Branża — Budownictwo
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
K7 to kolejna nowoczesna inwestycja budowlana, za którą stoi jeden z wiodących deweloperów - firma Budlex. Wiele lat działalności w branży budownictwa mieszkaniowego spowodowało wzrost zaufania klientów oraz zwiększenie stabilności samej firmy.
Naszym zadaniem była kreacja wizerunku dla inwestycji K7 i zaprojektowanie dla niej logo oraz materiałów reklamowych. Oferta Budlexu skierowana była do młodych, dynamicznych ludzi, chcących mieszkać w mieście. Inwestycja charakteryzowała się nowoczesnymi rozwiązaniami architektonicznymi. Wizerunek musiał być dość prosty w formie, prosty w przekazie, czysty w odbiorze.
Projektując wizerunek dla inwestycji K7 wyszliśmy od nazwy, kojarzącej się z wysokim szczytem górskim. Na tej podstawie ukuliśmy hasło „Szczyty wygody w zasięgu ręki”. Logo skonstruowaliśmy z mocnych płaszczyzn. Zdecydowaliśmy się na ostre połączenie wyrazistych kolorów – fioletu i świeżej zieleni. Motyw skośnych płaszczyzn w wybranych barwach identyfikacyjnych stał się podstawą w projektowaniu materiałów reklamowych. Projekty wzbogaciliśmy o element rysunku – wektorową sylwetkę człowieka uprawiającego sport: raz jest to kobieta na rowerze, innym razem chłopak uprawiający jogging itp. Powstał ciekawy, nowoczesny wizerunek, bardzo wybijający się na tle konkurencji. Dzięki rezygnacji z typowych w reklamach inwestycji budowlanych motywów i skoncentrowaniu się na mocnych formach wektorowych – wizerunek zyskał świeżość i niepowtarzalność.
- logo inwestycji
- spójna linia graficzna dla inwestycji, wizualizacje inwestycji
- ulotki reklamowe
- billboardy promocyjne