Irena

Branża — Dekoracja wnętrz

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym zadaniem było opracowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od zaprojektowania znaku graficznego, ażeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – foldery, ulotki dl, segregatory, pomysły graficzne firmowe, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, kreatywnego, a równolegle niezwykle profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla marki polegała w głównej mierze na zaprojektowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie poprawnie funkcjonować pod różnorodne kanały aktywności marketingowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem marki zainicjowaliśmy od niezwykle istotnego elementu tożsamości przedsiębiorstwa czyli logo. Znak jednostki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz dobrze dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo firmy uwypukla profesjonalizm działań jednostki i energię działania. Logo miało być proste i czytelne, ale też wykazywać cechy dynamiki właściwej dla jednostki. Nowoczesność logotypu uzyskaliśmy przez wykorzystanie odpowiedniej struktury. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu kolejnych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery dla firmy, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz znak graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy grafice innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w czytelny i świadomy sposób uwydatnić silną i widoczną kondycję spółki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zamówieniami, w ramach których zostały zrealizowane kalendarze reklamowe ścienne, notesy a5 oraz inne gadżety promocyjne. Zaprojektowana tożsamość wizualna utwierdziła sytuację jednostki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • strona www
  • opakowania
  • banery, billboardy
  • gadżety firmowe<

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42