Branża — Usługi
Praca — wizerunek, identyfikacja wizualna
Work Temp Service to wiodący dostawca usług HR w Polsce. Firma z sektora doradztwa personalnego i usług HR. Oferuje usługi w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji, selekcji pracowników oraz outsourcingu.
Wyzwanie przed jakim postawiła nas firma WTS to przede wszystkim rebranding jej obecnego wizerunku. Naszym zadaniem był lifting dotychczasowego logo firmy oraz materiałów do komunikacji z klientami w całkowicie nowej, nowoczesnej odsłonie graficznej. Klient oczekiwał ponadczasowego brandu i kreatywnego podejścia do tematu zwracając jednocześnie uwagę na odbiorów firmy i specyfikę branży.
Pracę nowym wizerunkiem dla firmy WTS rozpoczęliśmy od liftingu logo. Po wnikliwej analizie branży powstał stosunkowo prosty w konstrukcji i czytelny znak. Zapoponowaliśmy klientowi dość świeżą kolorystykę. Zaakceptowany znak graficzny dał nam przepustkę do pracy nad kolejnymi materiałami wizerunkowymi dla firmy. Zdecydowaliśmy się na zastosowanie wyraźnego kodu kolorystycznego oraz dużych i kontarstowych apli kolorystycznych. Projekt graficzny i cała linia plastyczna dla materiałów musiała być dość prosta i czytelna, a jednocześnie przykuwajaca oko odbiorcy. Pozostałe materiały jak teczka, ulotka, prezentacja zostały zaprojektowane zgodnie z zaproponowaną linią graficzną. Czystość przekazu, ciekawe elementy kontrastowe to cechy, które wyróżniają projekty materiałów dla firmy WTS.Wyrafinowana, minimalistyczna prostota designu została bardzo pozytywnie przyjęta zarówno przez naszego klienta, jak i przez rynek.
- logo firmy
- księga znaku
- materiały biurowe
- identyfikacja wizualna
- szablon oferty
- ulotki reklamowe
- teczka ofertowa
- prezentacja firmowa
- gadżety reklamowe