Perspecto

Branża — Doradztwo, edukacja

Praca — Reklamy prasowe

WYZWANIE

Naszym zadaniem było stworzenie wizerunku jednostki, zacząwszy od opracowania znaku graficznego, żeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów identyfikacyjnych – broszury a4, ulotki a5, teczki, pomysły graficzne promocyjne, strona www, itp. Nasza praca miała na celu zaprojektowanie nowoczesnego, oryginalnego, a równolegle nader fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla firmy polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, która będzie odpowiednio działać pod różne kanały czynności promocyjnych i sprzedażowych. Nabywca oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, jaki idealnie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem spółki rozpoczęliśmy od niesłychanie znaczącego składnika identyfikacji przedsiębiorstwa czyli logotypu. Znak firmy, jaki powstał to prosty i nowoczesny symbol oraz właściwie dobrana typografia, jaki swoją budową idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logotypu akcentuje fachowość działań przedsiębiorstwa i siłę działania. Logo miało być proste i czytelne, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla jednostki. Nowoczesność znaku graficznego osiągnęliśmy przez wykorzystanie odpowiedniej konstrukcji. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały później wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały zaprojektowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób uwydatnić mocną i klarowną sytuację spółki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone firmowe kalendarze ścienne, notesy a5 oraz pozostałe gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna utwierdziła pozycje spółki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • reklama prasowa
  • prezentacje mulrimedialne
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42