Pollena

Branża — Przemysł

Praca — Kalendarze trójdzielne

WYZWANIE

Kontrahent powierzył nam stworzenie wizerunku marki. Prace zainicjowaliśmy od skrupulatnej analizy rynku i kondycji firmy na rynku, by w kolejnych stadiach skoncentrować się na projektach materiałów identyfikacyjnych. Naszym sprawą było wykreowanie nowoczesnego a jednocześnie bardzo kompetentnego wizerunku spółki. Znacznym wyzwaniem w pracy nad wizerunkiem było stworzenie spójnej i wielofunkcyjnej linii graficznej pod różne kanały sprzedaży. Wymowny i prosty przekaz, który znakomicie wpasuje się w branżę to było minimum tego co oczekiwał kontrahent.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem zapoczątkowaliśmy nad wykrystalizowaniem właściwej linii graficznej dla materiałów marketingowych. Zaistniała kreacja wizualna była ogromnie prosta i czytelna, bez zbytecznych fajerwerków, a przy tym idealnie dopasowana do branży zamawiającego. Należycie dobrana kolorystyka miała za zadanie uwydatnić profesjonalizm biznesu. Skuteczna praca nad linią graficzną i prędka akceptacja dała nam przepustkę do dalszych prac identyfikacyjnych nad materiałami wizerunkowymi. Opracowaliśmy pakiet organizerów dla przedsiębiorstwa, w tym organizery promocyjne ścienne, książkowe oraz pozostałe materiały drukowane. Ogół materiałów została opracowana zgodnie z uznaną dla klienta tożsamością wizualną. Kolorystyka logo marki oraz części konstrukcyjne znaku firmowego zostały zagospodarowane przy przygotowywaniu kolejnych materiałów, tak aby w oczywisty i świadomy sposób zaakcentować pewną i wyrazistą pozycję marki w rynku. Prace nad wizerunkiem przebiegały dosyć sprawnie i z wynikiem zadowalającym dla klienta, co zaowocowało następnymi pracami powierzonymi przez firmę. Zaprojektowane terminarze oraz wykrystalizowany wizerunek graficzny dał przewagę konkurencyjną klientowi oraz nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • materiały biurowe
  • kalendarze trójdzielne
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42