Lemix

Branża —Transport, spedycja

Praca — projekt logo firmy

WYZWANIE

Naszą kwestią było wykreowanie wizerunku przedsiębiorstwa, począwszy od opracowania logo marki, żeby w kolejnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – foldery firmowe, ulotki, segregatory, grafiki reklamowe, strona internetowa, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, oryginalnego, a równocześnie nader profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla jednostki polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu spójnej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie prawidłowo działać pod rozmaite kanały aktywności reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas opracowania estetycznego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem jednostki rozpoczęliśmy od niezwykle znaczącego czynnika identyfikacji jednostki czyli logo. Znak jednostki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny symbol oraz odpowiednio dopasowana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku graficznego podkreśla profesjonalizm działalności jednostki i siłę działania. Logo miało być proste i wyraziste, ale też przejawiać cechy dynamiki właściwej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność znaku firmowego osiągnęliśmy przez zastosowanie odpowiedniej struktury. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały później wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej.W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery w formacie a4, reklamy oraz firmowa strona www. Zakończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów identyfikacyjnych. Materiały zostały opracowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować mocną i klarowną kondycję spółki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze ścienne, notesy z logo oraz inne gadżety promocyjne. Opracowana identyfikacja wizualna utrwaliła sytuację jednostki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • strona www
  • gadżety firmowe<
Zobacz zrealizowane prace
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Profesjonalne logo firmy - produkt konsekwentny z wizerunkiem firmy

Wykreowane przez nas logo firmy doskonale pasuje do wizerunku marki, korespondując z tym, jak chce być ona spostrzeżona. Opracowanie graficzne zostało stworzone z troską o każdy, najmniejszy nawet element. Nasz projektant zadbał o to, żeby wziąć pod uwagę wymogi klienta i wykreował logo marki, które koresponduje z wizerunkiem budowanym przez markę.

strzałka

Projektowanie logo dla marki - troska o najwyższą jakość i szczegóły

Koncepcje graficzne znaku graficznego dla marki przygotowujemy zazwyczaj po wcześniejszych konsultacjach. W tym projekcie graficznym klientowi zależało na klarownej szacie graficznej oraz czytelnych, mocnych barwach. Kreowanie logotypu zaczęliśmy od ustalenia palety kolorystycznej i wybrania barwy przewodniej. Później skupiliśmy się na wyznaczeniu ogólnego kierunku. Zależało nam na graficznym minimalizmie oraz obecności ostrych kątów. Zrealizowany projekt jest dopasowany do szaty wizualnej firmy.

strzałka

Dobre logo marki to także produkt promocyjny

Profesjonalne logo jest symbolem rozpoznawalnym firmy. Zatem kreacja logo powinna zostać zlecona specjalistom. Ten projekt został przemyślany w taki sposób, żeby się wygodnie skalował oraz zezwalał na dodawanie okazjonalnych detali. Opracowywanie logotypu dla firmy uwzględniło odrębne zaprojektowanie znaku graficznego i dobranie odpowiedniej czcionki, którą napisaliśmy nazwę marki. Projekt graficzny obejmuje kilka graficznych ozdobników, ale mimo to, kreacja graficzna zostaje minimalistyczna i czytelna. Gotowy produkt jest spójny z wizerunkiem marki, dzięki czemu upraszcza pozyskiwanie nowych nabywców. Powstałe logo marki ma otwartą formę, dzięki czemu bez kłopotu można umieszczać na wyrobach o różnorodnych formach. Dzięki temu stanowi dodatkowo atrakcyjny gadżet promocyjny dla firmy.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42