Branża — Informatyka
Praca — Kalendarze plakatowe reklamowe
Naszym obowiązkiem było stworzenie wizerunku firmy, począwszy od opracowania logotypu, ażeby w kolejnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury reklamowe, ulotki dl, teczki, pomysły graficzne firmowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, pomysłowego, a równolegle nader fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu spójnej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie poprawnie działać pod rozliczne kanały aktywności promocyjnych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem firmy rozpoczęliśmy od niezwykle ważnego czynnika tożsamości spółki czyli logotypu. Znak marki, który został stworzony to prosty i nowoczesny znak oraz właściwie dopasowana typografia, który swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia fachowość działalności przedsiębiorstwa i dynamikę działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też przejawiać cechy dynamiki stosownej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez użycie właściwej budowy. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery dla firmy, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy grafice innych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować mocną i klarowną pozycję spółki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notatniki oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utrwaliła sytuację jednostki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- plakaty
- reklama prasowa
- kalendarz ścienny
- gadżety firmowe<