Branża —Transport, spedycja
Praca — projekt logo firmy
Naszą kwestią było wykreowanie wizerunku przedsiębiorstwa, począwszy od opracowania logo marki, żeby w kolejnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – foldery firmowe, ulotki, segregatory, grafiki reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, oryginalnego, a równocześnie nader profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie prawidłowo działać pod rozmaite kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.
Prace nad wizerunkiem jednostki rozpoczęliśmy od niezwykle znaczącego czynnika identyfikacji jednostki czyli logo. Znak jednostki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz odpowiednio dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego podkreśla profesjonalizm działalności jednostki i siłę działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też przejawiać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez zastosowanie odpowiedniej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej.W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery w formacie a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować mocną i klarowną kondycję spółki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze ścienne, notesy z logo oraz inne gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna utrwaliła sytuację jednostki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- gadżety firmowe<