Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
szybki kontakt
tlobramkapilkapilkalewyprawyprawyprawyprawyprawy
Faq

Najczęstsze pytania - identyfikacja wizualna

Poniżej lista odpowiedzi na pytania dotyczące identyfikacji wizualnej



Księga CI

corporate identity - z ang. całościowa identyfikacja firmowa
corporate image - z ang. wizerunek firmy

Księga CI – księga identyfikacji wizualnej – to zbiór zasad identyfikacji wizualnej. Księga Corporate Identity (księga CI) zawiera wzorce i ustalenia dotyczące logotypu jak i pozostałych elementów identyfikujących firmę. Zasady identyfikacji wizualnej opisują bardzo szczegółowo budowę znaku, wymiary, kolorystykę, różne wersje i odmiany. Ponadto w księdze CI znajdują się zasady prawidłowego zastosowania logotypu w rożnych miejscach i z wykorzystaniem różnych technologii. Dla pełnego opisu zamieszcza się także błędne, czyli niedopuszczalne formy zastosowania znaku firmowego i innych elementów. Księga identyfikacji wizualnej (księga CI) występować może w formie tradycyjnej jak i elektronicznej.

Zaprojektowanie systemu identyfikacji wizualnej i stworzenie przejrzystej księgi CI może potrwać kilka miesięcy i wiąże się z kosztami. Jednak to opłacalna inwestycja. Ważne jest, żeby tak ważne zadanie powierzyć doświadczonym specjalistom, posiadającym odpowiednie kwalifikacje, a następnie pilnować konsekwentnego stosowania zasad opisanych w księdze identyfikacji wizualnej. Zapisy w księdze CI powinny być konsekwentnie stosowane wszędzie - od wizytówek, przez reklamy prasowe, strony internetowe do wyglądu samochodów służbowych i recepcji w biurze.Nowoczesna firma musi w obecnych czasach zainwestować w swoją tożsamość wizualną i zadbać o wdrożenie systemu identyfikacji opracowanego w księdze CI. Niesie to za sobą wymierne korzyści. Jakość plastyczna w połączeniu z czytelnością znaku (logo firmy) budującego tożsamość firmy wpływają na postrzeganie przez klientów marki jako godnej zaufania. System identyfikacji wizualnej będąc zestawem reguł oraz konsekwentnie zaprojektowanych wzorców, pozwala budować pozytywne wyobrażenia o przedsiębiorstwie czy produkcie oraz utrwalać pożądane opinie wśród pracowników, partnerów i klientów, tworząc konsekwentnie tożsamość wizualną firmy.

powrót do listy pytań WHITEart
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart