Flakpol

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

WYZWANIE

Naszym tematem było zaprojektowanie wizerunku jednostki, zacząwszy od opracowania logotypu, ażeby w następnych etapach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów marketingowych – broszury promocyjne, ulotki a5, segregatory, grafiki promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu utworzenie współczesnego, oryginalnego, a równocześnie bardzo profesjonalnego wizerunku. Trudność w pracy nad identyfikacją wizualną dla spółki polegała w fundamentalnej mierze na zaprojektowaniu konsekwentnej, wszechstronnej linii graficznej, jaka będzie odpowiednio działać pod wielorakie kanały czynności promocyjnych i sprzedażowych. Odbiorca oczekiwał od nas opracowania wyraźnego i rzetelnego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której działa.

REALIZACJA

Prace nad wizerunkiem marki zapoczątkowaliśmy od bardzo znaczącego czynnika tożsamości wizualnej spółki czyli logo. Symbol marki, jaki został stworzony to nieskomplikowany i nowoczesny znak oraz prawidłowo dobrana typografia, jaki swoją konstrukcją idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka logo uwydatnia profesjonalizm działań firmy i energię działania. Logo marki miało być proste i czytelne, ale też wykazywać cechy dynamiki odpowiedniej dla przedsiębiorstwa. Nowoczesność logotypu osiągnęliśmy przez użycie dobrej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, które zostały dalej wykorzystane przy budowaniu pozostałych materiałów identyfikacji wizualnej. W kolejnym etapie prac zostały stworzone materiały biurowe, foldery reklamowe, reklamy oraz firmowa strona www. Wykonane prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo wykorzystaliśmy jako motyw przewodni, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie wizualnym innych materiałów reklamowych. Materiały zostały zaprojektowane z zużyciem motywu przewodniego, tak aby w wyraźny i świadomy sposób zaakcentować mocną i widoczną pozycję firmy w rynku. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował kolejnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze firmowe ścienne, notatniki oraz inne gadżety reklamowe. Zaprojektowana identyfikacja wizualna utwierdziła pozycje spółki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • księga znaku
  • wizerunek, identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe
  • opakowania
  • gadżety firmowe<
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego istota w promocji artykułu

Stworzyliśmy wyjątkowe opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja ogromnie znacząca. Liczy się w jego przypadku użyty surowiec, ale też projekt, a właściwie głównie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych nabywców raczej nie kojarzy samego artykułu, ale coś takiego jak etykietę na artykuł, którą to wielokrotnie widać w sieci, czy też w telewizji. Stąd można zdecydowanie uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: unikatowa, ludzie identyfikują ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym wyrób.

strzałka

Tworzenie opakowania reklamowego współcześnie i jego przeznaczenie w sprzedaży

W czasach obecnych to projektowanie opakowania reklamowego odgrywa podstawową funkcję podczas przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od promocji z praktyką i znajomością tych obecnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na towar musi być na czasie. Podstawowe znaczenie ma też i to, że klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, to znaczy ich reakcja powiązana z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Nowoczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją bez trudu osiągalną, bo dysponujemy wprawą specjalistów, którzy dogłębnie zrozumieli współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42