Taja

Branża —Art. spożywcze

Praca — projekt logo firmy

WYZWANIE

Naszym obowiązkiem było zaprojektowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od zaprojektowania znaku graficznego, aby w kolejnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – foldery reklamowe, ulotki dl, segregatory, grafiki firmowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie współczesnego, twórczego, a jednocześnie niezwykle profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu zwartej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie pozytywnie działać pod rozmaite kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem spółki zainicjowaliśmy od niesłychanie ważnego elementu tożsamości wizualnej firmy czyli logo firmy. Symbol marki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz odpowiednio dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo podkreśla fachowość działalności firmy i dynamikę działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu kolejnych materiałów tożsamości wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury promocyjne, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób uwydatnić mocną i klarowną pozycję marki w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze reklamowe ścienne, notesy oraz inne gadżety promocyjne. Zaprojektowana tożsamość wizualna umocniła pozycje jednostki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo firmy - produkt konsekwentny z wizerunkiem firmy

Stworzone przez nas logo marki perfekcyjnie pasuje do wizerunku firmy, korespondując z tym, jak chce być ona postrzegana. Opracowanie graficzne zostało wykonane z troską o każdy, minimalny nawet detal. Nasz projektant zadbał o to, żeby wziąć pod uwagę potrzeby klienta i wykonał logo, które koresponduje z wizerunkiem budowanym przez markę.

strzałka

Tworzenie logo dla marki - troska o najwyższą jakość i szczegóły

Projekty logotypu dla marki przygotowujemy zwykle po wcześniejszych konsultacjach. W tym projekcie klientowi zależało na jasnej szacie graficznej oraz wymownych, mocnych barwach. Tworzenie znaku firmowego rozpoczęliśmy od ustalenia palety kolorystycznej i wybrania barwy przewodniej. Następnie skoncentrowaliśmy się na ustaleniu ogólnego kierunku. Zależało nam na graficznym minimalizmie oraz obecności ostrych kątów. Skończony projekt jest dopasowany do szaty wizualnej marki.

strzałka

Dobre logo marki - produkt reklamowy

Profesjonalne logo marki jest symbolem rozpoznawalnym marki. Zatem kreacja logo marki powinna zostać zlecona ekspertom. Ten projekt graficzny został przemyślany w taki sposób, żeby się wygodnie skalował oraz pozwalał na dodawanie okazjonalnych detali. Opracowywanie logo dla firmy uwzględniło odrębne zaprojektowanie znaku graficznego i dopasowanie właściwej czcionki, którą napisaliśmy nazwę firmy. Projekt zawiera kilka graficznych ozdobników, ale mimo to, kreacja graficzna zostaje minimalistyczna i zrozumiała. Ukończony produkt jest spójny z wizerunkiem marki, dzięki czemu upraszcza zdobywanie nowych nabywców. Powstałe logo firmy ma otwartą formę, dzięki czemu bez problemu wolno umieszczać na wyrobach o różnych kształtach. Dzięki temu stanowi także intrygujący artykuł promocyjny dla firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42