Flakpol

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od opracowania logotypu, ażeby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – broszury promocyjne, ulotki a5, segregatory, grafiki promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, oryginalnego, a równocześnie bardzo profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie odpowiednio działać pod wielorakie kanały czynności promocyjnych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem marki zapoczątkowaliśmy od bardzo znaczącego czynnika tożsamości wizualnej spółki czyli logo. Symbol marki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz prawidłowo dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia profesjonalizm działań firmy i energię działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logotypu osiągnęliśmy przez użycie dobrej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować mocną i widoczną pozycję firmy w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze firmowe ścienne, notatniki oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utwierdziła pozycje spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego istota w promocji firmy

Stworzyliśmy imponujące opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niezwykle istotna. Liczy się w jego przypadku użyty surowiec, ale też projekt, a właściwie przede wszystkim ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych nabywców raczej nie kojarzy samego wyrobu, ale coś takiego jak etykietę na produkt, jaką to często widać w sieci, czy też w telewizji. Dlatego można odważnie zgodzić się, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje artykuł, bo jest: unikalna, osoby utożsamiają ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym wyrób.

strzałka

Opracowywanie opakowania reklamowego współcześnie

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa podstawową funkcję w toku przygotowywania produktu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je graficy komputerowi i spece od promocji z praktyką i znajomością tych współczesnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na produkt musi być na czasie. Zasadnicze znaczenie ma też i to, że konsumenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, to znaczy ich odpowiedź łączona z interesującym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być tez spójną z wizerunkiem firmy, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą bez trudu dostępną, bo dysponujemy wprawą specjalistów, którzy dokładnie poznali obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42