Branża — Reklama
Praca — tworzenie stron www
Naszym tematem było stworzenie wizerunku firmy, począwszy od zaprojektowania znaku graficznego, żeby w następnych krokach zająć się pracami związanymi z kreacją pozostałych materiałów promocyjnych – foldery a4 reklamowe, ulotki dl, teczki, grafiki promocyjne, serwis www, itp. Nasza praca miała na celu stworzenie współczesnego, nowatorskiego, a zarazem nadzwyczaj fachowego wizerunku. Trudność w pracy nad tożsamocią wizualną dla przedsiębiorstwa polegała w nadrzędnej mierze na opracowaniu zwartej, uniwersalnej linii graficznej, która będzie odpowiednio funkcjonować pod przeróżne kanały działań reklamowych i sprzedażowych. Klient oczekiwał od nas wypracowania wyraźnego i prostego przekazu, jaki idelanie wpasowuje się w branżę, w której funkcjonuje.
Prace nad wizerunkiem przedsiębiorstwa rozpoczęliśmy od ogromnie istotnego elementu tożsamości wizualnej firmy czyli logo firmy. Znak firmy, jaki powstał to prosty i nowoczesny symbol oraz należycie dopasowana typografia, jaki swoją budową idelanie wpasowuje się w branżę klienta. Kolorystyka znaku firmowego uwypukla profesjonalizm działań firmy i siłę działania. Logo miało być proste i czytelne, ale też przejawiać cechy dynamiki odpowiedniej dla spółki. Nowoczesność logo firmy uzyskaliśmy przez użycie dobrej budowy. W toku kreacji wyłoniły się pewne kształty, linie, jakie zostały dalej wykorzystane przy projektowaniu pozostałych materiałów tożsamości wizualnej.W kolejnym etapie prac zostały zaprojektowane materiały biurowe, broszury firmowe, reklamy oraz firmowa strona www. Ukończone prace zostały stworzone zgodnie z linią plastyczną wykrystalizowaną dla marki. Kolorystyka oraz symbol graficzny z logo marki wykorzystaliśmy jako motyw kluczowy, stał się czynnikiem konstrukcyjnym przy projekcie graficznym innych materiałów promocyjnych. Materiały zostały zaprojektowane z wykorzystaniem motywu przewodniego, tak aby w wymowny i świadomy sposób zaakcentować silną i widoczną pozycję marki w branży. Wysiłek włożonej pracy nad materiałami zaowocował następnymi zamówieniami, w ramach jakich zostały stworzone kalendarze reklamowe ścienne, notesy z logo oraz pozostałe gadżety promocyjne. Zaprojektowana tożsamość wizualna umocniła sytuację jednostki w branży i dała nowe możliwości rozwojowe.
- logo firmy
- księga znaku
- wizerunek, identyfikacja wizualna
- materiały biurowe
- strona www
- folder
- kalendarze reklamowe
- gadżety firmowe<