Co wyróżnia nasze projekty graficzne?
Tylko naprawdę przemyślany projekt graficzny
ma szansę zostać zauważonym.Na to, by oko klienta zatrzymało się na tworzonych przez nas materiałach reklamowych. Na sukces procesu projektowania (projekt graficzny)pracuje młody, kreatywny zespół ludzi z pasją, solidnym wykształceniem artystycznym oraz wielo letnim doświadczeniem w branży projektowej. Podczas projektowania staramy się ogarnąć wiele kwestii - przede wszystkim liczą się oczekiwania klienta, a nowoczesna kreacja graficzna jest zawsze odpowiedzią na nie.
Potrzebujesz projektu graficznego?
Możemy zaprojektować wizerunek firmy i ...wiele więcejCO MOŻEMY ZAPROJEKTOWAĆ?
- Materiały drukowane
- Identyfikacja wizualna
- Strony www
- Prezentacje multimedialne
Nasze projekty wyróżnia:
1INDWIDUALNE PODEJŚCIE PROJEKTOWE
Każdy projekt graficzny to nowe wyzwanie, patrzymy na niego „oczami” Klienta, poprzez jego oczekiwania, potrzeby. Staramy się realizować niepowtarzalne koncepcje graficzne, które swoją indywidualnością przyciągają uwagę i skutecznie oddziałują na końcowego Klienta.
2NAWIĄZANIE DO IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ KLIENTA
Tworząc projekt graficzny uwzględniamy wiele elementów, przede wszystkim zabiegamy, by projekt graficzny był spójny z całościową identyfikacją wizualną firmy. Zajmując się profesjonalnym tworzeniem wizerunku firm wiemy jak ważną sprawą jest, aby każdy powstający materiał reklamowy był kontynuacją wcześniej zaprojektowanej i przemyślanej linii projektowej.
3 NIEKONWENCJONALNE ROZWIĄZANIA GRAFICZNE
Staramy się dostarczać oryginalne rozwiązania (projekt graficzny), gdyż tylko takie potrafią intrygować ludzi i zwracać uwagę swoją niepowtarzalnością. Świeże podejście do procesu projektowania graficznego, spojrzenie na temat z „innej” strony, poszukiwanie innego sposobu przedstawienia tematu – w taki sposób tworzymy niekonwencjonalne projekty graficzne.
4 CZYTELNY I PRZEJRZYSTY UKŁAD GRAFICZNY
Pozytywny odbiór materiału reklamowego wpływa na jego sukces. Czytelność i przejrzystość projektu graficznego, właściwe podanie treści, są w tym przypadku decydujące. Tworząc projekt graficzny dbamy o właściwy dobór form graficznych. To właśnie takie „drobiazgi” jak krój czcionki, jej wielkość, sposób potraktowania przestrzeni, dobór kolorystyki, zdjęć... mogą sprawić, że potencjalni klienci będą chętniej korzystać z materiału reklamowego.
5PRZEMYŚLANA KONCEPCJA STRUKTURY I ZAWARTOŚCI
Doskonale wiemy, że każdy tworzony materiał reklamowy powinien, poza wysokimi walorami estetycznymi charakteryzować się gruntownie przemyślaną strukturą zawartości. Podział na logiczne części ułatwia późniejsze korzystanie z materiału reklamowego – znacznie łatwiej jest wyszukać konkretną treść.