Panorama

Branża — Budownictwo

Praca — projekt logo firmy

Zaprojektowaliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych utrzymany w indywidualnej linii graficznej rozwijającej identyfikację wizualną firmy. Zadaniem pakietu było podniesienie prestiżu firmy, wyróżnienie się jej oferty na rynku i umocnienie wizerunku. Dzięki przemyślanej strukturze i indywidualnej, nowoczesnej kreacji graficznej pakiet materiałów reklamowych firmy przedstawia ją jako dynamicznego, rozwojowego i godnego zaufania partnera biznesowego

Zinteresowany pracą?Skontaktuj się z nami...

Oryginalny projekt logotypu nieruchomości deweloperskiej

Pracując nad wizerunkiem dewelopera czy też nad ofertą jego nowej inwestycji trzeba przede wszystkim opracować projekt logo. Nie może być jednak standardowy koncept znaku marki. Musi być przede wszystkim skuteczny. Czy jest to jednak możliwe, biorąc pod uwagę chęć wykonania tej czynności samodzielnie? Najczęściej nie. Dobry projekt logo dla nowej nieruchomości to trudna i zarazem poważna sprawa, dlatego bezpieczniej będzie zlecić to zadanie profesjonalistom. Agencja marketingowa zwana często reklamową zaprojektuje dla nieruchomości deweloperskiej naprawdę profesjonalne logo z zachowaniem obowiązujących zasad i trendów oraz w zgodzie z oczekiwaniami samego inwestora.

strzałka

Co należy wiedzieć, projektując nowy logotyp nieruchomości?

Każdy inwestor powinien wiedzieć, że źle wykonany projekt logo obiektu budowlanego wprowadza w błąd już w czasie pierwszego kontaktu z marką, a przez to automatycznie zmniejsza szansę na pozyskanie klientów. Trzeba w związku z tym dobrze poznać działalność, jej wartości i cele, by móc przystąpić do tworzenia tego wyjątkowego znaku graficznego. Należy mieć na uwadze to, że tworzenie logo nieruchomości mieszkaniowej kosztuje w granicach od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Jednak nie powinno się na nim specjalnie oszczędzać. Zachwyt ceną prowadzi do złych wyborów, do korzystania z usług firm, które nie mają większego doświadczenia, a co za tym idzie, tworzą zupełnie nieprofesjonalne logotypy. Nie ma co ukrywać, projekt logotypu nieruchomości, jest wizytówką samej firmy deweloperskiej. Opracowanie takiego projektu graficznego jest niezwykle czasochłonne. Najwięcej zajmują prace koncepcyjne nad spójną wizją identyfikacji wizualnej. Tworząc projekt logotypu nowej inwestycji trzeba ustalić szczegóły dotyczące elementów graficznych i kolorystyki. Dopiero po tym etapie można przystąpić do finalnego projektowania. Logotyp ten musi wyróżniać się na tle konkurencyjnych firmowych oznaczeń. Wszystko jest na szczęście do wykonania.

strzałka

Jaki powinien być projekt logotypu nieruchomości?

Prawda jest taka, że projekt logotypu nieruchomości powinien być oryginalny i spójny. Musi wyróżniać się na tle wszystkich pozostałych logotypów, z jakimi mamy styczność na rynku nieruchomości. Powinien z jednej strony przykuwać uwagę, a z drugiej zaś zaciekawiać. Musi też kojarzyć się z inwestycją i całą działalnością prowadzoną przez dewelopera. Tak naprawdę projekt logotypu nowej nieruchomości powinien być elegancki i kojarzyć się z rzetelnością. Tylko takiej firmie klient zaufa i tylko ofertą takiej właśnie firmy się zainteresuje. Pytanie wobec tego, czy oryginalne logo nieruchomości deweloperskiej deweloper wykona samodzielnie? Zdecydowanie nie. Taki projekt logotypu tworzy się dość długo, posługując się przede wszystkim specjalistycznymi narzędziami. Trzeba też mieć wiedzę i ogromne doświadczenie, by stworzyć atrakcyjne logo inwestycji. Nie pozostaje w takim razie nic innego, jak tylko udać się do specjalisty, który zajmie się tym zadaniem i stworzy profesjonalny symbol marki dla konkretnej inwestycji deweloperskiej bądź logotyp dewelopera dla ogólnej jego działalności. Od logo wszystko się zaczyna. Później powstaje strona internetowa z pełną ofertą nieruchomości, ulotki, broszury reklamowe oraz pozostałe artykuły marketingowe, które mają zachęcać do inwestycji.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42
Copyright © Studio Whiteart