Uzin

Branża — Przemysł

Praca — Kalendarze trójdzielne

WYZWANIE

Naszym misją było opracowanie wizerunku spółki, począwszy od zaprojektowania znaku firmowego, aby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury promocyjne, ulotki a5, segregatory, pomysły graficzne reklamowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, pomysłowego, a jednocześnie nader fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla firmy polegała w kluczowej mierze na zaprojektowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie dobrze funkcjonować pod przeróżne kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zainicjowaliśmy od ogromnie istotnego składnika identyfikacji przedsiębiorstwa czyli logotypu. Symbol przedsiębiorstwa, jaki został stworzony to prosty i nowoczesny znak oraz należycie dobrana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo firmy uwypukla profesjonalizm działalności przedsiębiorstwa i dynamikę działania. Logo firmy miało być proste i wyraziste, ale też wyrażać cechy dynamiki stosownej dla spółki. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez zastosowanie dobrej struktury. W czasie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób uwydatnić silną i wyraźną kondycję marki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach których zostały stworzone kalendarze firmowe ścienne, notatniki oraz pozostałe gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna utwierdziła sytuację przedsiębiorstwa w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • grafika na samochody
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Kalendarze trójdzielne cena a sposób wykończenia

Ci, którzy już mieli okazję zamawiać kalendarze trójdzielne 2021 wiedzą, że istnieje możliwość wykonania ich oraz wykończenia na różne sposoby i oczywiście w różnej cenie. Im więcej dodatków posiada firmowy kalendarz, a także im lepszej jakości materiały służą do wykonania tego gadżetu, tym cena produktu jest wyższa. Zdawać by się mogło, że pod hasłem kalendarze trójdzielne cena można znaleźć w internecie szczegółową wycenę tych biurowych artykułów dla firmy. Okazuje się jednak, że cennik jest kwestią mocno indywidualną. O kosztach zamówienia producenci rozmawiają najczęściej dopiero, kiedy poznają szczegóły tego zlecenia.

strzałka

Kalendarz trójdzielny – co wpływa na cenę?

Na cenę kalendarza wpływ ma wiele czynników. Jednym z nich jest sposób wykonania i wykończenia. Cena zależy od tego, czy kalendarz trójdzielny jest całkiem prosty, czy może posiada liczne dodatki. Do wyceny brana jest pod uwagę jakość stosowanych materiałów. W kalendarzach ekonomicznych, czyli tanich modelach, stosuje się materiały niższej jakości. W produktach klasy premium stawia się na jakość pod każdym względem i wówczas ceny produktu końcowego są zdecydowanie wyższe. Niewątpliwie na cenę kalendarzy reklamowych wpływ ma ich ilość, czyli wielkość zamówienia. Jeżeli jest ono większe, cena spada. Przy mniejszych zamówieniach cena kształtuje się na wyższym poziomie. Jeśli przed wykonaniem kalendarzy ma być przeprowadzona sesja zdjęciowa w celu pozyskania zdjęć do zastosowania w tym biurowym gadżecie, cena także ulegnie zwiększeniu. Jeżeli komuś zależy na atrakcyjniejszej niskiej cenie, powinien skonsultować zamówienie z wykonawcą. Zapewne podpowie, jak można je zmodyfikować, jakie opcje wybrać i z czego zrezygnować, aby cena była w miarę przystępna. Nic więc dziwnego, że niektórzy za kalendarze reklamowe płacą mniej, a inni więcej. Każdy oczekuje czegoś innego, ma inne potrzeby.

strzałka

Tanie kalendarze trójdzielne 2021 kontra droższe modele

Kiedy wiadomo już, że te tańsze kalendarze ścienne to terminarze proste i pozbawione wielu ciekawych dodatków, a droższe to organizery lepszej jakości, wzbogacone rozmaitymi elementami wykończeniowymi, w myślach wielu kupujących pojawia się pytanie – które wybrać. Tak naprawdę wybór to sprawa mocno indywidualna, ale chcąc doradzić, należy podkreślić, że ceną w tym przypadku nie należałoby się kierować. Ważniejsza jest jakość i wygląd. Gadżet promocyjny ten pełni rolę reklamy. W tym celu kupują go firmy z różnej branży. Jeżeli więc kalendarze firmowe mają służyć, jako skuteczna reklama, nie pozostaje nic innego, jak tylko zdecydować się na droższą opcję. Te będą wykonane z wysokiej jakości materiałów i wzbogacone licznymi dodatkami. Tak więc w efekcie powstaną kalendarze dla firmy, które przyciągną uwagę i wzbudzą zainteresowanie. Wysokiej jakości, a co za tym idzie, trwałe kalendarze trójdzielne na rok 2021 będą sprawiały wrażenie drogich i profesjonalnych, a nie tanich, ekonomicznych modeli. Zapewne chętnie będą wieszane w gabinetach i biurach. W ten sposób widoczna na nich reklama będzie docierała do szerszego grona odbiorców, a więc potencjalnych klientów. I taka jest właśnie istota tych nowoczesnych gadżetów.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42