Branża — Przemysł produkcja
Praca — Kalendarze biurkowe leżące
Meritum - wiodący na regionalnym rynku producent i dystrybutor opakowań dla handlu i gastronomii. Podstawą działalności jest kompleksowa obsługa w zakresie systemów pakowania zbiorczego i jednostkowego. Współpracuje zarówno z polskimi jak i zagranicznymi partnerami.
Nasz klient - prężnie rozwijając zakres swych działań w branży opakowań - nie posiadał dotąd zintegrowanego mocnego wizerunku. Kiedyś zaprojektowane logo było kilkakrotnie modyfikowane, a materiały firmowe klienta - niespójne wizualnie. Kierując się potrzebą posiadania wyrazistej identyfikacji wizualnej klient zaprosił nas do współpracy. Naszym głównym zadaniem było opracowanie zintegrowanej identyfikacji wizualnej, która byłaby rozpoznawalna i pozytywnie kojarzona.
Ponieważ firma Meritum działa już na rynku od wielu lat i przyzwyczaiła klientów do koloru zielonego, pozostaliśmy przy zielonej kolorystyce. Stworzyliśmy nowoczesne logo, spójny pakiet materiałów firmowych, reklamy zewnętrzne i wewnętrzne dla firmy, materiały reklamowe i stronę www.
Pracę nad wizerunkiem Meritum rozpoczęliśmy od wyłonienia indywidualnej linii logo. Klientowi zależało na zachowaniu koloru zielonego, który przez lata identyfikował firmę. Poszukiwanie formy, która zadowoli i klienta i nas zaowocowało wypracowaniem zwartego, wyrazistego znaku. Odświeżyliśmy zieleń i dodaliśmy do znaku równoważący element w kolorze szarym.
W kampanii położyliśmy silny nacisk na wypromowanie nowego logotypu i nowej linii graficznej. Logo producenta na każdym z materiałów reklamowych jest mocno wyeksponowane. Wszystkie materiały reklamowe oparliśmy na początkowo opracowanej koncepcji graficznej. Jej głównymi elementami są kolor zielony (chyba że przeznaczenie wymagało zastosowania innego rozwiązania) i grafika wykorzystująca element fali - występują one w większości materiałów. Logo, kolor i fala to główne elementy kreujące wizerunek firmy oraz umacniające jej pozycję na rynku lokalnym.
Według przekazanych nam przez klienta danych po wprowadzeniu na rynek nowego wizerunku nastąpiło zwiększenie zainteresowania jego ofertą w sektorze handlu opakowaniami nie tylko w kraju, ale także za granicą.
- logo
- identyfikacja wizualna
- materiały firmowe (papier firmowy, koperty wizytówki, itp.)
- billboard
- zestaw plakatów reklamowych
- katalog reklamowy
- teczka ofertowa
- reklamy na samochodach
- tablice, bandery
- strona www