Lukullus

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym zadaniem było stworzenie wizerunku marki, począwszy od zaprojektowania logo marki, ażeby w następnych fazach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów brandingowych – foldery, ulotki, teczki, grafiki firmowe, strona www, itp. Nasza praca miała na celu wykreowanie nowoczesnego, twórczego, a równolegle nader kompetentnego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla spółki polegała w kluczowej mierze na opracowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie dobrze funkcjonować pod wielorakie kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa rozpoczęliśmy od niesłychanie ważnego składnika identyfikacji jednostki czyli logotypu. Symbol spółki, który powstał to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz prawidłowo dobrana typografia, który swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego uwydatnia fachowość działalności firmy i siłę działania. Logo miało być proste i wymowne, ale też wyrażać cechy dynamiki właściwej dla spółki. Nowoczesność logo firmy uzyskaliśmy przez zastosowanie właściwej konstrukcji. W trakcie kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały potem wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały zaprojetowane zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla firmy. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się elementem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym innych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w zrozumiały i świadomy sposób zaakcentować silną i widoczną sytuację spółki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zleceniami, w ramach jakich zostały zrealizowane firmowe kalendarze ścienne, notesy oraz pozostałe gadżety reklamowe. Zaprojektowana tożsamość wizualna utwierdziła pozycje marki w rynku i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego znaczenie w promocji marki

Wykonaliśmy fenomenalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niezwykle istotna. Liczy się w jego przypadku użyty surowiec, ale też grafika, a raczej zwłaszcza ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych nabywców raczej nie kojarzy samego produktu, ale coś takiego jak etykietę na wyrób, którą to niejednokrotnie widać w sieci, czy też w telewizji. Toteż można zdecydowanie przyjąć, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje towar, bo jest: wyjątkowa, ludzie identyfikują ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym artykuł.

strzałka

Opracowywanie opakowania reklamowego dzisiaj

W czasach obecnych to kreowanie opakowania reklamowego odgrywa zasadniczą funkcję w czasie przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i spece od promocji z praktyką i znajomością tych współczesnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Podstawowe znaczenie ma też i to, że klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich odpowiedź skojarzona z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą łatwo dostępną, bo dysponujemy wprawą fachowców, którzy dokładnie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42