Lemicon

Branża — Energetyka

Praca — Kalendarze biurkowe leżące

KLIENT

Lemicon to prężny, rozwijający się dystrybutor olejów opałowych oraz oleju napędowego. Współpracuje zarówno z polskimi jak i zagranicznymi partnerami.

WYZWANIE

Nasz klient funkcjonował od lat z logo przypisanym do nazwy, zdecydowaną kolorystyką i bardzo ogólnie zarysowaną koncepcją identyfikacji wizualnej. Przy okazji zmiany nazwy firmy postanowił zmodernizować i zintegrować swój wizerunek. Zależało mu na unowocześnieniu logo i linii graficznej oraz na stworzeniu kompletnej księgi identyfikacji wizualnej.

REALIZACJA

Nasz lifting logo miał doprowadzić do zmiany dotychczasowego znaku przy zachowaniu kolorystyki i kontynuacji motywu graficznego (motyw kropli). Poszukiwaliśmy czytelnej formy graficznej, która zintegrowałaby motyw kropli z nazwą „Lemicon”. Uzyskaliśmy pożądany efekt zastępując elementem odwołującym się do tematu kropli literę „O”. W kampanii promocyjnej dla firmy Lemicon położyliśmy silny nacisk na wypromowanie nowej nazwy firmy, a wraz z nią nowego logotypu. Logo, kontrastowa kolorystyka i motyw kropli to główne elementy kreujące wizerunek firmy oraz umacniające jej pozycję na rynku.

Unowocześniona identyfikacja wizualna firmy Lemicon uwydatnia cechy, z którymi kojarzona jest firma mająca wieloletnią tradycję - stabilność w funkcjonowaniu, a jednocześnie dynamikę w działaniu. Dzięki stworzeniu unikalnych elementów identyfikacji wizualnej przyczyniliśmy się do znacznego zwiększenia rozpoznawalności firmy Lemicon w sieci i poza nią.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty)
  • pakiet materiałów reklamowych: katalog, segregator, teczka ofertowa, kalendarze ścienne i biurkowe
  • strona www
REFERENCJE
list polecający

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42