Torfarm

Branża — Medycyna

Praca — Kalendarze biurkowe leżące

WYZWANIE

Naszym obowiązkiem było wykreowanie wizerunku spółki, zacząwszy od opracowania logo marki, ażeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów reklamowych – foldery reklamowe, ulotki dl, segregatory, grafiki promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie nowoczesnego, nowatorskiego, a zarazem nadzwyczaj profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w nadrzędnej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, uniwersalnej linii graficznej, jaka będzie prawidłowo działać pod wielorakie kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zaczęliśmy od nader istotnego składnika tożsamości firmy czyli logo. Symbol jednostki, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz należycie dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego akcentuje fachowość działań przedsiębiorstwa i siłę działania. Logo firmy miało być proste i wymowne, ale też przejawiać cechy dynamiki stosownej dla spółki. Nowoczesność znaku graficznego osiągnęliśmy przez wykorzystanie odpowiedniej struktury. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej.W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów reklamowych. Materiały zostały opracowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób podkreślić mocną i widoczną kondycję jednostki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze ścienne, notesy a4 oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna ugruntowała pozycje marki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • broszura
  • torby reklamowe
  • kalendarze ścienne
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42