Beefood

Branża — Zdrowie, uroda

Praca — opakowania, etykiety reklamowe

KLIENT

Bee Food jako producent odżywek i suplementów dietetycznych dla sportowców, wyznacza na tym polu nowe horyzonty. Firma wkraczając na polski rynek nastawiona była na prężny rozwój.

WYZWANIE

Firma Bee Food nie dysponowała do tej pory identyfikacją wizualną ani oryginalnymi opakowaniami dla swoich produktów. Z uwagi na dynamiczny rozwój firma postanowiła zainwestować w przekaz wizualny. W tym samym czasie Bee Food planował wprowadzić na rynek trzy nowe, należące do marki, linie produktów. Naszym zadaniem jako agencji reklamowej było zaprojektowanie opakowań dla tych produktów w taki sposób, by przemawiały do szerszego grona odbiorców. Ponadto powierzono nam stworzenie klarownych kodów wizualnych – systemu identyfikacji wizualnej - dla marki Bee Food, aby spowodować wypozycjonowanie jej w segmencie produktów sportowych.

REALIZACJA

Rozpoczęliśmy od projektu logo i materiałów komunikacyjnych firmy. Zdecydowaliśmy się na prostą czcionkę o sportowym, nowoczesnym kroju i kontrastujące z sobą kolory. Dobudowującymi elementami identyfikacji wizualnej uczyniliśmy kojarzące się ze sportem i ruchem skośne, nachodzące na siebie płaszczyzny o dynamicznych kolorach.

Trudniejszym zadaniem i zarazem ważnym zadaniem było zaprojektowanie opakowań produktów. Mieliśmy za zadanie stworzyć trzy odrębne marki, trzy linie opakowań. Produkty te skierowane były do trzech odrębnych grup konsumentów - jedna grupa to kulturyści, druga – kobiety i mężczyźni uprawiający sporty aerobowe, trzecia – kobiety odchudzające się. Ostatnia linia opakowań została pomyślana jako „apteczna”, spokojna, wsparta motywami roślinnymi. Dwie pierwsze linie dały naszym grafikom więcej możliwości rozwinięcia twórczych skrzydeł. Stworzyli linie plastyczne, których fundamentem jest dynamizm uzyskany dzięki nakładającym się blokom przestrzeni zbudowanych z kolorów i faktur czerpiących stylistykę ze sztuki graffiti. Opakowania odznaczają się spójnością i czytelnością, a ich główną zaletą jest dynamiczna kompozycja – każdy element wydaje się tryskać energią i tętnić życiem.

ZADANIA WYKONANE
  • logo marki
  • identyfikacja wizualna
  • materiały firmowe (papier firmowy, wizytówki, kolperty, itp.)
  • torby reklamowe
  • plakat reklamowy
  • prezentacyjny roll-up
  • trzy linie opakowań (trzy podmarki)
Zinteresowany projektem?Skontaktuj się z nami...

Opakowanie i jego istota w promocji firmy

Wykonaliśmy unikalne opakowania reklamowe dla produktu, bo wiemy, że opakowanie dla produktu i dla marki to opcja ogromnie znacząca. Liczy się w jego przypadku użyty materiał, ale też projekt, a właściwie głównie ona. Tak właśnie jest, bo wielu potencjalnych kontrahentów raczej nie kojarzy samego wyrobu, ale coś takiego jak etykietę na wyrób, jaką to nierzadko widać w sieci, czy też w telewizji. Zatem można swobodnie uznać, że to właśnie ta konkretna grafika na opakowaniu sprzedaje towar, bo jest: wyjątkowa, ludzie identyfikują ją z wysoką jakością, nabywają tylko ze względu na to, że znają etykietę, a nawet zalecają znajomym wyrób.

strzałka

Projektowanie opakowania reklamowego dzisiaj

W czasach obecnych to opracowywanie opakowania reklamowego odgrywa kluczową funkcję w toku przygotowywania artykułu do sprzedaży. Opakowania I etykiety reklamowe projektują je projektanci komputerowi i specjaliści od marketingu z doświadczeniem i znajomością tych aktualnych trendów w branży, bo etykieta czy opakowanie reklamowe na artykuł musi być na czasie. Podstawowe znaczenie ma też i to, że klienci są do pewnego stopnia zapatrzeni w działania konkurencji, czyli ich odpowiedź skojarzona z atrakcyjnym opakowaniem musi być nawet lepszą.

strzałka

Opakowanie reklamowe spójne z wizerunkiem firmy

Doskonale wiemy o tym, że etykieta na opakowanie reklamowe musi być spójną z wizerunkiem firmy, czyli też z barwami, którymi od dłuższego czasu posługuje się konkretny producent. Taka kreacja graficzna jest dla nas opcją łatwo osiągalną, bo dysponujemy wprawą profesjonalistów, którzy gruntownie zrozumieli obecne rynkowe realia.

ZAPYTAJ O CENĘ biuro@whiteart.pl 56 674 24 42