Lemicon

Branża —Energetyka

Praca — projekt logo firmy

KLIENT

Lemicon to prężny, rozwijający się dystrybutor olejów opałowych oraz oleju napędowego. Współpracuje zarówno z polskimi jak i zagranicznymi partnerami.

WYZWANIE

Nasz klient funkcjonował od lat z logo przypisanym do nazwy, zdecydowaną kolorystyką i bardzo ogólnie zarysowaną koncepcją identyfikacji wizualnej. Przy okazji zmiany nazwy firmy postanowił zmodernizować i zintegrować swój wizerunek. Zależało mu na unowocześnieniu logo i linii graficznej oraz na stworzeniu kompletnej księgi identyfikacji wizualnej.

REALIZACJA

Nasz lifting logo miał doprowadzić do zmiany dotychczasowego znaku przy zachowaniu kolorystyki i kontynuacji motywu graficznego (motyw kropli). Poszukiwaliśmy czytelnej formy graficznej, która zintegrowałaby motyw kropli z nazwą „Lemicon”. Uzyskaliśmy pożądany efekt zastępując elementem odwołującym się do tematu kropli literę „O”. W kampanii promocyjnej dla firmy Lemicon położyliśmy silny nacisk na wypromowanie nowej nazwy firmy, a wraz z nią nowego logotypu. Logo, kontrastowa kolorystyka i motyw kropli to główne elementy kreujące wizerunek firmy oraz umacniające jej pozycję na rynku.

Unowocześniona identyfikacja wizualna firmy Lemicon uwydatnia cechy, z którymi kojarzona jest firma mająca wieloletnią tradycję - stabilność w funkcjonowaniu, a jednocześnie dynamikę w działaniu. Dzięki stworzeniu unikalnych elementów identyfikacji wizualnej przyczyniliśmy się do znacznego zwiększenia rozpoznawalności firmy Lemicon w sieci i poza nią.

ZADANIA WYKONANE
  • logo firmy
  • identyfikacja wizualna
  • materiały biurowe (tj. wizytówki, papier firmowy, koperty)
  • pakiet materiałów reklamowych: katalog, segregator, teczka ofertowa, kalendarze ścienne i biurkowe
  • strona www
REFERENCJE
list polecający
Zobacz zrealizowane prace
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Logo firmy to nadzwyczaj ważna fundament wizerunku każdej marki

Skonstruowaliśmy znakomite logo dla firmy. Dzięki profesjonalnemu podejściu do tematu oraz atrakcyjnemu projektowi graficznemu nasza praca pozwoli firmie przyciągnąć coraz więcej nabywców. Z naszymi usługami logotyp firmy to coś więcej niż ładnie wyglądający obrazek.

strzałka

Kroki tworzenia projektu graficznego znaku graficznego firmowego

Kompletny proces zaczął się od myśli, potem kreacji i nareszcie zaprojektowania profesjonalnego logo. Zdajemy sobie sprawę z tego, że logo firmy to coś więcej niż estetyczny obrazek, dlatego szczególną uwagę zwróciliśmy na dopasowanie projektu graficznego do globalnego wizerunku marki oraz istniejącej już pozostałej części jej szaty graficznej. Nasi projektanci przede wszystkim skoncentrowali się na informacjach o firmie, a później na kreacji, co pozwoliło uzyskać najbardziej satysfakcjonujący i skuteczny efekt w względnie krótkim czasie. Dzięki temu, że postawiliśmy na pracę poprzez kooperację i stałą wymianę zdań z klientem projekt graficzny to wynik dużej ilości narad i poprawek, co czyni go jeszcze bardziej dopasowanym do wymogów firmy.

strzałka

Znak graficzny – wizytówka marki

Jak wiadomo logotyp marki to jeden z pierwszych elementów, z jakimi styka się klient. Uznajemy w takim razie, że warto dostarczyć mu z jego wsparciem coś więcej. Logo marki może posłużyć, jako nośnik wartości marki i przyciągnąć klientów i naszym zdaniem to właśnie udało się osiągnąć dzięki naszym ekspertom. Widoczna atrakcyjna kreacja i profesjonalne opracowanie graficzne to nasza specjalność. Stworzone logo firmy jest dobrej jakości projektem graficznym gotowym do wdrożenia i umieszczania również na szyldach, jak i wszelkich materiałach reklamowych.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42