Sollver

Branża — Finanse, ubezpieczenia

Praca — Kalendarze trójdzielne

WYZWANIE

Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku firmy, zacząwszy od zaprojektowania znaku firmowego, żeby w kolejnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – foldery reklamowe, ulotki dl, segregatory, pomysły graficzne reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu opracowanie współczesnego, kreatywnego, a jednocześnie niezmiernie fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamością wizualną dla firmy polegała w głównej mierze na opracowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie odpowiednio działać pod rozmaite kanały działań marketingowych i sprzedażowych. Kontrahent oczekiwał od nas opracowania estetycznego i prostego przekazu, który idealnie wpasowuje się w branżę, w jakiej funkcjonuje.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem marki zaczęliśmy od ogromnie znaczącego składnika identyfikacji spółki czyli logo. Znak firmy, który został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz odpowiednio dopasowana typografia, który swoją konstrukcją idealnie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego uwypukla fachowość działalności spółki i prężność działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też przejawiać cechy dynamiki stosownej dla spółki. Nowoczesność znaku graficznego uzyskaliśmy przez użycie właściwej struktury. Podczas kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W następnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, broszury a4, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały zaprojektowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo firmy wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy grafice pozostałych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować silną i wyraźną pozycję marki w rynku. Trud włożonej pracy nad materiałami zaowocował dodatkowymi zleceniami, w ramach jakich zostały wykonane firmowe kalendarze ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety promocyjne. Zaprojektowana tożsamość wizualna utrwaliła pozycję spółki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • kalendarz ścienny
  • gadżety firmowe

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...
ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42