Hajfa

Branża — Papierosy

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym zadaniem było wykreowanie wizerunku spółki, zacząwszy od zaprojektowania logo firmy, ażeby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – broszury promocyjne, ulotki, segregatory, grafiki firmowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, kreatywnego, a jednocześnie niezwykle fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie odpowiednio działać pod wielorakie kanały czynności reklamowych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, który idelanie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa zapoczątkowaliśmy od nader ważnego czynnika identyfikacji jednostki czyli logo. Symbol marki, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz należycie dobrana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu podkreśla fachowość działań przedsiębiorstwa i siłę działania. Logo firmy miało być proste i wymowne, ale też wykazywać cechy dynamiki stosownej dla jednostki. Nowoczesność logotypu osiągnęliśmy przez zastosowanie dobrej konstrukcji. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zrealizowane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie pozostałych materiałów promocyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób zaakcentować silną i wyraźną sytuację firmy w branży. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach których zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notesy a4 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna utrwaliła sytuację firmy w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego znaczenie w promocji produktu

Stworzyliśmy unikalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja nadzwyczaj istotna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też projekt, a właściwie przede wszystkim ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych kontrahentów właściwie nie kojarzy samego produktu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, którą to niejednokrotnie widać w sieci, czy też w telewizji. W takim razie można zdecydowanie przyjąć, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje towar, bo jest: unikalna, osoby utożsamiają ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym towar.

strzałka

Projektowanie opakowania reklamowego współcześnie i jego znaczenie w sprzedaży

W czasach obecnych to tworzenie opakowania reklamowego odgrywa zasadniczą funkcję w trakcie przygotowywania artykułu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i spece od promocji z doświadczeniem i znajomością tych obecnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Istotne znaczenie ma też i to, że kontrahenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, to znaczy ich odpowiedź skojarzona z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Nowoczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą łatwo osiągalną, bo dysponujemy doświadczeniem fachowców, którzy dogłębnie poznali obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42