Kreacja
wizerunku
marki

Portfoliozobacz nasze
realizacje
Wycenasprawdź
cenę pracy
Porozmawiajmy
o Twojej marce...
zapytaj o wycenę 56 674 24 42 Copyright © Studio Whiteart ul. Jarzębinowa 3, 87-123 Torun, Bydgoszcz, Włocławek tel.56 674 24 42 www.whiteart.pl
opakowania reklamowe dla firm
tlo bramka lewy krawat cień banan pędzel
Opakowania
reklamowe

Projektowanie serii opakowań

Produkty można podzielić na pojedyncze i występujące w zestawach. W projektowaniu serii opakowań najistotniejsze jest wyważenie podobieństwa między opakowaniami i różnic między nimi.

Seria musi być
  rozpoznawalna jako całość



Chodzi nie tyle o wybranie przez konsumenta danego produktu, ile o zbudowanie w jego umyśle świadomości istnienia marki, mówiąc krótko - o jej rozpoznawalność. Właścicielowi marki zależy na tym, aby była ona konkurencyjna w danym sektorze, a jednocześnie, by była obecna na rynku jako grupa produktów.

Nasze realizacje
Opakowanie dla firmy
Projekt opakowań
Opakowania firmowe, projekt
Profesjonalne opakowania firmowe
Projekty opakowań reklamowych
Opakowania, projekt i realizacja
Opakowanie firmowe produktu
Opakowanie dla firmy
opakowania reklamowe, opakowanie reklamowe

Potrzebujesz projekt etykiety?

Możemy zaprojektować etykietę, opakowanie i ...wiele więcej.napisz do nas

Do wyróżnienia opakowania na rynku
może służyć wiele środków:

  • kolor
  • efekt (styl) fotograficzny
  • rodzaj rysunku
  • struktura opakowania
  • kształt opakowania
  • charakterystyczny element graficzny itp.

To wyobraźnia projektanta wyznacza granice w projektowaniu opakowania reklamowego. Jednak projektant zawsze musi pamiętać, do jakiej grupy klientów ma trafić, w jakiej branży opakowanie ma się sprzedać...



Marka poprzez OBECNOŚĆ na rynku
komunikuje swój autorytet i fachowość
Seria opakowań, pudełka Ramzes

Seria opakowań tworzy
wizerunek marki

To cała seria - nie pojedyncze opakowanie, ale cała seria opakowań skumulowanych razem - ma wyróżniać markę wśród konkurencji. Czasem kreacja serii opakowań opiera się tylko na jednym kolorze, czasem na charakterystycznym elemencie graficznym … Możliwości są tak naprawdę nieograniczone.

Marka egzystuje w określonym środowisku
konkurencyjnym
, w pewnych ramach wypracowanych
i określonych charakterem danej branży.

Projektując serię opakowań musimy pamiętać
o tym, by wyróżnić markę
i jej wartości
na tle zastanej konkurencji.



Łamiąc zasady przyjęte dla danej branży mamy szansę zwrócić uwagę na markę, jednak należy być w tym bardzo ostrożnym. Złamanie zbyt wielu takich zasad spowoduje, że marka zostanie przeoczona, gdyż nie będzie identyfikowana z grupą.
Przykładowe projekty naszych realizacji opakowania i etykiet produktu...

OPAKOWANIE produktu

projekt opakowań
projekt opakowań
projekt opakowań
projekt opakowań
projekt opakowań
projekt opakowań
projekt opakowań
projekt opakowań
projekt opakowań
projekt opakowań
projekt opakowań
projekt opakowań
Więcej projektów
opakowań?
Szukasz profesjonalistów?
Rozpocznij z nami współpracę
CAPTCHA ImageReload
POPRAW błędne pola - zaznaczone na niebiesko
W czym możemy pomóc?
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42