Branża — Energetyka
Praca — Kalendarze biurkowe leżące
Lemicon to prężny, rozwijający się dystrybutor olejów opałowych oraz oleju napędowego. Współpracuje zarówno z polskimi jak i zagranicznymi partnerami.
Nasz klient funkcjonował od lat z logo przypisanym do nazwy, zdecydowaną kolorystyką i bardzo ogólnie zarysowaną koncepcją identyfikacji wizualnej. Przy okazji zmiany nazwy firmy postanowił zmodernizować i zintegrować swój wizerunek. Zależało mu na unowocześnieniu logo i linii graficznej oraz na stworzeniu kompletnej księgi identyfikacji wizualnej.
Nasz lifting logo miał doprowadzić do zmiany dotychczasowego znaku przy zachowaniu kolorystyki i kontynuacji motywu graficznego (motyw kropli). Poszukiwaliśmy czytelnej formy graficznej, która zintegrowałaby motyw kropli z nazwą „Lemicon”. Uzyskaliśmy pożądany efekt zastępując elementem odwołującym się do tematu kropli literę „O”. W kampanii promocyjnej dla firmy Lemicon położyliśmy silny nacisk na wypromowanie nowej nazwy firmy, a wraz z nią nowego logotypu. Logo, kontrastowa kolorystyka i motyw kropli to główne elementy kreujące wizerunek firmy oraz umacniające jej pozycję na rynku.
Unowocześniona identyfikacja wizualna firmy Lemicon uwydatnia cechy, z którymi kojarzona jest firma mająca wieloletnią tradycję - stabilność w funkcjonowaniu, a jednocześnie dynamikę w działaniu. Dzięki stworzeniu unikalnych elementów identyfikacji wizualnej przyczyniliśmy się do znacznego zwiększenia rozpoznawalności firmy Lemicon w sieci i poza nią.
- logo firmy
- identyfikacja wizualna
- materiały biurowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty)
- pakiet materiałów reklamowych: katalog, segregator, teczka ofertowa, kalendarze ścienne i biurkowe
- strona www