Panorama

Branża —Budownictwo

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Panorama to kolejna z inwestycji bydgoskiego dewelopera Arkady Invest. Iwestycja zaprojektowa z myślą o osobach chcacyh mieszkać w nowoczesnym i funkcjonalnym budynku. Inwestor zadbał z dbałością o wszystkie detale. To przemyślane wnętrza, przestronne balony i duże tarasy, jak nazwa inwestycji wskazuje z widokiem na panoramę Bydgoszczy.

WYZWANIE

Firma Arkada Invest zleciła nam wykonanie identyfikacji dla nowej inwestycji budowlanej, która miała przyczynić się do wyróżnienia tej oferty na rynku nieruchomości. Nasz design miał zapewnić nowoczesną reklamę i stworzyć przestrzeń dla prezentacji inwestycji w różnych mediach. Przekaz wizualny miał za zadanie komunikować kluczowe cechy oferty – nowoczesność i fukcjonalność, a wszystko to z pięknym widokiem na panoramę Bydgoszczy.

REALIZACJA

Przystępując do pracy, opieraliśmy się na założeniu, że klienci rynku nieruchomości oczekują życia z dala od miejskiego zgiełku, a jednocześnie potrzebują wygody, funkcjonalności oraz nowoczesności, którą stwarza nowe budownictwo mieszkaniowe. Nasi graficy ze szczególną starannością chcieli podkreślić nowoczesność i przemyślaną funkcjonalność mieszakań oferowanych przez dewelopera eksponując wyróżniające się ciekawą architekturą wizualizacje budynku. Konstrukacja logo to prosta w formie i konstrukcji znaku. Poprzez wykorzystanie ciągłej linii stworzyliśmy zarys ponaramy miasta, który ma być nawiązaniem do walorów lokalizacji. Wizualnie logo miało też podkreślać samą nazwę inwestycji.Efektem naszej pracy było stworzenie kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej dla marki budowlanej – począwszy od logo, typografii a skończywszy materiałach promocyjnych inwestycji – folder reklamowy, ulotki oraz reklamy zewnętrzne. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność produktu na tle konkurencji.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • folder wizerunkowy
  • teczka ofertowa
  • ulotka
  • billboardy
Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Oryginalny projekt logotypu nieruchomości deweloperskiej

Pracując nad wizerunkiem dewelopera czy też nad ofertą jego nowej inwestycji trzeba przede wszystkim opracować projekt logo. Nie może być jednak standardowy koncept znaku marki. Musi być przede wszystkim skuteczny. Czy jest to jednak możliwe, biorąc pod uwagę chęć wykonania tej czynności samodzielnie? Najczęściej nie. Dobry projekt logo dla nowej nieruchomości to trudna i zarazem poważna sprawa, dlatego bezpieczniej będzie zlecić to zadanie profesjonalistom. Agencja marketingowa zwana często reklamową zaprojektuje dla nieruchomości deweloperskiej naprawdę profesjonalne logo z zachowaniem obowiązujących zasad i trendów oraz w zgodzie z oczekiwaniami samego inwestora.

strzałka

Co należy wiedzieć, projektując nowy logotyp nieruchomości?

Każdy inwestor powinien wiedzieć, że źle wykonany projekt logo obiektu budowlanego wprowadza w błąd już w czasie pierwszego kontaktu z marką, a przez to automatycznie zmniejsza szansę na pozyskanie klientów. Trzeba w związku z tym dobrze poznać działalność, jej wartości i cele, by móc przystąpić do tworzenia tego wyjątkowego znaku graficznego. Należy mieć na uwadze to, że tworzenie logo nieruchomości mieszkaniowej kosztuje w granicach od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Jednak nie powinno się na nim specjalnie oszczędzać. Zachwyt ceną prowadzi do złych wyborów, do korzystania z usług firm, które nie mają większego doświadczenia, a co za tym idzie, tworzą zupełnie nieprofesjonalne logotypy. Nie ma co ukrywać, projekt logotypu nieruchomości, jest wizytówką samej firmy deweloperskiej. Opracowanie takiego projektu graficznego jest niezwykle czasochłonne. Najwięcej zajmują prace koncepcyjne nad spójną wizją identyfikacji wizualnej. Tworząc projekt logotypu nowej inwestycji trzeba ustalić szczegóły dotyczące elementów graficznych i kolorystyki. Dopiero po tym etapie można przystąpić do finalnego projektowania. Logotyp ten musi wyróżniać się na tle konkurencyjnych firmowych oznaczeń. Wszystko jest na szczęście do wykonania.

strzałka

Jaki powinien być projekt logotypu nieruchomości?

Prawda jest taka, że projekt logotypu nieruchomości powinien być oryginalny i spójny. Musi wyróżniać się na tle wszystkich pozostałych logotypów, z jakimi mamy styczność na rynku nieruchomości. Powinien z jednej strony przykuwać uwagę, a z drugiej zaś zaciekawiać. Musi też kojarzyć się z inwestycją i całą działalnością prowadzoną przez dewelopera. Tak naprawdę projekt logotypu nowej nieruchomości powinien być elegancki i kojarzyć się z rzetelnością. Tylko takiej firmie klient zaufa i tylko ofertą takiej właśnie firmy się zainteresuje. Pytanie wobec tego, czy oryginalne logo nieruchomości deweloperskiej deweloper wykona samodzielnie? Zdecydowanie nie. Taki projekt logotypu tworzy się dość długo, posługując się przede wszystkim specjalistycznymi narzędziami. Trzeba też mieć wiedzę i ogromne doświadczenie, by stworzyć atrakcyjne logo inwestycji. Nie pozostaje w takim razie nic innego, jak tylko udać się do specjalisty, który zajmie się tym zadaniem i stworzy profesjonalny symbol marki dla konkretnej inwestycji deweloperskiej bądź logotyp dewelopera dla ogólnej jego działalności. Od logo wszystko się zaczyna. Później powstaje strona internetowa z pełną ofertą nieruchomości, ulotki, broszury reklamowe oraz pozostałe artykuły marketingowe, które mają zachęcać do inwestycji.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42