wpływa na proces skutecznego tworzenia logotypu marki?
Jak zaprojektować profesjonalny logotyp firmy?
Szukasz profesjonalistów?
Rozpocznij z nami współpracę
CAPTCHA ImageReload
POPRAW błędne pola - zaznaczone na niebiesko
W czym możemy pomóc?

Jak przebiega tworzenie identyfikacji wizualnej firm?

tworzenie identyfikacji wizualnej

Kreowanie materiałów reklamowych a tworzenie identyfikacji wizualnej dla firm?

Każdy kolejny materiał promocyjny zaprojektowany dla firmy buduje solidną identyfikację wizualną. Tworząc folder, broszurę czy stronę internetową, powinno się zachować wciąż ten sam jeden styl, trzymać się pewnych stałych założeń wizualnych. Wszystkie elementy, produkty, z których tworzona jest spójna identyfikacja wizualna firmy, muszą ze sobą współgrać. Przykładowo oglądając reklamę w prasie ta powinna być graficznie powiązana ze stroną internetową, a także z innymi materiałami reklamowymi. Trzeba pamiętać, że każdy tego typu gadżet to niesamowicie wartościowy nośnik promocji dla marki. W związku z tym trzeba dopracować go w najmniejszych szczegółach i przede wszystkim w zgodzie z obowiązującą w firmie identyfikacją wizualną. Wielu klientów pyta, czy tworzenie wizerunku jest tanie, niedrogie. Oryginalny projekt z reguły jest droższy, ale tym nie należy zaprzątać sobie myśli. Liczy się efekt i skuteczność, a nie tylko niska cena.

tworzenie identyfikacji wizualnej

Komu zlecić nową identyfikację wizualną firmy - agencja reklamowa czy grafik?

Budowanie identyfikacji wizualnej marki to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego najlepiej powierzyć je specjalistom - projektantom. Nie chodzi tu o grafika, ale o profesjonalną agencję reklamową. Należy mieć na uwadze to, że przemyślany pozytywny wizerunek ma ogromną wartość. Specjaliści z polecanej agencji kreatywnej projektując poszczególne elementy, materiały reklamowe praktycznie od razu myślą o całościowej identyfikacji marki. Tworząc logo firmy, a także inne produkty jak wizytówka, notes, folder czy kalendarz, trzeba zadbać o to, aby wszystkie ze sobą współgrały, na płaszczyźnie graficznej. Korzystając z oferty profesjonalistów z studia reklamy, można liczyć na kompleksową obsługę i wysoki poziom zrealizowanych poszczególnych usług. Choć nie zawsze są to tanie usługi, warto z nich korzystać, gdyż liczy się finalny efekt. W końcu reklama musi być skuteczna i taką zapewnia naprawdę profesjonalnie przygotowane studio reklamowe, które jest w stanie zająć się tym kompleksowo od początku zlecenia do jego samego końca .

tworzenie identyfikacji wizualnej

Profesjonalna identyfikacja wizualna dla firm - od czego zacząć tworzenie?

Przyjmując zlecenie, już na samym starcie ustalamy wszystkie szczegóły i wysłuchujemy oczekiwań dotyczących zamawianej pracy. Dopiero później przystępujemy do właściwej pracy – tworzymy logo i projektujemy symbol firmy. W tym momencie również określamy kolorystykę, barwy i typografię firmową. Mając to wszystko, możemy już budować materiały reklamowe jak wizytówka, papier firmowy, ulotka, formularze, broszura, koperta, druki firmowy i inne. W dalszej kolejności robimy oznakowanie zestawu gadżetów tj. długopisy, ołówki, pendrive, zapalniczki, notesy. Dzięki temu, że posługujemy się key visual (specjalnie opracowaną przewodnią linią wizualną dla marki), z łatwością możemy kreować skojarzenia z firmą. W tym momencie tworzymy folder w formacie a4 prezentujący firmę i skróconą jego wersję - ulotka promocyjna. Wszystkim naszym klientom polecamy też jedno z najważniejszych mediów kontaktu z klientem, jakim jest strona internetowa. Każdy z tych elementów projektujemy zgodnie z obowiązującą identyfikacją wizualną firmy. Choć materiały reklamowe nie są zbyt tanie, to jednak na ceny nie należy zwracać tak dużej uwagi. Zamawiając pełne pakiety produktów, można liczyć na dużo atrakcyjniejszy cennik. Inwestycja ta z pewnością się opłaci i przyniesie zyski w postaci nowych klientów w przyszłosci.

tworzenie identyfikacji wizualnej

Czy identyfikacja wizualna firmy musi być droga?

Klienci pytają nas, ile kosztuje nowa kompleksowa identyfikacja wizualna dla firm. Otóż, choć oferujemy usługi w rozsądnej, zwykle dobrej cenie, to jednak nie jesteśmy w stanie przedstawić „sztywnego” cennika. Zwykle ceny zależą od wielu czynników, dlatego poszczególne zlecenia wyceniamy indywidualnie. Tworzona przez nas identyfikacja wizualna dla firm zawsze jest ciekawa, oryginalna, łatwo zapadająca w pamięci potencjalnych klientów. Zazwyczaj rozpoczynamy współpracę od analizy tematu. Dalej tworzymy logo firmy i uzgodnioną księgę identyfikacji. Opracowana przez nas identyfikacja firmy jest praktyczna i ponadczasowa. Warto mieć na uwadze to, że profesjonalny projekt i jednocześnie solidne opracowanie poszczególnych wyrobów ma wpływ na spójny ponadczasowy wizerunek przedsiębiorstwa. Zatrudniamy doświadczonych grafików i specjalistów znających się na marketingu, dzięki którym nasza agencja tworzy niepowtarzalne produkty i tym samym przyczynia się do powstania oryginalnych opracowań identyfikacji graficznych dla firm o różnym profilu działalności.

tworzenie identyfikacji wizualnej

Jaka jest wartość projektu logo dla tworzenia spójnego wizerunku?

Ciekawa kreacja logo ma bardzo duży wpływ na rozpoznawalność marki i jej popularność. Profesjonalnie wykonana identyfikacja wizualna firm to szansa na świetną przyszłość i jej pomyślny rozwój. Warto zamówić projekt logo niezależnie od tego, ile to kosztuje, ponieważ inwestycja ta się opłaca. Symbol firmy i całe logo daje ogromny potencjał przy tworzeniu kompleksowego wizerunku. Należy pamiętać, że projekt firmowego oznakowania – kształt, kolorystyka – determinuje jego późniejsze wykorzystanie. Dlatego tworząc logotyp zawsze bierzemy pod uwagę całościową identyfikację wizualną firmy. Często można spotkać szablonowy znak firmowy, który nie robi na nikim wrażenia. A nie o to tu przecież chodzi. Dlatego nasza agencja oferuje wysokiej jakości kreacje wizualne współgrające z oczekiwaniami klienta i obowiązującymi trenami, a przy tym staramy się utrzymać atrakcyjne ceny za realizacje usługi.

tworzenie identyfikacji wizualnej

Czy warto zamówić księgę identyfikacji wizualnej przy budowaniu wizerunku?

Identyfikacja wizualna firm jest bardzo ważną sprawą, dlatego należy stworzyć ją profesjonalnie i zgodnie z obowiązującymi trendami. Ważne jest również to, aby opracować księgę identyfikacji, która jest uwieńczeniem wielu prac nad wizerunkiem. Dla średnich i większych firm jest wręcz nieodzownym wsparciem działań marketingowych. Taka księga to w pewnym sensie „instrukcja” obsługi, która powinna być stworzona z uwzględnieniem faktycznych potrzeb danej firmy. Pragniemy podkreślić, że taka księga ma praktyczne zastosowanie. W tym miejscu opisuje się budowę, przeznaczenie, a także sposób użycia logo firmy. Poza tym uwzględnia się budowę oraz zastosowanie akcydensów biurowych jak wizytówka biznesowa, nadruk na kopertach, listownik itp. Omawia się jednocześnie materiały reklamowe oraz definiuje wygląd stoiska targowego czy ubioru pracowników. Księga znaku graficznego jest bardzo przydatna, dlatego warto się nią poważnie zainteresować. Współpracujemy z klientami z różnych części kraju, mieszkają w takich miastach jak Toruń, Bydgoszcz, Warszawa, Gdańsk i innych. Wszyscy są zadowoleni z naszych kreatywnych usług, dlatego i Ty zapoznaj się z naszą ofertą.

tworzenie identyfikacji wizualnej

Kiedy zabrać się za odświeżenie identyfikacji wizualnej firmy?

Identyfikacja wizualna firmy powinna zmieniać się wraz z następującymi zmianami w otoczeniu biznesowym, bo tylko wtedy jest wciąż atrakcyjna, dopasowana do oczekiwań współczesnych ludzi. Kiedy okazuje się, że jest ona przestarzała, niezgodna z trendami, trzeba wprowadzić pewne zmiany. Zająć się tym może, a przynajmniej powinna, profesjonalne studio brandingowe, które zadba o indywidualne projekty graficzne, solidne wykonanie i eleganckie wykończenie. Bardzo często nasi klienci zmieniają identyfikacjęfirmy ze względu na zmianę strategii biznesowej. Chcąc wejść na nowe rynki, skomunikować się z nową grupą klientów czy wprowadzić nową ofertę, często trzeba zaaplikować zmiany we wspomnianej identyfikacji, odświeżyć ją. Tym bardziej, jeżeli firma doświadcza pewnych problemów, jak niesolidność, nieterminowość itp., warto zainwestować w zupełnie nowy wizerunek lub chociaż w pewne wyraźne zmiany. To gwarantuje szereg korzyści w przyszłości firmie.

tworzenie identyfikacji wizualnej

Identyfikacja wizualna firmy – co wpływa na cennik za taką usługę?

Już na samym wstępie można podkreślić, że identyfikacja wizualna firmy to nie tania sprawa. W dodatku nie da się przedstawić stałego sztywnego cennika. Jak wiadomo, każda firma czy marka ma zawsze całkiem inne potrzeby i oczekiwania co do prac nad identyfikacją. Studio brandingowe zawsze najpierw przeprowadza wywiad z klientem, aby tym sposobem ustalić, jakie działania należy wykonać, by uzyskać oczekiwane efekty. Oczywiście można wybrać do współpracy najtańsze studio, ale w rzeczywistości najlepszym wyborem będzie to, które ma bogate portfolio. Chodzi o to, aby wiedziało jak podejść do sprawy, jakie działania wykonać, żeby potrafiło przewidzieć efekty itd. Dobra agencja marketingowa może nie wykona najtańszej identyfikacji wizualnej, ale na pewno oryginalną i przykuwającą uwagę, a to przecież jest najważniejsze. I to właśnie od rodzaju działań, jakie trzeba wykonać w celu opracowania i stworzenia identyfikacji marki, czasu poświęconego na tę pracę, oczekiwanych efektów i wielu innych czynników, zależy cena końcowa usługi.

tworzenie identyfikacji wizualnej

Sprawdź portfolio agencji na projektowanie identyfikacji wizualnej firmy?

Wybierając agencję, która zabierze się za tworzenie identyfikacji firmy, trzeba koniecznie zwrócić uwagę na jej portfolio. Od tego, co się w nim znajduje, powinien zależeć dokonany wybór. Dzięki zapoznaniu się z wcześniejszymi realizacjami, można łatwo ocenić, jakie doświadczenie ma dana firma i czy poradzi sobie z naszym zleceniem, które dla niej przygotowaliśmy. Na podstawie portfolio właśnie można ocenić, czy agencja dobrze radzi sobie w określonych branżach i jakie działania wykonuje w celu uzyskania takich, czy innych efektów. Zwracając uwagę na portfolio, można również sprawdzić, czy klienci są zadowoleni i polecają usługi tej agencji. To też sposób na sprawdzenie, dla kogo agencja ta już świadczyła podobne usługi. Dlatego zapoznanie się z wczesniejszymi realizacjami – identyfikacja wizualna marki - jest tu niezwykle ważne i bardzo pomocne przy dokonywaniu wyboru tego rodzaju firmy. Czasem dobrze jest również poprosić ją o więcej przykładowych realizacji.

tworzenie identyfikacji wizualnej

Identyfikacja wizualna dla firmy, od czego zacząć prace?

Jak wiadomo, identyfikacja wizualna marki czy firmy jest bardzo ważnym procesem. Wymaga więc odpowiedniego podejścia do tego tematu. Tak więc agencje najpierw rozmawiają z klientem, chcąc w ten sposób z jednej strony jak najwięcej o tej firmie się dowiedzieć, a z drugiej zaś, chcąc lepiej zrozumieć potrzeby klienta. Dlatego agencja najpierw ustala kolorystykę, barwy i typografię firmową, a później tworzy księgę znaku identyfikacji. Dopiero po tym przechodzi do kreowania kolejnych elementów identyfikacji marki. Kiedy to ma już za sobą, zabiera się za projektowanie materiałów reklamowych, gadżetów jak długopisy, notesy, teczki itd. Agencja dba również o to, aby tworzona identyfikacja wizualna firmy przekładała się na inne materiały – żeby klient miała swoją poprawnie działającą stronę internetową oraz materiały, dzięki którym będzie mógł się skutecznie reklamować. I tak każdy kolejny produkt, który powstaje z myślą o danej firmie, musi współgrać z pozostałymi produktami, a łącznie tworzyć spójny i zarazem estetyczny zestaw identyfikacji.

tworzenie identyfikacji wizualnej

Tworzenie, kreacja materiałów drukowanych a identyfikacja firmy i marki

Jak wiadomo, identyfikacja wizualna marki czy firmy jest bardzo ważnym procesem. Wymaga więc odpowiedniego podejścia do tego tematu. Tak więc agencje najpierw rozmawiają z klientem, chcąc w ten sposób z jednej strony jak najwięcej o tej firmie się dowiedzieć, a z drugiej zaś, chcąc lepiej zrozumieć potrzeby klienta. Dlatego agencja najpierw ustala kolorystykę, barwy i typografię firmową, a później tworzy księgę znaku identyfikacji. Dopiero po tym przechodzi do kreowania kolejnych elementów identyfikacji marki. Kiedy to ma już za sobą, zabiera się za projektowanie materiałów reklamowych, gadżetów jak długopisy, notesy, teczki itd. Agencja dba również o to, aby tworzona identyfikacja wizualna firmy przekładała się na inne materiały – żeby klient miała swoją poprawnie działającą stronę internetową oraz materiały, dzięki którym będzie mógł się skutecznie reklamować. I tak każdy kolejny produkt, który powstaje z myślą o danej firmie, musi współgrać z pozostałymi produktami, a łącznie tworzyć spójny i zarazem estetyczny zestaw identyfikacji.

O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją identyfikacji wizualnej swojej firmy zapewne masz szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli zabraknie odpowiedzi, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Co to jest identyfikacja wizualna firmy?

Identyfikacja wizualna, skrót CI - ang. corporate identity, to nic innego jak wykreowanie wizerunku własnej firmy w systemie gospodarczym polskim czy międzynarodowym. Każdy z nich cechuje się innymi wymaganiami oraz nowymi trendami. System wizualizacji kreuje postrzeganie Państwa firmy przez potencjalnych odbiorców indywidualnych czy biznesowych.

Jak jest cena za stworzenie identyfikacji wizualnej dla firmy?

Cena za identyfikację wizualną dla firmy jest określana indywidualnie. System identyfikacji jest opracowywany każdy z osobna i wkładamy w to wiele pracy. Planuje się ją raz na kilka, a nawet kilkanaście lat, więc warto skorzystać z usług profesjonalistów. Wypełnij zgłoszenie ze swoimi oczekiwaniami, profilem firmy a postaramy się jak najszybciej wycenić identyfikację wizualną dla Twojej firmy.
Ilu projektantów pracuje nad identyfikacją firmy?
Identyfikacja wizualna dla firmy z punktu widzenia marketingowe jest bardzo ważna. Kilku grafików pracuje nad projektem, zwiększając kreatywność i wybierając najlepsze rozwiązania - z kilku odmiennych koncepcji wybieramy to, co spójne i najlepsze. Przygotowany projekt identyfikacji Państwa firmy będzie przemyślany i dopracowany. Jednolita identyfikacja wizualna, znacząco wpływa na rozpoznawalność Państwa firmy na rynku.
Czy kupując identyfikację wizualną otrzymuje prawa autorskie?
Oczywiście, że tak! Składając u nas zamówienie na identyfikację wizualną otrzymujecie skończone “dzieło”, które później możecie zmieniać. Wszelka jego eksploatacja zależna jest od Waszych potrzeb i oczekiwań. Zapisy odnośnie zmian w projektach i przekazaniu praw autorskich są zawarte w odpowiedniej umowie. Nie wpływa na to, co się dzieje z naszym projektem po zakończonej współpracy.

Co wchodzi w skład identyfikacji wizualnej firmy?

Wszystko zależne jest od wielkości firmy i możliwości finansowych. Małe firmy, które chcą zminimalizować koszty, decydują się na wykonanie samej księgi logo. Duże firmy przy identyfikacji wizualnej firmy oczekują pełnej obsługi: opis logo, wygląd materiałów reklamowych (ulotki, foldery, banery, wizytówki, szyldy), kolorystykę oraz typografię elementów. Nasi specjaliści przygotują projekt względem oczekiwań klienta.
Ile propozycji graficznych otrzymam zlecając identyfikacje wizualną mojej firmy?
W standardzie wykonujemy dwa projekty identyfikacji wizualnej firmy. Staramy się by były one jak najbardziej odpowiednie klienta oczekiwaniom, wychodząc z różnych koncepcji. Staramy się każdą z linii przedstawić na kilka różnych sposób przez odmienne układy graficzne czy dobór odpowiedniej kolorystyki. Od blisko 25 lat naszej działalności spełniamy wszelkie oczekiwania klientów.

Ile czasu potrzeba na przygotowanie identyfikacji firmy?

Czas pracy, jaki poświęcamy na przygotowanie identyfikacji firmy zależny jest od skomplikowania oraz ilości elementów do stworzenia. Po 7-10 dni roboczych otrzymasz od nas wstępny projekt, na którym dokonujemy dalszych prac. Przy średnio rozbudowanej identyfikacji wizualnej potrzeby kilku tygodni na pracę. Nasze propozycje są nowoczesne, kreatywne i dostosowane do potrzeb i oczekiwań klienta.
Od czego zacząć tworzenie profesjonalnego wizerunku firmy?
Określamy na nim jego oczekiwania względem zamówienia, preferencje, kolorystykę oraz kształt logo, analizujemy profil działalności firmy. Ważnym jest by doprecyzować nazwę firmy (pełną bądź sam skrót) i hasło reklamowe. Po zaznajomieniu się ze wszystkimi informacjami, możemy przystąpić do działania.

Profesjonalna identyfikacja wizualna potrzebna każdej firmie

Aktualnie takie usługi jak identyfikacja wizualna cieszą się coraz większym zainteresowaniem firm niezależnie od branży, w jakiej działają. Ma ona znaczący wpływ na popularność firmy na rynku oraz sprzedaż jej usług i produktów. Tylko profesjonalnie zaprojektowana linia wizualna może przyczynić się do zwiększenia liczby klientów. Warto wobec tego skorzystać z pomocy specjalistów i zlecić tworzenie identyfikacji wizualnej komuś, kto faktycznie się na tym zna – sprawdzony projektant. Dziś tego rodzaju usługi wcale nie są tak kosztowne, jak miało to miejsce jeszcze do niedawna, ceny są coraz niższe. Bez dobrej identyfikacji trudno jest o rozpoznawalność na rynku. Niemożliwe jest również wybicie się ponad konkurencję.

strzałka

Kreacja identyfikacji wizualnej firmy gwarancją sukcesu

Wielu przedsiębiorców poważnie zastanawia się nad tym, co zrobić, aby spośród wielu produktów oferowanych na rynku, klienci wybierali właśnie ich. Z jednej strony wydaje się to niemożliwe, z drugiej zaś okazuje się, że cel ten jest bardzo bliski. Pomocna będzie tu właśnie oryginalna identyfikacja wizualna stworzona specjalnie dla konkretnej firmy. Dzięki niej można odnieść sukces i zdobyć nowych klientów, a już na pewno zatrzymać przy sobie obecnych. Firma dzięki odpowiednio opracowanej identyfikacji zyskuje nie tylko popularność, ale też jest postrzegana, jako profesjonalna, rozwojowa, nowoczesna. Nie można wobec tego przeoczyć tak ważnej sprawy, jaką jest identyfikacja firmy lub też marki. Dobra strona firmowa internetowa, wizytówki reklamowe, ulotki wizerunkowe, profesjonalnie wykonany papier firmowy i inne gadżety promocyjne, to gwarancja poprawy wizerunku. Dziś decyduje się na to wszystko wiele firm. Wystarczy wobec tego tylko w odpowiedni sposób dotrzeć do potencjalnych klientów, aby wzbudzić w nich zaufanie i zmotywować do skorzystania z niedrogich usług czy zakupu produktów w rozsądnej cenie. Niestety wciąż jeszcze niektórzy przedsiębiorcy, szczególnie ci początkujący, nie wiedzą, co jest tak bardzo ważne w promocji firmy i jakie działania wizualne należy poczynić, aby jak najszybciej odnieść sukces.

strzałka

Identyfikacja firmowa w dobrej cenie na zamówienie

Chcąc wykonać elementy, z jakimi będzie kojarzona firma, nie trzeba wcale trudzić się tym samodzielnie. Najlepiej zadanie to zlecić specjalistom. Aktualnie tworzenie identyfikacji wizualnej marki jest usługą bardzo popularną. Profesjonalni projektanci zajmujący się tym projektem zapewniają fachowe podejście i doradztwo wizerunkowe dla marki. W pierwszej kolejności trzeba przedstawić swoje oczekiwania, zaprezentować nie tylko działalność firmy, ale i to, w jakim świetle jest postrzegana przez otoczenie, jakimi materiałami wizerunkowymi jest aktualnie promowana. Warto wiedzieć, że cena takich usług wcale nie jest wysoka. Decydując się na kompletną wizualizację, można sporo zaoszczędzić, zamawiamy w niższej cenie i zarazem wiele zyskać dla swojej firmy. Profesjonalna kreacja identyfikacji firmy poprzez graficzne wizualizacje zwiększa jej popularność i zarazem sprawia, że staje się bardziej widoczna dla potencjalnych klientów. Co więcej, nie trzeba długo czekać na efekty, a tym bardziej na zakończenie prac nad wspomnianą identyfikacją firmy. Twórcza kreacja, projektowanie, a następnie tworzenie odbywa się sprawnie i profesjonalnie, a osiągnięty cel jest zwykle w stu procentach satysfakcjonujący. Korzystając z usług sprawdzonych projektantów, nie ma najmniejszych szans na niezadowolenie.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42