Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlobramkapilkapilkalewyprawyprawyprawyprawyprawy
Faq

Najczęstsze pytania - identyfikacja wizualna

Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące identyfikacji wizualnej



W jaki sposób można budować wizerunek firmy w internecie?

Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej firmy w przestrzeni internetowej to przedłużenie, dopełnienie i rozwinięcie wypracowanej już tożsamości.

Ponieważ nie każda identyfikacja wizualna nadaje się od razu do prezentacji on-line, zdarza się, że trzeba wprowadzić przeróbki wizerunku, aby w pełni wykorzystać możliwości technologiczne przekazu multimedialnego. Jednocześnie wizerunek firmy on-line musi też oddziaływać jako nierozerwalna część identyfikacji wizualnej, albowiem nie da się wyodrębnić z tożsamości firmy jej nazwy, a jej logotypu (kolorystyka, typografia itp.) odizolować od strategii firmy. Kolorystyka i ikonografia powinny być utrzymane w tej samej standardowej formie, precyzyjnie zdefiniowanej w księdze identyfikacji wizualnej.

Budując wizerunek firmy on-line warto wykorzystać możliwość kreowania serwisów dodatkowych, np. reklamujących tylko konkretny produkt bądź linię produktów. Taka kampania internetowa nie pociąga za sobą dużych kosztów, a ma wielką szansę trafić bezpośrednio do konkretnego klienta. Na potrzeby takiej kampanii należy wypracować cały system identyfikacji wizualnej danego produktu czy grupy produktów lub usług itp., czyli stworzyć tzw. marki podległe.

powrót do listy pytań WHITEart
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart