Benecol

Branża — Art. spożywcze

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

Zaprojektowaliśmy kompleksowy pakiet materiałów reklamowych utrzymany w indywidualnej linii graficznej rozwijającej identyfikację wizualną firmy. Zadaniem pakietu było podniesienie prestiżu firmy, wyróżnienie się jej oferty na rynku i umocnienie wizerunku. Dzięki przemyślanej strukturze i indywidualnej, nowoczesnej kreacji graficznej pakiet materiałów reklamowych firmy przedstawia ją jako dynamicznego, rozwojowego i godnego zaufania partnera biznesowego

Zobacz zrealizowane prace

Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Etykieta, opakowanie reklamowe i jego rola w promocji artykułu

Wykonaliśmy porywające opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja niesłychanie istotna. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też grafika, a właściwie zwłaszcza ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych konsumentów właściwie nie kojarzy samego wyrobu, ale coś takiego jak etykietę na artykuł, którą to nierzadko widać w sieci, czy też w telewizji. Tym samym można odważnie uświadomić sobie, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje towar, bo jest: unikatowa, ludzie identyfikują ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet polecają znajomym artykuł.

strzałka

Opracowywanie opakowania reklamowego dzisiaj i jego istota w sprzedaży

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa zasadniczą funkcję podczas przygotowywania produktu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je graficy komputerowi i specjaliści od reklamy z doświadczeniem i znajomością tych współczesnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na wyrób musi być na czasie. Podstawowe znaczenie ma też i to, że konsumenci są do pewnego stopnia zapatrzeni w ruchy konkurencji, czyli ich odpowiedź skojarzona z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Nowoczesne opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe powinna być spójną z wizerunkiem firmy, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas alternatywą łatwo osiągalną, bo dysponujemy biegłością profesjonalistów, którzy szczegółowo poznali współczesne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42