Nicore

Branża — Papierosy

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Nasz klient to znaczący gracz na dynamicznie rozwijającym się rynku elektronicznych papierosów. Nowoczesna marka Nicore wprowadziła e-papierosa, który jest zdrowy i nie truje otoczenia. Pełen wachlarz produktów proponowanych przez firmę jest dostępny w sieci sprzedaży na terenie całej Polski.

WYZWANIE

Ambitne plany rysowały duże wyzwanie dla agencji reklamowej. Wkraczając na rynek i planując dynamiczny rozwój swojej marki nasz klient potrzebował wyróżniającego się wizerunku. Rynek elektronicznych papierosów był w Polsce nowy, ale już w znacznej części zdominowany przez czołowych dystrybutorów. Naszym zadaniem była kreacja identyfikacji wizualnej tak oryginalnej plastycznie, by odwrócić uwagę klientów od znanych już im marek i pokierować zainteresowanie na nową marką – Nicore. W pakiecie szerokich działań mieliśmy zaprojektować poza wizerunkiem, serię opakowań i materiały reklamowe, usprawniające sprzedaż produktów.

REALIZACJA

Aby odróżnić ofertę naszego klienta od istniejących już marek e-papierosów postanowiliśmy stworzyć identyfikacyjne rozwiązania graficzne na pierwszy rzut oka inne od pozostałych. Zrezygnowaliśmy z powszechnie stosowanych zdjęć elegancko ubranych, zadowolonych palących ludzi. Uśmiechnięci młodzi ludzie z papierosem w dłoni, ulatujący dym papierosowy to standardowe podejście do tematu, odrzuciliśmy takie spojrzenie na temat. Postawiliśmy na ilustrację, wysublimowany rysunek. Stworzyliśmy niedopowiedziane rysunki z falistych linii symbolizujących płynące smugi dymu papierosowego. Zastosowaliśmy ostre kolory wtapiające się w głęboką, dominującą w projektach czerń. Poprzez wprowadzenie głębi ciemnych barw osiągnęliśmy efekt tajemniczości, elegancji i prestiżu. Aby podbić ten efekt wykorzystaliśmy w opakowaniach metodę uszlachetniania, jaką jest wylewana srebrna folia w wybranych miejscach – mieniące się srebrne płaszczyzny oblane czernią powodują, że opakowania lokalizują produkt w segmencie „de luxe”. Takie rozwiązanie ogniskuje wzrok potencjalnych klientów.

Dzięki kreatywnej identyfikacji produkt naszego klienta stał się symbolem wysokiej jakości. Oryginalne rozwiązania graficzne podkreśliły odrębność i indywidualność nowej marki na tle konkurencji.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • plakat promocyjny
  • materiały firmowe (wizytówki, papier firmowy, koperty, pieczątki, itp.)
  • katalog produktowy
  • ulotka reklamowa
  • duży zestaw opakowań, który stworzył spójny pakiet
  • torba reklamowa
  • instrukcja obsługi do różnych typów e-papierosów
  • roll-up
  • strona www
  • sklep internetowy
REFERENCJE
list polecający
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego przeznaczenie w promocji produktu

Wykonaliśmy imponujące opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja ogromnie znacząca. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też projekt, a właściwie przede wszystkim ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych kontrahentów raczej nie kojarzy samego produktu, ale coś takiego jak etykietę na wyrób, jaką to nieraz widać w sieci, czy też w telewizji. W takim razie można odważnie uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje produkt, bo jest: unikatowa, ludzie identyfikują ją z wysoką jakością, kupują tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet rekomendują znajomym artykuł.

strzałka

Tworzenie opakowania reklamowego aktualnie

W czasach obecnych to tworzenie opakowania reklamowego odgrywa podstawową funkcję podczas przygotowywania towaru do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od marketingu z doświadczeniem i znajomością tych aktualnych nurtów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Podstawowe znaczenie ma też i to, że klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, czyli ich reakcja skojarzona z interesującym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem marki

Bardzo dobrze wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem marki, czyli też z kolorami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny wykonawca. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją bez trudu dostępną, bo dysponujemy doświadczeniem fachowców, którzy gruntownie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42