Wizerunek inwestycji deweloperskiej

Nasze projekty są skutecznym wsparciem sprzedaży nieruchomości. Na potrzeby promocji inwestycji deweloperskich tworzymy kompleksowy

wizerunek i identyfikację wizualną nieruchomości budowlanej.

 

Szczegółowa analiza założeń marketingowych inwestycji budowlanej, poznanie grupy docelowej potencjalnych klientów, powoduje że nasze prace projektowe są skuteczne. Mając szerszy zakres informacji o nieruchomości przystępujemy do opracowania materiałów promocyjnych dla tej inwestycji deweloperskiej tj. wizerunek, stronę internetową, foldery reklamowe, banery, ulotki i inne materiały niezbędne do promocji i reklamy nieruchomości.

 

Poniżej prezentujemy wybrane nasze prace z branży deweloperskiej…

 

Balaton ApartamentyKompleksowy wizerunek eleganckiej nieruchomości od dewelopera, apartamenty klasy premium
Zakres prac
Elegancka identyfikacja wizualna nowej inwestycji deweloperskiej, projekt logo nieruchomości, kreacja znaku graficznego, reklama dla dewelopera i wsparcie marketingowe, kilkunastostronicowy folder wizerunkowy eleganckich mieszkań, ulotka prezentująca apartamenty, grafiki do strony www, billboard promocyjny, materiały reklamowe
Osiedle Stara CegielniaReklama nieruchomości, pakiet materiałów promocyjnych dla osiedla mieszkaniowego, które tworzy zabudowa kilku budynków
Zakres prac
Wizerunek nowej inwestycji prężnie działającego dewelopera, oryginalne logo osiedla bloków mieszkalnych, kreacja plastyczna symbolu, broszura reklamowa mieszkań, gadżety i materiały promocyjne, teczka osiedla i ulotka, wsparcie graficzne przy działaniach marketingowych dewelopera, grafika na auto
Villa Polanka

Reklama i identyfikacja wizualna ekskluzywnej inwestycji budowlanej

, budynek mieszkalny usytuowany nad wodą
Zakres prac
Reklama dla dewelopera poprzez promocje i marketing inwestycji, nowa identyfikacja wizualna i projekt logo nieruchomości o niskiej zabudowie, nowoczesna strona internetowa nieruchomości, katalog reklamowy prezentujący apartamenty i mieszkania, grafiki do strony www, duży bilbord reklamowy dla tej inwestycje
CentropolisMateriały reklamowe dla inwestycji, reklama nieruchomości deweloperskiej zlokalizowanej w centrum miasta
Zakres prac
Wizerunek inwestycji mieszkaniowej, strona www dla nowej inwestycji dewelopera, logo nieruchomości, ulotka obiektu usytuowanego w centrum miasta, interesująca prezentacja graficzna mieszkań, katalog reklamowy spójny wizualnie z charakterem obiektu mieszkalnego
Panorama

Promocja i reklama inwestycji deweloperskiej

o panoramicznym kształcie
Zakres prac
Identyfikacja wizualna nieruchomości, reklama wspierająca sprzedaż i marketing mieszkań, projekt logo inwestycji, grafiki do strony www nieruchomości, katalog reklamowy dewelopera mieszkań, ulotki wizerunkowe dedykowane inwestycji, projekty wizualne billboardu o dużym formacie
Arkadia 3

Kompleksowa reklama i wizerunek nieruchomości

, nowoczesna zabudowa inwestycji mieszkaniowej
Zakres prac
Wizerunek inwestycji deweloperskiej, reklama dla dewelopera jako wsparcie dla marketingu, materiały reklamowe i marketingowe, mała składana ulotka promocyjna, logo nieruchomości i znak identyfikujący markę, banery i grafiki do strony internetowej, materiały prezentacyjne obiekt, projekt bilbordu wielkoformatowego, broszura i ciekawy katalog dla lokali mieszkaniowych
Miejska PrzystańIdentyfikacja wizualna nieruchomości deweloperskiej, wsparcie sprzedaży, reklama inwestycji
Zakres prac
Prezentacja wizualna zabudowy składającej się z kilku domów, oryginalne logo inwestycji, wizerunek nowej inwestycji prężnie działającego dewelopera, strona internetowa nieruchomości oraz grafiki do strony www, materiały reklamowe tj. katalog, folder promocyjny mieszkań, projekt podręcznej ulotki, kreatywna reklama dewelopera, która odpowiednio pozycjonuje obiekt mieszkalny
Atrium ParkObsługa marketingowa i kompletna reklama osiedla dewelopera, inwestycja wyróżnia się nowoczesną architekturą
Zakres prac
Nowoczesny wizerunek osiedla mieszkań o dobrym standardzie, logo nieruchomości, marketing inwestycji dewelopera, bilbordy o różnych rozmiarach, reklamowa broszura i nietuzinkowy folder wielostronicowy osiedla, reklama prasowa, pomysłowe grafiki reklamujące inwestycje na stronie www dewelopera
ML OfficeSpójny wizerunek inwestycji i wsparcie reklamowe dla marketingu nowoczesnego budynku biurowego
Zakres prac
Wizerunek inwestycji biurowca, logo obiektu o charakterze biznesowym, teczka reklamowa, rollup prezentacyjny obiekt biurowy, nowoczesna strona www inwestycji budowlanej, grafiki reklamowe tworzące stronę internetową, profesjonalna reklama i promocja nowoczesnej inwestycji z pomieszczeniami na wynajem dla firm
K7Nietypowa identyfikacja wizualna nieruchomości deweloperskiej, wsparcie reklamowe dla nowego budynku
Zakres prac
Wizerunek i identyfikacja inwestycji mieszkaniowej, wyraziste logo inwestycji deweloperskiej, grafiki do strony www pomagające w skutecznej sprzedaży mieszkań, kreatywna reklama i promocja, wielkoformatowe billboardy reklamujące obiekt, nieduże ulotki marketingowe, reklama prasowa nieruchomości
Kolorowy DomZestaw materiałów reklamowych, promocja i wizerunek dla nowej inwestycji budowlanej
Zakres prac
Komplet materiałów reklamowych i grafiki prezentacyjne obiekt do strony www, wizerunek wspierający sprzedaż lokali mieszkalnych, spójna z wizerunkiem strona www dla inwestycji dewelopera, projekty logo nieruchomości, oryginalna wizualnie ulotka reklamowa dla dewelopera, reklama inwestycji o ciekawej architekturze
Arkadia 2Ciekawa oprawa wizualna oraz materiały reklamowe dla nieruchomości o niskiej zabudowie mieszkalnej
Zakres prac
Oryginalny wizerunek nieruchomości deweloperskiej, nietypowa oprawa graficzna osiedla bloków mieszkań, ulotka, folder i katalog wizerunkowy inwestycji, teczka spajająca materiały promocyjne, projekt logo nieruchomości budowlanej, banery i bilbord wielkoformatowy, reklama ułatwiająca marketing inwestycje
Rezydencja Metropolis

Kompleksowy wizerunek i reklama inwestycji deweloperskiej

, promocja i reklama działań dewelopera
Zakres prac
Szlachetna identyfikacja wizualna inwestycji deweloperskiej, duży folder nieruchomości z intrygującymi uszlachetnieniami, nietypowa wizualnie strona www promująca dewelopera, tworzenie logo nieruchomości, projekt teczki na dokumenty sprzedażowe, kreacja reklamy do gazety, bilbord uliczny, banery do strony www
Lipova ParkReklama investycji mieszkaniowej, osiedle domów
Zakres prac
Prezentacja graficzna dla osiedla domów mieszkaniowych. Opracowaliśmy szatę wizualną, która miała przemawiać do młodych klientów. Nasza praca również miała za zadanie dobrze pokazywać nowoczesny wizerunek i potencjał nowej inwestycji budowlanej. Miała to być wizytówka dla prężnie działającego dewelopera Multi Dom, który swoje sukcesy odnosi w branży mieszkoniowej.
Park AgatSpójna szata graficzna dla dużej inwestycji osiedla eleganckich domów jednorodzinnych
Zakres prac
Grafiki do strony www i materiały reklamowe wspierające marketing inwestycji deweloperskiej, projekt teczki osiedla domów jednorodzinnych, promocja inwestycji, wsparcie dewelopera w sprzedaży mieszkań, strona internetowa inwestycji budowlanej
Villa ModernaKompleksowa promocja dużej inwestycji domów, reklama nieruchomości budowlanej o niskiej zabudowie
Zakres prac
Promocja i marketing nieruchomości, wizerunek dewelopera i prestiżowego osiedla w zabudowie szeregowej, szlachetne logo i symbol nowej marki deweloperskiej, strona www dla nietuzinkowej inwestycji dewelopera, projekty materiałów reklamowych tj. ulotki, teczki, banery, grafiki i ilustracje do strony www
EMCMateriały reklamowe i promocja sprzedażowa obiektu, prezentacja dla nieruchomości budowlanej
Zakres prac
Reklama i marketing obiektu biznesowego, wsparcie sprzedaży lokalu poprzez nowoczesną wizualnie prezentacje nieruchomości, interesująco zaprojektowane grafiki reklamujące inwestycje, szerokie i kompetentne zilustrowanie wartości obiektu
TB InvestNowoczesny wizerunek firmy budowlanej, materiały promujące szeroką działalność firmy
Zakres prac
Nowoczesne podejście do tworzenia wizerunku firmy budowlanej, komplet materiałów biurowych do komunikacji z klientami, duży katalog reklamowy ukazujący prestiżowe zrealizowane inwestycje, reklama do gazet branżowych, wykorzystana także do strony www, teczka ofertowa, kalendarze firmowe, grafiki wspierające działania marketingowe i handlowe firmy
Arkada InvestPakiet materiałów wizerunkowych i reklamowych, identyfikacja wizualna dewelopera mieszkań
Zakres prac
Spójny wizerunek dewelopera, grafiki i nowoczesna strona internetowa, projekt logo dewelopera, teczka na dokumenty, oznakowanie identyfikacyjne aut firmowych, materiały reklamowe wsparciem sprzedaży mieszkań tj. folder, broszura, ulotki, banery i grafiki do strony www, kalendarze, kompleksowa reklama dewelopera
NovisbudProsta w odbiorze identyfikacja wizualna firmy deweloperskiej oraz materiały reklamowe
Zakres prac
Nowoczesny wizerunek dewelopera lokali mieszkalnych, tworzenie logo dewelopera, strona www dla prężnie działającego dewelopera, projekt graficzny teczki, segregator, katalog, baner, ulotki, wsparcie marketingowe, grafiki reklamujące firmę deweloperską
Pres Development

Kompleksowy wizerunek, materiały marketingowe i promocyjne dla dewelopera

, reklama wspierająca sprzedaż
Zakres prac
Wizerunek dewelopera mającego w swoim portfolio wiele nieruchomości, projekt i realizacja strony www, akcydensy biurowe, logo dewelopera, grafiki reklamujące firmę deweloperską, folder wizerunkowy firmy, teczki, baner i billboard wielkoformatowy, wsparcie przy marketingu inwestycji mieszkaniowych
Archi-TecSpójny wizerunek firmowy budowlanej i deweloperskiej, promocja oraz wsparcie marketingu firmy
Zakres prac
Kompleksowe materiały reklamowe, wizerunek dewelopera i linia wizualna tworząca spójny przekaz marketinowy, nowy projekt logo firmy, duży folder wizerunkowy dokonań firmy, prezentacja zrealizowanych inwestycji budowlanych
Terra NieruchomościSpójny wizerunek firmowy budowlanej i deweloperskiej, promocja oraz wsparcie marketingu firmy
Zakres prac
Kompleksowe materiały reklamowe, wizerunek dewelopera i linia wizualna tworząca spójny przekaz marketinowy, nowy projekt logo firmy, duży folder wizerunkowy dokonań firmy, prezentacja zrealizowanych inwestycji budowlanych
Apartamenty Espresso

Oprawa graficzna i reklamowa nowej eleganckiej inwestycji deweloperskiej

Zakres prac
Oprawa wizualna dla nowej inwestycji mieszkaniowej, wizerunek nieruchomości deweloperskiej, niepowtarzalny projekt logo, materiały reklamowe
NovisaNowa szlachetna oprawa graficzna, reklama, marketing oraz wizerunek dewelopera
Zakres prac
Reklama dla dewelopera inwestycji mieszkaniowych, ciekawy wizerunek dewelopera wspierająca sprzedaż inwestycji, projekt logo, nietuzinkowa oprawa graficzna
Jesteś zainteresowany projektem?Pomożemy w wyborze najlepszego rozwiązaniaSkontaktuj się z nami
Szukasz profesjonalistów?
Rozpocznij z nami współpracę
CAPTCHA ImageReload
POPRAW błędne pola - zaznaczone na niebiesko
W czym możemy pomóc?

Jak zabrać się za marketing dla nieruchomości?

wizerunek inwestycji budowlanej

Skuteczny marketing nieruchomości a tworzenie wizerunku inwestycji deweloperskiej?

Każdy, nawet najmniejszy materiał promocyjny buduje wizerunek inwestycji dewelopera. Bardzo ważne jest to, aby tworząc folder, broszurę czy chociażby stronę internetową, zadbać o pewną spójność, uwzględnić konkretne założenia marketingowe. Tak naprawdę każdy kolejny materiał reklamowy jest niezwykle wartościowym nośnikiem promocji. Musi współgrać z pozostałymi materiałami i z wizerunkiem firmy. Zasady te dotyczą również działalności deweloperów. Wizerunek inwestycji deweloperskiej wydaje się, ma jeszcze większe znaczenie. To od niego zależy poziom sprzedaży nieruchomości i przede wszystkim rozpoznawalność dewelopera na rynku. Tak więc wizerunek dewelopera musi być dobrze przemyślany. Tak by przykuwał uwagę, budził zaufanie i dawał poczucie, że ma się do czynienia z profesjonalistą. Można więc śmiało stwierdzić, że reklama i marketing inwestycji deweloperskiej ma ogromnie duże znaczenie dla biznesu dewelopera i jest on ściśle powiązany z jego wizerunkiem.

komu zlecić wizerunek inwestycji budowlanej
Komu zlecić wizerunek inwestycji dewelopera - agencja czy grafik?

Prawda jest taka, że marketing dewelopera to trudne zadanie. Z pewnością żaden deweloper sam sobie z tym nie poradzi. Dlatego powinien skorzystać z pomocy fachowców. I tu pojawia się pytanie – komu to zlecić? Agencji reklamowej, czy może grafikowi? Niejednokrotnie udowodniono, że agencja ma jednak w tym zakresie znacznie większe doświadczenie. Dla niej identyfikacja wizualna inwestycji mieszkaniowej to coś, czym zajmuje się na co dzień. Taka agencja ma zwykle własne studio, własnych grafików i specjalistów od marketingu. To oni wspólnymi siłami pracują nad identyfikacją wizualną, nad marketingiem konkretnego podmiotu. Wybierając studio reklamowe, trzeba tylko zwrócić uwagę na jego portfolio, doświadczenie i zakres usług. Warto kierować się również opiniami innych klientów. Jeśli natomiast ktoś nie ma wygórowanych oczekiwań co do danego projektu, może skorzystać z usług grafika. Trzeba tylko liczyć się z tym, że nie będzie to już ten sam efekt.

profesjonalna identyfikacja wizualna dewelopera

Profesjonalny wizerunek dewelopera - od czego zacząć tworzenie?

Tak jak ważny jest marketing nieruchomości, tak równie ważny jest wizerunek dewelopera. Wszystko to ma ogromny wpływ na sprzedaż i popularność danego inwestora. Kiedy agencja zabiera się za tworzenie wizerunku danego podmiotu, zwykle zaczyna od omówienia szczegółów dotyczących tego zlecenia. Po otrzymaniu wypełnionego briefu specjalista przystępuje do stworzenia księgi znaku, a później do opracowywania materiałów biurowych. Aby reklama dewelopera była skuteczna i przynosiła efekty, agencja przeprowadza również szereg innych działań marketingowych, które do tego prowadzą. W swoich postępowaniach koncentruje się także na wykonaniu oznakowania zestawu gadżetów jak na przykład długopisy, ołówki czy notesy. Dzięki przewodniej linii wizualnej stworzonej dla marki dewelopera agencja może przystąpić do projektowania zestawu materiałów promocyjnych wykorzystywanych w marketingu inwestycji. Są to foldery, strona internetowa, notesy i inne gadżety, które budują wizerunek dewelopera i wspólnie tworzą estetyczną całość.

marketing inwestycji budowlanej

Czy marketing inwestycji dla dewelopera musi być drogi?

Profesjonalna reklama inwestycji budowlanej wiąże się z dużym wydatkiem. Niektórzy deweloperzy zastanawiają się, w jaki sposób go uniknąć i gdzie szukać wykonawców, którzy zrobiliby to znacznie taniej, w niższej cenie. Trzeba jednak mieć na uwadze to, że promocja i również reklama inwestycji deweloperskiej jest bardzo ważna. Musi być spójna z wizerunkiem dewelopera, musi być chwytliwa i profesjonalna. To od niej zależeć będzie sprzedaż nieruchomości. Dlatego nie ma co na tym oszczędzać. Kreacja wizerunku dewelopera i jego nieruchomości powinna być ciekawa i nieszablonowa. Cena działań marketingowych zależy od wielu czynników, a przede wszystkim od zakresu prac, jakie wykonawca musi zrealizować. Lepiej zainwestować w kompleksowe usługi i zlecić je profesjonalnej agencji z doświadczeniem, niż szukać oszczędności, które do niczego korzystnego nie doprowadzą. Oszczędne działania marketingowe prowadzą do marnych efektów, a nierzadko do konieczności naniesienia poprawek na istniejące już projekty graficzne.

spójny wizerunek inwestycji budowlanej

Reklama inwestycji i jej rola dla tworzenia spójnego wizerunku?

Wbrew temu, co może się wydawać, wizerunek inwestycji deweloperskiej ma ogromny wpływ na to, jak będzie postrzegany deweloper i cała jego działalność oraz oferta mieszkaniowa. Warto też mieć na uwadze to, że poprawnie, profesjonalnie opracowany, a co za tym idzie, dobrze rozpoznawalny przekaz reklamowy wybranej inwestycji zwiększa szansę na lepszą sprzedaż nieruchomości. Dlatego warto zadbać o wizerunek dewelopera, a także o samą reklamę wybranej inwestycji. Inwestycja w tego typu działania opłaca się i przynosi szereg korzyści. W tym przypadku zdecydowanie odpadają reklamy szablonowe, a tym bardziej tworzone w niskiej cenie. Należy pamiętać o tym, że marketing inwestycji deweloperskiej to nie odrębne działania skoncentrowane tylko na tej konkretnej inwestycji. Wizerunek nowej inwestycji musi być ściśle powiązany z wizerunkiem innych inwestycji i promocją całej działalności firmy budowlanej. Musi tu być zachowana spójność. Wówczas reklama dewelopera będzie przynosiła mu same korzyści.

odświerzenie wizerunku dewelopera
Kiedy zabrać się za odświeżenie wizerunku dewelopera?

Kompleskowa identyfikacja wizualna dewelopera podobnie jak wizerunek całej jego działalności to bardzo istotna sprawa. Nie dość, że trzeba zabrać się profesjonalnie za jego stworzenie, to bardzo istotne jest również, aby pamiętać o jego aktualizacjach. Chodzi konkretnie o odświeżanie wizerunku tego inwestora. Trzeba to zrobić tym bardziej, jeśli wyraźnie widać, że aktualne działania marketingowe tej firmy są przestarzałe i całkowicie niezgodne z obowiązującymi trendami. Deweloper musi podążać z duchem czasu. Musi być silną konkurencją dla innych podmiotów, a nie usuwać się w cień przy tym, kiedy inni cały czas się rozwijają i są dobrze zauważalni na rynku. W pełnym przekonaniu można stwierdzić, że identyfikacja wizualna dewelopera powinna się rozwijać w pozytywnym kierunku. Trzeba jednak zrobić to profesjonalnie, z wyczuciem, zgodnie z obowiązującymi zasadami projektowymi i trendami. Tak, by deweloperowi nie zaszkodzić, ale przeciwnie, pomóc w zdobyciu nowych klientów.

zdjęcia do inwestycji

Marketing, reklama nieruchomości – czy muszę mieć swoje zdjęcia?

Zarówno projekt reklamy inwestycji, jak i ogólnych działań marketingowych dla dewelopera, wiąże się ze stosowaniem różnorodnych zdjęć. Firmy zajmujące się sprzedażą mieszkań decydując się na usługi agencji marketingowej zastanawiają się, czy powinni przekazać wykonawcy własne fotografie. Okazuje się, że profesjonalna agencja ma własną bazę gotowych już wysokiej jakości zdjęć, które można wykorzystać przy tworzeniu dowolnego projektu graficznego. Dobrze opracowana identyfikacja wizualna dla dewelopera powinna być wzbogacona równie dobrze dobranymi zdjęciami. Istnieje również możliwość wykonania indywidualnej szaty graficznej. To jednak podnosi cenę kompleksowej identyfikacji. Ciekawą opcją może okazać się kolaż składający się z kilku ciekawych fotografii. Najważniejsze jest to, aby wykorzystać te zdjęcia z wyczuciem. To doprowadzi do uzyskania satysfakcjonującego efektu wizualnego. Na koniec warto podkreślić, że wizerunek nieruchomości deweloperskiej, w tym przypadku dla dewelopera, nie powinna być tworzona oszczędnie. Niska cena to nie najlepsze kryterium wyboru oferty.

cena wizerunku dewelopera
Ile może kosztować wizerunek dewelopera i marketing nieruchomości w studio?

Kompleksowy wizerunek dewelopera oraz marketing konkretnej nieruchomości mieszkaniowej to mówiąc wprost, całkiem spory wydatek. Im więcej prac jest do wykonania, tym wyższa jest cena końcowa współpracy ze studiem projektowym. Cena zależy też od stosowanych metod i w ogóle od oczekiwań klienta. Jest ona jednak najmniej istotna. Liczy się jakość i końcowy efekt. Żaden deweloper, podobnie jak każda inna szanująca się firma, nie może sobie pozwolić na to, by jego identyfikacja była niedopracowana, czy wykonana niepoprawnie. Wizerunek dewelopera i jego nieruchomości ma ogromne znaczenie dla jego biznesu. Od jego wizerunku będzie zależała w dużej mierze sprzedaż mieszkań. Tak więc takie prace to nie czas na oszczędności. Można oczywiście udać się z tym do grafika, który wykona projekty po niższej cenie. Jednak nie zawsze to się opłaca, nieraz trzeba dopłacić i cena staje się wyższa. Promując nowe osiedle mieszkaniowe, trzeba się wykosztować, a efektem tych działań będzie szybka sprzedaż nieruchomości. Warto w takim razie dobrze przemyśleć tę inwestycję i zgłosić się do odpowiedniej agencji marketingowej.

portfolio agencji reklamowej

Zlecając marketing inwestycji deweloperskiej sprawdź portfolio studia?

Podmiot, który sprzedaje mieszkania, a chodzi tu o dewelopera, planując kolejną inwestycję, musi zadbać o jej reklamę i skuteczna promocję. To pozwoli mu szybko sprzedać te nieruchomości. Jednak stanie się to, jeśli wszystko zostanie przeprowadzone profesjonalnie i zgodnie z najnowszymi trendami. Konkurencja jest duża, więc trzeba się czymś wyróżnić, przykuć uwagę potencjalnych klientów. Tak więc by uzyskać zamierzony efekt, trzeba zlecić marketing inwestycji deweloperskiej firmie, która dobrze się na tym zna. Mowa tu oczywiście o agencji reklamowej, zwanej też studiem projektowym. Przed dokonaniem wyboru wykonawcy, trzeba koniecznie zapoznać się z jego portfolio. To pozwoli ocenić jego umiejętności, doświadczenie. Każda inwestycja mieszkaniowa powinna być opatrzona profesjonalną kampanią promocyjną. Pracy przy tym jest dużo, więc najlepiej zlecić to fachowcom, dla których projekty graficzne i kompleksowe działania wizerunkowe są pracą skuteczną i dają dobre efekty.

marketing inwestycji budowlanej

Tworzenie wizerunku dewelopera a reklama czy marketing nieruchomości

Nie wszyscy są świadomi tego, że tworzenie wizerunku dewelopera jest niezwykle istotnym elementem realizacji kompleksowej strategii marketingu dewelopera. Profesjonalna firma powinna przykuwać uwagę swoim wizerunkiem, wzbudzać zainteresowanie i budzić wiarygodność. Należy również podkreślić, że wizerunek dewelopera zdecydowanie ułatwia agencji promocyjnej pracę nad kolejnymi materiałami marketingowymi dla kolejnej inwestycji. Zawsze materiały reklamowe czy inne projekty graficzne tworzone dla dewelopera powinny nawiązywać do obowiązującego wizerunku. Muszą z nim współgrać, tworzyć estetyczną i spójną całość. Tak więc wszystko to jest ze sobą ściśle powiązane. Jeśli wizerunek dewelopera nieruchomości nie będzie opracowany profesjonalnie, zgodnie z pewnymi zasadami i obowiązującymi normami, to kolejne, powstające w przyszłości materiały reklamowe też nie będą wyglądały tak, jak powinny, a to zdecydowanie obniży ich skuteczność.

O co zwykle pytają klienci?
Przed realizacją wizerunku nieruchomości czy logo inwestycji zwykle deweloper ma szereg pytań… Na kilka najważniejszych znajdziesz wyjaśnienie poniżej. Jeśli nie odnajdziesz odpowiedzi, to prosimy o kontakt z nami.

Reklama i marketing nieruchomości – od czego zacząć prace dla dewelopera?

Pierwszym krokiem w kierunku realizacji zamówienia na reklamę nieruchomości jest określenie oczekiwań zleceniodawcy (dewelopera) dotyczących preferencji, kolorystyki, a także logo dewelopera czy inwestycji. Ponadto przeprowadzamy dogłębną analizę założeń marketingowych. Pod uwagę bierzemy nazwę inwestycji oraz wszystko to, co w mniejszym bądź większym stopniu mogłoby wpłynąć na jakość reklamy i promocji marki. Dopiero w tym momencie zabieramy się za pracę nad realizacją tego planu mającą kluczowy wpływ na wizerunek nieruchomości. Do każdej z czynności przykładamy się z należytą starannością, co gwarantuje wyłącznie satysfakcjonujące efekty.

Czy wykonacie dla dewelopera projekt logo nieruchomości?

Na wstępie chcielibyśmy podkreślić, że projekt logo nieruchomości deweloperskiej jest zleceniem bardzo poważnym i niezwykle odpowiedzialnym. Słabej jakości reklamowe oznaczenie wywiera negatywny wpływ na wizerunek dewelopera, z czego doskonale zdajemy sobie sprawę. Dlatego do każdego projektu przykładamy się w stu procentach, zawsze dążąc do uzyskania profesjonalnego logo inwestycji nieruchomości pozytywnie oddziałującego na kreację marki i jej reklamy. Doskonale znamy trendy, mamy sprawdzone narzędzia i znamy skuteczne metody, dzięki którym możemy z powodzeniem realizować najśmielsze oczekiwania deweloperów.

Jaka jest cena za stworzenie zestawu materiałów promocyjnych – marketing i reklama dewelopera inwestycji?

Każdego klienta traktujemy indywidualnie i na podstawie specyfiki zamówienia dokonujemy wyceny. Tak więc dla dewelopera na pewno będziemy mieli specjalną ofertę. Założenia marketingowe nieruchomości planujemy gruntownie, uwzględniając przy tym szereg zmiennych promocyjnych nowej marki. Zapraszamy do prezentacji oczekiwań względem projektu reklamowego nieruchomości. My zajmiemy się resztą – poinformujemy ile kosztuje profesjonalny marketing nieruchomości. Możesz mieć jednak pewność, że decydując się na współpracę z naszą firmą, nie przepłacisz.
Czy tworząc logo nieruchomości, stronę www, zajmiecie się wizerunkiem inwestycji?
Strona internetowa nieruchomości oraz logo dewelopera to podstawowe elementy, które mają ogromny wpływ na wizerunek inwestycji deweloperskiej, a nawet całej marki. Czy korzystny? Wszystko zależy od efektów. Jako profesjonaliści w swej profesji doskonale wiemy, jak sprostać oczekiwaniom wymagających klientów. Określamy grupę docelową, a następnie posługując się sprawdzonymi narzędziami, tworzymy projekt wizerunku nieruchomości, dewelopera, który skutecznie wspiera sprzedaż mieszkań i budzi zainteresowanie u odbiorców. Od lat tworzymy projekty dla klientów z różnej branży, wśród nich mamy też wielu zadowolonych inwestorów działających na rynku nieruchomości.

Chciałbym wydać folder, ulotkę, reklamę inwestycji deweloperskiej, czy również wydrukujecie te materiały?

Deweloper, który zgłasza się do nas ma do czynienia z profesjonalistami. Oferujemy kompleksową obsługę w zakresie budowania wizerunku marki. Dlatego też stworzymy logotyp dewelopera, ulotkę, czy nawet profesjonalny folder wizerunkowy nieruchomości i wiele innych materiałów, a wszystko to zarówno w wersji elektronicznej i drukowanej. U nas otrzyma wysokiej jakości produkty reklamowe (reklama, folder, broszura, ulotka), które wzbudzą zainteresowanie i wpłyną na wizerunek inwestycji czy marki budowlanej. Wszystkie tego typu usługi świadczymy w mocno konkurencyjnych cenach.
Kupując wizerunek nieruchomości, inwestycji deweloperskiej czy otrzymuje prawa autorskie?
Niejednokrotnie zaobserwowaliśmy, że dla wielu naszych klientów ważnym elementem dogadania szczegółów współpracy jest kwestia praw autorskich do wizerunku nieruchomości. Dla nas jest to całkiem zrozumiałe. Przekazanie praw autorskich jest jednym z kroków do wykonania w ramach współpracy. Zamawiając materiały reklamowe i promocje nieruchomości albo po prostu wizerunek inwestycji deweloperskiej możesz mieć pewność, że kwestie prawne zostaną uwzględnione. W momencie przekazania projektu reklamy, folderu, logo – prawa autorskie przechodzą na zlecającego.

Czy macie doświadczenie w tworzeniu promocji i reklamy dla nieruchomości deweloperskiej?

Dla nas logo dewelopera, wizerunek inwestycji budowlanej, czy inne materiały marketingowe dla nieruchomości to codzienność. W realizowaniu tego rodzaju projektów specjalizujemy się już 20 lat. Mamy więc ogromne doświadczenie w takich projektach, a identyfikacja wizualna inwestycji budowlanych to zadanie, które sprawia nam ogromną przyjemność. Od lat tworzymy projekty dla różnych materiałów reklamowych, dla firm niemal z każdej branży. Rynek nieruchomości deweloperskich nie jest nam obcy. A z jakim efektem świadczymy tego rodzaju usługi, już dziś możesz się o tym przekonać.
Czy jesteście w stanie zaprojektować komplet materiałów reklamowych?
Rozpoczynając współpracę z naszą agencją, możesz mieć pewność, że z przyjemnością i ogromnym zapałem zajmiemy się opracowaniem kompletu materiałów marketingowych dla Twojej inwestycji, Twojej marki. Dostarczamy projekty reklamy w formie elektronicznej i drukowanej. Zawsze dbamy o to, aby materiały reklamowe dla nieruchomości były przede wszystkim spójne i jednocześnie odzwierciedlały założenia marketingowe inwestycji. Zresztą tak samo, jak w przypadku wszystkich innych projektów, które realizujemy także dla klientów z różnych branż. Bo u nas jakość jest najważniejsza.

Skuteczny wizerunek dewelopera i nieruchomości

Wielu inwestorów działających na rynku nieruchomości nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ogromne znaczenie ma wizerunek nieruchomości, konkretnej inwestycji deweloperskiej. Wydawać się może, że jest to proste zadanie. Tymczasem nie ma nic bardziej mylnego, jak takie właśnie myślenie. Wizerunek inwestycji deweloperskiej to przede wszystkim poważna sprawa. Chodzi tu przecież o wielkie pieniądze. Nie można więc sobie pozwolić na pewne niedociągnięcia czy błędy. Projekt musi być wykonany solidnie i zgodnie z wszelkimi zasadami. Musi też współgrać z obowiązującymi trendami. Na szczęście zlecając to zadanie fachowcom od reklamy można liczyć na satysfakcjonujący efekt.

strzałka

Projekt logo inwestycji deweloperskiej

Jednym z ważnych elementów wizerunku inwestycji jest logo nieruchomości deweloperskiej. Pracę nad nim należy zacząć od projektu logo. Nie jest to proste zadanie. Jednak dla profesjonalistów od reklamy i promocji to codzienne zajęcie. Po prostu trzeba mieć profesjonalne studio, nowoczesne narzędzia, doświadczonych projektantów i mnóstwo pomysłów na to właśnie dzieło. Logo inwestycji musi być opracowane według oczekiwań zamawiającego, potrzeb samej inwestycji budowlanej, a także obowiązujących trendów. Musi przykuwać uwagę, wzbudzać podziw i godnie reprezentować inwestycję. Przy projektowaniu tego oznaczenia trzeba pamiętać o tym, że grafika ta będzie widoczna na różnych materiałach reklamowych tj. katalog reklamowy, ulotka i zapewne na stronie www czy w innych miejscach w internecie. W każdym z tych miejsc nowe logo inwestycji musi dobrze wyglądać. Jakość to w tym przypadku podstawa. Warto, aby logo kojarzyło się z branżą, w jakiej działa firma, czyli deweloper. To z pewnością zwiększy jej popularność. Na tym elemencie wizerunku inwestycji nie powinno się oszczędzać. Od niego naprawdę wiele zależy. Nie bez powodu wykonanie go każdy zleca profesjonalistom z wieloletnim doświadczeniem i jest to całkiem rozsądne zachowanie.

strzałka

Reklama inwestycji – folder reklamowy i ulotka nieruchomości

Inwestycję budowlaną można reklamować na wiele różnych sposobów. Jednak to od wyboru dewelopera konkretnej metody zależy skuteczność działań. Dlatego nie należy podchodzić do tematu zbyt swobodnie. Sprawa jest faktycznie poważna. Logo nieruchomości deweloperskiej to nie wszystko. Trzeba też zadbać o materiały reklamowe, które będzie można wręczać do rąk potencjalnych klientów. W jakiej postaci? Świetnym wyborem będą foldery reklamowe inwestycji deweloperskiej oraz ulotki nieruchomości. Przykuwający uwagę projekt graficzny i atrakcyjna oferta sprawią, że z pewnością ten promocyjny produkt nie wyląduje od razu w koszu, a osoba, która go otrzyma, zapozna się z jej zawartością. Należy pamiętać, że każdy z tych materiałów reklamowych ma wpływ na wizerunek nieruchomości oraz również wizerunek dewelopera. Dlatego trzeba postarać się przy ich projektowaniu i dalej tworzeniu gotowego wyrobu reklamowego, gdyż będzie on wiązał się nie tylko z konkretną nieruchomością, konkretną inwestycją budowalną, ale przez najbliższe miesiące, a może i lata z całą działalnością firmy dewelopera. Nie może on wobec tego pozwolić sobie na drobne jednorazowe niedociągnięcia. Ulotki i foldery to ważna reklama inwestycji, są popularnymi materiałami reklamowymi dla wybranej nieruchomości. W związku z tym trzeba opracować je w taki sposób, aby wyróżniały się na tle wszystkich pozostałych tego typu produktów reklamowych. Konkurencja na rynku nieruchomości, w branży budowlanej, mieszkaniowej jest duża. Trzeba ją jakoś pokonać i właśnie dzięki dobrze opracowanemu projektowi reklamy, logo czy folderu można to zrobić.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart