Fruvit

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Fruvit to wkraczający na rynek polski prężnie rozwijający się producent soków i napojów owocowych. Ekspansja i dynamiczny rozwój wymuszał również gruntowe zmiany wizerunku.

WYZWANIE

Nasz klient zamierzał dokonać szybkiej i skutecznej ekspansji na polski rynek wyrobów spożywczych. Potrzebował w tym celu wyrazistej, bardzo oryginalnej identyfikacji wizualnej dla marki i opakowań. Nowe produkty potrzebowały opakowań spełniających podwójną funkcję: z jednej strony ważne było, by przemawiały do szerszego grona odbiorców, a drugiej strony chodziło stworzenie klarownych kodów wizualnych dla całego wizerunku marki Fruvit.

REALIZACJA

Zdecydowaliśmy się na zastosowanie wyraźnego kodu kolorystycznego - dominuje kontrastowe połączenie ostrego różowego ze świeżą jasną zielenią. Logo Fruvit jest obłe i „lejące”, co graficznie sugeruje charakter produktu – sok, napój, płyn. Dodany element graficzny – mały listek – odwołuje się do naturalności przetworów. Podkreśla kontakt z naturą, wzmacnia wartość ekologiczną produktu.

Jasnozielony kolor w połączeniu z różowym oraz dynamiczna czcionka, komunikują lekkość i sytuują nowe produkty w kategorii zdrowie i witalność.

Dzięki zastosowaniu na opakowaniach abstrakcyjnej grafiki charakteryzującej się dużym rozmachem i plastycznością oraz kolorowych zdjęć makro osiągnęliśmy przekaz doskonale trafiający w target – dzieci, młodzież i młodzi ludzie. Soki i napoje w nowych opakowaniach stanowiących wizualny mariaż elementów ze światów Frugo i Kubusia smakowicie zachęcają do spróbowania kolorowych płynów. Niewątpliwie zwiększają szansę na zwrócenie na siebie uwagi na półce sklepowej.

ZADANIA WYKONANE
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty)
  • opakowania
  • materiały reklamowe: ulotki, kalendarze trójdzielne, plakatowe i biurkowe
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego znaczenie w promocji artykułu

Stworzyliśmy fenomenalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niezwykle ważna. Liczy się w jego przypadku użyty surowiec, ale też projekt, a raczej przede wszystkim ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych odbiorców właściwie nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na wyrób, którą to często widać w sieci, czy też w telewizji. Zatem można zdecydowanie uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje artykuł, bo jest: unikatowa, ludzie utożsamiają ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym wyrób.

strzałka

Kreowanie opakowania reklamowego aktualnie

W czasach obecnych to projektowanie opakowania reklamowego odgrywa podstawową rolę w czasie przygotowywania produktu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od promocji z praktyką i znajomością tych obecnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Kluczowe znaczenie ma też i to, że potencjalni klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, to znaczy ich odpowiedź powiązana z interesującym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być spójną z wizerunkiem firmy, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą bez trudu osiągalną, bo dysponujemy doświadczeniem fachowców, którzy dogłębnie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42