Slim Verso

Branża — Papierosy

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym zadaniem było opracowanie wizerunku firmy, począwszy od opracowania znaku graficznego, żeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów reklamowych – foldery a4, ulotki a5, teczki, pomysły graficzne promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, twórczego, a równocześnie niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla firmy polegała w głównej mierze na opracowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie prawidłowo funkcjonować pod rozliczne kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania czystego i prostego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem marki rozpoczęliśmy od niesłychanie znaczącego elementu tożsamości wizualnej przedsiębiorstwa czyli logo. Symbol firmy, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz należycie dobrana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego uwypukla profesjonalizm działań firmy i energię działania. Logo miało być proste i zrozumiałe, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność logo uzyskaliśmy przez zastosowanie odpowiedniej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej. W następnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Sfinalizowane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz znak graficzny z logotypu wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób uwydatnić mocną i wyraźną pozycję spółki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały stworzone kalendarze ścienne, notesy a5 oraz inne gadżety reklamowe. Opracowana identyfikacja wizualna umocniła pozycję spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego rola w promocji towaru

Wykonaliśmy fenomenalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niesłychanie ważna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też projekt, a raczej głównie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych konsumentów właściwie nie kojarzy samego wyrobu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, jaką to często widać w sieci, czy też w telewizji. Wskutek tego można odważnie uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje towar, bo jest: wyjątkowa, osoby identyfikują ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet zalecają znajomym wyrób.

strzałka

Opracowywanie opakowania reklamowego obecnie

W czasach obecnych to tworzenie opakowania reklamowego odgrywa zasadniczą funkcję podczas przygotowywania produktu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od reklamy z praktyką i znajomością tych aktualnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na wyrób musi być na czasie. Kluczowe znaczenie ma też i to, że konsumenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, to znaczy ich reakcja skojarzona z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją bez trudu dostępną, bo dysponujemy doświadczeniem profesjonalistów, którzy dokładnie poznali obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42