Branża — Transport, spedycja
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Koleje Mazowieckie to wiodąca w kraju spółka pasażerskich przewozów kolejowych. Firma prowadzi pasażerski transport kolejowy o wysokim standardzie w aglomeracji warszawskiej oraz na pozostałym obszarze województwa mazowieckiego, jako elementu zintegrowanego transportu publicznego.
Zlecenie dotyczyło zaprojektowania serii ulotek i plakatów reklamujących różne usługi oferowane przez naszego klienta. Łączyć je miała spójna linia graficzna, różnicować – przekaz, gdyż każdy z materiałów miał być dedykowany pod innego klienta. Naszym zadaniem było opracowanie systemu wizualnego, który kreowałby spójną identyfikację wizualną firmy, umożliwiałby rozbudowę listy usług i produktów.
Przystępując do pracy staraliśmy się sprawić, aby materiały reklamowe wyróżniały się prawdziwie jakościowym wizerunkiem. Ważne było, aby klient mógł z łatwością rozróżnić poszczególne oferty. Aby to osiągnąć zastosowaliśmy kod kolorystyczny dedykowany dla danej grupy – klient biznesowy, klienci młodzi do 30 lat, strefy czasowe i zakresy dotyczące miejsca. Natomiast kompozycja, rama graficzna została ujednolicona, po to, aby zachować spójność wszystkich materiałów. Zaprojektowaliśmy ciekawy układ graficzny oparty na wyrazistych wektorowych kształtach budujących formę. Dla czytelnego przekazu użyliśmy fotografii i montaży fotograficznych komunikujących właściwe treści. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność oferty naszego klienta na tle konkurencji. Nasze działania przyczyniły się do wzmocnienia pozytywnego wizerunku firmy.
- spójny wizerunek materiałów promocyjnych
- zestaw 20 ulotek reklamowych
- zestaw 4 plakatów promujących usługi dla określonych grup klientów