Nexelo

Branża —Sport

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Wyselekcjonowana grupa części rowerowych tworzy produkty będące pod marką Nexelo. Jest to marka specjalistyczna w branży rowerowej, w jej portfolio można znaleźć liczną grupę produktów reprezentującą części rowerowe.

WYZWANIE

Naszemu klientowi zależało, aby marka zyskała silny wizerunek, który pomoże w szybszej promocji na rynku. W sektorze rowerowym jest silna konkurencja, więc nowa szata graficzna dla opracowanych produktów musiała się wyróżniać. Ponadto wizerunek powinien pozostać osadzony w stylistyce branży. Prócz logo, linii wizerunkowej dla marki mieliśmy zaprojektować serię opakowań dla wszystkich produktów.

REALIZACJA

Zaprojektowaliśmy logo dla marki Nexelo – znak i indywidualną, dedykowaną typografię. Kierując się „sportową” stylistyką stworzyliśmy dynamiczny napis. Czcionkę wprowadziliśmy „w ruch” dając jej lekko skośny kierunek. Taki stylistyczny zabieg sugeruje ruch, przemieszczanie się, szybkość. Podobnie dynamicznej formy szukaliśmy dla symbolu dla Nexelo. Powstał znak złożony z dwóch zazębiających się elementów (odwołujących się do idei mechaniki, techniki…), które układają się w dość abstrakcyjną, ale czytelną literę „N”. Pragnąc wyróżnić markę na tle konkurencji, poszukiwaliśmy odrębnej, indywidualnej kolorystyki. Z góry odrzuciliśmy kolor często spotykany w branży rowerowej jakim jest czerwień i ostatecznie wybraliśmy czerń plus świeżą, jasną zieleń.

W projektach opakowań oczywiście rozwinęliśmy zapoczątkowaną w logo identyfikację wizualną marki Nexelo. Stworzyliśmy spójną linię, której elementami konstrukcyjnymi są - wywiedzione z formy logo - pochylone kształty. Jako motyw budujący wizerunek wykorzystaliśmy ponadto różnorodnie „pojawiający się” i „zanikający” na opakowaniach strukturalny wzór opracowany z kropek. Uzupełnieniem podstawowych form graficznych uczyniliśmy wyselekcjonowane fotografie prezentujące dynamiczne postacie jadących rowerzystów.

ZADANIA WYKONANE
  • logo dla marki
  • identyfikacja wizualna marki
  • linia graficzna spójna dla marki
  • kalendarze trójdzielne
  • zestaw opakowań, etykiet
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Logo marki to niezmiernie ważna podstawa wizerunku każdej marki

Skonstruowaliśmy znakomite logo dla firmy. Dzięki profesjonalnemu nastawieniu do zagadnienia oraz atrakcyjnemu projektowi graficznemu nasza praca pozwoli firmie przyciągnąć coraz więcej klientów. Z naszymi usługami znak graficzny to coś więcej niż ładnie wyglądający obrazek.

strzałka

Etapy tworzenia projektu graficznego logo firmowego

Kompletny proces zaczął się od idei, w następnej kolejności kreacji i nareszcie opracowania profesjonalnego logo. Zdajemy sobie sprawę z tego, że logotyp to coś więcej niż porządny obrazek, w związku z tym szczególną uwagę zwróciliśmy na dostosowanie projektu do generalnego wizerunku firmy oraz istniejącej już pozostałej części jej szaty graficznej. Nasi projektanci w pierwszej kolejności skupili się na informacjach o marce, a następnie na kreacji, co pozwoliło osiągnąć najbardziej satysfakcjonujący i skuteczny efekt w stosunkowo krótkim czasie. Dzięki temu, że postawiliśmy na pracę przez kooperację i stałą wymianę zdań z klientem projekt to efekt wielu narad i korekt, co czyni go jeszcze bardziej dopasowanym do wymogów firmy.

strzałka

Dobry znak firmowy – wizytówka marki

Jak wiadomo logo firmy to jeden z pierwszych elementów, z jakimi styka się nabywca. Uznajemy zatem, że powinno się przekazać mu z jego pomocą coś więcej. Logo może posłużyć, jako medium wartości firmy i przyciągnąć nabywców i naszym zdaniem to właśnie udało się uzyskać dzięki naszym specjalistom. Wyraźna ciekawa kreacja i profesjonalne opracowanie graficzne to nasza specjalność. Stworzone logo jest dobrej jakości projektem graficznym gotowym do zastosowania i umieszczania również na szyldach, jak i wszystkich materiałach promocyjnych.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42