Conti

Branża — Przemysł, produkcja

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Firma Conti Pack to jeden z wiodących na polskim rynku opakowań jdnorazowych importer opakowań biodegradowalnych.

WYZWANIE

Marka Conti Pack powstała w odpowiedzi na zwiększające się zapotrzebowanie na produkty ekologiczne i rosnącą świadomość społeczeństwa dążącą do zastępowania tworzyw sztucznych materiałami biodegradowalnymi. Naszym zadaniem było sworzenie brandu, który miał na celu podkreślić proekologiczne produkty firmy.

REALIZACJA

Prace na wizerunkiem firmy Conti Pack rozpoczęliśmy od analizy branży i konkurencji, aby w kolejnym etapie przystąpić do prac projektowych nad znakiem firmowym i logo. Zaproponowaliśmy klientowi dość nowoczesne i zarazem proste w budowie logo z ciekawą kolorystyką – błękit w połączeniu ze stonowaną szarością. Sprawna akceptacja logo dała nam możliwość przejścia do kolejnejgo etapu, czyli projetów materiałów biurowych i to co dla klienta było najistotniejsze - zaprojektowania spójnej linii plastycznej dla zestawu etykiet i serii opakowań. Pragnęliśmy nadać marce charakterystyczną i unikalną tożsamość wizualną na rynku, aby na stałe zaistania w świadomości klientów. Projekt opakowań został utrzymany w firmowej kolorystyce oraz spójnej szacie graficznej.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek firmy
  • materiały biurowe
  • identyfikacja wizualna
  • grafiki reklamowe
  • etykiety produktów
  • opakowania
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Skuteczne opakowanie i etykieta reklamowa to podstawa

Opracowaliśmy opakowanie dla firmy z myślą o działaniach marketingowych i budowaniu świadomości działalności. Tworząc markę należy pod uwagę wziąć każdy element jaki pokazujemy klientowi. Posiadanie spersonalizowanych do zakresu działalności opakowań, to klucz do opracowania miłej dla oka identyfikacji wizualnej. Taki zabieg wspomaga rozważnie budować rozpoznawalną markę wybijającą się w branży. Nasz klient działa na wielce konkurencyjnym rynku, wobec tego musieliśmy zastosować graficzne i reklamowe rozwiązania na wyróżnienie jego firmy z tłumu.

strzałka

Przemyślany proces kreowania etykiet i opakowań

Proces opracowania opakowania był nie lada wyzwaniem. Musieliśmy zadbać o to, aby kompozycja graficzna zawierała wszystko, co może wywrzeć wpływ na późniejszy wybór produktu przez odbiorcę. Nasi graficy zadbali o dobór barw i fontów firmowych oraz grafiki, tak aby jak najpoprawniej wkomponować nasz towar w szatę wizualną marki. Liczy się dla nas zgodność z tym, co komunikuje nasz klient i jakie są jego oczekiwania. Opracowywanie etykiety, jaka będzie zdobić sprzedawane produkty, to nie tylko skupianie się na stylistyce, lecz również na funkcjonalności i jedności w przekazie. W tym celu użyliśmy też archiwalnych zdjęć firmy i "wyciągnęliśmy" z niej aspekty uwidoczniające jej charakter.

strzałka

Dobra jakość i niepowtarzalny pomysł graficzny opakowania dla produktu

Aspekt jakości stanowczo wyróżnia nas wśród konkurencji. Zadbaliśmy o każdy szczegół, by zapewnić naszym odbiorcom sto procent zadowolenia i produkt finalny na znacznym poziomie. Uwzględniamy najnowsze trendy ze świata graficznego oraz marketingowego. Połączenie obu aspektów pozwala nam osiągać wysoce zadowalające naszych kontrahentów rezultaty.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42